Sari la conținut

Suzuki Dr 350 S


Narko
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 286
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Stiti cumva un arc de la pedala de pornire?

Al meu s-a rupt din pacate.

 

Daca vreti Handguarduri eftine va puteti face deva de genul cum mi-am facut eu.

cred ca era mai ok daca erau facute din teava si nu placbanda paremise ca pe klr-urile folosite de armata americana am vazut asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca era mai ok daca erau facute din teava si nu placbanda paremise ca pe klr-urile folosite de armata americana am vazut asa ceva

 

Teava se indoaie mai greu ca face cute

Ce am eu facute cu platbanda isi face treaba. Sper sa nu le folosesc prea des :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PM

Mesaj completat

Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutari mi-am tras si eu un dr de 350 din 95 si as avea nevoie de o carte tehnica la el nu am gasit una nicaieri

eventual inca o informatie si anume daca ar potrivi pe ea rotile de la un tenere de 600 ,,axul pare sa puste de pe una pe alta dar nu stiu la etriere daca a mai incercat careva ms mult

toate cele bune !! si sa vina primavara repede !!

post-21543-1296039392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos.

Diametrul axului fata este identic dar nu pot sa iti sun daca potriveste la frana.

Diametrul axului spate e mai mare la DR din cate stiu eu.

ms mult si totusi cred ca axul spate potriveste nu de alta dar m-am uitat si nu pare sa semene ci e chiar identic

am ramas surprins prima data cand m-am dat cu ea ,, surprins are cam tot ce nu-mi placea la lc4 620-ul care mi s-a furat,, adevarul e ca ma asteptam sa fiu un pic dezamagit fata de 620 dar nu a fost asa

trage frumos liniar nu ca ktm-ul adica foarte brutal chiar prea brutala pt noroaie

apropos poate nu stiati dar s-a facut inconjurul lumii cu dr-uri de 350 fara reparatii majore deci chestia asta spune ceva http://www.mondoenduro.com/mondoenduro.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

incearca aici pentru manualul de reparatie. http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html

 

 

salutari mi-am tras si eu un dr de 350 din 95 si as avea nevoie de o carte tehnica la el nu am gasit una nicaieri

eventual inca o informatie si anume daca ar potrivi pe ea rotile de la un tenere de 600 ,,axul pare sa puste de pe una pe alta dar nu stiu la etriere daca a mai incercat careva ms mult

toate cele bune !! si sa vina primavara repede !!

Editat de jymmy5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici pentru manualul de reparatie. http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html

e in germana

Mesaj completat

cat de importanta e bateria la pornire, la modelele cu kick. eu eram convins ca nu e importanta deloc. acum stau si ma intreb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Pai trebuie sa fie si sa aiba ceva zama in ea. Si sa nu fie in scurt. Cam atat. Fara baterie nu pleaca, insa.

deci faptul că bateria era aproape moartă, ar putea fi un motiv pornirea destul de grea. am schimbat-o astăzi. o să vedem cum se comportă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca generatorul mobrei este magnetou (adica rotorul - volanta - este magnet permanent) motorul porneste si in lipsa bateriei. Asa este la mine la EXC si la Tenere. Tenere nu are kickstarter dar porneste fara baterie impinsa. Am mai avut pe vremuri un MZ ETZ la care generatorul era alternator (ca la Dacie, cu stator bobinat si rotor bobinat, cu mufa DF). Ei bine, asta n-ar fi pornit fara baterie nici cu o mie de kick-uri sau impins pana la Honolulu.

Mai exista varianta cu generator tip dinam la care rotorul este bobinat si statorul este magnet permanent. Nu stiu exemple de mobre cu asa ceva. Pe vremuri era folosita solutia asta. Si mobra cu dinam porneste fara baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

porneste fara probleme cu bateria moarta.

eu merg cu al meu cu bateria dusa - pe magnetou - de 4 ani de cand am motorul.

 

bateria este atipica si destul de scumpa, cca 35-40 euro

caranda, 61 de lei. 12v, 3.6 Ah

 

ÂŞtiți pe cineva în BucureÂşti care poate regla Âşi să mă învețe să o pornesc mai uÂşor? :laugh: ca dau l-a pedale de ma plictisesc uneori. aletori porneste la prima, de aceea cred că e Âşi vina mea

Editat de vintze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece, cu socul tras, fara decompresor da tre sa fii hotarat. La cald cu decompresor, il trag un pic, apas pedala cat sa treaca peste punctul mort dupa care ridic inapoi pedala, cu benzina de 98 porneste intotdeauna la prima sau la a doua pedala.

Editat de danim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece, cu socul tras, fara decompresor da tre sa fii hotarat. La cald cu decompresor, il trag un pic, apas pedala cat sa treaca peste punctul mort dupa care ridic inapoi pedala, cu benzina de 98 porneste intotdeauna la prima sau la a doua pedala.

 

nu ma intelege gresit. de pornit, stiu cat de cat sa-l pornesc. numai ca uneori dau la pedala de ma plictisesc. alteori, o ia la prima sau a doua. am fost cu ea la doi mecanici, care au zis ca e ok din punctul ala de vedere. asta m-a facut sa ma intreb daca nu sunt eu de vina, si nu gresesc undeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vintze,

 

daca mai vii la Codlea de 1 mai e invat cum este cu portnitul si reglajele.

 

Pana atunci posibile cauze si remedieri:

- Nivel reglat incorect sau dereglat - gasesti pe net care este nivelul corect al plutitorului + reglaj din surub de amestec (aici chiar si cartea este interpretabila asa ca mai bine apelezi la cineva care stie)

- Clapeta de acceleratie de preferat sa fie "mai" inchisa - orice rasucire a acceleratiei (la cald sau rece) face aproape imposibila pornirea - senzatia este ca dai gol daca este prea deschisa sau pedala "elastica" daca este prea inchis - trebuie sa gasesti un echilibru intre cele doua.

- Foloseste decompresorul (tine apasat) sa dai 2-3 pedale inainte de orice pornire (mai ales dupa ce motorul a stat mai mult de 10 minute oprit)

- Din proprie experienta recomand o curatare a celor doua calibre (jicloare) din carburator accesibile dinspre gura de absorbtie aer a carburatorului.

- Membrana (accesibila prin desfacerea carburatorului prin partea de sus) sa nu fie crapata/fisurata - trage aer fals

- Trage aer fals pe la racordul dintre chiuloasa si carburator - se verifica sa nu fie crapat sau fisurat

- schimba si bujia - DPR8EA9 daca este mai rece de 15 grade afara si DPR9EA9 peste 15-20 grade - de preferat NGK sau DENSO.

 

 

ar mai fi si altele dar poate merge una din cele de mai sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Vintze,

 

daca mai vii la Codlea de 1 mai e invat cum este cu portnitul si reglajele.

 

Pana atunci posibile cauze si remedieri:

- Nivel reglat incorect sau dereglat - gasesti pe net care este nivelul corect al plutitorului + reglaj din surub de amestec (aici chiar si cartea este interpretabila asa ca mai bine apelezi la cineva care stie)

- Clapeta de acceleratie de preferat sa fie "mai" inchisa - orice rasucire a acceleratiei (la cald sau rece) face aproape imposibila pornirea - senzatia este ca dai gol daca este prea deschisa sau pedala "elastica" daca este prea inchis - trebuie sa gasesti un echilibru intre cele doua.

- Foloseste decompresorul (tine apasat) sa dai 2-3 pedale inainte de orice pornire (mai ales dupa ce motorul a stat mai mult de 10 minute oprit)

- Din proprie experienta recomand o curatare a celor doua calibre (jicloare) din carburator accesibile dinspre gura de absorbtie aer a carburatorului.

- Membrana (accesibila prin desfacerea carburatorului prin partea de sus) sa nu fie crapata/fisurata - trage aer fals

- Trage aer fals pe la racordul dintre chiuloasa si carburator - se verifica sa nu fie crapat sau fisurat

- schimba si bujia - DPR8EA9 daca este mai rece de 15 grade afara si DPR9EA9 peste 15-20 grade - de preferat NGK sau DENSO.

 

 

ar mai fi si altele dar poate merge una din cele de mai sus...

 

nu cred ca ajung la codlea de 1 mai. am un concurs pe 8 Âşi nu vreau sa lipsesc de acolo.

mulțumesc pentru sfaturi. de curat carburatorul este ok, la fel cura, nu trage aer fals, membra este ok, bujia e DPR8EA9 (ultima din magazin, nouă)

chestia cu accelerația, în schimb m-a pus pe ganduri. ideea e ca e camasa sugrumată, merge greu, Âşi trebuie sa o schimb. stau cam prost cu finanțele nu prea aÂş vrea dau banul pe un cablu de accelerație nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...