Sari la conținut

Renasterea Regelui ! .. Hayabusa .. 2008


HIGHLANDER
 Share

Postări Recomandate

I LOVE THIS GUY...RANGA....

IMI PLACE SI AVATARU LUI RUPE TAT AHAHAHAH

SI CU DURERE IN SUFLET TRE SA RECUNOSC CA ARE O VIZIUNE FOARTE REALISTA A CEEA CE INSEAMNA MOTOCICLISM NU CA MINE :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 514
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

hayabusa e doar o vaca supraponderala.

atata tot.

cum naiba pot spune detinatorii de hayabusa ca e super sport?

fiindca are 200 de cai?

e un touring suta la suta cu un motor puternic atata tot.

supers sport sunt doar 600-1000.

si bineinteles celebra si magica kawasaki zxr 750 :bounce: :lol:

nu m-am putut abtine :baldy:

 

dar ai uitat sa mentionezi si mai celabra si si mai magica gsx 750 r. Tot asa, nu m am putut abtine. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va raciti gura de pomana, nu vedeti ca pentru el totul se limiteaza la asta? Asta e mentalitatea romanului in general, "imi iau masina (mai nou si motocicleta, vad..) de toti banii pe care'i am"..

Omu', vezi ca un gixx d'o mie e mai scump decat vacutza milka, deci nu ai cea mai tare scula de pe planeta (conform rationamentului tau, cel mai scump e cel mai bun)

 

:lol: :baldy:

 

.. ha ha ha iara strumfu :lol: .. daca vroiam sa-mi iau cea mai scumpa motocicleta de serie imi luam poate agusta tamburini cu 45 000 de euro :lol: .. (asta e, ma tine ) .. deci busa nu e nici pe departe de cea mai scumpa .. mi-am luat cea mai buna :bounce: .. si sport pt pista si tourer pt excursii lungi .. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci!!!!!

 

numarul de secunde in care un vehicul pe roti prinde suta depinde intr-o oarecare masura de doua componente:

1-puterea motorului

2-capacitatea trenului de rulare de a transforma aceasta putere in acceleratie!

 

diferenta intre un motor SS (er unu, geseicser o mie, o mie erer, zetics zece er etc) care azi au cam toate >170 hp si un muscle bike ST (zezere o mie patru sute, geseics o mie trei sute er) care au >= 200 hp e micutza relativ. Oricum... la motocicletele cu peste 90 cai diferenta nu o mai face puterea motorului ci capacitatea trenului de rulare. Acesta nu mai este capabil sa foloseasca intreaga putere livrata de motor. Orcine stie ca daca incerci sa accelerezi puternic se rupe aderentza.(cei care au busa stiu de asemenea ca trebuie sa fie actionari la o firma de cauciucuri ptr a o intretine)

Deci ... nu hp conteaza la o liniutza (considerand ca sunt peste 100 la ambele moto) ci cauciucul. Cu un cauciuc de pista pus pe un 600 cc si incalzit bine bate orice motocicleta cu 700 cai putere cu turbo reactor nuclear cu cauciuc stoc pe primii 100 m. PUNCT!

 

Daca imi iau 900 er er - ul meu si-l duc la niste mecanici jmecheri de la hrc pentru a-l face mai de competitie primul lucru pe care mi l-ar schimba ar fi suspensiile si franele, apoi cauciucuri si tocmai la urma s-ar umbla la motor. IN ORDINEA ASTA STRICT.

 

Motoarele super sport sunt proiectate pentru pista clar, si apoi adaptate ptr strada.

 

Prin urmare pe amcart sunt aproape sigur ca un cbr 125 RR de la HRC ar scoate untul din orice muscle bike!

Pe cealalta parte insa motorul unui muscle bike este mare prin proiectare deci ptr a obtine o putere mare nu este atat de imperios sa-l urce in ture, dezechilibrand-ul astfel. Acesta trage liniar cam pe toata plaja de turatii cu o tenta usor crescatoare (dar tot liniar, nu cu explozie ca la yamaha R1). Astfel usurinta cu care se conduce face sa creasca placerea. Este altceva. Insa a compara din punct de vedere sportiv o busa cu un ss e o mare stupizenie. Se compara doar cu fjr 1300, zzr 1400 etc.

 

@nemuritorul:

 

Cauta pe cineva cu intruder 1800 si provoaca-l la liniutza pe 50 m. O sa scoata untul din tine si o sa umbli cu capul in jos ca si-a luato busa la liniutza de la un ciopper ! :ok:

 

 

:bounce: ranga :baldy: .. deci :eek: .. aici se discuta despre motocilete de serie :lol: .. si tu esti pe langa subiect :lol: .. lasa tu modificatele ca te trimit la busa lui Ghostriderul ala real , cu 500 de cai :D .. daca tot scrii date tehnice nu mai scrie stupizenii :D .. busa are cea mai buna aderenta .. cu ss de 1000 te chinui enorm sa le tii pe drum ;) .. (intreaba pe cei care au ) :rock: .. hai tu cu un 600 cc (de serie) sa facem o liniuta si mai vb (PUNCT) :lol: .. iar pt cunostintele tale (cu lacune) Intruderu de 1800 are 3.6 s la 100k/h iar Hayabusa are 2.8 s :lol: .. sorry .. :lol: :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :baldy:

 

.. ha ha ha iara strumfu :lol: .. daca vroiam sa-mi iau cea mai scumpa motocicleta de serie imi luam poate agusta tamburini cu 45 000 de euro :lol: .. (asta e, ma tine ) .. deci busa nu e nici pe departe de cea mai scumpa .. mi-am luat cea mai buna :bounce: .. si sport pt pista si tourer pt excursii lungi .. :rock:

:D

Vorbeam de motociclete normale nu de excentricitati. Si chiar eu ti'am zis ca GSX-R1000 e mai scump ca busa.

What-ever..

 

PS:

Cum e cu guma spate?

Stiu ca intre posesorii de Buse umbla vorba ca sunt doar doua stadii:

1. Am guma noua pe spate

2. Ar cam trebui schimbata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare avand in vedere ca faci excursii mai lungi. Cum te desurci cu bagajul? Und eil pui. Faci numai ture de o zi unde un rucsac e suficient?

 

A

 

:lol: pt excursii de 1-2 da , cu un rucsac :bounce: .. la excursii mai lungi , deobicei mergem multi si vine cineva cu masin si se rezolva :lol: .. dar exista si genti lateral special create pt Hayabusa :lol: .. ca doar e si tourer .. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.. iar pt cunostintele tale (cu lacune) Intruderu de 1800 are 3.6 s la 100k/h iar Hayabusa are 2.8 s :lol: .. sorry .. :bounce: :baldy: :lol:

Vorbesti din carti, tu nu ai scoate 2,8s cu busa nici in 5 ani de acum incolo. Poate un pilot experimentat ar face'o, totusi. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

Vorbeam de motociclete normale nu de excentricitati. Si chiar eu ti'am zis ca GSX-R1000 e mai scump ca busa.

What-ever..

 

PS:

Cum e cu guma spate?

Stiu ca intre posesorii de Buse umbla vorba ca sunt doar doua stadii:

1. Am guma noua pe spate

2. Ar cam trebui schimbata :lol:

 

:bounce: .. Agusta Tamburini nu e o " excentritate " e chiar de serie .. excentriate e Y2K cu 185 000 de $ sau una de curse ca alui Rossi cu 1 000 000 de euro !!! .. :lol: :lol: :lol:

 

PS : wrong again ;) .. guma pe busa tine ca si la SS .. dar mai conteaza ? .. Hayabusa e un motor de hobby, de lux :baldy: .. nu o utilitara :eek: .. :D :D :rock:

 

Vorbesti din carti, tu nu ai scoate 2,8s cu busa nici in 5 ani de acum incolo. Poate un pilot experimentat ar face'o, totusi. ;)

 

:ok: Tu ai fi ala ? .. :eek: :D :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:baldy: Atunci ramai la 600 :bounce: .. las pe altii sa guste adevarata placere .. :lol: :lol:

 

Ca in orice chestie, la un moment dat apare saturatia. Gusti din placerea aia pana ai vrea mai mult. E, in momentul ala sunt curios ce iti va ramane tie de facut, poate doar sa astepti noua busa.

Cat despre mine, urmatoarea va fi o "mizerie" de GSX-R750 K1 :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa este deja un mit!Eu unul nu sunt adeptul supersportivelor pe sosele.Prea usoare si prea multi cai.Am mers cu busa si stiu ce spun.Este un motor de drum lung-un S600 al masinilor cum spunea un coleg mai sus.Pt motoare sportive nu avem nici sosele si nici circuite si mai este si militia calare cu ambele picioare pe noi.Mie noile motoare de 170-180 de cai mi se par prea mici si prea usoare.Spun mie pt ca eu am 190cm si 115kg si cand ma urc pe un r1 sau un Cbr1000rr parca sunt pe o bicicleta care trage tare,dar e f usoara.Ca sa nu mai zic ca o cocosez si arat ca din desene animate pe magar.Sunt clase diferite si nu au nici o treaba unul cu altul.Cat despre pistele din tara noastra sau curbele de pe Cheia pot sa spun ca sunt aproape la fel de periculoase ca si mersul tare in oras din cauza rosturilor dintre dalele de pe aeroporturi in care creste iarba sau este smoala,pietris si nisip.Poate va duceti la Amkart sa va dati la maxim cu aceste motoare desi senzatiile placute sunt cu moto cu cilindree mica din cauza dimensiunilor. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca in orice chestie, la un moment dat apare saturatia. Gusti din placerea aia pana ai vrea mai mult. E, in momentul ala sunt curios ce iti va ramane tie de facut, poate doar sa astepti noua busa.

Cat despre mine, urmatoarea va fi o "mizerie" de GSX-R750 K1 :lol:

 

 

:bounce: Poate .. dar pana atunci "Ride the wind of change !" :baldy: :lol: :lol: ;)

 

Busa este deja un mit!Eu unul nu sunt adeptul supersportivelor pe sosele.Prea usoare si prea multi cai.Am mers cu busa si stiu ce spun.Este un motor de drum lung-un S600 al masinilor cum spunea un coleg mai sus.Pt motoare sportive nu avem nici sosele si nici circuite si mai este si militia calare cu ambele picioare pe noi.Mie noile motoare de 170-180 de cai mi se par prea mici si prea usoare.Spun mie pt ca eu am 190cm si 115kg si cand ma urc pe un r1 sau un Cbr1000rr parca sunt pe o bicicleta care trage tare,dar e f usoara.Ca sa nu mai zic ca o cocosez si arat ca din desene animate pe magar.Sunt clase diferite si nu au nici o treaba unul cu altul.Cat despre pistele din tara noastra sau curbele de pe Cheia pot sa spun ca sunt aproape la fel de periculoase ca si mersul tare in oras din cauza rosturilor dintre dalele de pe aeroporturi in care creste iarba sau este smoala,pietris si nisip.Poate va duceti la Amkart sa va dati la maxim cu aceste motoare desi senzatiile placute sunt cu moto cu cilindree mica din cauza dimensiunilor. :D

 

 

:ok:.. In sfarsit unul care vorbeste in cunostinta de cauza :D .. your welcome !!! :lol: :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca in orice chestie, la un moment dat apare saturatia. Gusti din placerea aia pana ai vrea mai mult. E, in momentul ala sunt curios ce iti va ramane tie de facut, poate doar sa astepti noua busa.

Cat despre mine, urmatoarea va fi o "mizerie" de GSX-R750 K1 :bounce:

nu ma dupa ce se satura isi ia zxr 750 da nu cred ca il tin curelel cu aia nui de gluma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

:bounce: Alt orogolios :lol: .. lasa pustiu lu tata ca o cresti si tu mare si o sa ai bani sa-ti iei busa .. ne te necaji .. daca nu , o sa te scriu in testament sa-ti las busa mea .. :baldy: :lol: :lol:

 

 

eu, fiind in cautare de motor fiabil, comfortabil si care sa-mi permita sa fac drumuri lungi prin europa (a se citi in special autostrazi) relativ repede si sa mai si mearga cu o croaziera de maxim 160 kmh la noi in tara (a se citi drumuri mai denivelate) am ajuns la o concluzie: busa. desi sunt fan kawa mai mult de 8000 de euro maxim-maximorum nu pot dispune deci kawa zzr1400 iese din discutie ca l-as fi luat pe ala. mai toate testele spun ca e mai bun decat busa si nu ma refer doar la la cp/viteza maxima. cu busa m-am dat, cu zzr nu dar m-am dat si pe super-sporturi. unul din ele este al meu care nu e gata inca dar ca idee sa stii ca o "troaca" de zx750r '94 ca a mea se manevreaza mult mai bine decat busa care are 5 ani in plus ca si tehnologie. busa nu a fost, nu este si nici nu va fi un super-sport, doar un sport-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa este deja un mit!Eu unul nu sunt adeptul supersportivelor pe sosele.Prea usoare si prea multi cai.Am mers cu busa si stiu ce spun.Este un motor de drum lung-un S600 al masinilor cum spunea un coleg mai sus.Pt motoare sportive nu avem nici sosele si nici circuite si mai este si militia calare cu ambele picioare pe noi.Mie noile motoare de 170-180 de cai mi se par prea mici si prea usoare.Spun mie pt ca eu am 190cm si 115kg si cand ma urc pe un r1 sau un Cbr1000rr parca sunt pe o bicicleta care trage tare,dar e f usoara.Ca sa nu mai zic ca o cocosez si arat ca din desene animate pe magar.Sunt clase diferite si nu au nici o treaba unul cu altul.Cat despre pistele din tara noastra sau curbele de pe Cheia pot sa spun ca sunt aproape la fel de periculoase ca si mersul tare in oras din cauza rosturilor dintre dalele de pe aeroporturi in care creste iarba sau este smoala,pietris si nisip.Poate va duceti la Amkart sa va dati la maxim cu aceste motoare desi senzatiile placute sunt cu moto cu cilindree mica din cauza dimensiunilor. :bounce:

 

cam asa e .... prea mici sunt astea noi... si eu sunt mai inalt....si sunt si usoare la atatia cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor HIGHLANDER numai a postat despre busa noua si sa ajuns pana la urma la contraziceri. nimeni a cerut parerea nimanui.

Parerile sunt inpartite depinde de placerea fiecaruia, ce ii place aia isi ia.

Acum am o intrebare: DE CE NEDETINATORII DE BUSA VORBESC NUMAI DIN AUZITE DE LA UNUL SAU ALTUL SI SE CONTRAZIC PE TEME AIUREA CU UN DETINATOR ???????

This is what i call BULL SHIT:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor HIGHLANDER numai a postat despre busa noua si sa ajuns pana la urma la contraziceri. nimeni a cerut parerea nimanui.

Parerile sunt inpartite depinde de placerea fiecaruia, ce ii place aia isi ia.

Acum am o intrebare: DE CE NEDETINATORII DE BUSA VORBESC NUMAI DIN AUZITE DE LA UNUL SAU ALTUL SI SE CONTRAZIC PE TEME AIUREA CU UN DETINATOR ???????

This is what i call BULL SHIT:)

 

:agree: :wave: :lol: :lol: :10: :lol: :cheers: Long Live The King !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TE ROG FRUMOS SA MA CREZI CA TU CHIAR ESTI CEA MAI PROASTA CUNOSTINTA A MEA !!!!!

 

Nu mai pune link-uri care arata cat de nestiutor esti . Lumea si-a dat seama deja ca NU LE AI . Contesta cineva ca busa e cea mai rapida pe linie dreapta ? Ce vrei sa arati ? Ca ai cea mai jmechera mobra din lume ? Esti un fraierica care crezi ca tot ce zboara se mananca . Fiecare mobra este belea in felul ei .Asta nu intelegi tu . Nu intelegi pt ca la tne daca nu "baga" 340 nu e buna . Fraierica ... nu uita looser mic ca busa ta nu costa o avere ca sa nu si-o permita lumea . Puteam sa cumpar Desmosedici RR ti-am mai zis si iti repet , dar ratiunea a primat in detrimentul impulsului . La tine care ai maxim 22 de ani (daca ai ) viteza este totul . La altii cu nevesta si copii acasa important e sa se intoarca intregi si sa se bucure de cei dragi ..

 

Hai asfalt uscat si incearca sa nu te mai faci de kacao in continuare . :wave:

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...