Sari la conținut

Accident aseara pe Bdul 1 Mai


Hellryder
 Share

Postări Recomandate

Azi noapte pe la 12, ma intorceam acasa cu masina si trecand pe Bdul Ion Mihalache (fost 1Mai) vad aglomeratie mare: Politie, lume multa si... MOTOCICLISTI! Ma uit mai bine si vad o motocicleta pe jos cu un lichid curs pe asfalt si un Matiz "tunat", cu spatele facut praf. Stupoare! Injur toti soferii de pe lumea asta si ma dau jos sa vad ce s-a intamplat si cine a patit-o.

Ce s-a intamplat exact nu se stie inca, si eu astept detalii, dar din primele constatari se pare ca Matizul, cu 2 fete in el mergea incet pe banda 1, motocicleta a venit destul de tare din spate, a facut un stoppie si a lovit masina in pozitie verticala. Exact in locul ala se afla si o trecere de pietoni, deci Matizul e posibil sa se fi oprit la trecere... Pilotul motocicletei - o Aprilia, banuiesc un RSV Mille, ca nu m-am uitat atent la ea inca - , Catalin din Braila, de la Univers Moto, si pasagera lui au fost dusi la spital destul de repede, cand am ajuns eu la locul accientului ei deja nu mai erau acolo. El din cate am inteles nu a patit nimic grav, sau cel putin asa se pare, pasagera a avut mai multe de suferit dar nu stiu in ce stare se afla.

Motocicleta este la mine in garaj, si in caz ca va fi nevoie, am cateva poze facute la fata locului.

 

Atentie mai mare, va rog, prea se intampla des, ce naiba!

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu exact cum s-a intimplat, dar din ce zici, imi dau seama de 2 chestii care n-au mers ca lumea:

 

1. de ce n-a fost ocolita masina ? niciodata nu se pune frina cit se poate, cu ochii beliti la obstacol. pentru ca poate opreste, poate nu opreste. se pune frina calm, usor, si se are in vedere eliberarea ei pentru ocolire...

 

2. cum sa faca ma motocicleta stoppie ? si cu pasager pe de-asupra ??? e a nu stiu cita oara cind aud asta. o motocicleta pe care se frineaza corect, NU FACE STOPPIE, CI BLOCHEAZA FATA (moment in care poti sa reiei aderenta, sau s-o scapi si cazi pe o parte daca te emotionezi, ma rog, oricum e mult mai bine decit la stoppie). de ce a facut totusi stoppie ? pentru ca in loc sa se tina in scarite si genunchi, pilotul s-a crispat si A IMPINS IN GHIDON ! ghidonul nu e un punct de sprijin!!! mergeti fratilor intr-o parcare goala si exersati pierderea aderentei pe fata (frinati pina scrisneste, tinindu-va in genunchi si NU IMPINGIND IN GHIDON, dupa care reluati aderenta usor...), de la diferite viteze... este lectia UNU la scoala lui Keith Code.... o sa invatati multe despre aderenta, despre limita aderentei, despre calm, despre control, si in mod sigur o sa va imbunatatiti timpii de frinare...

 

 

daca spun prostii, corectati-ma astia mai vechi...eu asa vad lucrurile acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in seara in care am dus motocicleta proprietarului m-am confruntat cu situatia de cacao in care a trebuit sa franez ca s-a bagat unul in fatza mea si a pus frana de au scrashnit rotzile

am blocat roata fatza ,era putin umed pe jos si imediat a dat sa se culce...

instant i-am dat drumul si am pus si piciorul putin(ceea ce nu a fost placut inca ma mai doare soldul) dar in secunda doi dupa ce am deblocat frana motoreta s-a ridicat singurica si am franat apoi cu calm si sange rece pana in poponeata dobitocului.

si de abea pe urma mi-am dat seama ca ma doare si piciorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salute,

 

Eu stau la Chibrit, la 50 de m de 1 Mai. Aproape in fiecare seara e un inger care chinuie in draci un V-Twin pe acolo, Ducata sau Aprilie, nu imi dau seama pentru ca eu il aud doar, nu il vad. Daca omul ala e acelasi cu cel care a avut accidentul, mi se pare si normal ca pina la urma a patit-o. Guitza amarita aia de motocicleta de iti e si mila de ea.

 

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar baiatul de pe motor era SERBAN, nu Catalin.

 

Sorinake

Scuze, Serban... nu Catalin... am incurcat eu.

 

Cat despre stoppie... la mine motoreta nu face niciodata stoppie. O singura data cand am franat foarte violent cu fata a inceput sa scrasneasca si sa piarda aderenta, dar nu a avut nici o tendinta sa se ridice de spate. Probabil ca e prea grea.

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi noapte insemnand sambata noaptea?

Sambata a fost si a mea pe jos :D Dracu sa ii ia de tarani nesimtiti! Am ajuns noaptea pe la 3.30 acasa si la 6 dimineata m-a trezit din somn un vecin ca motocicleta e pe jos. Cineva a ridicat-o de pe cric si a rasturnat-o pe partea cealalta. La naiba! La ora aia nu puteam sa il trezesc pe portar sa o parchez in siguranta si am lasat-o in fata blocului. Parca vad ca au venit niste idioti de la discoteca si s-au urcat pe ea de au daramat-o. Eh, paguba nu e mare ... un semnal spart. In rest nici o zgarietura, s-a proptit in semnal si in ghidon. Asa as mai organiza o panda sa prind pe careva ca mai pune mana pe ea si sa il biciuiesc ziua in amiaza mare in fata teatrului national!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce va rog este sa va informati mai bine inainte sa postati despre un accident,

caci pot interveni erori , sau aici este genul ia mesajul asta si da-l cel putin la 3 persoane, :yikes:

 

si cit despre erori de pilotaj sau vina altora tot la fel,

este foarte usor sa scrii pe forum , ca trebuia sa faca intr un fel sau altul,

si ca daca erati voi ati fi facut altfel,

pot spune ca este diferenta mare intre real si virtual! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am postat mesajul cu rol informativ: cutare a avut accident in cutare loc. NU am criticat nici ce si nici cum a facut. Eu am fost acolo si v-am relatat ce am vazut. Punct. Imi cer scuze daca am gresit numele respectivului, asta imi aminteam ca auzisem acolo.

 

Altceva?

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, eu sunt accidentatu' de pe 1 mai si cred ca cel mai bine ar fi sa va comentez citeva replici ca sa nu mai bateti cimpii de pe margine.

In primul rind conditiile: mergeam pe banda 1, NU aveam viteza mare, trecusem de semafor, si redusesem viteza, tocmai pt ca matizul de pe banda 2 a redus la trecere. Am crezut ca trece vreun pieton, dar nu era nici unul. in schimb matizul a virat brusc dreapta dupa trecere si a OPRIT in mijlocul benzii. pe stinga in momentul acela trecea o serie de masini pe care le lasasem in urma inainte de semaforul cu turda, spre p-ta victoriei. In acel moment nu am avut alta alternativa decit sa frinez. Deoarece distanta era foarte mica iar eu am Brembo radiale si pirelli corsa SE FACE stoppie f. usor, nu cum zic unii posesori de pingele cu frine pe azbest. Iar aderenta nu o pierzi decit daca e ud sau nisip pe jos cu cauciucurile alea. Plus ca erau calde, ca nu oprisem. Cine a mers la curse stie ce spun. Asa ca am frinat, motorul s-a ridicat progresiv, l-am mentinut acolo, dar era clar ca intram in coliziune. Atunci am luat decizia sa il dau peste cap INAINTE de matiz. Ca sa nu ne vina in spate. Asa ca am apasat frina mai tare si asta s-a intimplat. Eu si pasagera am fost proiectati inainte, motorul s-a dat peste cap, dar a ramas pe strada in spate, nu a venit peste noi. De fapt botul e neatins, doar zgiriat, nici farul nu e spart, din inertie si-a zdrobit coada pt ca a basculat perfect. Noi am lovit matizul doar cu corpurile, aveam echipament si casti ok. Fata din spate a avut ghinionul sa-si dea drumul prea repede si s-a lovit cu pieptul de casca mea cred, are o fisura la stern dar nimic in rest. Eu nu am nimic. doar zgirieturi. Asa ca teorii de alea cu frinam prudent, blocam roti, citim carti de pilotaj sa le faca cine vrea. Eu cred ca am scos maximum dintr-o situatie imposibila. Eu unul sunt gata sa dovedesc orice teorie spun aici pe strada, sau pe pista de circuit. Nu in parcari. Vorbiti din experienta fratilor nu din carti. eu unul asta fac si provoc pe toti comentatorii sportivi sa vina si sa dovedeasca in fapte ce sustin si sfatuiesc cu prea mare usurinta aici pe site.

Si intr-adevar, ma cheama Serban, din Bucuresti nu Braila, si sunt intr-adevar de la revista Univers Moto. Ma gasiti in cartusul revistei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

si cit despre erori de pilotaj sau vina altora tot la fel,

este foarte usor sa scrii pe forum , ca trebuia sa faca intr un fel sau altul,

si ca daca erati voi ati fi facut altfel,

pot spune ca este diferenta mare intre real si virtual! :D

ASTA CAM ASA ESTE.

 

 

MAXIMA SANATATE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu ma simt chiar asa de bine. Este prima oara cind am un accident cu cineva in spate si in 13 ani de moto nu am avut decit 3 accidente, din care unul pe pista de curse. Si nici unul din vina mea. Asa ca iti dai seama cum ma simt sa stiu ca niste pustoaice de constanta care cautau o adresa probabil mergind incet pe banda 2 sa o gaseasca brusc in fata mea si sa faca sa sufere o fata nevinovata. Noroc ca ea nu are resentimente si chiar i-a placut pe motor si vrea sa se mai dea, dar eu tot prost ma simt. As fi preferat sa-mi rup eu ceva nu ea. Oricum am facut tot ce am putut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unele lucruri se intimpla pur si simplu si nu trebuie sa le cautam rationalitatea si nici sentimentele de vinovatie nu sunt bune,

bine ca nu s-a intimplat mai rau si ca totul este bine,

si sa ne rugam sa nu mai existe fete ca aia cu matizu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece distanta era foarte mica iar eu am Brembo radiale si pirelli corsa SE FACE stoppie f. usor, nu cum zic unii posesori de pingele cu frine pe azbest. Iar aderenta nu o pierzi decit daca e ud sau nisip pe jos cu cauciucurile alea. Plus ca erau calde, ca nu oprisem. Cine a mers la curse stie ce spun. Asa ca am frinat, motorul s-a ridicat progresiv, l-am mentinut acolo, dar era clar ca intram in coliziune. Atunci am luat decizia sa il dau peste cap INAINTE de matiz.

s-a aprins orezul in tine inutil. faptul ca ai brembou si prieli nu inseamna ca frinarea prin blocarea succesiva a rotii nu e mai eficienta ca stoppie, si nici ca nu se poate face.

 

incearca sa n-o mai iei personal (vezi circu cu provocarile and stuff), eu incercam doar sa identific ce ai gresit, daca ai gresit. evident ca nu stiu ce s-a intimplat exact pt ca nu am fost acolo, dar decizia de a da un motor peste cap mi se pare extrem de reprobabila. whatever.

 

peace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serban, m-am uitat destul de atent la motocicleta, si eu cred ca totusi coada a lovit in ceva moale, in voi, si nu asfaltul. Adevarat, motocicleta este zgariata deasupra farului (de sus in jos!), pe rezervor sunt urme care iar nu sunt de asfalt si sint tot inspre fata (si zgarieturi de cioburi) iar codita este si ea lovita, apasata, si fara urme de zgarieturi.

Opinia mea este ca motorul a venit peste voi, a dat codita peste voi si cu rezervorul in bara spate a masinii.

 

Ma bucur ca nu ai nimic si sper fa fata sa se faca bine cat mai repede si cu cat mai putine dureri!

 

Pentru cei care au comentat le mai spun ca Serban a alergat anul trecut la 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am vazut la stiri duminica pe pixdele cu matiz. Aia care vorbea (banuiesc soferita) e o timpita de nota 10. M-a enervat si modul stupid si preconceput in care a fost prezentata stirea. Niste cretini, ce mai :D (imi pare ca erau Realitatea Tv).

Sanatate fetei si bine ca n-ai patit nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hellryder, multumesc de gazduirea motocicletei, pune si poze daca ai, sa vada lumea despre ce vorbim. poate intelegem mai multe si e spre binele tuturor. Eu nu zic ca sunt perfect, sigur existau poate mai multe feluri de a aborda situatia, dar eu am facut ce am putut mai bine in contextul dat. si am avut doar vreo juma de secunda de gindire. de aia nu imi plac comentariile in necunostiinta de cauza. Fiecare avem motoare, fiecare stim pe pielea noastra ce inseamna o situatie limita, si nu imi doresc decit sa aiba parte cit mai putini de ele. Am vazut oameni murind si de la mai putin de atit, si altii care au scapat din cazuri incredibile. Important e sa-si traga fiecare concluziile pentru el si sa se prezinte faptele cit mai realist. pentru ca motociclismul e pina la urma un sport individual. fiecare cu stilul, motorul, experienta si deciziile lui. Si cu sansa lui pina la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, singura chestie pe care nu o inteleg este aia cu decizia de-a da motorul peste cap. Da evident, am APROAPE 3 luni de plimbat....

Incerc sa nu ma pun in situatii limita, dar daca cumva ajung intr-una de-asta... as vrea sa stiu ce pot face....

eu unu as incerca mai degraba sa evit, sa "sterg" obstacolul, sa franez si spatele, da sa dau motoru peste cap.... m-as cam caca pe mine de frica.

Una peste alta daca putem invata ceva din aceasta patanie ar fi ceva bun.

Si ca sa va mai descalciti fruntile: au venit multe motoare repede acolo, da nici un matiz de la daewooclub nu am vazut :D

 

Sorinake

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de dat peste cap, orice e preferabil decit sa te infigi cu motor cu tot intr-un obstacol. Amestecul de om facut sandwich intre 2 fiare e foarte daunator. Toti prietenii nostrii pe care i-am petrecut pe ultimul drum anul asta au avut acelasi numitor comun, au izbit obstacole si au fost izbiti de motor. Daca e sa poti sa te separi de motor inainte de un impact evident, eu zic ca trebuie sa o faci. Ai mai multe sanse. 200kg de fier venind din urma cu viteza daca nu iti rup ceva macar te strivesc in tre ele si obstacol. Si nu se moare numai de la gituri rupte dar si mai ales de la hemoragii interne, plamini sau artere care pur si simplu explodeaza sub presiunea de moment. Poate sa te loveasca si cu saua care e moale. Presiunea e cea care conteaza nu muchiile ascutite neaparat. Asa ca eu voi evita cu orice pret situatii in care pe linga socul izbiturii mai ma striveste ceva si din spate in aceasi timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...