Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

Va salut,caut pentru un prieten un releu de incarcare pt dinam pt CZ.Daca ne poate ajuta cineva sa lase aici um mesaj sau pe id; ionelneculae@yahoo.com.Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Un lant uzat si vreun pinion mai bunicel, cred ca daca ma strofoc nitel, o sa gasesc io. Dar mie sa-mi spui pe ce le pui, ca sa nu imi incarc constiinta! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le pun pe un atv mai mititel. vreau sa pun si pinionul sa fie mai mare sa nu fuga asa tare, in schimb sa aiba cuplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aproape gata de drum comunista, dupa aproape 2 luni de la dezgropare si o gramada de nervi cu cautatul pieselor si reglaje pot sa spun ca e aproape gata...

Benzineste, scanteieste si culmea porneste, mai trebuie sa ii iau gume noi si sa ii caut kilometraj ca cel vechi nu mai are arculetzul de la ac, in rest nu ma plang functioneaza ca acum 50 de ani.

Iata-o in toata splendoarea ei........scuzati calitatea pozelor (motocicleta veche,telefon si mai vechi) :lol:

post-56432-1275058141_thumb.jpg

post-56432-1275058192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms ..acum mai sper sa gasesc 1 vitezometru care sa imi intre in gaura celui vechi,ca 1 de jawa mai greu gasesc :lol: pt ca fara nu ma primesc aia la itp, dar daca nu gasesc ii adaptez 1 electronic de bicicleta sa o pot inscrie si asa imi pot continua cautarile calare pe mobra :lol: aaa si o intrebare am talonul si numerele ei vechi pana la cea mai apropiata statie itp trebuie sa o imping??? sau o pot calari pana acolo???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce diametru are gaura din far unde-i locasul pentru vitezometru? Intreb ca poate se potriveste unul de CZ Sport sau de Jawa TS, cu care te-as putea servi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta numai luni iti pot spune fiindca mobra o am la servici estimativ intre 60-80 mm as spune revin maine cu diametrul exact si mai multe poze cu mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, astept dimensiunile...si ca sa nu mai alteram forumul, poti trimite datele si pe P.M.

Sa faci poze de deasupra farului ca sa vad daca se potriveste in gaorificiu modelul de vitezometru pe care il am sau eventual sa te ajut cu vreun sfat referitor la alta sursa, in caz de esec! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms dar nu o vand, cel putin nu inca sa reusesc sa ii fac itp-ul sa o scot in trafic, dupa mai bine de 25 ani, ca de ture prin curte s-a saturat saraca....se cere la drum intins si trebuie sa ii fac pe plac nu. Acum sa vedem daca o sa se mai faca itp-ul fara stand (altfel avem de asteptat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehei, m-ai devansat cu o motocicletă întreagă, Âşi funcțională pe deasupra! :cheers: Succes cu ITP-ul!

 

Vin însă Âşi cu o rugăntrebare: nu i-ai făcut motorului, cumva, o poză cu partea ambreiajului, aÂşa cum stă el desfăcut fără capac? AÂş fi tare curios să văd Âşi cum arată carterul dimprejurul axului schimbător-demaror.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU din fericire singura parte care nu am desfacut-o a fost motorul, nu am umblat la cutia de viteze sau la cilindru, am dat doar dinamul jos pentru verificat si carburatorul care era plin de piatra. Taicamiu m-a asigurat ca motorul dupa 25 de ani este functional si nu merita desfacut, doar am completat cu ulei cutia. Si dupa ceva ture i-am dat dreptate , singurul sunet pe care il scoate este de la cuiul poantou care joaca putin, in rest doar decibeli pe care ii scot tobele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi da' fericit om mai eÂşti :cheers:! Cum arăta dinamul, ți-era ruginit? Avusese garnitură la capacul din partea dinamului? Fă Âşi dumneata un filmuleț cu motocicleta, s-o audovăd Âşi eu. Ah, că mi-ai adus aminte de carburator: când îl mai desfaci, arde-i rogu-te Âşi-o poză plutitorului, să-ncerc să mă dumiresc de niÂşte treburi.

 

Abia aÂştept să mai treacă vreo lună Âşi ceva :(. Dacă pun Âşi eu la punct fierul (de la o vreme mă obsedează, însă parcă tocmai în obsesie începi să dai rateuri Âşi parcă vezi că se spulberă visul), zău că până la BraÂşov vin să te vizitez! C-o fi la Biserica Neagră, c-o fi în Steagu', nu mă interesează ;). Apoi ne luăm de braț Âşi-l fugărim pe Ivan până la Tîrgu Jiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi da' fericit om mai eÂşti :(! Cum arăta dinamul, ți-era ruginit? Avusese garnitură la capacul din partea dinamului? Fă Âşi dumneata un filmuleț cu motocicleta, s-o audovăd Âşi eu. Ah, că mi-ai adus aminte de carburator: când îl mai desfaci, arde-i rogu-te Âşi-o poză plutitorului, să-ncerc să mă dumiresc de niÂşte treburi.

 

Abia aÂştept să mai treacă vreo lună Âşi ceva ;). Dacă pun Âşi eu la punct fierul (de la o vreme mă obsedează, însă parcă tocmai în obsesie începi să dai rateuri Âşi parcă vezi că se spulberă visul), zău că până la BraÂşov vin să te vizitez! C-o fi la Biserica Neagră, c-o fi în Steagu', nu mă interesează :wink:. Apoi ne luăm de braț Âşi-l fugărim pe Ivan până la Tîrgu Jiu!

Adriane o sa fiu si mai fericit cand o sa vad nr noi pe ea...motocicleta si piesele dp ea zici ca au fost tinute intr-un balon aratau destul de bine tinand cont ca au fost ascunse sub 1 strung timp de 25 ani,motorul a zacut intr-un sertar de scule, dinamul era prins pe motor, capacul din dr de la dinam si pinion era incarcat cu lantul, tot felul de suruburi si surubele, suportii de la scrite.....un haos total....plus ca nu aveam tamburul spate pt care am facut 150km si am dat 15 lei :cheers: a meritat fiecare metru.

La dinam nu am avut nici o garnitura nu era ruginit doar condensatorul avea firul smuls (dar am reusit sa-l cositoresc la loc),platina e aceeasi de acum 25 ani ca si bujia si bobina, la carburator am gasit ceea ce gasesti in masina de spalat.....mult mult mult calcar.plutitorul nu mi-am dat seama din prima ca era crapat,doar cand s-a umplut de benzina si nu stiam de unde imi tot curge...in fine i-am tras si lu ala o pelicula de cositor ,acum pluteste ca nou,i-am dat toata piatra jos curatat jicloarele i-am pus 1 filtru de 5 lei de benzina,baterie noua (ultima din bv am luat-o 6v 14ah).

La releu am avut o bataie de cap a trebuit sa incarc bateria de 2x pana sa reusesc sa o fac sa incarce ca la carte.daca vii pe la bv da un semn si o vizitam (inca o am la munca)

 

am bagat rpd un filmuletz cu tel scuzati calitatea promit ca urmatorul o sa fie cu 1 aparat prof

http://www.youtube.com/watch?v=rUOiD0r_TS4

 

L-am bagat pe tatal meu sa pot filma klumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...