gotronic Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Faina bobina de inductie, de Polski Fiat este?(unde se gasesc si cat costa??). La valoarea aia de rezistenta in primar cred ca trebuie rezistenta aditionala atasata (ca la Oltcit, care are aceeasi valoare in primar).! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Faina bobina de inductie, de Polski Fiat este?(unde se gasesc si cat costa??). La valoarea aia de rezistenta in primar cred ca trebuie rezistenta aditionala atasata (ca la Oltcit, care are aceeasi valoare in primar).! http://www.oldtimergarage.szn.pl/store/ind...t=3a&page=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Cam scumpe piesele de pe site-ul ala............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 astia au de toate pentru toti... chiar frumoase unele piese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 (editat) Cam scumpe piesele de pe site-ul ala............. Cam! ...dar o bobina , pentru urmatorii 10 ani nu este un capat de lume(s-ar putea sa fie comparabila ca si pret cu una de dacia de aia simpla, si aproape sigur mult mai ieftina decat una cu 4 iesiri ce se foloseste pe Nova)....restul , stopuri, sclipicele, gumitze si alte chestii ca si originale sant mofturi scumpe... ...a, nu stiu daca am spus, izolatia este in ulei! Editat Mai 1, 2008 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 Bobina de inductie costa cat una noua de Oltcit.!!! Asa ca nu este scumpa deloc. Numai calitatea sa fie macar ca cea de Oltcit.!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Salut jawasistilor. Am si eu o ntrebare. Rasfoiam azi bikeshop-ul si am gasit o jawa care nu stiu ce model e.Seamana cu 640-ul. poate ma lamuriti voi. Atasez si o poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Za_Vudu_Prist Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 salut...nu am reusit sa citesc tot topicul...am adormit pe la pagina 14(am avut vointa, mai ales ca e 4 dimineata)...oricum...sa ma prezint si eu...si sa pun o poza cu motocicleta... Tiby pe o Jawa 638......cu probleme la partea electrica dar in curs de rezolvare...imi place sa vad ca sunt multi entuziasti jawa...eu sunt mic...nu stiu eu zilele ei de glorie...dar am ascultat povesti de la batrani si am bagat la cap...si sincer..mi se par foarte frumoase si utile pentru un incepator(...in nici un caz pentru simplul fapt ca inveti mecanica...NUUUU ) oricum..promit ca bag si o poza..esi daca e si mai am probleme sa va pun si evidentele intrebari...(subliniez faptul ca sunt incepator la orice tine de motorizare...asa ca sunt mai greu de cap...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Cel mai simplu rezolvi daca schimbi toata aprinderea si nu te costa mult...................scapi de mai multe griji !!! Dupa cum arata Jawa din poza e cam modificata de catre sudorul...nostru !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Salut jawasistilor. Am si eu o ntrebare. Rasfoiam azi bikeshop-ul si am gasit o jawa care nu stiu ce model e.Seamana cu 640-ul. poate ma lamuriti voi. Atasez si o poza. o stiu... este 638 si are plasticul acela facut. Vine peste rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsgrigore Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Salutare oameni buni ! am o intrebare viz-a-viz de JAWA 350 TS: care stie cum se poate demonta bascula spate ca nici eu shi nici c0zmin nu poate ? Cum a facut c0zmin asa am facut shi io: am scos piulitele de pe tzeava aia filetata de la articuulatie shi apoi am incercat sa o trag afara cu o presa improvizata shi na tzinut apoi am lovit cu o bucata de lem shi nici asha nu am reushit so scot in ultima instanta i-am mai tras shi vreo cateva ciocane de am stricat filetu dar n-o vrut! Daca stiti careva cum se procedeaza va rog tare mult sa-mi spuneti ca-s in pana de idei shi eu shi C0zmin! sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) o stiu... este 638 si are plasticul acela facut. Vine peste rezervor. [url="http://www.bikez.com/motorcycles/jawa_350_style_1997.php asta e ...am vazut poze din 1992 cu "stilul" asta .....red, blue, white....doar alta culoare...in rest tot IAPA Editat Mai 20, 2008 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Salut.................aveti cumva un tabel cu seriile la rulmentii Jawa 350 638 si unde vin fiecare? Merci...................... M-ar interesa in special ce rulmenti sunt in roata din spate.............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Salut.................aveti cumva un tabel cu seriile la rulmentii Jawa 350 638 si unde vin fiecare?Merci...................... M-ar interesa in special ce rulmenti sunt in roata din spate.............. 2 bucati sunt 6302z si unul este 6205 [ala din pinion]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Salutare oameni buni ! am o intrebare viz-a-viz de JAWA 350 TS: care stie cum se poate demonta bascula spate ca nici eu shi nici c0zmin nu poate ? Cum a facut c0zmin asa am facut shi io: am scos piulitele de pe tzeava aia filetata de la articuulatie shi apoi am incercat sa o trag afara cu o presa improvizata shi na tzinut apoi am lovit cu o bucata de lem shi nici asha nu am reushit so scot in ultima instanta i-am mai tras shi vreo cateva ciocane de am stricat filetu dar n-o vrut! Daca stiti careva cum se procedeaza va rog tare mult sa-mi spuneti ca-s in pana de idei shi eu shi C0zmin! sa auzim de bine ne ajuta si pe noi careva cu problema asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsgrigore Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 ne ajuta si pe noi careva cu problema asta ? Cozmine astia nu vor sa ne ajute , mamalor de derbedei! Auzi ore Gaspar nu are axul cu tot cu bucshe? cva daca ar avea mash razbuna cu barosu pe tzeava aia veche shi as pune nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catul Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 bre, cand m-oi apuca sa o dezmembrez pe a mea pt a o pune la punct, va anunt, pana atunci, nici eu nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Salut......... Am o intrebare......poate stie careva............. Unde sau la ce pot gasi cauciuc pentru garnitura de la robinetul pentru benzina......... Merci............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Salut.........Am o intrebare......poate stie careva............. Unde sau la ce pot gasi cauciuc pentru garnitura de la robinetul pentru benzina......... Merci............ Fa-ti din piele ca nu-i greu am umblat cu una vreo 10 ani. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Am vazut in alte topicuri ca s-a mai discutat despre bujii....dar unele de Sinterom 14NP21 si 24 nu se gasesc......... Ce alte bujii mai merg ca NGK cica sunt prea finute si nu tin.............. Am mai gasit un link: http://www.championsparkplugs.com/results_...5551&mfid=2 de Champion...............dar nici astea nu se gasesc................. Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Mai 31, 2008 Autor Share Postat Mai 31, 2008 Cum aflu cat de intins trebuie intins lantul??? Desigur la o jawa 350.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Lantul trebuie intins cu greutate pe motocicleta... Adica pui pe cineva pe motor si intanzi lantul cu simt(nu foarte intins sa vibreze)........dupa care daca nu ai greutate face un pic "burta". In momentul cand ai greutate pe motor el se intinde la maxim datorita actionarii basculei de pe spate............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Iunie 5, 2008 Autor Share Postat Iunie 5, 2008 Vreau sa imi segmentez motoru si daca tot fac asta as vrea sa pun si ceva garnituri,deoarece ex-proprietaru a folosit din belsug silicon rosu.La vechiul carburator am 2 ganituri de clingherit de o parte si de alta a uneia de cauciuc groase.Asa trebuie sa fie? Ma mai intrebam intre motor si cilindrii ce trebuie pus?....si desigur intre cilindrii si aripioarele de racire de deasupra lor....Am inteles ca ba ca ar trebui clingherit,ba tabla de cutie de bere....CIne ma poate ajuta cu ceva sfaturi ca totul sa fie in regula ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draky90 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 am incercat eu k o garnn de bere....si pna la urma am luat garniturilede d la gaspar..sunt efteneaua'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Vreau sa imi segmentez motoru si daca tot fac asta as vrea sa pun si ceva garnituri,deoarece ex-proprietaru a folosit din belsug silicon rosu.La vechiul carburator am 2 ganituri de clingherit de o parte si de alta a uneia de cauciuc groase.Asa trebuie sa fie? Ma mai intrebam intre motor si cilindrii ce trebuie pus?....si desigur intre cilindrii si aripioarele de racire de deasupra lor....Am inteles ca ba ca ar trebui clingherit,ba tabla de cutie de bere....CIne ma poate ajuta cu ceva sfaturi ca totul sa fie in regula ???? Salut eu m am chinuit cu jawa mea apropae un an sa o dau pe drum...pana la urma am scapat de ea ...tot timpul ai ceva de reparat la ea...garnituri ar trebui sa fie si nimic altceva...vezi ca se aduc la comanda. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.