Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P
In sfarsit am reusit sa termin cu bucsele de IJ Jupiter 4 (din OL nichelat). Variantele cu doi senzori 011CW si doua aprinderi AT011, cat si varianta cu un senzor 011CW si o aprindere AT011 (tot doua bobine de inductie, legate in paralel primarele). Nu am testat precizia scanteii la ambele pistoane, ca nu am avut pe ce. :)

 

tot o sa se modifice avansul, este foarte sensibil senzorul ala! (lucru bun dealtfel)

 

:)

Platoul ăla îmi pare cunoscut... :laugh:

 

am trimis si eu unul prin 2007 dar ala a fost facut altfel! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucse din astea (dar cu un alt desen postat mai in urma), am mai trimis prin tara si pentru Planet 5. Oamenii au zis ca merge motorul nemaiponet. Nu au postat pe aici ca sunt din alta generatie cred si nu prea le au cu netul. Singurul lucru care mi l-au reprosat era faptul ca bucsa este prea scurta. De fapt ea este la fel de lunga ca si o cama originala, dar acum partea activa era mai scurta cu 3 mm (gulerul ala exterior al bucsei, care are cam 3 mm). Problema a fost rezolvata de dansii cu o saiba pusa sub bucsa.! (deci mult nu a trebuit.) Acum marginea activa a bucsei erste abrupta, si campul magnetic din alternator afecteaza mai putin decat o cama normala care are o panta mai lina pentru senzor. Daca nu s-ar magnetiza ar merge ca pe un delcou, si pe astea merg bine fara probleme. :)

LE.

@Vulpoiu, saptamana viitoare imi termina si bucsele pentru Jawa 350 si MZ ETZ 250. Ai vreun motor gata sa-ti trimit doua bucse (Jawa si IJ). De platou mai ai nevoie, acum? sau cine-mi vinde si mie unul?! (eventual nou sa fac niste poze cu el) :laugh:

Editat de gotronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Bucse din astea (dar cu un alt desen postat mai in urma), am mai trimis prin tara si pentru Planet 5. Oamenii au zis ca merge motorul nemaiponet. Nu au postat pe aici ca sunt din alta generatie cred si nu prea le au cu netul. Singurul lucru care mi l-au reprosat era faptul ca bucsa este prea scurta. De fapt ea este la fel de lunga ca si o cama originala, dar acum partea activa era mai scurta cu 3 mm (gulerul ala exterior al bucsei, care are cam 3 mm). Problema a fost rezolvata de dansii cu o saiba pusa sub bucsa.! (deci mult nu a trebuit.) Acum marginea activa a bucsei erste abrupta, si campul magnetic din alternator afecteaza mai putin decat o cama normala care are o panta mai lina pentru senzor. Daca nu s-ar magnetiza ar merge ca pe un delcou, si pe astea merg bine fara probleme. :)

LE.

@Vulpoiu, saptamana viitoare imi termina si bucsele pentru Jawa 350 si MZ ETZ 250. Ai vreun motor gata sa-ti trimit doua bucse (Jawa si IJ). De platou mai ai nevoie, acum? sau cine-mi vinde si mie unul?! (eventual nou sa fac niste poze cu el) :laugh:

 

 

la monocilindrice precum planeta nu cred sa se simta prea mult. la bicilindrice e mai problematic! :) eu am rezolvat-o simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la monocilindrice precum planeta nu cred sa se simta prea mult. la bicilindrice e mai problematic! :) eu am rezolvat-o simplu.

 

 

Cum? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Cu lamela aia de tablă pusă peste bucÂşă! :laugh:

 

De platoul de IZh o să am nevoie, că la chopperizata asta e baza. Jawa merge pe platină, Âşi o vând; iar cui mi-e teamă că o o vând pe aici pe la mine... vreun țăran prost din categoria "dăo-n mnezzăii mamii ii", deci nu se merită.

 

Poate cineva din Galați se oboseÂşte până în piață, jos în subsol Âşi merge la Vanea în capăt, că are de toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

victor nu mai are decat maruntisuri! dar ruslan inca mai aduce piese. de la foarte proaste pana la foarte bune! (ma rog, "foarte bune" dupa standardul rusesc, facut intre 2 sticle de votca de pufoaica!) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inapoiati rau comunistii astia! De cate ori repar pe la zdrentele de comuniste ii injur cat pot. La ce dreaq se gandeau cand proiectau kkturile astea frate ?! :) 3 zile stai pe ea si 3 pe sub ea....+ de asta, cu piesele e cam ca la Loto.

In fiecare zi ma intreb ce dreaq gasesc placut la comuniste si de ce le mai tin. Probabil ca sunt masochist. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

eu am reusit sa fac jupietrul fiabil. ca motor. dupa ce am rezolvat motorul si mergea si ceva mai tare am incaput sa ard rotoare intr-o veselie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Păi cum?

Asta înseamnă că i-ai scăpat tensiune periculoasă tare... Âşi nu îmi dau seama de unde...

Mesaj completat

Am descoperit un magazin, în IaÂşi, moto-velo, s-a reprofilat pe panarame de astea moderne, biciclete Âşi scutere made in Vapochina, dar mai are Âşi câte ceva pentru comuniste.

Magazinul se află la etaj, pe strada Gării, ceva mai sus de gară, pe dreapta. Cam la jumatea distanței dintre Gară Âşi Arcu.

Acolo Âştiu sigur că mai avea ceva platouri Âşi platini Âşi pinioane de Jawa, de Ij, etc.

Poate cineva să-i trimită domnului gotronic un platou de Ij jupiter (2 cilindri!) nou-nouț ca să-l poată folosi în scopurile sale constructive?

Dau eu o bere :laugh: Cred că am fi destui câÂştigați în urma acestui lucru...

 

 

Mulțumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai as avea nevoie de cate un platou echipat cu platini pentru:

1. IJ Jupiter 4 (nu stiu cate variante sunt)

2. Planeta 5 (la fel)

3. Jawa 350 (la fel)

4. MZ ETZ 250 (la fel)

Toate astea imi trebuie sa vad cum adaptez pentru fiecare cate unul sau doi senzori si o aprindere electronica. Plus ca vreau sa le pozez si filmez pe un stand facut ulterior. (Poze si clipuri de la utilizatori ar fi binevenite, direct de pe motoare) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un platou de Jawa/CZ Sport (is identice cele de Jawa 350 si CZ sport 250) te pot servi io. Da-mi pe PM o adresa completa si un numar de telefon si ti le trimit pe cheltuiala mea prin posta. :laugh:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De Jawa 350 am eu unul, dar nu stiu daca difera camele, cama primita cu el de la un forumist (imi scapa acum cine este, spre rusinea mea, si care trebuia sa i-l inapoiez cand va avea nevoie), interiorul pentru surub este destul de mare, ca intra un M8 cu rezerve, iar din cate am vazut Jawa 350-638 are un surb de M6.! O fi o cama de la alt motor mai vechi pe 6V sau o fi mai multe variante de came? ca el asta folosea. Acum nu stiu cat stia si el, ca era un baiat de liceu, dar tare pasionat acum vreo cativa ani.! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....m-ar interesa și pe mine o aprindere ptr Jupiter 4, am văzut undeva pe Youtube, varianta cu un singur senzor, camă dublă, comandă pe bobină dublă (se pot comanda 2 bobine din același modul, adik intensitateax2?)

Mi se pare mult mai fiabilă, te scapă de nevoia de a cala aprinderea separat pe cei doi cilindri, cuplajul e deja la 180.

E nevoie să trimit un platou sau pot adapta la locul faptei senzorul?

 

 

...urmează să revitalizez Jupiter-ul 4, cu ataș, care stă cuminte în garaj de 7 ani ... :laugh: șurubărealăăăăă!

Editat de nflt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am postat pe fast replay, si nu stiu unde a ajuns, daca l-a primit cineva pe email , il rog sa reposeteze aici, am scris cam mult si ma grabesc acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toti oamenii care au comuniste. :( Dupa o iarna lunga si grea a sosit momentul in care sa scot ij-ul de la adapost! Am fost foarte placut surprins sa vad ca a pornit dupa cateva pedale (Dn. Pedros s-a ocupat de reglaje) :laugh: !! In iarna nu am reusit s-o pornesc! Acum trebuie s-o trec pe numele meu si sa o scop pe sosele. Practic, postul meu a fost un salut si o urare de bine! Un fum bine reglat!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte , cine a probat care este avansul optim pentru o pornire cat mai usoara? Daca se regleaza aprinderea pe zero avans, porneste mai usor? sau avans ceva mai mic decat cel normal? Si daca da, trage mai bine la turatii mici? Intreb sa stiu pentru softul la o programabila, nu de alta.! :)

Poate cineva sa faca testele astea?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o rugaminte , cine a probat care este avansul optim pentru o pornire cat mai usoara? Daca se regleaza aprinderea pe zero avans, porneste mai usor? sau avans ceva mai mic decat cel normal? Si daca da, trage mai bine la turatii mici? Intreb sa stiu pentru softul la o programabila, nu de alta.! :)

Poate cineva sa faca testele astea?

Multumesc anticipat.

Parerea mea e ca pornirea "usoara"tine de reglajul amestecului in carb.calitatea benzinei, abujiei si nu in ultimul rand reglajul si calitatea magnetoului sau dinamului. E o problema cu motoarele in 2T fara avans centrifugal. La avans 0 sar putea ca motorul sa nu stie in ce parte sa o ia,poate porni invers. La un avans mare fuge intra patra dar distrugi rulmentii sau ambielajul, la unul mic, trage mai bine in a treia dar nu fuge.Un reglaj optim nu poti sa il faci perfect in sistem metric ,adica 2,5 /2,7 inainte de PMS,sau in functie de fiecare tip de moto. Eu am un 56 cu magnetou de Minsk si totdeauna ii fac reglajul pe sosea. Opresc ,reglez,pornesc,continui pana obtin rezultatul scontat.Asta se intampla o data pe an.Toate acestea sunt in functie de uzura motorului. Sunt prea multe variabile la motoarele in 2T ca sa poti spune ca l-ai reglat perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna natiune :)

 

M-am apucat de reconditionarea Ij-lui lui bunicumio. E vorba de un Jupiter 3 cu ataj. O data ce a fost desfacut motorul unul din pistoane era varza, celalalt avea uzaj, ambelajul avand un joc de numa cam tot de lepadat...

 

Dupa ce au fost investite 3 saptamani de lucru pe furca,aripi si unele din ornamente, nu as dori sa o las balta. Intrebarea e, daca a mai montat cineva alta motorizare pe asa cadru...

 

Intrebarea de baraj este, cam ce motor ar incapea in acel cadru si ar fi usor de adaptat. Doresc sa il folosec la final cu ataj cu tot si sa fie fiabil la drum lung (turul Romaniei in plan in vara asta). Din aceasta cauza as cauta ceva de minim 400ccm, distributie pe partea dreapta si fiabil la drum lung.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna natiune :)

 

M-am apucat de reconditionarea Ij-lui lui bunicumio. E vorba de un Jupiter 3 cu ataj. O data ce a fost desfacut motorul unul din pistoane era varza, celalalt avea uzaj, ambelajul avand un joc de numa cam tot de lepadat...

 

Dupa ce au fost investite 3 saptamani de lucru pe furca,aripi si unele din ornamente, nu as dori sa o las balta. Intrebarea e, daca a mai montat cineva alta motorizare pe asa cadru...

 

Intrebarea de baraj este, cam ce motor ar incapea in acel cadru si ar fi usor de adaptat. Doresc sa il folosec la final cu ataj cu tot si sa fie fiabil la drum lung (turul Romaniei in plan in vara asta). Din aceasta cauza as cauta ceva de minim 400ccm, distributie pe partea dreapta si fiabil la drum lung.

 

Multumesc!

Motor de Yamaha xs400,e tot 2 in linie,doar ca lantul e pe partea stanga,dar se poate rezolva usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...