Giny Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Stiti cumva un arc de la pedala de pornire? Al meu s-a rupt din pacate. Daca vreti Handguarduri eftine va puteti face deva de genul cum mi-am facut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Noiembrie 8, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2010 am un motor(engine) de dr 350 la dezmembrat, daca va trebe piese.... Cat vrei pe axa cu came nea jumba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Stiti cumva un arc de la pedala de pornire?Al meu s-a rupt din pacate. Merge facut ala ... incalzit cu lampa de sudura si cat este rosu ii poti face un "cioc" nou. daca tot este cald ... la racire fa si un pic de calire :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 (editat) cat dai pe axa cu came nea' Narko? teoretic ar trebui sa existe arcul ala prin motor, ma uit luni ... Editat Decembrie 4, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 cat dai pe axa cu came nea' Narko? teoretic ar trebui sa existe arcul ala prin motor, ma uit luni ... Astept raspunsul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Stiti cumva un arc de la pedala de pornire?Al meu s-a rupt din pacate. Daca vreti Handguarduri eftine va puteti face deva de genul cum mi-am facut eu. cred ca era mai ok daca erau facute din teava si nu placbanda paremise ca pe klr-urile folosite de armata americana am vazut asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 cred ca era mai ok daca erau facute din teava si nu placbanda paremise ca pe klr-urile folosite de armata americana am vazut asa ceva Teava se indoaie mai greu ca face cute Ce am eu facute cu platbanda isi face treaba. Sper sa nu le folosesc prea des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alpina_b1 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 am un motor(engine) de dr 350 la dezmembrat, daca va trebe piese.... sal. ma intereseaza tacheti daca ii mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PM Mesaj completat Am toata instalatia electrica pentru dr350. stator cdi bobina instalatia de pe cadru.Daca aveti nevoie de ceva PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 salutari mi-am tras si eu un dr de 350 din 95 si as avea nevoie de o carte tehnica la el nu am gasit una nicaieri eventual inca o informatie si anume daca ar potrivi pe ea rotile de la un tenere de 600 ,,axul pare sa puste de pe una pe alta dar nu stiu la etriere daca a mai incercat careva ms mult toate cele bune !! si sa vina primavara repede !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat Ianuarie 26, 2011 Share Postat Ianuarie 26, 2011 Sa o stapanesti sanatos. Diametrul axului fata este identic dar nu pot sa iti sun daca potriveste la frana. Diametrul axului spate e mai mare la DR din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 Sa o stapanesti sanatos.Diametrul axului fata este identic dar nu pot sa iti sun daca potriveste la frana. Diametrul axului spate e mai mare la DR din cate stiu eu. ms mult si totusi cred ca axul spate potriveste nu de alta dar m-am uitat si nu pare sa semene ci e chiar identic am ramas surprins prima data cand m-am dat cu ea ,, surprins are cam tot ce nu-mi placea la lc4 620-ul care mi s-a furat,, adevarul e ca ma asteptam sa fiu un pic dezamagit fata de 620 dar nu a fost asa trage frumos liniar nu ca ktm-ul adica foarte brutal chiar prea brutala pt noroaie apropos poate nu stiati dar s-a facut inconjurul lumii cu dr-uri de 350 fara reparatii majore deci chestia asta spune ceva http://www.mondoenduro.com/mondoenduro.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 eu am nevooie de rezervor... fără buÂşon... Âşi după aia o să vând unul de platisc, acerbis de 16 litri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jymmy5 Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) incearca aici pentru manualul de reparatie. http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html salutari mi-am tras si eu un dr de 350 din 95 si as avea nevoie de o carte tehnica la el nu am gasit una nicaieri eventual inca o informatie si anume daca ar potrivi pe ea rotile de la un tenere de 600 ,,axul pare sa puste de pe una pe alta dar nu stiu la etriere daca a mai incercat careva ms mult toate cele bune !! si sa vina primavara repede !! Editat Februarie 16, 2011 de jymmy5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Februarie 17, 2011 Share Postat Februarie 17, 2011 incearca aici pentru manualul de reparatie. http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html e in germana Mesaj completat cat de importanta e bateria la pornire, la modelele cu kick. eu eram convins ca nu e importanta deloc. acum stau si ma intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Pai trebuie sa fie si sa aiba ceva zama in ea. Si sa nu fie in scurt. Cam atat. Fara baterie nu pleaca, insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Pai trebuie sa fie si sa aiba ceva zama in ea. Si sa nu fie in scurt. Cam atat. Fara baterie nu pleaca, insa. deci faptul că bateria era aproape moartă, ar putea fi un motiv pornirea destul de grea. am schimbat-o astăzi. o să vedem cum se comportă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 15, 2011 Share Postat Martie 15, 2011 Daca generatorul mobrei este magnetou (adica rotorul - volanta - este magnet permanent) motorul porneste si in lipsa bateriei. Asa este la mine la EXC si la Tenere. Tenere nu are kickstarter dar porneste fara baterie impinsa. Am mai avut pe vremuri un MZ ETZ la care generatorul era alternator (ca la Dacie, cu stator bobinat si rotor bobinat, cu mufa DF). Ei bine, asta n-ar fi pornit fara baterie nici cu o mie de kick-uri sau impins pana la Honolulu. Mai exista varianta cu generator tip dinam la care rotorul este bobinat si statorul este magnet permanent. Nu stiu exemple de mobre cu asa ceva. Pe vremuri era folosita solutia asta. Si mobra cu dinam porneste fara baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 porneste fara probleme cu bateria moarta. eu merg cu al meu cu bateria dusa - pe magnetou - de 4 ani de cand am motorul. bateria este atipica si destul de scumpa, cca 35-40 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) porneste fara probleme cu bateria moarta. eu merg cu al meu cu bateria dusa - pe magnetou - de 4 ani de cand am motorul. bateria este atipica si destul de scumpa, cca 35-40 euro caranda, 61 de lei. 12v, 3.6 Ah ÂŞtiți pe cineva în BucureÂşti care poate regla Âşi să mă învețe să o pornesc mai uÂşor? ca dau l-a pedale de ma plictisesc uneori. aletori porneste la prima, de aceea cred că e Âşi vina mea Editat Martie 19, 2011 de vintze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) La rece, cu socul tras, fara decompresor da tre sa fii hotarat. La cald cu decompresor, il trag un pic, apas pedala cat sa treaca peste punctul mort dupa care ridic inapoi pedala, cu benzina de 98 porneste intotdeauna la prima sau la a doua pedala. Editat Martie 19, 2011 de danim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 La rece, cu socul tras, fara decompresor da tre sa fii hotarat. La cald cu decompresor, il trag un pic, apas pedala cat sa treaca peste punctul mort dupa care ridic inapoi pedala, cu benzina de 98 porneste intotdeauna la prima sau la a doua pedala. nu ma intelege gresit. de pornit, stiu cat de cat sa-l pornesc. numai ca uneori dau la pedala de ma plictisesc. alteori, o ia la prima sau a doua. am fost cu ea la doi mecanici, care au zis ca e ok din punctul ala de vedere. asta m-a facut sa ma intreb daca nu sunt eu de vina, si nu gresesc undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Salut Vintze, daca mai vii la Codlea de 1 mai e invat cum este cu portnitul si reglajele. Pana atunci posibile cauze si remedieri: - Nivel reglat incorect sau dereglat - gasesti pe net care este nivelul corect al plutitorului + reglaj din surub de amestec (aici chiar si cartea este interpretabila asa ca mai bine apelezi la cineva care stie) - Clapeta de acceleratie de preferat sa fie "mai" inchisa - orice rasucire a acceleratiei (la cald sau rece) face aproape imposibila pornirea - senzatia este ca dai gol daca este prea deschisa sau pedala "elastica" daca este prea inchis - trebuie sa gasesti un echilibru intre cele doua. - Foloseste decompresorul (tine apasat) sa dai 2-3 pedale inainte de orice pornire (mai ales dupa ce motorul a stat mai mult de 10 minute oprit) - Din proprie experienta recomand o curatare a celor doua calibre (jicloare) din carburator accesibile dinspre gura de absorbtie aer a carburatorului. - Membrana (accesibila prin desfacerea carburatorului prin partea de sus) sa nu fie crapata/fisurata - trage aer fals - Trage aer fals pe la racordul dintre chiuloasa si carburator - se verifica sa nu fie crapat sau fisurat - schimba si bujia - DPR8EA9 daca este mai rece de 15 grade afara si DPR9EA9 peste 15-20 grade - de preferat NGK sau DENSO. ar mai fi si altele dar poate merge una din cele de mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 poti sa incerci cum spune omul asta aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Salut Vintze, daca mai vii la Codlea de 1 mai e invat cum este cu portnitul si reglajele. Pana atunci posibile cauze si remedieri: - Nivel reglat incorect sau dereglat - gasesti pe net care este nivelul corect al plutitorului + reglaj din surub de amestec (aici chiar si cartea este interpretabila asa ca mai bine apelezi la cineva care stie) - Clapeta de acceleratie de preferat sa fie "mai" inchisa - orice rasucire a acceleratiei (la cald sau rece) face aproape imposibila pornirea - senzatia este ca dai gol daca este prea deschisa sau pedala "elastica" daca este prea inchis - trebuie sa gasesti un echilibru intre cele doua. - Foloseste decompresorul (tine apasat) sa dai 2-3 pedale inainte de orice pornire (mai ales dupa ce motorul a stat mai mult de 10 minute oprit) - Din proprie experienta recomand o curatare a celor doua calibre (jicloare) din carburator accesibile dinspre gura de absorbtie aer a carburatorului. - Membrana (accesibila prin desfacerea carburatorului prin partea de sus) sa nu fie crapata/fisurata - trage aer fals - Trage aer fals pe la racordul dintre chiuloasa si carburator - se verifica sa nu fie crapat sau fisurat - schimba si bujia - DPR8EA9 daca este mai rece de 15 grade afara si DPR9EA9 peste 15-20 grade - de preferat NGK sau DENSO. ar mai fi si altele dar poate merge una din cele de mai sus... nu cred ca ajung la codlea de 1 mai. am un concurs pe 8 Âşi nu vreau sa lipsesc de acolo. mulțumesc pentru sfaturi. de curat carburatorul este ok, la fel cura, nu trage aer fals, membra este ok, bujia e DPR8EA9 (ultima din magazin, nouă) chestia cu accelerația, în schimb m-a pus pe ganduri. ideea e ca e camasa sugrumată, merge greu, Âşi trebuie sa o schimb. stau cam prost cu finanțele nu prea aÂş vrea dau banul pe un cablu de accelerație nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.