owene Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Vezi sa nu iti intre aer fals dupa carb atunci se tureaza si nu raspunde la reglaje Da cu wd40 said vezi daca se mod turatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Pînă pe 25 mai .... mai ai de aÂşteptat. Vin să iau un prieten de la aeroport Âşi tot atunci îți servesc Âşi bataia. Că nu te credeam în stare să faci de-aiestea. Opa...de unde vine prietenu asta al tau? cred ca venim cu aceiasi cursa si sa-r putea sa-ti sarvesc eu tie o leaca de bataie, moldovene. Nu te credeam asa de zmardoi sa 'servesti' bataie...auzi la el...ce....esti ospatar? Editat Mai 6, 2012 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) ATENĂIE la ralanti Âşubărul trebuie să fie jos! adică fanta aia, semiluna, care se vede în carburator dinspre filtrul de aer, trebe să aibă vreo 2-3-4 milimetri atît! de unde vine prietenu asta al tau? Din Madrid, via Roma Editat Mai 6, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Vezi sa nu iti intre aer fals dupa carb pe la flansa ce conduce amestecul de la carb la cilindru zici, nu? buna idee, am sa verific maine si asta. desi garniturile fixate de pedros par ok la o examinare vizuala, am tras un pic de ansamblul flansa-carb, suruburile par stranse... insa maine am sa le desfac, sa verific si eventuala admisie de aer fals. multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Iti ramane subarul blocat in carburator. Verifica si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Iti ramane subarul blocat in carburator. Verifica si asta. si asta am sa verific, bine ca mi-ai zis. multumesc lolo! Editat Mai 6, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roshu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 cu riscul de a repeta o intrebare, o pun totusi - unde gasesc becuri de 6 V si caucicucri cu profil drept ? multam cui raspunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 vulpoiule cand iti ramane socul blocat nu se tureaza in draci, ci se opreste motorul pentru ca se inneaca, nu e ca la 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 In 2 cazuri stiu eu ca se tureaza puternic: - e prea lung bowden-ul cablului de acceleratie si nu lasa suberul sa coboare pana jos. Sau cablul ramane agatat, tot cu suber ridicat. Verificare: dai drumul la acceleratie cu motor oprit, trebuie sa auzi suberul cum se loveste jos: clac-clac. Mi s-a intamplat. - aer fals - in timp ce functioneaza motorul, dai cu WD-40 sau alt lichid inflamabil(spray-contact, spray de pornire, etc) in jurul carbului, preponderent pe galeria de admisie. Daca exista o fisura, va aspira vaporii si turatia se va modifica(va scadea un pic) Treaba trebuie rezolvata fara sa tii mult motorul in gol, ca turatul in gol distruge rolele de la boltul maneton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 cu riscul de a repeta o intrebare, o pun totusi - unde gasesc becuri de 6 V Bec Narva H 4 6v 40\45W la 10 lei .0723172823. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 la mine problema e fix invers,relantiul e prea mic,nu pot sa l reglez din surubul lateral,merge doar din intinzatorul cablului altfel planeta porneste usor fara soc,doar inecat carburatorul am 2 carburatoare unul vdc si altul k68(eu le vad identice,doar vdc are capac de metal)amandoua se comporta la fel deasemenea daca scot filtrul de aer la relanti se opreste motorul,inca nu i am dat de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Becuri 6 v pentru far si pozitie,stop,semnalizare.Le dau impreuna pe toate.Tel 0740105751 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 un filmulet facut acu vreo 3 ani cu ivancelul, nu era el intr-o stare excelenta ca si estetic dar mergea super. http://www.youtube.com/wach?v=zJcLwKiy_ek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 la mine nu se deschide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 stiu ca nu merge nu am avut timp nici sa edit-ez. o sa-l pun la semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 la mine problema e fix invers,relantiul e prea mic,nu pot sa l reglez din surubul lateral,merge doar din intinzatorul cablului altfel planeta porneste usor fara soc,doar inecat carburatorul am 2 carburatoare unul vdc si altul k68(eu le vad identice,doar vdc are capac de metal)amandoua se comporta la fel deasemenea daca scot filtrul de aer la relanti se opreste motorul,inca nu i am dat de cap In cazul in care suberul are joc mult prea mare, trece mult aer prin jurul suberului si nu mai reactioneaza la reglajul surubului de aer. Poate totusi nu ai avut rabdare sa astepti 10-15s dupa fiecare rotire de surub, reglajul nu intra in efect instant, ci dupa cateva secunde se simte. Nu stiu cum ai carbul, dar daca e prea jos relantiul si nu poti sa-l ridici, suna a amestec prea bogat: Ori ai nivelul prea sus in camera de nivel, ori circuitul de soc ramane partial deschis. In ambele cazuri bujia e neagra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 K68-ul ar trebui să reacționeze foarte prompt. La Uralul meu se poate face reglajul extrem de rapid, instant aș zice, plus că e foarte sensibil. Verifică ce a spus @owene, că are dreptate. Este evident că dacă scoți filtrul de aer sărăcești amestecul, dar asta-mi zice că ai filtrul murdar, îmbîcsit, altfel nu ar trebui să fie așa mare diferență de debit. Verifică și asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 bujia e neagra dar nu a mers motorul decat in gol pana acum duminica vreau sa iau din targ un filtru de aer gen sport,nu cred ca e mare lucru de capul lor dar macar sunt noi,mai reduc din cauze si inca ceva,daca scot filtrul si maresc turatia imi arunca o gramada de benzina prin spatele carburatorului,nu cativa stropi ci multa eu am avut o gramada de ijuri da nu facea asa decat unul(primul meu ij)caruia ii montasem pistonul cu fanta inspre carburator,asta as fi vrut sa nu l desfac inca,dar daca asta ar fi cauza o fac si pe asta,duminica asta as fi vrut sa ma dau pe aratura cu ea multumesc pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) salut.. sunt un nou posesor de IJ 56 si am si eu 2 probleme ... cat ulei intra in furca(si de care) si ce rulmenti sa ii pun la jug si de unde ca am 2 coronite crapate multumesc si astept raspunsuri Editat Mai 8, 2012 de ipse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) 150 grame ulei hidraulic H40/H60 in fiecare telescop. Rulmenti gasesti la mine. 0763 700 222 Editat Mai 8, 2012 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 150 grame ulei hidraulic H40/H60 in fiecare telescop. Rulmenti gasesti la mine. 0763 700 222 In cele de spate tot 150 grame?Multumesc anticipat. Sau iti multumesc la SIRIU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) Am primit setul de garnituri. Via Dany. Cică sunt pentru Jupiter CINCI. AÂşa că eu am identificat următoarele: 1. garnitură capac motor (partea stîngă) 2. garnituri de sub cilindri 3. garnitură galerie admisie - cilindri 4. garnitură galerie admisie - carburator 5. garnituri evacuare - numai jupiter 5! al meu, 4, are conectori rotunzi cu filet. 6. garnituri chiulase aluminiu 7. garnituri chiulase cupru. Editat Mai 9, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Are cineva idee de unde fac rost de un releu de semnalizare pe 6volti? (bucuresti de preferinta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 TovarăÂşi, Astăzi este o zi Mare! Sărbătorim Ziua Victoriei, cînd utilajele fabrcate de către bravii oameni ai muncii din sovietele noastre, folosindu-le cu succes, au asigurat victoria, ce a intrat în istorie! Sărbătorind astfel aÂşadar, astăzi, procurînd Âşi avînd toate cele necesare Am asamblat motorul IJ-ului nostru. Am primit garniturile de la dany_, de Jupiter 5. Probabil de-aia ... garniturile de sub cilidri nu s-au potrivit! Am pus mînuța la treabă Âşi am fabricat unele din clingherit. Le-am uns cu vaselină pe ambele fețe Âşi le-am montat. Restul de garnituri însă, cilindri - galeria de admisie - carburator s-au potrivit foarte bine. Cînd am desfăcut motorul însă, altă belea: primul segment - pocnit Âşi doar un rest din el, Âşi pe cap cam ciobit... Trebuie să achiziționez un piston cota 3. Pe cel din stînga am găsit cifra 3 Âşi o săgeată orientată spre spate, spre carburator. E normal? La capitolul chiulase, însă altă belea. Cele care erau, netede pe partea de contact cu cilindrul; curios... însă cu "slot" de bujii normale. AÂşa că am dibuit altă pereche de chiulase ce le aveam, însă nu se aÂşezau pe cilindri. Am luat frumuÂşel cilindrii Âşi i-am dus la strungar de i-a ciupit puțin la partea exterioară, cît să intre la marele fix chiulasa Însă acasă.... vorba aia, cine nu beleÂşte ochii...... observ că opa! Chiulase astea au "slot" pentru bujie.... mai mare! Rusesc, zic eu, Âşi lansat în căutarea de bucÂşe adaptoare. După căutări pe la magazinele de accesorii apă-gaz, ajung Âşi la piese auto. "BucÂşă de-aia... ai?" "NU, nu se mai găsesc, doar la strungar, dar am bujii" ... ??? ca să vezi, se potriveÂşte la marele fix în chiulasele mele. Hopa.... altă descoperire a zilei de azi! Am centrat pe cît posibil garniturile de cupru, am montat chiulasele Âşi am strîns la cuplu de 60 Nm (da, am cheie dinamometrică). Apoi, reglat avansul la 2 mm înainte, montat carburatorul curățat, alimentat, baterie Âşi... URRAA !! Igor trăieÂşte. De-acu.... chestii de finețe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 cume se numeste sinteromul ala cu filet de 18? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.