Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut.. . am si eu un ij 60 si o problema: NU GASESC BATERIE DE 6 VOLTI :crack: am bateria veche dar e moarta, daca o incarc in 10 minute nu mai are curent... pana vara trecuta mai mergea dar acum DEAD

Stie cineva unde as putea sa gasesc una... sau vreun magazin ceva ,de preferat in bucuresti?

 

Scuze daca s-a mai discutat... sunt nou si nu am avut timpo sa caut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa suni la dl.Gaspar :0744472055. In Bucuresti cred ca gasesti pe toate drumurile baterii moto de 12V,de 6 cred ca numai la Gaspar gasesti. Vezi, ca ti-o trimite fara acid in ea.Cere-i si acid (electrolit) si il pui tu in baterie, o lasi 4-5 ore si apoi o descarci complet cu un bec si apoi o incarci pe redresor.........

 

 

Din ce mi-am adus aminte: poti vorbi si cu userul dany_oldmoto . Trimite-i un pm si intreaba-l.

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 21:39 -------------
Uite si userul si telefonul lui dany_oldmoto

 

danytunky , 0740848790

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salut !! Ma bag si eu in seama cu pozele mele (scuze pentru calitatea lor) :P sint de prin 2000-2001 , ce vremuri !! :crack: post-33671-1205593063_thumb.jpgpost-33671-1205593219_thumb.jpg asta este si mai veche din August 99" toti cu IJ-uri tineri si frumosi !!post-33671-1205594538_thumb.jpg si ca sa nu ma intind cu nostalgia, cam asa arata motorul meu dupa atitia ani de stat in sopru la bunica :D post-33671-1205595229_thumb.jpgpost-33671-1205595591_thumb.jpg Ma va costa o caruta reconditionarea lui !! Va salut pe toti cu sinceritate . :blbl: Mai bagati poze :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.. . am si eu un ij 60 si o problema: NU GASESC BATERIE DE 6 VOLTI :crack: am bateria veche dar e moarta, daca o incarc in 10 minute nu mai are curent... pana vara trecuta mai mergea dar acum DEAD

Stie cineva unde as putea sa gasesc una... sau vreun magazin ceva ,de preferat in bucuresti?

 

Scuze daca s-a mai discutat... sunt nou si nu am avut timpo sa caut...

 

Baterii de 6 V se gasesc si la Louis.

Bucuresti,Ploiesti,Gheorghieni,poate si alte orase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Ce carburator s-ar potrivi cel mai bine pe un jup. 5 ( 350cc; bicilindru) ? Ma refer la un carburator de japoneza ,ceva strain, dar cred ca cel mai bine i-as pune un k68( momentan are k 65 :blbl: ) . Voi ce parere aveti?

Eventual si un pret si unde as putea gasi.( sunt din Bucuresti)

Multumesc! :crack:

 

LE: si ce adaptari trebuiesc facute la galeria de admisie pt a monta un alt carb.

Editat de Ativix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are si un preten un ij planeta 5 si scoate muuuuuuult fum si sta la relanti numai cu socul putin tras; ce reglaje sa ii fac?

 

trage aer fals. vezi si tu pe unde. pe la carb, galerie, simeringul de la aprindere, printre cartere, pe la garnitura dintre cilindru si carter, sunt o groaza de locuri pe unde poate trage aer fals.

 

Salut !

Ce carburator s-ar potrivi cel mai bine pe un jup. 5 ( 350cc; bicilindru) ? Ma refer la un carburator de japoneza ,ceva strain, dar cred ca cel mai bine i-as pune un k68( momentan are k 65 :blbl: ) . Voi ce parere aveti?

Eventual si un pret si unde as putea gasi.( sunt din Bucuresti)

Multumesc! :crack:

 

LE: si ce adaptari trebuiesc facute la galeria de admisie pt a monta un alt carb.

 

 

k-65 d sau k-68 d (nu stiu cum se scrie d in alfabetul chirilic, o sa ma uit la motorul meu). recomand 65 nou decat 68. e mai performant. e flatside.

 

de la japoneze mikuni vm 26 sau 28. mai bine 28. si sa fie 2 carburi. daca sunt reglate bine o sa consume mai putin decat unul si o sa traga si mai bine. :D

 

pt. performanta maxima keihin pwk flatside 28 mm.

 

de modificari depinde de prinderile pe care le are fiecare carb. cele recomandate de mine au galerii de caucuic care se adapteaza f. usor pe cilindrii de jupiter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie redresor si densimetru.

 

Pui electrolitul in baterie, o lasi sa stea 4-5 ore,apoi o descarci complet cu un bec de semnalizare (nu stiu cati watt-i au becurile de 6V,vreau sa spun ca trebuie sa o descarci cu un bec mic, nu cu becul de far).........

 

Dupa ce s-a descarcat,o pui pe un redresor care debiteaza 1A si o incarci pana la 8v sa zicem (o sa dureze cateva ore , dar tu tii voltmetrul permanent pe bornele bateriei si vezi stadiul de incarcare) .Daca vezi ca incepe sa fiarba o opresti, o lasi sa se linisteasca si verifici densitatea electrolitului,care trebuie sa fie ideal 1,28 sau si mai bine 1,30 (eu la a mea asa l-am facut)......

 

Mai mult ca sigur ca din prima incercare, electrolitul nu o sa ajuna la 1,28 asa ca trebuie descarcata iar cu beculetul (pe timpul noptii)........Dupa ce s-a descarcat complet ,scoti electrolit din ea cu densimetrul si il arunci. In locul celui scos, pui electrolit proaspat din sticla. Faci asa la toate cele 3 celule si o pui iar pe redresor si cred ca o sa fie perfecta dupa ce o incarci..................Apoi ti-o incarca dinamul si nu mai ai treaba.........Iarna o iei in casa............

 

Apropo, ce baterie ai luat ? Ruseasca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am dat jos motorul sa vad ce are pentru ca pedala e teapana(motorul sta de vreo 15-16 ani).Am scos chiulasa si vad ca cilindrul e in regula;am scos si cilindrul si am constatat ca biela se misca in ambielaj dar acesta din urma nu se roteste.

Si acum ce e mai rau :huh: :am dat jos capacul de pe cutia de viteze-aici un litru de apa si totul ruginit.

Stiu ca materialul din care sunt facute piesele este foarte bun( am vazut pinioanele dintr-un motor de 40 de ani si erau ca noi) dar oare acestea mai pot fi salvate? :ok:

Editat de bachus_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu forta ambielajul! Daca ai gasit apa in motor/cutie ma tem ca trebuie sa desfaci tot, sa pui piesele in petrol lampant/motorina si sa le lasi fro' saptamina. Dupa aia vezi ce si cum se mai poate folosi...

Era bine daca inainte de a fi dat la pedala sa fi pulverizat in cilindru ulei WD 40, lasat un pic si apoi miscat. Cu atita rugina si mizerie acolo, pe 'uscat' este riscul de a zgiria cilindrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu partea de motor nu e nici o problema-pistonul si cilindrul inca au ulei pe ele;probabil rulmentii de la ambielaj s-au intepenit.Cutia insa....jale...

Acum am lasat-o deschisa sa se usuce putin si saptamana viitoare pulverizez doua sprayuri degripante in ea,apoi o umplu cu motorina. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e iju meu nu mai sunt asa mandru de el dupa ce a inceput sa faca pe nebunu.... :( a fost reconditionat complet aproape....anu trecut arata jalinic si mergea pefect anu asta arata bine si merge cam indoielnic...toata iarna am muncit la e ... ultima problema a fost ca mi s-a rupt o platina

post-24461-1207126812_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e iju meu nu mai sunt asa mandru de el dupa ce a inceput sa faca pe nebunu.... :( a fost reconditionat complet aproape....anu trecut arata jalinic si mergea pefect anu asta arata bine si merge cam indoielnic...toata iarna am muncit la e ... ultima problema a fost ca mi s-a rupt o platina

 

Din pacate nu se vede fotografia.Mai incearca.

Din pacate nimeni nu face nimic in privinta asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica smecherie ca sa mearga pozele (in cazul in care nu vreti sa folositi un site care gazduieste)

 

Acolo la file attachments , selectati poza din calculator apasand 'choose' si apoi nu mai dati 'add this attachment' , dati pur si simplu 'Add reply'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mica smecherie ca sa mearga pozele (in cazul in care nu vreti sa folositi un site care gazduieste)

 

Acolo la file attachments , selectati poza din calculator apasand 'choose' si apoi nu mai dati 'add this attachment' , dati pur si simplu 'Add reply'

 

 

Nu vrea asa.Am incercat si a mers daca foto a fost dimensionata la mai putin de 150 Kb si am incercat sa o atasez de 1-2-3 ori,pana a atasat-o la dimensiunea reala.

post-14453-1207754303_thumb.jpg

Editat de bachus_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...