HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 deci!!!!! numarul de secunde in care un vehicul pe roti prinde suta depinde intr-o oarecare masura de doua componente: 1-puterea motorului 2-capacitatea trenului de rulare de a transforma aceasta putere in acceleratie! diferenta intre un motor SS (er unu, geseicser o mie, o mie erer, zetics zece er etc) care azi au cam toate >170 hp si un muscle bike ST (zezere o mie patru sute, geseics o mie trei sute er) care au >= 200 hp e micutza relativ. Oricum... la motocicletele cu peste 90 cai diferenta nu o mai face puterea motorului ci capacitatea trenului de rulare. Acesta nu mai este capabil sa foloseasca intreaga putere livrata de motor. Orcine stie ca daca incerci sa accelerezi puternic se rupe aderentza.(cei care au busa stiu de asemenea ca trebuie sa fie actionari la o firma de cauciucuri ptr a o intretine) Deci ... nu hp conteaza la o liniutza (considerand ca sunt peste 100 la ambele moto) ci cauciucul. Cu un cauciuc de pista pus pe un 600 cc si incalzit bine bate orice motocicleta cu 700 cai putere cu turbo reactor nuclear cu cauciuc stoc pe primii 100 m. PUNCT! Daca imi iau 900 er er - ul meu si-l duc la niste mecanici jmecheri de la hrc pentru a-l face mai de competitie primul lucru pe care mi l-ar schimba ar fi suspensiile si franele, apoi cauciucuri si tocmai la urma s-ar umbla la motor. IN ORDINEA ASTA STRICT. Motoarele super sport sunt proiectate pentru pista clar, si apoi adaptate ptr strada. Prin urmare pe amcart sunt aproape sigur ca un cbr 125 RR de la HRC ar scoate untul din orice muscle bike! Pe cealalta parte insa motorul unui muscle bike este mare prin proiectare deci ptr a obtine o putere mare nu este atat de imperios sa-l urce in ture, dezechilibrand-ul astfel. Acesta trage liniar cam pe toata plaja de turatii cu o tenta usor crescatoare (dar tot liniar, nu cu explozie ca la yamaha R1). Astfel usurinta cu care se conduce face sa creasca placerea. Este altceva. Insa a compara din punct de vedere sportiv o busa cu un ss e o mare stupizenie. Se compara doar cu fjr 1300, zzr 1400 etc. @nemuritorul: Cauta pe cineva cu intruder 1800 si provoaca-l la liniutza pe 50 m. O sa scoata untul din tine si o sa umbli cu capul in jos ca si-a luato busa la liniutza de la un ciopper ! ranga .. deci .. aici se discuta despre motocilete de serie .. si tu esti pe langa subiect .. lasa tu modificatele ca te trimit la busa lui Ghostriderul ala real , cu 500 de cai .. daca tot scrii date tehnice nu mai scrie stupizenii .. busa are cea mai buna aderenta .. cu ss de 1000 te chinui enorm sa le tii pe drum .. (intreaba pe cei care au ) .. hai tu cu un 600 cc (de serie) sa facem o liniuta si mai vb (PUNCT) .. iar pt cunostintele tale (cu lacune) Intruderu de 1800 are 3.6 s la 100k/h iar Hayabusa are 2.8 s .. sorry .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 Am si eu o intrebare avand in vedere ca faci excursii mai lungi. Cum te desurci cu bagajul? Und eil pui. Faci numai ture de o zi unde un rucsac e suficient? A pt excursii de 1-2 da , cu un rucsac .. la excursii mai lungi , deobicei mergem multi si vine cineva cu masin si se rezolva .. dar exista si genti lateral special create pt Hayabusa .. ca doar e si tourer .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 Vorbeam de motociclete normale nu de excentricitati. Si chiar eu ti'am zis ca GSX-R1000 e mai scump ca busa. What-ever.. PS: Cum e cu guma spate? Stiu ca intre posesorii de Buse umbla vorba ca sunt doar doua stadii: 1. Am guma noua pe spate 2. Ar cam trebui schimbata .. Agusta Tamburini nu e o " excentritate " e chiar de serie .. excentriate e Y2K cu 185 000 de $ sau una de curse ca alui Rossi cu 1 000 000 de euro !!! .. PS : wrong again .. guma pe busa tine ca si la SS .. dar mai conteaza ? .. Hayabusa e un motor de hobby, de lux .. nu o utilitara .. Vorbesti din carti, tu nu ai scoate 2,8s cu busa nici in 5 ani de acum incolo. Poate un pilot experimentat ar face'o, totusi. Tu ai fi ala ? .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 Nu m'as sui pe o busa. Mi'ar fi frica. E o bestie. Sport-TOURING! Atunci ramai la 600 .. las pe altii sa guste adevarata placere .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Busa este deja un mit!Eu unul nu sunt adeptul supersportivelor pe sosele.Prea usoare si prea multi cai.Am mers cu busa si stiu ce spun.Este un motor de drum lung-un S600 al masinilor cum spunea un coleg mai sus.Pt motoare sportive nu avem nici sosele si nici circuite si mai este si militia calare cu ambele picioare pe noi.Mie noile motoare de 170-180 de cai mi se par prea mici si prea usoare.Spun mie pt ca eu am 190cm si 115kg si cand ma urc pe un r1 sau un Cbr1000rr parca sunt pe o bicicleta care trage tare,dar e f usoara.Ca sa nu mai zic ca o cocosez si arat ca din desene animate pe magar.Sunt clase diferite si nu au nici o treaba unul cu altul.Cat despre pistele din tara noastra sau curbele de pe Cheia pot sa spun ca sunt aproape la fel de periculoase ca si mersul tare in oras din cauza rosturilor dintre dalele de pe aeroporturi in care creste iarba sau este smoala,pietris si nisip.Poate va duceti la Amkart sa va dati la maxim cu aceste motoare desi senzatiile placute sunt cu moto cu cilindree mica din cauza dimensiunilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 Ca in orice chestie, la un moment dat apare saturatia. Gusti din placerea aia pana ai vrea mai mult. E, in momentul ala sunt curios ce iti va ramane tie de facut, poate doar sa astepti noua busa. Cat despre mine, urmatoarea va fi o "mizerie" de GSX-R750 K1 Poate .. dar pana atunci "Ride the wind of change !" Busa este deja un mit!Eu unul nu sunt adeptul supersportivelor pe sosele.Prea usoare si prea multi cai.Am mers cu busa si stiu ce spun.Este un motor de drum lung-un S600 al masinilor cum spunea un coleg mai sus.Pt motoare sportive nu avem nici sosele si nici circuite si mai este si militia calare cu ambele picioare pe noi.Mie noile motoare de 170-180 de cai mi se par prea mici si prea usoare.Spun mie pt ca eu am 190cm si 115kg si cand ma urc pe un r1 sau un Cbr1000rr parca sunt pe o bicicleta care trage tare,dar e f usoara.Ca sa nu mai zic ca o cocosez si arat ca din desene animate pe magar.Sunt clase diferite si nu au nici o treaba unul cu altul.Cat despre pistele din tara noastra sau curbele de pe Cheia pot sa spun ca sunt aproape la fel de periculoase ca si mersul tare in oras din cauza rosturilor dintre dalele de pe aeroporturi in care creste iarba sau este smoala,pietris si nisip.Poate va duceti la Amkart sa va dati la maxim cu aceste motoare desi senzatiile placute sunt cu moto cu cilindree mica din cauza dimensiunilor. .. In sfarsit unul care vorbeste in cunostinta de cauza .. your welcome !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Ca in orice chestie, la un moment dat apare saturatia. Gusti din placerea aia pana ai vrea mai mult. E, in momentul ala sunt curios ce iti va ramane tie de facut, poate doar sa astepti noua busa. Cat despre mine, urmatoarea va fi o "mizerie" de GSX-R750 K1 nu ma dupa ce se satura isi ia zxr 750 da nu cred ca il tin curelel cu aia nui de gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 nu ma dupa ce se satura isi ia zxr 750 da nu cred ca il tin curelel cu aia nui de gluma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Alt orogolios .. lasa pustiu lu tata ca o cresti si tu mare si o sa ai bani sa-ti iei busa .. ne te necaji .. daca nu , o sa te scriu in testament sa-ti las busa mea .. eu, fiind in cautare de motor fiabil, comfortabil si care sa-mi permita sa fac drumuri lungi prin europa (a se citi in special autostrazi) relativ repede si sa mai si mearga cu o croaziera de maxim 160 kmh la noi in tara (a se citi drumuri mai denivelate) am ajuns la o concluzie: busa. desi sunt fan kawa mai mult de 8000 de euro maxim-maximorum nu pot dispune deci kawa zzr1400 iese din discutie ca l-as fi luat pe ala. mai toate testele spun ca e mai bun decat busa si nu ma refer doar la la cp/viteza maxima. cu busa m-am dat, cu zzr nu dar m-am dat si pe super-sporturi. unul din ele este al meu care nu e gata inca dar ca idee sa stii ca o "troaca" de zx750r '94 ca a mea se manevreaza mult mai bine decat busa care are 5 ani in plus ca si tehnologie. busa nu a fost, nu este si nici nu va fi un super-sport, doar un sport-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Busa este deja un mit!Eu unul nu sunt adeptul supersportivelor pe sosele.Prea usoare si prea multi cai.Am mers cu busa si stiu ce spun.Este un motor de drum lung-un S600 al masinilor cum spunea un coleg mai sus.Pt motoare sportive nu avem nici sosele si nici circuite si mai este si militia calare cu ambele picioare pe noi.Mie noile motoare de 170-180 de cai mi se par prea mici si prea usoare.Spun mie pt ca eu am 190cm si 115kg si cand ma urc pe un r1 sau un Cbr1000rr parca sunt pe o bicicleta care trage tare,dar e f usoara.Ca sa nu mai zic ca o cocosez si arat ca din desene animate pe magar.Sunt clase diferite si nu au nici o treaba unul cu altul.Cat despre pistele din tara noastra sau curbele de pe Cheia pot sa spun ca sunt aproape la fel de periculoase ca si mersul tare in oras din cauza rosturilor dintre dalele de pe aeroporturi in care creste iarba sau este smoala,pietris si nisip.Poate va duceti la Amkart sa va dati la maxim cu aceste motoare desi senzatiile placute sunt cu moto cu cilindree mica din cauza dimensiunilor. cam asa e .... prea mici sunt astea noi... si eu sunt mai inalt....si sunt si usoare la atatia cai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo1300gsxr Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Fratilor HIGHLANDER numai a postat despre busa noua si sa ajuns pana la urma la contraziceri. nimeni a cerut parerea nimanui. Parerile sunt inpartite depinde de placerea fiecaruia, ce ii place aia isi ia. Acum am o intrebare: DE CE NEDETINATORII DE BUSA VORBESC NUMAI DIN AUZITE DE LA UNUL SAU ALTUL SI SE CONTRAZIC PE TEME AIUREA CU UN DETINATOR ??????? This is what i call BULL SHIT:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 Fratilor HIGHLANDER numai a postat despre busa noua si sa ajuns pana la urma la contraziceri. nimeni a cerut parerea nimanui. Parerile sunt inpartite depinde de placerea fiecaruia, ce ii place aia isi ia. Acum am o intrebare: DE CE NEDETINATORII DE BUSA VORBESC NUMAI DIN AUZITE DE LA UNUL SAU ALTUL SI SE CONTRAZIC PE TEME AIUREA CU UN DETINATOR ??????? This is what i call BULL SHIT:) Long Live The King !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 long live the king KAWASAKI ZXR 750.....TURBOCIARJD AHAHAHAH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 long live the king KAWASAKI ZXR 750.....TURBOCIARJD AHAHAHAH Fuli carbon faibar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoid=1187488727 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 (editat) http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoid=1187488727 TE ROG FRUMOS SA MA CREZI CA TU CHIAR ESTI CEA MAI PROASTA CUNOSTINTA A MEA !!!!! Nu mai pune link-uri care arata cat de nestiutor esti . Lumea si-a dat seama deja ca NU LE AI . Contesta cineva ca busa e cea mai rapida pe linie dreapta ? Ce vrei sa arati ? Ca ai cea mai jmechera mobra din lume ? Esti un fraierica care crezi ca tot ce zboara se mananca . Fiecare mobra este belea in felul ei .Asta nu intelegi tu . Nu intelegi pt ca la tne daca nu "baga" 340 nu e buna . Fraierica ... nu uita looser mic ca busa ta nu costa o avere ca sa nu si-o permita lumea . Puteam sa cumpar Desmosedici RR ti-am mai zis si iti repet , dar ratiunea a primat in detrimentul impulsului . La tine care ai maxim 22 de ani (daca ai ) viteza este totul . La altii cu nevesta si copii acasa important e sa se intoarca intregi si sa se bucure de cei dragi .. Hai asfalt uscat si incearca sa nu te mai faci de kacao in continuare . Editat Iulie 6, 2007 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoid=1187488727 frate filmu asta e mai vechi ca mine ... mare smecherie , un r1 din 98 probabil cu 150 cai chinuiti este luat la top speed de catre busa ... so what? Busa este un mit , cred ca orice prost de pe strada daca ii zici de motoare a auzit in mod sigur de Hayabusa . Performantele ei au facut-o sa fie capul de afis si chiar daca era cea mai puternica motoreta nu a fost declarata ca fiind una criminala cum s-a intamplat cu R1 ... de ce?habar n`am ... va certati aiurea aici ca niste copii , e vorba de gusturi ca oricum 99,9% din cazuri n-o sa folositi niciodata nici busa nici zzr la capacitatatile lor maxime din toate punctele de vedere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 TE ROG FRUMOS SA MA CREZI CA TU CHIAR ESTI CEA MAI PROASTA CUNOSTINTA A MEA !!!!! Nu mai pune link-uri care arata cat de nestiutor esti . Lumea si-a dat seama deja ca NU LE AI . Contesta cineva ca busa e cea mai rapida pe linie dreapta ? Ce vrei sa arati ? Ca ai cea mai jmechera mobra din lume ? Esti un fraierica care crezi ca tot ce zboara se mananca . Fiecare mobra este belea in felul ei .Asta nu intelegi tu . Nu intelegi pt ca la tne daca nu "baga" 340 nu e buna . Fraierica ... nu uita looser mic ca busa ta nu costa o avere ca sa nu si-o permita lumea . Puteam sa cumpar Desmosedici RR ti-am mai zis si iti repet , dar ratiunea a primat in detrimentul impulsului . La tine care ai maxim 22 de ani (daca ai ) viteza este totul . La altii cu nevesta si copii acasa important e sa se intoarca intregi si sa se bucure de cei dragi .. Hai asfalt uscat si incearca sa nu te mai faci de kacao in continuare . .. mai mucosule .. iara arunci cu insulte aiurea pe forum ? .. nu ti-ai luat ceaiul destul pe forumul de Arad ? .. mai vrei ? .. sau numai asa stii sa vorbesti si sa-ti faci de ras "capitala" ? .. "fraier" si "looser" esti tu si cu cine te-a educat in halu asta .. sa nu mai zici la nimeni ca esti motociclist ca ne faci de ras !!! .. mai bine trageti o punga pe cap si dispari de pe forum forever .. birjarule .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 uai de pooola me....aia da motocicleta mama cum o trecut pe langa er 1 .....zici ca statea pa loc... si cand v-am zis de zxr 750 ati inceput sa radeti...who is laughing now ha? ati vazut adevarata putere a lui zxr 750 a genuine superbike filmu asta e mai vechi ca buna..pe vremea aia nu existau haiabuse asa ca au folosit un Kawasaki zxr 750 1994 cu toba de carbon....si ati vazut cum o trecut pa langa er 1 Lasand vrajala la o parte ati vazut cum un turing suta la suta trece pe langa un er 1....dar tot la aceeasi parere raman ....R1 e o adevarata bijuterie mecanica pe cand haiabusa ramane aceeasi vaca care se pare ca in 2008 a devenit mai grasa nu se poate compara un r1 pe langa vaporul ala....nu degeaba R1 e supersport iar haiabusa e turing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Discutii toatal aiurea ... Ma plimb cu Highlander cu motoarele saptamanal.... Va spun doar ca ..E FAN ADEVARAT BUSA...si orice ai zice rau de busa .sare imediat si inca ceva...i place si viteza,probabil de aia are si busa. Nu va mai tot certati.OMU E FAN BUSA SI ATAT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Discutii toatal aiurea ... Ma plimb cu Highlander cu motoarele saptamanal.... Va spun doar ca ..E FAN ADEVARAT BUSA...si orice ai zice rau de busa .sare imediat si inca ceva...i place si viteza,probabil de aia are si busa. Nu va mai tot certati.OMU E FAN BUSA SI ATAT. Si ce culoare au ochelarii de cal pe care ii poarta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 (editat) http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoid=1187488727 f simplu r1 putea chiat sa stea pe loc si busa sa treaca cu 40 la ora pe langa ea bruce lee lee il bate pe van damme Fratilor HIGHLANDER numai a postat despre busa noua si sa ajuns pana la urma la contraziceri. nimeni a cerut parerea nimanui. Parerile sunt inpartite depinde de placerea fiecaruia, ce ii place aia isi ia. Acum am o intrebare: DE CE NEDETINATORII DE BUSA VORBESC NUMAI DIN AUZITE DE LA UNUL SAU ALTUL SI SE CONTRAZIC PE TEME AIUREA CU UN DETINATOR ??????? This is what i call BULL SHIT:) pai dak nu a vrut parerea nimanui ce ce a postat aici?? io cred ca topicul lui vrea sa spuna "look at me!! si eu am busa! " si nedetinator nu inseamna si necunoscator Editat Iulie 7, 2007 de ghost-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Deci gata cu acest topic de kakao. Cel care l-a deschis nu a vrut sa prezinte ceva nou si sa vada si romanul noul model de Busa, pur si simplu s-a laudat cum ca ce tare e Busa, am si eu una si e cea mai tare motocicleta. Fals, la multe capitole nu e cea mai tare, poate la top-speed si confort la viteza, poate doar atat. Insa vad ca exact cum s-a spus si mai sus, zici ca poarta ochelari de cal, nu vede decat intr-o singura directie, e blocat. Ok, ok, fan Busa, insa mai lasa-ne cu figurile si lauda, si mai bine baga km multi pe ea . Vad ca zici ca esti nascut in 1973, cum ti-am mai spus si mai devreme la varsta ta trebuia sa ai ceva minte si sa incerci sa intelegi , carnet moto din 2006, insa probabil esti un profan in motociclism si o sa mai treaca timp pana devii cunoscator. Hai ciao, si Arad-ul de ce ii luati apararea doar ca e din zona??? Sa nu incepem ca si voi pe topicul asta : /index.php?...12909&st=80 Ce dracu suntem oameni sau maimute fara minte ? Ce cacao e cu conflictul asta Capitala vs Arad, peste tot sunt avantaje si dezavantaje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FEAR Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 HEY..cel din Arad!........Admir entuziasmul tau,dar cand unul te contrazice ai putea spune ca-i nebun,cand se gaseste al doilea,ar trebuii sa-ti dea de gandit.......................Ai frecat scaritele pe viraje,....bravo!!!!!!..........poate reusesti si carenele...........inca o data bravo!!!!!!..................dar ai grija.....totul se rezuma la 3 lucruri:talent,experienta si LIMITA LA CARE CEDEZI PSIHIC...............hmmmm .......................................nu uita"Dance of death"---Iron Maiden ........Toata stima si pt. 12,dar nu cred ca-i in masura sa muste! Aveti grija,.......fara evenimente neplacute! ar fi pacat sa ne irosim energia pe orgolii,intre noi...........suntem o "minoritate"in RO.........bafta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIGHLANDER Postat Iulie 8, 2007 Autor Share Postat Iulie 8, 2007 (editat) Si ce culoare au ochelarii de cal pe care ii poarta? .. negri .. Ray Ban .. si nus de cal .. is de soim japonez denumit si Hayabusa .. f simplu r1 putea chiat sa stea pe loc si busa sa treaca cu 40 la ora pe langa ea bruce lee lee il bate pe van damme pai dak nu a vrut parerea nimanui ce ce a postat aici?? io cred ca topicul lui vrea sa spuna "look at me!! si eu am busa! " si nedetinator nu inseamna si necunoscator .. tre sa-ti dau ochelarii mei .. Ray Ban .. poate o sa vezi si tu cat avea R1 .. .. tot ma intreb .. ce motor avea ghost-riderul ala adevarat ??? .. stiti careva ca eu nu mai stiu .. http://www.youtube.com/watch?v=ud_gXPCMUDw Editat Iulie 8, 2007 de HIGHLANDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.