calin_cz Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Pinionul ala iese de pe ax, sau asa ar trebui (acum parca-i sudat fiindca s-a mers cu el asa)...nu-i tot una cu axul. Axul este cel care a cedat, producind deranjul! Pinioanele afectate is din cauza axului, ele au crapat si si-au pierdut dantura din cauza bucatelelor sarite din ax, iar restul...e cancan! ........si peste toate bloc inchis cu silicon , sincer nu am vazut cutie in asemenea hal.......si am cateva la activ ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 am impresia ca au fost incurcate pinioanele baladoare intre ele, de unde si rupturile si dezastrul aferent, oricum nea ivane ai de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) valeu valeu probabil cand era la el era in stare mai mult decat impecabila,tu esti de vina ivan pentru inscenariile facute "respectabilului".Gata cu gluma,imi pare sincer rau ptr situatie dar o sa ai ceva de lucru nu gluma. PS:ptr "respectabil" : omule pe tine atata nu te duce capul incat sa nu vinzi unui coleg de pe forum un motor in asemenea hal,doar trebuie sa te respecti cu insigna de super-man adica super-membru.Daca tot vroiai sa dai o teapa vinde-o pe piata undeva,asa se dau tepe adevarate,dar cand rusinea nu are limite se umbla in slapi si vara si iarna chiar daca e nunta zi de biserica sau alte cele. Editat Aprilie 25, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 țăran e ficioru mă-tii, marÂş la păscut oile... te bagi ca musca-n poponeata..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geof35ro Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 VAND URMATOARELE PIESE DE JAWA 350 MODEL 638 : -rezervor -ambreaj complet -alternator 12V complet -segmenti -bolturi -furca spate -ferodouri spate -pinioane cutie de viteze -scarite -pedala de frana -lantul dublu din cutie................. .......tot ce se vede in fotografii.... pentru preturi contactati-ma la id de mess geof35ro sau la tel 0727.763.437 PREDARE PERSONALA IN TARGOVISTE BRASOV SI BUCURESTI sau trimit in tara prin posta romana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) STOP JOC rezerv EU toate piesele Îl rog pe ivan_pedala să-Âşi aleagă ce are nevoie de acolo. PUNCT. Editat Aprilie 25, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Nu am de ales, dar imi trebuie cutia de viteze (pinioane, axe, furci, tija furci, arcuri si bolturi sector, ax pedala), lantul primar si carcasa ambreiajului cu semiluna de pornire. Si de pe stator periile si suportul lor. Vreau sa stiu si un pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geof35ro Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Nu am de ales, dar imi trebuie cutia de viteze (pinioane, axe, furci, tija furci, arcuri si bolturi sector, ax pedala), lantul primar si carcasa ambreiajului cu semiluna de pornire. Si de pe stator periile si suportul lor. Vreau sa stiu si un pret. periile si suportul nu le am, le-am pierdut, dar poti gasi in targ la vitan sau le poti face artizanal de la alternator auto cu mici modificari, pentru pret te sun maine pe la ora 11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 O jawa frumoasa de la moldoveni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 O jawa frumoasa de la moldoveni. superba.e de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicicleta Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare, Facand un pic de curatenie am gasit niste ramasite dintr-o jawa, Cine este interesat de ceva de acolo sa ma sune, Marius 0736064114 Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 A fost azi un nene pe la mine să mă întrebe ce are ambreiaju'... Nu mi-a venit să cred cît de silențioasă era, aliniată tot... originală de la mama ei. Avea puntea de diode Âşi releul de încărcare original Am atins ataÂşul ăla ca pe moaÂşte nu îmi venea să cred că există prin colțul ăsta de țară aÂşa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 tare de tot capacul de mercedes de la atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 frumoasa jawa din punct de vedere optic ,isi merita laudele. Tehnic ?nu stiu ca nu am auzit o dar la cum arata, cred ca si rupe sub ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 un link util ptr cunoscatori: http://www.jawashop.com/Jawa-350-type-638-TS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) un link util ptr cunoscatori: http://www.jawashop.com/Jawa-350-type-638-TS Sau : http://www.ost2rad.de/Ersatzteile-Jawa-CZ/JAWA-638---639---640/ - Germany http://robogoalkatresz.odormotor.hu/alkatresz/jawa.php - Hungary http://www.alkatresz-plaza.hu/index.php/Jawa-alkatreszek - Hungary Ce va recomand este sa cumparati doar piese made in Cehia sau Germany chiar si Hungary , nu india nu china si o sa aveti un motor cum trebuie si nu aftermarket care e 50-60% ok pe cat era originalul.La piesele cu o importanta mai redusa ar merge insa unde chiar conteaza parerea mea este ca merita un ban in plus. Editat Mai 10, 2012 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 daca tot tineti la jawele voastre, eu in 2007 aveam asa ceva http://imfsoft.com/hardware/produkty/jawa-cz-trabant-ignition.asp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Aveai, aveai, da' de unde ti-ai cumparat si cit te-a costat? Nu ne lasa in ceata, varsa tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Nea' Ivane, o soluție pentru dumneata ar fi alternatorul VAPE pentru Jawa-CZ (sau link-ul producătorului), la preț de eBay nemțesc. Faci o gaură de Âşapte milioane, dar pe urmă se aÂşterne o liniÂşte dumnezeiască asupra întregii suite de probleme legate de aprindere (scântei date aiurea sau ratate, ruptor obosit) Âşi încărcare (perii colectoare, curent puțin). Nu are cărbuni, are senzor în loc de platină, bobină cu două ieÂşiri, regulator electronic ce suportă funcția martorului de încărcare Âşi merge Âşi fără baterie. ÂŞi cică scoate 150 W! Ce-i drept, nu văd să aibă avans progresiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (cuvînt ulîîît) pe el avans............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 De banii aia m-as insura Adriane, asta in cazul in care as reusi sa-i adun! Asa ca prefer la Jawa senzorii Gotronic si la CZ ma multumesc sa am platinile curate si bine reglate (am ajuns la performanta de a regla avansul la fix fara sa folosesc lampa sau tija gradata din dotare, noaptea!)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 De-acord cu reglarea avansului! Cât am fost pe Âşase volți, m-am tot străduit să reglez la marele fix aprinderea Âşi aveam niÂşte rezultate de-mi venea să mă iau de guler Âşi să m-arunc în Dâmboviță. La un moment dat, prin centrul oraÂşului, am luat ofticat capacul de aluminiu la subraț Âşi-am mers cale de două intersecții cu mâna pe platoul cu platine, tot răsucindu-l mai aÂşa Âşi mai pe dincolo. Am obținut în felul ăsta un avans atât de bun încât mi-a scăpat la un moment dat capacul din brațe când am tras de accelerație, de-a aterizat cu cloncănit (ditamai bolovanu' din aluminiu, nu glumă!) în dreptul unor domniÂşoare de pe marginea trotuarului. După ce-am oprit de urgență pe marginea drumului Âşi m-am dat jos ca să culeg capacul, a urmat un dialog teribil cu una din cele două fete: - Hei, vezi că a căzut aici! - Da, mii de scuze! La motocicleta asta, prima regulă e că mai sare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Pentru ivan_pedala: Asta este tot ce am mai avut Âşi îți trimit acum. Mai am rămase furcă față, rezervor, ochelari, ghidoane, manete.... astea nu cred că te interesează. Problema noastră se limitează la motor Âşi la părțile de electrică convenite. Din ce am avut am mai dat pe aici prin sat (pistoane, simeringuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Ce tine de cutia de viteze, ambreiaj, set motor, ma intereseaza urgent, fiindca stau cu doua motoare "cracanate" in garaj si nu reusesc sa adun unul bun. Daca nu ai piesele care-mi trebuiesc, asta este, astept sa adun ceva bani si sa imi cumpar din alte surse. M-am obisnuit deja cu ideea si nu ma mai grabesc. M-am resemnat! Editat Mai 15, 2012 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Lansez o discutie legata de carburatoare de Jawa. Am trei carburatoare Jikow toate diferite un pic. O sa incerc sa descriu diferentele si poate aflam ce e cu ele. Nr.1 - Are cod stantat 2721 - cel mai ciudat lucru la el este ca are gaura de la difuzor spre cilindrii ovala. Celelalte sunt rotunde. Deasemenea nu are gaurile de prindere pe carter perpendiculare pe bloc. Sunt un pic tesite. Se vede si in poza. In camera de nivel constant are doua orificii. Unul mai sus si unul la baza. Nr.2 - Are cod: 2926SBDb2721 - fata de cel de sus are gaura la difuzor rotunda si gaurile de prindere perpendiculare pe carter. Si acesta are doua gauri in camera de nivel constant. La ambele se poate vedea ca acel canal duce spre jiclerul principal. Nr.3 - Are cod: 2926SBD11 - acesta are o singura gaura in camera de nivel constant si gaura difuzorului rotunda. Asta l-am montat acuma pe moto ca e in starea cea mai buna dar sunt curios celelalte doua de la ce vin. Cautand pe net am gasit si urmatorul tabel (de pe http://www.roland-bauer.de/home.htm) VergaserĂźbersicht fĂźr 250 ccm JAWA-Motorräder Typ Motornummer Serienfertigung Originalvergaser Alternativer Vergaser - bis von bis Typ Typ HauptdĂźse LeerlaufdĂźse Nadelstellung Umdr.-Luftschraube 11 - 1946 1954 2924 H/100 2924SBD-16b 92 50 3. Kerbe 1 353/0 - 1954 02.10.1956 2924 H/100 2924SBD-16b 92 50 3. Kerbe 1 353/03 353-109600 03.10.1956 02.11.1957 2926 TR-01 2926SBD-14b 93 50 3.-2. Kerbe 1/2 bis 3/4 353/04 353-236560 22.11.1957 02.03.1960 2926 M-11 2926SBD-16b 96 50 4. Kerbe 1/2 353/04 353-275563 03.03.1960 10.01.1961 2926 SB-11 2926SBD-11b 93 50 3. Kerbe 1/2 bis 3/4 353/04 - 11.01.1961 30.08.1962 2926SBD-11 2926SBD-11b 93 50 3. Kerbe 1/2 bis 3/4 353/04 - 1962 1963 2926SBD-11b 96 50 4.-3. Kerbe 1/2 bis 1 559/02 - - - 2926 SD-11b 96 50 2. Kerbe 1 559/04, 05,06 u.590/00 - - - 2926SDb-2769 92 50 1. Kerbe 1/2 592/0 - - - 2926SBD-2787 80 50 1. Kerbe 1/2 590/04,05 Californian - - - 2926SBD-16b 96 50 2. Kerbe 3/4 623 - - - 2924SBDM 100 45 2. Kerbe 1 VergaserĂźbersicht fĂźr 350 ccm JAWA-Motorräder Typ Serienfertigung Originalvergaser Alternativer Vergaser - von bis Typ Typ HauptdĂźse LeerlaufdĂźse Nadelstellung Umdr.-Luftschraube 12 1948 1950 2922 H 2922SBD-11 85 45 4.-2. Kerbe 1/4 bis 1/2 18 1951 1954 2924 H/105 2924SBD-18b 98 50 3.Kerbe 1/2 bis 3/4 354 1954 18.08.1955 2924 H/105 2924SBD-18b 98 50 3. Kerbe 1/2 bis 3/4 354/02 19.08.1955 21.03.1956 2924 H/105 354/03 22.03.1956 21.10.1957 2924 H/105 354/04 22.10.1957 17.02.1960 2924 M-14 354/04 18.02.1960 12.01.1961 2924 SB-13 354/04 13.01.1961 30.08.1962 2924SBD-11 354/04 01.09.1962 31.12.1962 2924SBD-11 2924SBD-11b 95 50 2. Kerbe 1/2 354/06 - - 2926SBD-13b 98 50 3. Kerbe 3/4 bis 1 360 - - 2926SBD-17b 96 50 3. Kerbe 1/2 361/04,05 Californian - - 2926SBD-17b 96 50 3. Kerbe 1/2 362/00/02 Oilmaster - - 2926SBDM-2774 102 60 1. Kerbe 1/2 633 - - 2926SBDM 112 50 2. Kerbe 1 634-4-02 - - 2926SBDb 115 55 2. Kerbe 1/2 bis 1 1/2 634-4-03 - - 2926SBDb 98 55 2. Kerbe 1/2 bis 1 1/2 634-05 - - 2926SBDb 98 55 2. Kerbe 1 Si inca un link: http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.