LOTRU Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 merci mult de raspuns , am sa caut si eu unul pe e-bay sa vad cu ce ma aleg . autonomia este mica ptr 9 litri desi sunt obisnuit de la VTR sa nu merg decat 200 km maxim la un plin. zilele trecute mi-a cunsumat 4,5 /100 km mixt . cred ca se poate mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 merci mult de raspuns , am sa caut si eu unul pe e-bay sa vad cu ce ma aleg .autonomia este mica ptr 9 litri desi sunt obisnuit de la VTR sa nu merg decat 200 km maxim la un plin. zilele trecute mi-a cunsumat 4,5 /100 km mixt . cred ca se poate mai bine. nu cred. cam asa papa toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 scuze de intarziere a raspunsului dar nu-i un forum prea activ.povestea rezervorului e urmatoarea: am gasit unul pe ebay.de care trimitea in romania cu 17 euro costuri postale. am licityat si am pierdut ca nu am fost pe faza. s-a dat cu 136 de euro. apoi am gasit altul care nu se livra in romania, ci numai ijn germania. am apelat la o cunostinta care e studenta acolo si am rugat-o sa ma ajute cu o licitatie maxima de 150 de euro. a castigat licitatia undeva la 70 de euro, a mai costat-o posta 9 euro (intern germania, de la vanzator la ea) si 10 euro atlassibul sa mi-l aduca in bucuresti. eu i-am trimis 100 de euro (se pot trimte bani afara numai prin western union) ca sa-si ia si o ciocolata in semn de multumire. cred ca ti-ai dat seama deja ca este sh in alta ordine de idei, am si pipa de la evacuare stramba. mi-ar trebui una, nu pot sa zic dreapta ca ea e stramba prin definitie, deci una care sa aiba curbura corecta si sa nu fie plata si cutata ca a mea sal,pui o poza cu rezervoru de plastic sa vad cum arata ca miar trebui si mie !! am un dr600 sil fak de cross si vreau sal fak cat mai usoar am un rezervor de cupru care are 4 kg si ii de 23l!! mai vb !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 sal,pui o poza cu rezervoru de plastic sa vad cum arata ca miar trebui si mie !! am un dr600 sil fak de cross si vreau sal fak cat mai usoar am un rezervor de cupru care are 4 kg si ii de 23l!! mai vb !! sigur cand o sa ajung sa-i fac o poza... eventual si demontat, si apoi pe mobra... acum lucrez la transalp... deci banii merg in directia aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Noiembrie 12, 2008 Share Postat Noiembrie 12, 2008 sigur cand o sa ajung sa-i fac o poza... eventual si demontat, si apoi pe mobra... acum lucrez la transalp... deci banii merg in directia aia... ok, numa bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 In speranta ca nu va deranjez, as vrea sa va adresez o rugaminte tuturor posesorilor de Suzuki DR 350, indiferent de model si anul de fabricatie. Pentru a limita vesnicele discutii sau certuri care se iveau pe topicurile comparative, initiate de cei care doreau sa isi achizitioneze o motocicleta adventure, am gandit acest topic: Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro) Ideea de baza a fost (si este) ca fiecare posesor, dar mai ales cunoscatorii si fanii dedicati ai anumitor modele sa si le descrie in cele mai mici detalii, pentru ca noi restul sa citim si sa dobandim un minim de cunostiinte necesare. Va invit pe aceasta cale sa va exprimati si voi parerea acolo. Sunt sigur ca nu poate fi decat benefica contributia voastra, indiferent ca veti scrie 2, 3 sau 10 persoane despre acelasi model (ca an de fabricatie). Bucuria va fi cu atat mai mare daca ati avut si alte motociclete din aceasta clasa si veti scrie si despre ele. Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Poate cineva sa-mi puna o poza cu suporti de prindere ai rezervorului ! si o poza de sub saua de dr350 ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Salut baieti. Ma gandesc si eu sa achizitionez un motor la vreo 250-500 cmc si una din prioritati ar fi Dr350. Pe la ce pret se gaseste una bine intretinuta ? Ce defecte ar avea dr350? Ce avantaje? E buna pentru padure , munte? Dar pentru strada? E greu de ridicat de jos? Cate kg are mai exact? Pentru o persoana de 1.75 si 60 kg e mare rau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fearme666 Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 am eu un suzuki dr 350,in stare perfecta,inmatriculat..pretul 1650 euroi:)..daca esti interesat baga ID-ul meu si mai vorbim fx_alex13@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Salut baieti. Ma gandesc si eu sa achizitionez un motor la vreo 250-500 cmc si una din prioritati ar fi Dr350.Pe la ce pret se gaseste una bine intretinuta ? Ce defecte ar avea dr350? Ce avantaje? E buna pentru padure , munte? Dar pentru strada? E greu de ridicat de jos? Cate kg are mai exact? Pentru o persoana de 1.75 si 60 kg e mare rau? 0740/066050-Zoli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Deocamdata ceream informatii si pareri despre acest motor, cat despre cumparat mai astept putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Salut, In principiu motocicleta este una destul de OK pentru inceput. Daca vrei sa o folosesti pentru plimbari pe forestiere si trasee relativ usoare nu e obositoare. In schimb daca tragi tare de ea nu va face fata. Daca vrei piese OEM termenele de livrare sunt destul de mari 15 - 30 zile. In schimb am inteles ca motorul este indestructibil atat timp cat este intretinut regulat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Salut, In principiu motocicleta este una destul de OK pentru inceput. Daca vrei sa o folosesti pentru plimbari pe forestiere si trasee relativ usoare nu e obositoare. In schimb daca tragi tare de ea nu va face fata. Daca vrei piese OEM termenele de livrare sunt destul de mari 15 - 30 zile. In schimb am inteles ca motorul este indestructibil atat timp cat este intretinut regulat. depinde ce intelegi prin 'atrage tare de ea'. pe mine nu m-a dezamagit nicodată, dar nici nu sunt vreun zeu al enduro-ului si trasee care mi s-au rpezentat 'mai usoare' m-au solicitat la maximum. pe mine. mobra s-a comportat exemplar. parerea mea e ca e perfectă dacă nu vrei să câÂştigi competiții ci să faci offroad only for fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyc29 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 salut, stie cineva cu ce se unge filtru de aer la dr 350 avand in vedere ca este de burete(un ulei special)? cati liri de ulei intra in motor? P.S. -Unde gasesc un rezevor de plastic pt dr 350 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 salut,stie cineva cu ce se unge filtru de aer la dr 350 avand in vedere ca este de burete(un ulei special)? cati liri de ulei intra in motor? P.S. -Unde gasesc un rezevor de plastic pt dr 350 ? Filtrele de aer io,le ungeam cu spray pt desfacut suruburi,care se comporta exemplar,toate pariculele de praf ramanand la suprafata! la motor......dai o cautare pe louis ,,., WWW.louis.de ,apare sus o lista din care alegi bike datenbank,dupa care introduci marca,modelulsi capacitatea si dai Suchen!Dupa aia iti apare un tabel cu datele pt motoreta,cu tipul de ulei,cantitatea si mai multe! Daca nu te descurci anuntama! Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyc29 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 multumesc, o sa caut pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 P.S. -Unde gasesc un rezevor de plastic pt dr 350 ? rezervorul de plastic e la acerbis. scump spre extrem de scump poți găsi, cu noroc Âşi răbdare pe ebay. eu mi-am luat din germania cu 80 de euro, am mai dat 9 euro la atlassib transporul si o ciocolată fetei care m-a ajutat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyc29 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 rezervorul de plastic e la acerbis. scump spre extrem de scump poți găsi, cu noroc Âşi răbdare pe ebay. eu mi-am luat din germania cu 80 de euro, am mai dat 9 euro la atlassib transporul si o ciocolată fetei care m-a ajutat. da sunt scumpe am gasit dar au preturi f. mari... o sa caut pe ebay MERCI MULT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 (editat) Pe filtru se da cu ulei de motor ... chiar cu ce ai bagat in motor.... de preferat ulei NOU... si se stoarce bine; Am intalnit cazuri cand s-a dat cu spray de ungere/deblocare suruburi si s-a topit buretele ! Editat Februarie 12, 2010 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Pe filtru se da cu ulei de motor ... chiar cu ce ai bagat in motor.... de preferat ulei NOU... si se stoarce bine; Am intalnit cazuri cand s-a dat cu spray de ungere/deblocare suruburi si s-a topit buretele ! Sau, poate, cu ulei de filtru de aer http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&...p;eintragId=101 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Sau, poate, cu ulei de filtru de aer http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&...p;eintragId=101 păi ăsta e recomandatul. noi căutam ceva mai ieftin si tot la fel de eficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 12, 2010 Share Postat Februarie 12, 2010 Uleiul de motor, se pare, e bun la toate. Unii il pun si in telescoape Macar folositi mineral de Dacie, ca sa fie intradevar ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 (editat) Uleiul de motor, se pare, e bun la toate. Unii il pun si in telescoape Macar folositi mineral de Dacie, ca sa fie intradevar ieftin. Si asta e putin!Sigur nu ma crezi dca iti spun ca stiu pe cineva,care vara unge porcii pe urechi cu ulei de motor,sa nu faca scoarte! Editat Februarie 13, 2010 de PURE PASSION Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 cel de la MOTOREX este foarte bun ... dar se curata greu... iti trebuie solutie speciala; benzina curata cel mai bine filtrul dar din pacate il si distruge...... Mesaj completat In perioada pre-89 se folosea cu foarte mult succes ulei de iarna 15w40 de "dacie" pentru amortizoare. Dar totusi la ce preturi se gaseste acum uleiul pentru amortizoare eu personal as opta pentru ceva "de firma"... Valvoline este pana in 30 ron... Motorex la 50-60 ron nu stii ce sa alegi........ si nu il schimbi zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 (editat) cel de la MOTOREX este foarte bun ... dar se curata greu... iti trebuie solutie speciala; benzina curata cel mai bine filtrul dar din pacate il si distruge...... Mesaj completat In perioada pre-89 se folosea cu foarte mult succes ulei de iarna 15w40 de "dacie" pentru amortizoare. Dar totusi la ce preturi se gaseste acum uleiul pentru amortizoare eu personal as opta pentru ceva "de firma"... Valvoline este pana in 30 ron... Motorex la 50-60 ron nu stii ce sa alegi........ si nu il schimbi zilnic. Subscriu la faza cu uleiul de filtru de aer Motorex. Eu am gasit un compromis in al spala cu motorima (nu distruge buretele dar nici nu elimina de tot vechiul ulei de filtru) si, apoi, detergent de vase. Rezultatul final e satisfacator. Curata toata mizeria si aproape tot vechiul ulei de filtru. Motorina 38 mii lei litrul si detergentul 60 mii lei litrul. Mai ieftin decat solutia speciala. Pentru suspensii, ma gandesc ca mai bun ar fi un ulei hidraulic. De ex, la fostul meu MZ ETZ, scria in carte ca se foloseste 50% ulei hidraulic si 50%ulei de amestec. Dar, la cat de rar se face service-ul la suspensii, cel mai bun e sfatul lui florinelu. In ideea ca uleiurile pt suspensii sunt concepute pt scopuri total diferite decat cele de motor. Editat Februarie 13, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.