Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunt toate Jawa (se vede sistemul de comanda ambreiaj specific).

Am crezut ca e alt motor cand ai pomenit de cilindru cu aripioare din Al., deoarece stiam ca Jawa/ CZ au cilindru din fonta in intregime.

Sigur cuiva-i sclipesc ochii cand le vede, par a fi cu destule piese de recuperat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt

 

Salut, pacat ca nu sunt cu 2 pedale ca atunci si pe mine ma interesa una buc, Mi-am lasat motorul (atat cat era) la " un amic " care s-a mutat si a trimis ce avea la fratele sau in Franta. Acum trebuie sa imi caut un motor de jawa perak de 250 cu 2 pedale. Daca are cineva de vanzare sa-mi dea un semnal pm sau pe tel 0744835877. Mersi tare mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am ceva piese de Jawa:

 

Far de Jawa, fara soclu pentru bec, 60 lei:

 

Photo0325Custom_zpsc262e25a.jpg

 

Photo0324Custom_zps82a618f2.jpg

 

 

Semnalizatoare, 2 cu pantaloni, 2 fara, 20 lei/buc

 

Photo0323Custom_zps0d9b4f7d.jpg

 

Lampa spate Jawa cred, in stare nu foarte buna, 20 lei

 

Photo0326Custom_zps926947bd.jpg

 

07sase53sase378sase

Farul si lampa spate s-au dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua.Am. cracanat mitorul la jawa pe motib ca mi sare dintr a treia buuun am alra cutie de la alt motor, Analizandu le nu am obs nimic uzat la a mea. Ma tem c o pun la loc si nu rezolv probkema Dati mi idei. despre cauze pt care sare din viteza. Va multumesc

 

Buna ziua.Am. cracanat mitorul la jawa pe motib ca mi sare dintr a treia buuun am alra cutie de la alt motor, Analizandu le nu am obs nimic uzat la a mea. Ma tem c o pun la loc si nu rezolv probkema Dati mi idei. despre cauze pt care sare din viteza. Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am zis si la telefon...sare din viteze fiindca si-a facut joc pe trenuri si pinioanele nu mai cupleaza bine intre ele, asa ca te sfatuiesc sa folosesti cu incredere saibe distantiere care sa micsoreze jocul creat de uzura. Si, eventual, daca ai, schimba furcile si harta pe care lucreaza furcile. In felul acesta inlaturi orice dubii! Verifica si crabotii la pinioane sa nu fie rotunjiti la capete! Spor si sa ne spui rezultatul final!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua

Caut sa comand rulmentii pe ace de la cutia de viteze la Jawa 350 638 Cel cu capac in cap l am pescuit ca fiind INA F 20964 cel din partea opusa a cutiei de viteze care nu este astupat in cap nu stiu ce natie este. In manual ii gasesc ca NEEDLE BEARING INA HN 15 x 22 x 12 respectiv INA BEARING BN 16 x 22 x 12

Ce sanse am sa i gasesc pe undeva eventual poate mi explica careva corespondenta intre de ex denumirea F 20964 si cea cu ex 15 x 22 x 12



Iaca ta si jocul de la harta e normal?

Default Project.avi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De vanzare o JAWA de 250 din anii 60 cu numere si talon vechi,proprietar in viata. Motocicleta nu e pornita sau miscata de 30 de ani si se afla in Timisoara.Pretul este fix 500 lei fara transport cu ridicare de la garajul unde se afla.

 

0736869900

post-17617-0-98593500-1400240340_thumb.jpg

post-17617-0-29706500-1400240416_thumb.jpg

post-17617-0-17843400-1400240545_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am adaptat o pereche de Jikov-uri pe Nipru şi din păcate am un plutitor mai prost şi jiglerele principale sunt unul de 100 şi unul de 92. În consecinţă aş avea nevoie de un jikov ca în imagine cu jigler de 92 sau măcar jiglerul... :thanks: ...şi contraprestaţia aferentă în bani sau bere...

post-22583-0-70594300-1400760914_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna tuturor.Sunt de curand posesorul unei Jawa de 350 din 1990.Am aranjat-o binisor estetic si chiar functional.I-am pus platini noi,bujii noi,etc...Problema este ca nu porneste.La prima incercare a pornit de vreo doua ori,scurt si gata.Curgea benzina din carburator.I-am pus plutitor nou,robinet de la rezervor nou si face la fel.APrinderea am reglat-o dupa o carte pe care am descarcat-o de pe net.Inca ceva...pana astazi se aprindeau luminile,dar astazi,doar pozitia.Am redresor si incarc bateria de cate ori este nevoie.Chiar nu mai stiu.Ma depaseste situatia.Va rog ajutati-ma.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva ori a avut intentia de a porni si atat.Da rateu in tobe si gazele de la rateu ies pe la imbinarea dintre cot si toba deoarece nu este bine etansata.Si imediat ancraseaza bujiile.Dar le uda de-a binelea.Benzina curge din carurator pe la iesirea dinspre filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Eu am o parere doar- deoarece e foarte greu a da un verdict sigur la astfel de simptome.

Stiu ca aceste motoare "se ineaca" foarte usor, asta insemnand ca ramane benzina in carter, locul de unde intotdeauna vine amestecul carburant (la motorul in 2 timpi, benzina este aspirata prima data in carte, cand coboara pistonul amestecul de acolo este precomprimat pana cand pistonul ajunge sa deschida ferestrele de aspiratie- cand amestecul invadeaza,- fiind si precomprimat-cilindrul, facand si "spalarea " cilindrului de gazele arse ramase, o parte din amestec poate ajunge si in evacuare, nu mult dar e nevoie sa se intample asta)- deci, daca in carter in timpul acestor incercari repetate de a porni a ajuns multa benzina, ea ramane acolo si permanent va suplimenta benzina din amestecul nou, amestecul care patrunde apoi in cilindru devine foarte bogat si depaseste optimul de raport aer/benzina ce se poate aprinde, un amestec prea bogat nu se aprinde, iar scanteia nu se mai produce asa puternic in acest amestec bogat.

Asta e teoria, dar ce e de facut?

Nu se mai da drumu la benzina, se scot bujiile, se "alearga" putin (ori mai mult) cu acceleratia la maxim (FARA CONTACT) ca sa se evacueze acesta benzina.

Apoi se pun bujiile si se incearca pornirea.

Deoarece zici ca se scurge benzina pe la difuzor (acolo unde se pune filtrul) eu propun ca sa dai drumu la benzina destul de putin (pana se umple camera de nivel costant) si apoi o opresti, incerci astfel pornirea, daca reusesti, dai apoi drumul la robinet de tot, ori pe jumatate ca sa depistezi cauza.

Din cate stiu eu la aceste carburatoare nu se poate regla nivelul camerei de nivel,in alta ordine de idei un plutitor nou poate sa nu inchida cu scaunul existent, de aceea am zis sa jonglezi din robinet.

Pare complicat cred tot ce am zis, dar sunt doar cativa pasi de facut:- aerisire cartere, umplere cu benzina a carburatorului si oprirea apoi a benzinei, daca porneste se dozeaza benzina din robinet (ca test de evaluare).

Daca merge asa, verifica apoi etanseitatea cui-scaun (cu gura, cada etanseaza bine, cand faci vacuum si pui limba va retine limba, daca nu, nu e bine si e nevoie de o "rodare" cui-scaun.

 

(Ar mai fi ceva, nu vreau sa o iei ca jignire, dar am patit si eu asta, verifica ca sa fie pusa fisa corecta la cilidrul corect, eu am reusit sa reglez perfect momentul de aprindere, dar sa inversez fisele si astfel scanteia e data jos.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a spus si vene e greu de spus asa daca nu vezi si auzi, dar pe langa ce a scris mai sus verifica bobinele, respectiv contactele de fise, cele originale (daca alea le mai ai)dupa un timp se oxideaza, se rupe firu, ....jawa e foarte pacatoasa cand incepe sa iti faca probleme te doare capu.Dar din ce ai spus si mai sus cu luminile e o problema mai degraba electrica decat mecanica.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...