Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cumpar diverse piese pentru 355 ....

1 . doua discuri metalice ambreiaj

2 . pini arcuri ambreiaj (doua bucati )

3. lant primar ...

4 . aici este mai complicat caci nu stiu cum se numesc .... , deci pe axul schimbatorului la un moment dat se face un ''V'' in care intra doi pini tesiti si doua arcuri , mie imi trebuie cei un pin + arc

5. plutitor + ac+ ''pompita'' de jikov '''original''

6 semi-cartere (capace ) indiferent daca sint de jawa sau cz , dar sa fie exceptionale , nu de alta da' nu dau bine altfel :laugh:

7 Set garnituri stiu ca cel mai probabil nu se mai gasesc dar ma apuca goaza cand ma gandesc ca ar trebuii sa le fac eu din glingherit ...

 

Va rog ofertele doar pe pm .

 

Mesaj completat

Ramane pentru cumparat doar

 

2 . pini arcuri ambreiaj (doua bucati )

 

4 . aici este mai complicat caci nu stiu cum se numesc .... , deci pe axul schimbatorului la un moment dat se face un ''V'' in care intra doi pini tesiti si doua arcuri , mie imi trebuie cei un pin + arc www.motociclism.ro/forum/index.php?act=attach&type=post&id=536716 poza este luata dupa forum ...

5. plutitor + ac+ ''pompita'' de jikov '''original''

6 semi-cartere (capace ) indiferent daca sunt de jawa sau cz , dar sa fie exceptionale , nu de alta da' nu dau bine altfel :drink:

7 antrenorul cablului care se vede in poza ( pentru 125/355 )

 

 

Mesaj completat

Am si eu o intrebare ... am ambielaj de 125/355 , cand l-am luat (sh ) mergea .... acu' merge decat cca 75 % din cursa , apoi se blocheaza , nu pare sa frece de contragreutati ....se poate face ceva ? sau este bun de aruncat ?

Editat de ALT_ZOLA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare :laugh: imi poate spune cineva ce buji trebuie la Jawa TS,si inca o intrebare dc imi da rateuri toba din partea dreapta,trebuie reglat aprinderea?multumesc

Bujiile recomandate de producator sunt:

PAL SUPER - NR15, NR14, N15, N14

Champion - L81

Bosch - W225T1

Lodge - 2HN

KLG F57 - F80

NGK - B-7 HZ

Asta conform cartii tehnice pe care o poti descarca din semnatura mea de mai jos.

Eu am fost la magazin si am cautat NGK-ul din carte si nu l-am gasit. Cei de la NGK recomanda pentru Jawa 350 TS bujii NKG B-7 HS nu HZ ca in carte.

Pentru rateuri incearca sa reglezi aprinderea pentru inceput. Este posibil sa ai avansul foarte mic pentru ciclindrul respectiv. Daca nu vrea, verifica si nivelul in carburator. Sa nu fie amestecul cam sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile recomandate de producator sunt:

PAL SUPER - NR15, NR14, N15, N14

Champion - L81

Bosch - W225T1

Lodge - 2HN

KLG F57 - F80

NGK - B-7 HZ

Asta conform cartii tehnice pe care o poti descarca din semnatura mea de mai jos.

Eu am fost la magazin si am cautat NGK-ul din carte si nu l-am gasit. Cei de la NGK recomanda pentru Jawa 350 TS bujii NKG B-7 HS nu HZ ca in carte.

Pentru rateuri incearca sa reglezi aprinderea pentru inceput. Este posibil sa ai avansul foarte mic pentru ciclindrul respectiv. Daca nu vrea, verifica si nivelul in carburator. Sa nu fie amestecul cam sarac.

mersi mult ptr, informatie,o sa verific amestecul prima data si daca nu atuncea reglez aprinderea.revin cand o sa am ceva rezultate.mersi inca odata :laugh:

Editat de comunistul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu ceva piese de java 175 cred.2 pistoane bune si mai multe ramasite.+ piese de java 100 manet din 60 61..pentru alea am mai multe inclusiv piese de cadru motor aprinderi etc...2 motociclete desfacute si ramase asa...Daca in caz aveti nevoie de ceva nu ezitati sa ma contactati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor,ma scuzati sa postez offtopic,dar unde pot posta mai bine decat "la sursa"?am o jawa 350 ts,model 638 din `92 de vanzare..din pacate nu o dau la valuarea ei reala,pt ca am nevoie de bani intr-un timp cat mai scurt...asadar,cei interesati pot vedea anuntul aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=322384

motoreta,incepand de azi a schimbat adresa de vaslui pe ploiesti...o dau numai dupa test...berea o dau eu.. ^_^

Mesaj completat

salutare fratilor,ma scuzati sa postez offtopic,dar unde pot posta mai bine decat "la sursa"?am o jawa 350 ts,model 638 din `92 de vanzare..din pacate nu o dau la valuarea ei reala,pt ca am nevoie de bani intr-un timp cat mai scurt...asadar,cei interesati pot vedea anuntul aici: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=322384

motoreta,incepand de azi a schimbat adresa de vaslui pe ploiesti...o dau numai dupa test...berea o dau eu.. :D

pt cei din ploiesti si imprejurimi,o dau si in doua rate la o distanta de doua saptamani intre ele

Mesaj completat

Jawa a fost data,dar revin cu piese de vanzare si,binenteles,poze...cheers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

probleme cu aprinderea

mi se tot buleste aprinderea pt cil din stanga, adica platina de jos; nu-i dau de cap ce are si stau de 2 ori pe zi sa o reglez

se modifica avansul- numai la platina de jos

e posibil sa fie ambielajul de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa ai rulmentul din dreapta de la ambielaj spart (uzat). Misca de axul ambielajului dupa ce demontezi alternatorul si daca flecane in jos-sus, crapa motorul si schimba rulmentul, fiindca nu ai alta alternativa! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un joc mare in rulment iti poate distruge si alternatorul..(freaca rotorul de stator....)

De acest joc iti mai poti da seama cand pui contactul...(atunci e alimentat rotorul,care magnetizandu-se este atras de stator..)..se aude un fel de.. clanc..in dreptul alternatorului...(cel putin la mine asa se auzea ,depinde probabil si de jocul rulmentului..)

 

Platina pe care nu o poti regla (sau nu-si pastreaza reglajul initial..) este in regula?...ma gandesc sa nu aibe calcaiul acela de textolit prea scurt din cauza uzurii..

Suruburile nu le gasesti slabite...? ( de la platou )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un joc mare in rulment iti poate distruge si alternatorul..(freaca rotorul de stator....)

De acest joc iti mai poti da seama cand pui contactul...(atunci e alimentat rotorul,care magnetizandu-se este atras de stator..)..se aude un fel de.. clanc..in dreptul alternatorului...(cel putin la mine asa se auzea ,depinde probabil si de jocul rulmentului..)

 

Platina pe care nu o poti regla (sau nu-si pastreaza reglajul initial..) este in regula?...ma gandesc sa nu aibe calcaiul acela de textolit prea scurt din cauza uzurii..

Suruburile nu le gasesti slabite...? ( de la platou )

Spune-ne si daca platina e curata sau o gasesti impuscata si trebuie sa o curati. Daca e asa, schimba condensatorul respectiv sau verifica sa nu pui prea mult ulei pe cama, ulei care ar putea sa ajunga pe platina de jos.

 

In ce priveste rulmentii, mi-e greu sa cred ca daca s-a terminat rulmentul din dreapta ceilalti sunt buni. La mine cei centrali aveau mai mult joc decat cei laterali. I-am schimbat deci pe toti (cu demontarea si recentrarea ambielajului desigur). E si normal sa fie asa. Rulmentul lateral "primeste bataie" doar de la explozia cilindrului sau pe cand cei centrali "si-o iau urat de tot" de la ambii cilindri ;) mai ales daca motorul a mers cu avans nereglat corespunzator (mai mare) si primea explozia "in capul ambielajului".

Editat de panaitepaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei pe cama e pus corespunnzator

suruburile sunt stranse ,nu le gasesc slabite, platinile sunt noi; am pus si alte platini mai vechi - dar aceeasi poveste.

nu gasesc platina impuscata.

de avans am observat ca trage f bine cu avans 2.7. am avut si avans de 2.1 is peste 2.7; cu avans mic nu trage bine, iar ce-i peste 2.7 nu arde-da rateuri

 

 

nu se aude nimic cand pun contactul!

 

 

Mesaj completat

anul trecut mi se tot deregla aprinderea pt dreapta si nu stiam de ce; papucul care tine arcul platinii ce duce si la condensator si la bobina nu era bun, in fine. nu functiona cate odata cil dr si ma gandesc de aici sa am problema asta- functionand intr-un cil s-a decentrat sau ce s-o fi intamplat in ambielaj nu stiu

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kinguh, nu ai spus nimic despre jocul ambielajului. Fa cum ti-a spus Pisica Matache. Scoate statorul si incearca sa tragi sus/jos de rotor ca sa vezi daca ai joc in rulmentii ambielajului. Ambielajul nu se descentreaza asa de usor.

In ce priveste avansul, 2.1 este mult prea mic. Ma mir ca porneste! Avansul la Jawa este intre 2.3 si 2.8 iar eu merg cu 2.6 - 2.65.

Editat de panaitepaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de raspunsuri

a mers cu avansul asta

dar la mine 2.7 merge perfect

da, am uitat sa verific asta; putin mai tarziu am sa verific si revin cu un raspuns

multumesc

 

 

Mesaj completat

am uitat sa verific jocul la stator

Mesaj completat

rotor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi poate te ajuta dani din suceava

 

Mesaj completat

am schimbat bujiile(noi) si merge perfect ;)) nu inteleg dar merge f bine

nu am mai verificat jocul, am sa-l verific cand mai desfac capacul la aprindere daca apare vreo problema

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimeni un suport cu carbuni :lol:

teoretic te ajut eu am sa ma uit miine daca am sunt sanse sa am si til trimit cu placere ..... am si eu o intrebare poate ma puteti ajuta .... am schimbat cateva pinioane in cutia de viteze impreuna cu fratele meu (el e mecanic ul ) si am mai schimbat jumate din carcasa de cutie de viteze din cauza ca am reusit sa rup lantul la motocicleta si sa imi rupa o tija ce tinea cablul de ambreiaj si acuma cand strange cutia sa o inchida nu se mai misca bielele sa stramtoreaza ,aveti habar de ce? in caz ca a_ti inteles ce am scris

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teoretic te ajut eu am sa ma uit miine daca am sunt sanse sa am si til trimit cu placere ..... am si eu o intrebare poate ma puteti ajuta .... am schimbat cateva pinioane in cutia de viteze impreuna cu fratele meu (el e mecanic ul ) si am mai schimbat jumate din carcasa de cutie de viteze din cauza ca am reusit sa rup lantul la motocicleta si sa imi rupa o tija ce tinea cablul de ambreiaj si acuma cand strange cutia sa o inchida nu se mai misca bielele sa stramtoreaza ,aveti habar de ce? in caz ca a_ti inteles ce am scris

Salut. Incerc eu.

Ambielajull se monteaza in semicarcasele incalzite. Asa ati facut?

Ai batut cumva cu ciocanul in ambielaj la demontarea sau remontarea carcaselor? Daca da, probabil ca l-ai descentrat si trebuie sa mergi la un strungar sa ti-l recentreze. Cu ceva rabdare si cu ajutorul manualului din semnatura mea poti sa ti-l centrezi si singur.

Daca nu ai batut in ambielaj si deci nu l-ai descentrat atunci, poate ca ar trebui sa lovesti usor cu o teava in rulmenti in timp ce strangi carcasele ca sa se aseze bine pe ambielaj CU CARCASELE INCALZITE!!! la montare.

Descarca si citeste in manual procedura de demontare si montare a motorului si vezi ce ai gresit. Eu am respectat indicatiile fabricantului pentru schimbarea rulmentilor ambielajului si totul a fost OK.

Editat de panaitepaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boschetar

La fel am patit cu un motor deoarece am pus garnitura mai subtire masoare si tine cont ca ceea ce masori este deja comprimat .Nu cred ca este descentrat ambielajul un mecanic nu cred ca bate in halul ala.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boschetar

La fel am patit cu un motor deoarece am pus garnitura mai subtire masoare si tine cont ca ceea ce masori este deja comprimat .Nu cred ca este descentrat ambielajul un mecanic nu cred ca bate in halul ala.

Succes

Despre ce garnitura vorbesti? La mine, intre cartere nu am gasit nici o garnitura si deci nu am pus nici eu. Am folosit silicon auto negru si totul e OK.

In ceea ce priveste descentrarea ambielajului, ai fi surprins sa vezi cat de repede se descentreaza ambielajul la lovire cu ciocanul. Eu l-am centrat pe al meu si cu toate ca a fost nevoie de 3 - 8 t forta ca sa-l depresez si presez la loc, centrarea am facut-o cu lovituri usoare de ciocan folosind desigur si o scandurica. In carte spune sa nu bati niciodata in ambielaj cu un ciocan de otel ci numai cu unul de cupru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...