darkwolf Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 farul poate fi si de simson sau ij 56 vopsit in culoarea rezervorului,va da bine cu linea motocicletei,prea mult crom srtica avand in vedere ca jentile sunt cromate,aripile,tobele tot cromate,carterele motorului lusruite.nu va da bine la ochi prea mult crom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 deocamdata montez farul original .la final va avea un far cromat mic cum a zis si Cristi.tobele vor fii schimbate.nu raman astea.cadru vreau sa il vopsesc cu alb perlat si daca voi mai avea rabdare ii voi trage si niste dungi albastre.momentan stau cam prost cu timpul dar este vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 fiecare cu gusturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 credeam ca a trecut epoca 'ciopartelilor' din topor... .@ jawra daca tot ai modificat cz-ul macar trebuia facut ceva cu cadrul acela, se termina prea brusc...in plus saua nu e din povestea asta... spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Serpalaule, vezi ca gresesti! Ala nu-i CZ, e o biata Jawa 350 mai tinerica decit CZ-ul meu...si gusturile stiam ca nu se discuta! Macar in felul asta am un confrate la ciopirteli, fiindca nici Jawa mea nu-i departe de ce a facut el aici! Io-i urez spor la treaba si abia astept sa ne intilnim in trafic pe comunistele tocate cu toporu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) Dupa cateva beri motorul acela se poate confunda usor cu unul de Cz....stiu ca gusturile nu se discuta....dar mi-a sarit in ochi taietura nu tocmai cosmetica a sasiului.... Editat Februarie 21, 2013 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Dupa cateva beri motorul acela se poate confunda usor cu unul de Cz....stiu ca gusturile nu se discuta....dar mi-a sarit in ochi taietura nu tocmai cosmetica a sasiului.... hai mai domnule SARPE ca asta nu-i cioparteala.iam aratat un pic fletul sa stie cine e seful.hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 (editat) ...asta nu-i cioparteala. ...i-am aratat un pic flexul sa stie cine e seful! Tare asta! O sa mi-o notez, e demna de-un citat! Editat Februarie 21, 2013 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Ce sa fie draciile astea? Seamana cu niste embleme de rezervor, dar de la ce model ca eu nu am reusit sa le identific... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Sunt pt Dacie! Erau la moda inainte de sigla Nike! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 Oare pe Passat or merge puse? Cred ca le fac vant in containerul cu aluminiu pentru reciclat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 24, 2013 Share Postat Februarie 24, 2013 (editat) Fa-le un pret si trimite-le la Gorj, fiindca le vreau io! Mai am doar una si aia e cam sifonata...iar astea doua ar sta bine pe Jawa mea! Editat Februarie 24, 2013 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 o problema de care am uitat la carburator la jawa 350 .adica la a mea.cand amorsez carburatorul imi curge benzina spre filtru de aer.e normal?tin sa precizez ca am doua sarme lipite sub plutitor si nu stiu daca nu a fost masluit candva de cineva.daca stie cineva o solutie ....................va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Februarie 28, 2013 Share Postat Februarie 28, 2013 pai io zic ca da ca de aia se 'inunda', .. si daca ai observat,pe racordul de guma care face legatura intre filtrul de aer si carburator,chiar in dreptul carburatului se afla un mic orificiu,care e orientat in jos,tocmai pentru a facilita scurgerea surplusului de benzina. ma refer la jawele anilor '60 da dar sarmele alea nu pot fi o greutate in plus pentru plutitor ,care sa nu lase plutitorul sa inchida benzina care curge din rezervor?carburatorul a fost curatat foarte amanuntit,inclusiv orificiile alea subtiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Salut, un nou intrat in randul detinatorilor de Jawa 350 ts (si care a incercat sa se inscrie pe forum dar nu reuseste) ma rugat sa intreb daca are cineva o aprindere electronica sau magnetou cu senzori ca sa saturat de platini inpuscate si de reglat avansuri. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Vezi la Gotronic, este membru pe forum...nu stiu daca mai comercializeaza, dar poti intreba! Io am luat de la el mai multe aprinderi si ma declar multumit! Tip serviabil si corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Martie 5, 2013 Share Postat Martie 5, 2013 Salut, un nou intrat in randul detinatorilor de Jawa 350 ts (si care a incercat sa se inscrie pe forum dar nu reuseste) ma rugat sa intreb daca are cineva o aprindere electronica sau magnetou cu senzori ca sa saturat de platini inpuscate si de reglat avansuri. Numa bine. Domnul Gelu 0722.887.364. Am comandat si eu doi senzori tot pentru Jawa, am facut cama din bronz cu tabla lipita si functioneaza. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Domnul Gelu 0722.887.364. Am comandat si eu doi senzori tot pentru Jawa, am facut cama din bronz cu tabla lipita si functioneaza. Succes Multumesc pt raspunsurile celor doi motociclisti , ii voi comunica prietenului meu. Numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
altho Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Am vorbit cu d-l Gelu ptr. aprindere pe 6v - are si asa ceva, dar merge numai ptr platina, nu are senzori.ptr 6v. Intrebarea mea era daca merita sa folosesc aceasta aprindere, daca as avea o pornire mai usoara, etc. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Da, pornirea este mai usoara si se elimina uzura sistematica a platinii, care necesita mereu reglaje si ajustari ale contactelor platinate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 Am vorbit cu d-l Gelu ptr. aprindere pe 6v - are si asa ceva, dar merge numai ptr platina, nu are senzori.ptr 6v. Intrebarea mea era daca merita sa folosesc aceasta aprindere, daca as avea o pornire mai usoara, etc. Multumesc merita...o am de vreo 2 ani....si, da, cum zice @ivan....la platini nu am umblat....doar cand am schimbat rotorul ....e comod si ledul pt. momentul aprinderii.... e acolo si nu mai folosesc alt bec sau bujia / cand da scanteie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jac30 Postat Martie 6, 2013 Share Postat Martie 6, 2013 o problema de care am uitat la carburator la jawa 350 .adica la a mea.cand amorsez carburatorul imi curge benzina spre filtru de aer.e normal?tin sa precizez ca am doua sarme lipite sub plutitor si nu stiu daca nu a fost masluit candva de cineva.daca stie cineva o solutie ....................va multumesc Din cate tin minte acele sarmulite sunt pentru a fixa plutitorul pe cui care are pe el niste canale pentru reglarea nivelului. asta pentru modelele vechi. am avut candva una de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Din cate tin minte acele sarmulite sunt pentru a fixa plutitorul pe cui care are pe el niste canale pentru reglarea nivelului. asta pentru modelele vechi. am avut candva una de 125 e vorba de o jawa din 1982 ,cc.350 california.mi se pare ca sunt puse de cineva.nu arata a fi de fabrica.mersi si mai am o problema mare de tot.imi da rateuri pe pistonul din stanga cum dau la pedala sa pornesc........oare de ce? ...... daca stie cineva ceva cauze ?mentionez ca scanteie imi vine si chiar la momentul care trebuie si ca celalalt piston imi merge ceas. ..... oare sa o duc la popa? sau sa o duc la dracu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 Verifica din nou reglajul aprinderii, deschiderea la platina (asta in cazul in care ai aprinderea originala) si apoi verifica sa nu dea la masa sau sa ai furt de curent pe circuitul cilindrului respectiv (de obicei atinge in zona platinii sau a condensatorului ceva la masa motocicletei si da o scinteie total aiurea). Asta din urma, mai rar se intimpla, dar nu e imposibil! La fel verifica izolatia la bobina, la fisa, legaturile lor si bujia cilindrului respectiv. Schimba fisele intre ele, schimba condensatorii, asta dupa ce schimbi bornele intre ele la platini! Vizualizeaza la intuneric eventualele scapari de curent, scurtcircuite sau alte chestii ce tin de aprinderea partii respective! Dar mizez totusi pe aprindere dereglata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Martie 7, 2013 Share Postat Martie 7, 2013 singurul lucru ce nu am incercat e sa inversez senzorii .senzorii nu sunt de acelasi fel.poate nu da semnalul la timp.......poate il da prea tarziu......sau prea repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.