Vizitator VULPOIU Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Platoul ăla îmi pare cunoscut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 In sfarsit am reusit sa termin cu bucsele de IJ Jupiter 4 (din OL nichelat). Variantele cu doi senzori 011CW si doua aprinderi AT011, cat si varianta cu un senzor 011CW si o aprindere AT011 (tot doua bobine de inductie, legate in paralel primarele). Nu am testat precizia scanteii la ambele pistoane, ca nu am avut pe ce. tot o sa se modifice avansul, este foarte sensibil senzorul ala! (lucru bun dealtfel) Platoul ăla îmi pare cunoscut... am trimis si eu unul prin 2007 dar ala a fost facut altfel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Bucse din astea (dar cu un alt desen postat mai in urma), am mai trimis prin tara si pentru Planet 5. Oamenii au zis ca merge motorul nemaiponet. Nu au postat pe aici ca sunt din alta generatie cred si nu prea le au cu netul. Singurul lucru care mi l-au reprosat era faptul ca bucsa este prea scurta. De fapt ea este la fel de lunga ca si o cama originala, dar acum partea activa era mai scurta cu 3 mm (gulerul ala exterior al bucsei, care are cam 3 mm). Problema a fost rezolvata de dansii cu o saiba pusa sub bucsa.! (deci mult nu a trebuit.) Acum marginea activa a bucsei erste abrupta, si campul magnetic din alternator afecteaza mai putin decat o cama normala care are o panta mai lina pentru senzor. Daca nu s-ar magnetiza ar merge ca pe un delcou, si pe astea merg bine fara probleme. LE. @Vulpoiu, saptamana viitoare imi termina si bucsele pentru Jawa 350 si MZ ETZ 250. Ai vreun motor gata sa-ti trimit doua bucse (Jawa si IJ). De platou mai ai nevoie, acum? sau cine-mi vinde si mie unul?! (eventual nou sa fac niste poze cu el) Editat Martie 4, 2011 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Bucse din astea (dar cu un alt desen postat mai in urma), am mai trimis prin tara si pentru Planet 5. Oamenii au zis ca merge motorul nemaiponet. Nu au postat pe aici ca sunt din alta generatie cred si nu prea le au cu netul. Singurul lucru care mi l-au reprosat era faptul ca bucsa este prea scurta. De fapt ea este la fel de lunga ca si o cama originala, dar acum partea activa era mai scurta cu 3 mm (gulerul ala exterior al bucsei, care are cam 3 mm). Problema a fost rezolvata de dansii cu o saiba pusa sub bucsa.! (deci mult nu a trebuit.) Acum marginea activa a bucsei erste abrupta, si campul magnetic din alternator afecteaza mai putin decat o cama normala care are o panta mai lina pentru senzor. Daca nu s-ar magnetiza ar merge ca pe un delcou, si pe astea merg bine fara probleme. LE. @Vulpoiu, saptamana viitoare imi termina si bucsele pentru Jawa 350 si MZ ETZ 250. Ai vreun motor gata sa-ti trimit doua bucse (Jawa si IJ). De platou mai ai nevoie, acum? sau cine-mi vinde si mie unul?! (eventual nou sa fac niste poze cu el) la monocilindrice precum planeta nu cred sa se simta prea mult. la bicilindrice e mai problematic! eu am rezolvat-o simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 la monocilindrice precum planeta nu cred sa se simta prea mult. la bicilindrice e mai problematic! eu am rezolvat-o simplu. Cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Cu lamela aia de tablă pusă peste bucÂşă! De platoul de IZh o să am nevoie, că la chopperizata asta e baza. Jawa merge pe platină, Âşi o vând; iar cui mi-e teamă că o o vând pe aici pe la mine... vreun țăran prost din categoria "dăo-n mnezzăii mamii ii", deci nu se merită. Poate cineva din Galați se oboseÂşte până în piață, jos în subsol Âşi merge la Vanea în capăt, că are de toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 victor nu mai are decat maruntisuri! dar ruslan inca mai aduce piese. de la foarte proaste pana la foarte bune! (ma rog, "foarte bune" dupa standardul rusesc, facut intre 2 sticle de votca de pufoaica!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Inapoiati rau comunistii astia! De cate ori repar pe la zdrentele de comuniste ii injur cat pot. La ce dreaq se gandeau cand proiectau kkturile astea frate ?! 3 zile stai pe ea si 3 pe sub ea....+ de asta, cu piesele e cam ca la Loto. In fiecare zi ma intreb ce dreaq gasesc placut la comuniste si de ce le mai tin. Probabil ca sunt masochist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Probabil ca sunt masochist. E probabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 do join the club if you're a fan or ever owned a Izh cycle - http://www.facebook.com/pages/Izh-moto-owner/177350295644463 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 eu am reusit sa fac jupietrul fiabil. ca motor. dupa ce am rezolvat motorul si mergea si ceva mai tare am incaput sa ard rotoare intr-o veselie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Păi cum? Asta înseamnă că i-ai scăpat tensiune periculoasă tare... Âşi nu îmi dau seama de unde... Mesaj completat Am descoperit un magazin, în IaÂşi, moto-velo, s-a reprofilat pe panarame de astea moderne, biciclete Âşi scutere made in Vapochina, dar mai are Âşi câte ceva pentru comuniste. Magazinul se află la etaj, pe strada Gării, ceva mai sus de gară, pe dreapta. Cam la jumatea distanței dintre Gară Âşi Arcu. Acolo Âştiu sigur că mai avea ceva platouri Âşi platini Âşi pinioane de Jawa, de Ij, etc. Poate cineva să-i trimită domnului gotronic un platou de Ij jupiter (2 cilindri!) nou-nouț ca să-l poată folosi în scopurile sale constructive? Dau eu o bere Cred că am fi destui câÂştigați în urma acestui lucru... Mulțumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 17, 2011 Share Postat Martie 17, 2011 Contra cost, bineinteles. Plus bonus cate ceva.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Contra cost, bineinteles. Plus bonus cate ceva.! Sal,spune ce ai nevoie si pe cat posibil te ajut. Mesaj completat Sal,spune ce ai nevoie si pe cat posibil te ajut.tel 0722255057 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Pai as avea nevoie de cate un platou echipat cu platini pentru: 1. IJ Jupiter 4 (nu stiu cate variante sunt) 2. Planeta 5 (la fel) 3. Jawa 350 (la fel) 4. MZ ETZ 250 (la fel) Toate astea imi trebuie sa vad cum adaptez pentru fiecare cate unul sau doi senzori si o aprindere electronica. Plus ca vreau sa le pozez si filmez pe un stand facut ulterior. (Poze si clipuri de la utilizatori ar fi binevenite, direct de pe motoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 (editat) Cu un platou de Jawa/CZ Sport (is identice cele de Jawa 350 si CZ sport 250) te pot servi io. Da-mi pe PM o adresa completa si un numar de telefon si ti le trimit pe cheltuiala mea prin posta. Editat Martie 18, 2011 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 De Jawa 350 am eu unul, dar nu stiu daca difera camele, cama primita cu el de la un forumist (imi scapa acum cine este, spre rusinea mea, si care trebuia sa i-l inapoiez cand va avea nevoie), interiorul pentru surub este destul de mare, ca intra un M8 cu rezerve, iar din cate am vazut Jawa 350-638 are un surb de M6.! O fi o cama de la alt motor mai vechi pe 6V sau o fi mai multe variante de came? ca el asta folosea. Acum nu stiu cat stia si el, ca era un baiat de liceu, dar tare pasionat acum vreo cativa ani.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 (editat) ....m-ar interesa și pe mine o aprindere ptr Jupiter 4, am văzut undeva pe Youtube, varianta cu un singur senzor, camă dublă, comandă pe bobină dublă (se pot comanda 2 bobine din același modul, adik intensitateax2?) Mi se pare mult mai fiabilă, te scapă de nevoia de a cala aprinderea separat pe cei doi cilindri, cuplajul e deja la 180. E nevoie să trimit un platou sau pot adapta la locul faptei senzorul? ...urmează să revitalizez Jupiter-ul 4, cu ataș, care stă cuminte în garaj de 7 ani ... șurubărealăăăăă! Editat Martie 25, 2011 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Am postat pe fast replay, si nu stiu unde a ajuns, daca l-a primit cineva pe email , il rog sa reposeteze aici, am scris cam mult si ma grabesc acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predavasile Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Salutare la toti oamenii care au comuniste. Dupa o iarna lunga si grea a sosit momentul in care sa scot ij-ul de la adapost! Am fost foarte placut surprins sa vad ca a pornit dupa cateva pedale (Dn. Pedros s-a ocupat de reglaje) !! In iarna nu am reusit s-o pornesc! Acum trebuie s-o trec pe numele meu si sa o scop pe sosele. Practic, postul meu a fost un salut si o urare de bine! Un fum bine reglat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 La Jawa e M6! Fără discuție e altă camă ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Am si eu o rugaminte , cine a probat care este avansul optim pentru o pornire cat mai usoara? Daca se regleaza aprinderea pe zero avans, porneste mai usor? sau avans ceva mai mic decat cel normal? Si daca da, trage mai bine la turatii mici? Intreb sa stiu pentru softul la o programabila, nu de alta.! Poate cineva sa faca testele astea? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Am si eu o rugaminte , cine a probat care este avansul optim pentru o pornire cat mai usoara? Daca se regleaza aprinderea pe zero avans, porneste mai usor? sau avans ceva mai mic decat cel normal? Si daca da, trage mai bine la turatii mici? Intreb sa stiu pentru softul la o programabila, nu de alta.! Poate cineva sa faca testele astea? Multumesc anticipat. Parerea mea e ca pornirea "usoara"tine de reglajul amestecului in carb.calitatea benzinei, abujiei si nu in ultimul rand reglajul si calitatea magnetoului sau dinamului. E o problema cu motoarele in 2T fara avans centrifugal. La avans 0 sar putea ca motorul sa nu stie in ce parte sa o ia,poate porni invers. La un avans mare fuge intra patra dar distrugi rulmentii sau ambielajul, la unul mic, trage mai bine in a treia dar nu fuge.Un reglaj optim nu poti sa il faci perfect in sistem metric ,adica 2,5 /2,7 inainte de PMS,sau in functie de fiecare tip de moto. Eu am un 56 cu magnetou de Minsk si totdeauna ii fac reglajul pe sosea. Opresc ,reglez,pornesc,continui pana obtin rezultatul scontat.Asta se intampla o data pe an.Toate acestea sunt in functie de uzura motorului. Sunt prea multe variabile la motoarele in 2T ca sa poti spune ca l-ai reglat perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ToniM Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Buna natiune M-am apucat de reconditionarea Ij-lui lui bunicumio. E vorba de un Jupiter 3 cu ataj. O data ce a fost desfacut motorul unul din pistoane era varza, celalalt avea uzaj, ambelajul avand un joc de numa cam tot de lepadat... Dupa ce au fost investite 3 saptamani de lucru pe furca,aripi si unele din ornamente, nu as dori sa o las balta. Intrebarea e, daca a mai montat cineva alta motorizare pe asa cadru... Intrebarea de baraj este, cam ce motor ar incapea in acel cadru si ar fi usor de adaptat. Doresc sa il folosec la final cu ataj cu tot si sa fie fiabil la drum lung (turul Romaniei in plan in vara asta). Din aceasta cauza as cauta ceva de minim 400ccm, distributie pe partea dreapta si fiabil la drum lung. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Buna natiune M-am apucat de reconditionarea Ij-lui lui bunicumio. E vorba de un Jupiter 3 cu ataj. O data ce a fost desfacut motorul unul din pistoane era varza, celalalt avea uzaj, ambelajul avand un joc de numa cam tot de lepadat... Dupa ce au fost investite 3 saptamani de lucru pe furca,aripi si unele din ornamente, nu as dori sa o las balta. Intrebarea e, daca a mai montat cineva alta motorizare pe asa cadru... Intrebarea de baraj este, cam ce motor ar incapea in acel cadru si ar fi usor de adaptat. Doresc sa il folosec la final cu ataj cu tot si sa fie fiabil la drum lung (turul Romaniei in plan in vara asta). Din aceasta cauza as cauta ceva de minim 400ccm, distributie pe partea dreapta si fiabil la drum lung. Multumesc! Motor de Yamaha xs400,e tot 2 in linie,doar ca lantul e pe partea stanga,dar se poate rezolva usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.