mihai_prd Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Motor de Jawa ESO si pistoane NOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Am p jawa ts350 si uneori sare dintr a 3 a ce poate fi si daca pt a umbla la cutie e necesara ruperea motorului in doua. va multumesc. scuze rv greseli orto e primul post scris de pe m obil nefiind la calc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Am p jawa ts350 si uneori sare dintr a 3 a ce poate fi si daca pt a umbla la cutie e necesara ruperea motorului in doua. va multumesc. scuze rv greseli orto e primul post scris de pe m obil nefiind la calc. sal.. trebuie sa dai motorul an doua carterul din dreapta,problema este la crabotul si furca de a3-4 vezi tu cand al desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Salut detinatori de Jawa. Am un prieten care tatal sau are o Jawa de cand era flacau. Acum are nu stiu ce probleme pe la motor (banuiesc ca setul, ambielaj ... ma rog). Tot il bat la cap de ceva vreme sa il intrebe pe taicasau ce model de Jawa este si intr-un final mi-a raspuns. El spune ca este Jawa Cehoslovacia 300. :| Exista asa ceva ? Sau poate sub vreo alta denumire ? Eu unul nu am auzit de asa ceva si nici pe internet nu am gasit mai nimic. Ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Salut detinatori de Jawa. Am un prieten care tatal sau are o Jawa de cand era flacau. Acum are nu stiu ce probleme pe la motor (banuiesc ca setul, ambielaj ... ma rog). Tot il bat la cap de ceva vreme sa il intrebe pe taicasau ce model de Jawa este si intr-un final mi-a raspuns. El spune ca este Jawa Cehoslovacia 300. :| Exista asa ceva ? Sau poate sub vreo alta denumire ? Eu unul nu am auzit de asa ceva si nici pe internet nu am gasit mai nimic. Ce parere aveti ? pune o poza cu jawa si iti zicem noi ce model ii asa numai din vorbe dracu stie ce hardughie o fi ca na batranii le botezau in fel si chip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 poate california Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 poate california pe vremea cand era taicaso flacau nu erau in fabricatie jawele californian fabricatia modelului californian incepe in 1968 pana atunci facea senzatie modelul monocilindru de 350(modelul 353 fiind cel mai popular)cel mai probabil ii un monocilindru de 350 Salut detinatori de Jawa. Am un prieten care tatal sau are o Jawa de cand era flacau. Acum are nu stiu ce probleme pe la motor (banuiesc ca setul, ambielaj ... ma rog). Tot il bat la cap de ceva vreme sa il intrebe pe taicasau ce model de Jawa este si intr-un final mi-a raspuns. El spune ca este Jawa Cehoslovacia 300. :| Exista asa ceva ? Sau poate sub vreo alta denumire ? Eu unul nu am auzit de asa ceva si nici pe internet nu am gasit mai nimic. Ce parere aveti ? cel mai bine ii sa te uiti la jawa sa vezi cati cilindrii are motorul(1 sau 2),daca ii un cilindru atunci ii fabricata inainte de 68,daca are 2 atunci poate fi din 69 si pana in 1992,din 92 nu s au mai fabricat jawe.Mai bine pune o poza cu jawa respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 (editat) pe vremea cand era taicaso flacau nu erau in fabricatie jawele californian fabricatia modelului californian incepe in 1968 pana atunci facea senzatie modelul monocilindru de 350(modelul 353 fiind cel mai popular)cel mai probabil ii un monocilindru de 350 cel mai bine ii sa te uiti la jawa sa vezi cati cilindrii are motorul(1 sau 2),daca ii un cilindru atunci ii fabricata inainte de 68,daca are 2 atunci poate fi din 69 si pana in 1992,din 92 nu s au mai fabricat jawe.Mai bine pune o poza cu jawa respectiva. Jawa de 350 in 2 cilindri[asa zisa Jawa Ogar] apare in 1949.I se spunea Ogar fiindca initial a fost produsa in vechea fabrica Ogar[ alt producator ceh de motociclete in perioada interbelica]. A aparut ca derivat al modelului Perak, conceput si dezvoltat in timpul celui de-al doilea razboi mondial, sub ocupatie nazista.Oficial cunoscut ca tipul 12[ varianta de 250 era tipul 11]. Pentru curse Jawa a produs motoare cu 2 cilindri inca inainte de al doilea razboi mondial: 500 cm3, linie, OHV, compresor Si Jawe se fabrica si in ziua de azi, binemersi! Editat Mai 26, 2012 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Nu cred ca s-a fabricat monocilundru de 350! 353-monocilindru 250cc si 354-bicilindru de 350cc Californian este model 362 - 2cilindri - 350cmc O poza ar fii cea mai relevanta. Daca nu cauta placuta cu serii si vezi ce tip e. Placuta o gasesti in principiu pe cadru sub ghidon cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Salut, Am reusit sa termin de reparat motorul de Jawa, dar am intampinat o problema: nu functioneaza alternatorul sau poate nu stiu eu ce sa verific. am masurat rotorul, nu este intrerupt. statorul la fel, conduce intre toate terminalele X Y Z 86. trebuie masurat altfel? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) văd că ai aparat bun. Cînd ai măsurat continuitatea aÂşa, firele s-au sunat continuu? măsoară continuitatea de la borna DF a releului la un cărbune, apoi la celălalt, apoi la masă (adică pui ansa roÂşie pe DF Âşi apoi plimbi ansa neagră pe borna primului cărbune, apoi pe a celuilalt, apoi la masă). Adică vei măsura continuitatea magnetizării rotorului. Din poză văd că ai cărbune care face contact bine, deci nu ar trebui să fie probleme măsoară continuitatea de la bonele x, y z la bornele punții de diode. apoi măsori puntea de diode. de la fiecare pui ansa de impuls (roÂşie) Âşi trebuie să-ți dea continuitate (ansa neagră) la borna de + dar NU ÂŞI la minus. măsoară dacă-ți ajunge tensiune la alimentarea releului măsoară masa releului (continuitate de pe soclul lui care-l prinde de cadru pînă la borna minus a bateriei) dacă ai releu cu fir comparator, acesta trebuie MUSAI să aibă firul roÂşu (care iese din mijlocul lui e la spate) LEGAT LA BORNA + A BATERIEI Âşi nu în altă parte bateria ține curent? dacă toate astea-s în regulă, ar trebui să meargă cînd ai timp să te apuci, dă-mi un telefon, o să încercăm să o rezolvăm Editat Mai 27, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 (editat) Lasati gargara, vezi amice ca ai colectorul "patrat" si este posibil ca periile sa topaie pe colector si asta poate duce la lipsa unei incarcari optime. Din poze se vad clar colturile colectorului care de fapt ar trebui sa fie un cerc perfect. In rest, verifica legaturile dupa schema fiindca ai pe-aici, mai in spate citeva pagini, o schema si detalii in care se arata cum se procedeaza. Editat Mai 27, 2012 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Nu cred ca s-a fabricat monocilundru de 350! 353-monocilindru 250cc si 354-bicilindru de 350cc Californian este model 362 - 2cilindri - 350cmc O poza ar fii cea mai relevanta. Daca nu cauta placuta cu serii si vezi ce tip e. Placuta o gasesti in principiu pe cadru sub ghidon cumva. eu cred ca e cz de aici si confuzia cu cehoslovacia,pana nu vin poze nu cred ca ne lamurim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Corect, acu văz mai bine, apare zborul de cărbune Âşi salut magnetizare rotor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Jawa de vanzare : http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=452878&selpic=0&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Buna seara. Am dat de dracu cu jawa din dotare.O buna bucata de vreme sarea dintr a treia la turatii mari. Azi nu mai prinde deloc intr a treia cand ajung la aceasta viteza merge in gol si trec peste ea din 2 direct in 4. M am hotarat sa p desfac dar nu stiu despre ce poate vi vb. Orice indicatie e binevenita. Trebuie dat motorul jos de pe cadru si rupt in doua pt a aj la cutie? Astept pe cei patiti cu o sugestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Din cite se pare cred ca baladorul vitezei a III-a a sucombat, posibil si (sau numai) furca sa fie afectata...iar remediul este unul singur: crapat motrul in doua, inlocuit piesele defecte si dupa adunarea pieselor la loc, asa cum e in firea lucrurilor, "drum bun!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Din cite se pare cred ca baladorul vitezei a III-a a sucombat, posibil si (sau numai) furca sa fie afectata...iar remediul este unul singur: crapat motrul in doua, inlocuit piesele defecte si dupa adunarea pieselor la loc, asa cum e in firea lucrurilor, "drum bun!" ivane da mi pe pm te rog nr tau de mobil Am desfacut si eu motorul de pe capra, cum va spuneam din cauza vitezei a 3a . Am ajuns la faza la care voi depresa carterul dreapta si mai departe oi mai vedea , deoarece inca nu stiu ce se afla inauntru. A avut noroc de incurajarile lui Ivan pe care l am cam tocat la icre cu intrebari copilaresti poate dar omu' mi a raspuns si m-a indrumat sa nu fac v-o boacana. Stadiul la care sunt e cel din poze si v o doua intrebari tot pe poze, daca cineva are vre o parere constructiva astept orice idei. Pe masura ce inaintez cu lucrarea pun poze si va tin la curent.Ieri am facut ultima plimbare inainte de a demonta , si sper sa o pun inapoi pe picioare cat de repede. Atasat pozele cu mici comentarii si nedumeriri de incepator. Tot eu, cum ziceai Ivane ca se numeste solutia ce inlocuieste siliconul rosu ? Editat Iunie 5, 2012 de dorucioby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Ai 10 (zece) suruburi de desfacut pe partea dreapta, inclusiv alea incercuite cu verde (cauta bine, curata carterul si vezi ca mai ai suruburi neincercuite), fara sa scoti neutralul si nici acea improvizatie facuta de Spirica (acolo vine tija interioara care trece prin furcile cutiei de viteze). Nu pricep ce a facut acolo Spirica, dar presupun ca tija este confectionata artizanal si probabil are la capat facut canal de surubelnita. Oricum, aia nu trebuie sa aiba filet! Boltul de pe axul ambielajului (care ghideaza rotorul) trebuie sa-l scoti, altfel se strica simeringul si cred ca va bloca depresarea in mod grav! Inelul ala care il blocheaza iese foarte usor spre exterior prin tragere cu un cleste, patent, spitz... Apoi scoti si boltul. Solutia pe care am folosit-o la motor se numeste REINZOSIL, pentru care ii multumesc lui @Sarpe! Spor! Editat Iunie 5, 2012 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Unde ziceai ca e improvizatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Intre axul pe care vine pinionul de atac (pinionul mic de lant) si neutral, ai ceva incercuit cu rosu...acolo nu am vazut la nici-un motor de Jawa asa ceva! Azi dupa amiaza daca vrei iti fac poze la vreo trei-patru motoare si o sa vezi ca acolo nu trebuie sa fie cap de surub. Uite, ala varuit! Si ti-am mai insemnat un surub care trebuie desfacut (asta din ce am vazut, ca nu-s prea clare pozele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Iaca ta si presa buclucasa numa tre sa i pun suruburi de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Bun, foarte bun cu presa. Rulmentul iese peste bolțul rotorului fără probleme. Simeringul se înlocuieÂşte oricum. Da' teoretic ar trebui să sară bolțul rotorului de acolo destul de uÂşor. Pentru Âşuruburi beleÂşti ochii bine peste tot. ÂŞurubul de lîngă rulment pe interior ține rulmentul la locul lui. Nu e vitală. Senzorul de neutral la fel, poate rămîne acolo. Iaca Âşi un obiect de-al tău văzut din interior DFă-mi adresa pe privat să-ți trimit carcasele astea. Ăi da tu fo (navetă de) bere vreodată. Sau o "sacarică" dinspre Izvorul Alb pe-acolo.... Eh, iar îmi dă na-na nenea Ivan că vorbesc numa prostii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Vezi ca iar o dadusi de gard, Vulpane! Rulmentul ala are surubul de fixare in coltul opus (!), iar in "gaura" vecina intra tija furcilor. Priveste atent si in poza ta! Omu' o avea motorul fabricat in Husi, ca alea facute de cehi sint asa cum am zis io! Aia cu boltul, zic sa nu incerce si sa riste (e pacat chiar si de simering), ce-o fi lenea asta asa mare la tine, habar n-am...dar logic si "frumos" este sa-l scoata inainte de depresarea motorului. Chiar daca boltul se deformeaza, poate face altul dintr-un electrod taiat la dimensiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 ...am zis io (cît e taxa de copy-right?) că nu vreu să mai aud de motoare de jawa.... De fapt bolțul ar trebui să iasă cu cleÂştele-papagal foarte uÂşor. Cred că a zis bine, tubulară, poc-poc Âşi gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.