mexic92 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Astea sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Jawa 125 Tip: 355 an: 1961 asa cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Sunt toate Jawa (se vede sistemul de comanda ambreiaj specific). Am crezut ca e alt motor cand ai pomenit de cilindru cu aripioare din Al., deoarece stiam ca Jawa/ CZ au cilindru din fonta in intregime. Sigur cuiva-i sclipesc ochii cand le vede, par a fi cu destule piese de recuperat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexic92 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Da pai clar de asta le-am pus cine are nevoie de ele sa bazaie:)) accept si variante cu ceva accesorii militare sau piese de comuniste daca imi fac trebuinta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Astea sunt Salut, pacat ca nu sunt cu 2 pedale ca atunci si pe mine ma interesa una buc, Mi-am lasat motorul (atat cat era) la " un amic " care s-a mutat si a trimis ce avea la fratele sau in Franta. Acum trebuie sa imi caut un motor de jawa perak de 250 cu 2 pedale. Daca are cineva de vanzare sa-mi dea un semnal pm sau pe tel 0744835877. Mersi tare mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 caut pedala schimbator de viteze / pornire pentru motor de jawa 125 din 1960 seria motorului este 945386 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 este comuna pt toate jawa/cz cu pedala "comuna", schimbator-pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Am ceva piese de Jawa: Far de Jawa, fara soclu pentru bec, 60 lei: Semnalizatoare, 2 cu pantaloni, 2 fara, 20 lei/buc Lampa spate Jawa cred, in stare nu foarte buna, 20 lei 07sase53sase378sase Farul si lampa spate s-au dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Caut sa cumpar pentru cineva un pinion cu 19 dinti pt. jawa 250,asemanator cu cel din poza dar in stare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 caut pedala schimbator de viteze / pornire pentru motor de jawa 125 din 1960 seria motorului este 945386 acestea sunt axul si pedala care au canelurile foarte uzate si am nevoie de altele care sa aiba canelurile bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Buna ziua.Am. cracanat mitorul la jawa pe motib ca mi sare dintr a treia buuun am alra cutie de la alt motor, Analizandu le nu am obs nimic uzat la a mea. Ma tem c o pun la loc si nu rezolv probkema Dati mi idei. despre cauze pt care sare din viteza. Va multumesc Buna ziua.Am. cracanat mitorul la jawa pe motib ca mi sare dintr a treia buuun am alra cutie de la alt motor, Analizandu le nu am obs nimic uzat la a mea. Ma tem c o pun la loc si nu rezolv probkema Dati mi idei. despre cauze pt care sare din viteza. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Ti-am zis si la telefon...sare din viteze fiindca si-a facut joc pe trenuri si pinioanele nu mai cupleaza bine intre ele, asa ca te sfatuiesc sa folosesti cu incredere saibe distantiere care sa micsoreze jocul creat de uzura. Si, eventual, daca ai, schimba furcile si harta pe care lucreaza furcile. In felul acesta inlaturi orice dubii! Verifica si crabotii la pinioane sa nu fie rotunjiti la capete! Spor si sa ne spui rezultatul final! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 (editat) Sper sa nu va supar , dar astazi am avut placerea sa merg cu o Jawa de 350 : . . . . . Editat Aprilie 26, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 Furci am pus altele. Harta nu fiindca nu o am. Dar. Incerc sa caut una Furci am pus altele. Harta nu fiindca nu o am. Dar. Incerc sa caut una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 (editat) Nu ştiam că se mai fabrică twin sport-ul... http://www.jawamotorcycles.co.uk/models.html Editat Aprilie 27, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Buna ziua Caut sa comand rulmentii pe ace de la cutia de viteze la Jawa 350 638 Cel cu capac in cap l am pescuit ca fiind INA F 20964 cel din partea opusa a cutiei de viteze care nu este astupat in cap nu stiu ce natie este. In manual ii gasesc ca NEEDLE BEARING INA HN 15 x 22 x 12 respectiv INA BEARING BN 16 x 22 x 12 Ce sanse am sa i gasesc pe undeva eventual poate mi explica careva corespondenta intre de ex denumirea F 20964 si cea cu ex 15 x 22 x 12 Iaca ta si jocul de la harta e normal? Default Project.avi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_the1 Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 DSC09349.JPGDSC09350.JPG acestea sunt axul si pedala care au canelurile foarte uzate si am nevoie de altele care sa aiba canelurile bune nu are nimeni asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 De vanzare o JAWA de 250 din anii 60 cu numere si talon vechi,proprietar in viata. Motocicleta nu e pornita sau miscata de 30 de ani si se afla in Timisoara.Pretul este fix 500 lei fara transport cu ridicare de la garajul unde se afla. 0736869900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 O frumoasa Jawa de 175 Timiseanca: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ro nin Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare, am adaptat o pereche de Jikov-uri pe Nipru şi din păcate am un plutitor mai prost şi jiglerele principale sunt unul de 100 şi unul de 92. În consecinţă aş avea nevoie de un jikov ca în imagine cu jigler de 92 sau măcar jiglerul... ...şi contraprestaţia aferentă în bani sau bere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Buna tuturor.Sunt de curand posesorul unei Jawa de 350 din 1990.Am aranjat-o binisor estetic si chiar functional.I-am pus platini noi,bujii noi,etc...Problema este ca nu porneste.La prima incercare a pornit de vreo doua ori,scurt si gata.Curgea benzina din carburator.I-am pus plutitor nou,robinet de la rezervor nou si face la fel.APrinderea am reglat-o dupa o carte pe care am descarcat-o de pe net.Inca ceva...pana astazi se aprindeau luminile,dar astazi,doar pozitia.Am redresor si incarc bateria de cate ori este nevoie.Chiar nu mai stiu.Ma depaseste situatia.Va rog ajutati-ma.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Care este exact simpotmul cand incerci sa pornesti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu_SV Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 De cateva ori a avut intentia de a porni si atat.Da rateu in tobe si gazele de la rateu ies pe la imbinarea dintre cot si toba deoarece nu este bine etansata.Si imediat ancraseaza bujiile.Dar le uda de-a binelea.Benzina curge din carurator pe la iesirea dinspre filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Salut Eu am o parere doar- deoarece e foarte greu a da un verdict sigur la astfel de simptome. Stiu ca aceste motoare "se ineaca" foarte usor, asta insemnand ca ramane benzina in carter, locul de unde intotdeauna vine amestecul carburant (la motorul in 2 timpi, benzina este aspirata prima data in carte, cand coboara pistonul amestecul de acolo este precomprimat pana cand pistonul ajunge sa deschida ferestrele de aspiratie- cand amestecul invadeaza,- fiind si precomprimat-cilindrul, facand si "spalarea " cilindrului de gazele arse ramase, o parte din amestec poate ajunge si in evacuare, nu mult dar e nevoie sa se intample asta)- deci, daca in carter in timpul acestor incercari repetate de a porni a ajuns multa benzina, ea ramane acolo si permanent va suplimenta benzina din amestecul nou, amestecul care patrunde apoi in cilindru devine foarte bogat si depaseste optimul de raport aer/benzina ce se poate aprinde, un amestec prea bogat nu se aprinde, iar scanteia nu se mai produce asa puternic in acest amestec bogat. Asta e teoria, dar ce e de facut? Nu se mai da drumu la benzina, se scot bujiile, se "alearga" putin (ori mai mult) cu acceleratia la maxim (FARA CONTACT) ca sa se evacueze acesta benzina. Apoi se pun bujiile si se incearca pornirea. Deoarece zici ca se scurge benzina pe la difuzor (acolo unde se pune filtrul) eu propun ca sa dai drumu la benzina destul de putin (pana se umple camera de nivel costant) si apoi o opresti, incerci astfel pornirea, daca reusesti, dai apoi drumul la robinet de tot, ori pe jumatate ca sa depistezi cauza. Din cate stiu eu la aceste carburatoare nu se poate regla nivelul camerei de nivel,in alta ordine de idei un plutitor nou poate sa nu inchida cu scaunul existent, de aceea am zis sa jonglezi din robinet. Pare complicat cred tot ce am zis, dar sunt doar cativa pasi de facut:- aerisire cartere, umplere cu benzina a carburatorului si oprirea apoi a benzinei, daca porneste se dozeaza benzina din robinet (ca test de evaluare). Daca merge asa, verifica apoi etanseitatea cui-scaun (cu gura, cada etanseaza bine, cand faci vacuum si pui limba va retine limba, daca nu, nu e bine si e nevoie de o "rodare" cui-scaun. (Ar mai fi ceva, nu vreau sa o iei ca jignire, dar am patit si eu asta, verifica ca sa fie pusa fisa corecta la cilidrul corect, eu am reusit sa reglez perfect momentul de aprindere, dar sa inversez fisele si astfel scanteia e data jos.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Cum a spus si vene e greu de spus asa daca nu vezi si auzi, dar pe langa ce a scris mai sus verifica bobinele, respectiv contactele de fise, cele originale (daca alea le mai ai)dupa un timp se oxideaza, se rupe firu, ....jawa e foarte pacatoasa cand incepe sa iti faca probleme te doare capu.Dar din ce ai spus si mai sus cu luminile e o problema mai degraba electrica decat mecanica. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.