schumydan Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 astazi mi-a pornit planeta invers, cand sa dau sa plec ma pomenesc ca o ia motocicleta inapoi, din ce cauza face asa??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Avans mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 astazi mi-a pornit planeta invers, cand sa dau sa plec ma pomenesc ca o ia motocicleta inapoi, ... bă eÂşti nebun ??? e prima dată cînd aud aÂşa ceva .... Probabil de-aia scrie acoo jos începător .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Coane Vulpoiule, nu e nebun deloc, am dat răspunsul mai sus! Avansul mare! Dacă vrei să vezi cum e, caută o Planetă Âşi fă-i de probă avansul pe la 8 mm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 nici nu e nevoie de 8 mm cu 5 e de ajuns si sa dea la pedaua de pornire mai anemic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Da! Ideea e că se poate întîmpla s-o ia înapoi chiar Âşi după ce ai mers cu motorul, ai oprit la un semafor, să zicem, iar apoi cînd dai să pleci, o ia înapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 hai ca e tare faza, dai sa pleci si faci accident cu masina din spatele tau: cum s-a intamplat domle? mi-a luat-o motoru inapoi sa vezi ras pe politai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Eu am plecat cu spatele de două ori cu Planeta 5. De fiecare dată m-am oprit în timp util. Am pățit asta Âşi cu MZ-ul. Se întîmplă mai ales la monocilindrice. Se dereglează avansul cînd se slăbesc Âşuruburile de prindere a platoului platinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 nu e nebun, doar aÂşa am eu o vorbă... logic că se poate întîmpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 (editat) Inseamna ca la Nipru se deregleaza extrem de des... P.S.: Avansul se deregleaza cand vrea el, nu cand se slabesc suruburile. Avans uscat! Editat Mai 20, 2010 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 avans uscat si cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 prima simtoma ar fi ca iti arunca pedala inapoi fooarte violent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 cauta in cartea lui si vezi la cati mm iti da avansul al asezi asa cum scrie si pe urma dai la pedaua de pornire cu simt de raspundere,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 prima simtoma ar fi ca iti arunca pedala inapoi fooarte violent dar cate kg are colegu? nu din bascalie intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibiche Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 in general,cam la toate motoarele in doi timpi,si in special la sovietice se intimpla sa o i-a inapoi.Eu am planeta 5 si am avut si vroe doua jupiter 4 inainte si cu toate am patit-o la fel.Exact cum se spune pe forum,este avansul,dar nu e o problema de reglat,chef sa fie........... Mesaj completat in general,cam la toate motoarele in doi timpi,si in special la sovietice se intimpla sa o i-a inapoi.Eu am planeta 5 si am avut si vroe doua jupiter 4 inainte si cu toate am patit-o la fel.Exact cum se spune pe forum,este avansul,dar nu e o problema de reglat,chef sa fie........... dar atentie la picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 am rezolvat avansul, era dat la maxim mare, cred ca daca mai avea cursa platina il dadea mai mare fostu proprietar, oricum cu avansul mare mi-a pocnit cateva pedale, dar am fost mai rapid de picior si m-am ferit din cate am observat la planeta mea cand e rece imi sustine greutatea pedala de pornire, si am si eu 75 de kg, deci trebuie sa dau hotarat la pedala, cand e cald se schimba povestea, o ia la 'sfert' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Ajutati-ma sa adaptez un releu electronic de dacie de 12 v in locul unuia de 6 v de izh jupiter 3. Problema este ca nu stiu unde sa pun dioda ca bateria sa nu se descarce in dinam, si nici nu stiu de cit sa fie de 10 sau 20 amperi? Mesaj completat In concluzie trec pe 12 v cu dinamul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Paideus Treci pe 12 V cu dinamul original de 6 V?( am releu de 6V daca doresti. Regulator de Dacia este pentru alternator nu pentru dinam deci va fi cel putin interesant Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 nu merge asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Da vreau sa trec cu dinamul pe 12 v. Releul de dacie tb sa functioneze, pt ca de la alternator curentul este convertit in curent continuu prin puntea de diode si apoi ajunge la releu. Deci la dinam curentul este oricum continuu si merge direct la releu.Am auzit unii pe un forum englez "cossaks" daca nu ma insel ca au pus releu auto la dinam de 6v si scoate 12v functionind de ani bun. Problema mea este ca nu stiu cum sa fac sa nu se descarce bateria in dinam ca releul de dacie nu are conjunctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Da vreau sa trec cu dinamul pe 12 v. Releul de dacie tb sa functioneze, pt ca de la alternator curentul este convertit in curent continuu prin puntea de diode si apoi ajunge la releu. Deci la dinam curentul este oricum continuu si merge direct la releu.Am auzit unii pe un forum englez "cossaks" daca nu ma insel ca au pus releu auto la dinam de 6v si scoate 12v functionind de ani bun. Problema mea este ca nu stiu cum sa fac sa nu se descarce bateria in dinam ca releul de dacie nu are conjunctor. 1-Sa facem putina teorie . Bobina de excitatie a dinamului pe 6 v are in jur de 2 Ohmi .La curent maxim debitat de dinam bobina de excitatie ia in jur de 3 Amperi. Alimentind bobina de excitatie la 12 Volti ,curentul va fi de 6 Amperi ( I=U/R=12/2 =6 A) Crezi ca sirma din bobina de excitatie va rezista multa vreme? 2- Bateria nu se mai descarca in dinam daca pui o dioda de 20 Amperi cu radiator pe firul + care vine de la dinam. Dioda sa fie cu semnul + catre baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 1-Sa facem putina teorie . Bobina de excitatie a dinamului pe 6 v are in jur de 2 Ohmi .La curent maxim debitat de dinam bobina de excitatie ia in jur de 3 Amperi. Alimentind bobina de excitatie la 12 Volti ,curentul va fi de 6 Amperi ( I=U/R=12/2 =6 A) Crezi ca sirma din bobina de excitatie va rezista multa vreme? 2- Bateria nu se mai descarca in dinam daca pui o dioda de 20 Amperi cu radiator pe firul + care vine de la dinam. Dioda sa fie cu semnul + catre baterie. Rusii au facut lucruri trainice prin anii 70, sper sa reziste sirma din bobina de excitatie .Am facut o proba deja cu dinamul, si am reglat releul de 6 v sa scoata 12 v, si se cam incalzeste si nu cred ca va rezista. Despre dinam am auzit ca duce 12v... o perioada macar .Ideal ar fi alternatorul,dar pina atunci sper sa tina dinamul.Am sa pun si dioda. Multumesc pt raspuns. Daca mai sunt si altii cu dinam de 6v trecut pe 12v ii rog sa-mi spuna. Cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 baga alternatr de IJ jupiter sau planeta.e acelas alternator.iti trebuie o flansa.am sa caut schita flansei si il postez.si cauta un electrician sa iti faca instalatia electrica pt alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paideus Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 Are cineva o fotografie cu o cama de ij ? Am impresia ca la mine platinile stau prea mult in contact chiar daca am marit distanta la aproape 1mm. Contactele se incalzesc destul de tare desi condensatorii sunt noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 stai linistit. caldura vine de la motor prin platou si ambielaj. nu le creste temperatura de la curentul prin ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.