BaresiK Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Eu mi-am luat un Gsx-R de 750.Am venit calare pe el de la Galati pana in Bucuresti(aprox 250 km).M-au durut incheieturile de la maini timp de o saptamana de nu mai stiam de mine.Pana acum am aprox. 1000 de km, nu m-am dat la ea in oras, am iesit pe ploaie, pe frig, si e totul ok.Incet, incet incep sa ma obisnuiesc cu ea. In trafic marea majoritate te lasa sa treci si iti fac loc cand depasesti coloana de la semafor.N-am avut nici un incident pana acum, era sa o culc la un stop dar noroc ca am avut putere sa o tin . am mers si eu cu un gixxer de 750 si nu mi s-a parut incomod dar nu am prins nici un drum lung cu el ce-i drept. Cat despre trafic nu stiu pe unde mergi tu ca eu numai de cretini dau de nici nu am loc sa ma strecor cu motorul printre masini pentru ca nu merg unul in spatele altuia ci in zig-zag... ma rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HIM Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razorbladed Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 salutare mi a placut felul cum ai poveztit prima experienta. eu am inceput viata asta tumultuasa prin iulie anul asta insa pe un quannon 125. cei care mi au spus ca o sa mi ierte multe greseli au avut mare dreptate. oricum sia sa am dat o o data pe jos, insa nu din vina mea, aveam 20 la ora si nu am patit nimic. acum am vandut o si astept cu emotie o bicicleta de 600 cc. m am orientat spre o yamaha r6. noroc cu ai mei ca ma sustin financiar ca altfel imi luam direct una de 600 si nu cred ca ar fi fost prea bine(vb dintr un punct de vedere subiectiv). dupa ce am vazut cateva poze de pe ride2die.com mi s a urcat pipota n gat si am zis ca nu o sa fac in viata mea exces de zel si o sa conduc intotdeauna cu capul pe umeri. recomand fiecaruia sa arunce cate un ochi pe siteul sus mentionat inainte de a se urca pe motor. cat despre mine astept sa postez in viitor primele impresii. bulan exagerat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_dbm Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 (editat) Hi folks! ma numesc Adi ….zis Limp si m-am gasit si eu in al 12-lea ceas sa postez un subiect controversat aici…si anume …incepator pe vitezana, in cazul meu… 600RR primul meu motor. O am de 2 zile iar azi (a 3-a sta in garaj) vad ca deja plange . Pentru ca citesc forumul asta de vreo 2 ani de zile pot sa zic ca mi-a dezvoltat o anume paranoia….asadar o sa incep cu amanunte care unora le-ar putea dilata sau contracta venele pe frunte. Cum a inceput?.... simplu mic fiind la 4-5 ani cand beleam ochii la euro-sport vroiam si eu sa ma inclin ca baietii aia. Azi e 1 aug iar peste 29 de zile fac 20 de ani. Am B-ul de aproape 2 ani iar mersul zilnic in bucuresti cu conserva te invata multe lectii de viata in materie de traffic. A-ul il am de cand a inceput sezonul acesta la ilioara….pt ca pe cel trecut nu l-am mai prins….so am stat degeaba iarna cu dosarul la ei. Asadar am adus motorul acasa acum 2 zile si am sa va povestesc experientele mele de pana acum pe el. Intai de toate in materie de echipament (cumparat acum cateva luni) posed : Shoei XR1000 picotte orange, combinezon dainese cu protectii hard, manusi luate de pe louis pe undeva reduse la 60E (cica le zice Held racing), back protector tot de pe louis, si cizme alpinestars smx plus. Si vine faza cu scosul pe poarta si adusul acasa. Zic ok…. M-am echipat, hai sa merg cu el pe aici pe straduta sa ma obisnuiesc putin. Plec usor aproape la relanti de pe loc….eliberez de tot ambreiajul.. si merge linistita asa la relanti, ating putin acceleratia…zmuceste de sub mine….zic “holy shit”…. Mai ating putin acceleratia.. mai finut de data asta…iar zmuceste. Pana la urma ma decid sa actionez milimetric…si uite asa…urc la 2000 ture…. 2500 si deja motorul se pusese in miscare binisor (m-am speriat de moarte…pt ca trage intr-un hal inimaginabil)… ajung la capatul drumului.. intorc si mai fac 2-3 ture dinastea ca sa ma obisnuiesc. (prostia mea la toata faza asta cu zmucitu’ a fost ca n-am plecat patinat muult cu ambreiajul ci l-am eliberat repede ca la masina). Am bagat la cap... dar nu puteam sa stau pe capul oamenilor(Bardak Motors, Domnesti……va multumesc pt tot by the way) toata ziua…asa ca trebuia sa merg acasa (Baneasa)…… celelate plecari m-am chinuit sa le fac super smooth si lent….si a fost ok…..mai primeam claxoane din spate(deh traffic in bucuresti de ora 4 dupamiaza) dar nu m-am intimidat. Ca sa dezbat si subiectul (motorul mare iarta sau nu) va povestesc experiente de pana acum : - la prima benzinarie dupa ce am bagat benzina... plecare lenta in curba dar tousi presat de masinile care veneau….si asteptau(cu flashuri) de zor sa “ma bag”…. Iar am dat drumul ambreiajului , fin ,ca sa plec putin mai repejor…si rezultatul a fost cap dat pe spate de la acceleratie iar daca nu apasam la loc ambreiajul ( stiu de la voi ca nu trebuie sa am atacuri de panica si sa raman cu mana in caz) probabil ma tavaleam. (greseala mea ca am iesit in full traffic cu doar 3 plecari de pe loc…daaar aveam in cap ca sunt stapan si degetele nu mi le ia nimeni de pe manete). - La al 4-lea stop mi-a murit motorul pt ca prinsesem putina frica si iar am plecat din relanti. - Putin sucarit... am plecat mai increzator…si fiind linie dreapta am accelerat putin si pe la 4-5000 ture cat ajunsesem in viteza a 1-a…deja mi se parea super warp. - Tin sa precizez ca motorul l-am luat fara oglinzi, (mi-am comandat eu si tre sa vina)….deci asigurarea pana acasa am facut-o cu intoarcere rapida de cap si 2 degete pe frana in caz de orice - Am ajuns pana la urma si acasa…. Cand ma deschei la combinezon…aveam cred ca vreo 5 kile de apa in el…and I was like holy shit. Beau apa…. Mananc…si plec iar…mai pe seara ca e mai liber….si anume…. Daca tot stau in baneasa hai la parcare la ikea Etc. - Drumul pana a colo a fost ok. Acolo…… LIBER….si am mers prin aprcarea aia cu cateva accelerari bruste intentionate…..si frana plus usoara inclinare….aceeashi impresie..trage de imi baga matzele in maduva coloanei vertebrale. M-am jucat pe-acolo destul cat sa pot sa ies in traffic ne mai fiind atat de mega stressat. - La intoarcere pt ca la podul baneasa sunt 3 benzi pe fiecare parte…si era liber ca era 23 ceasul…am accelerat tare de tot sa vad…”eh cat mama ei poate sa traga”….UIMITOR trage de imi rupe gatul si ajunsesem abia la 10.000rpm ( nu am apucat sa vad vitezometrul)…iar rezultatul in turele medii a fost ca mi-a patinat spatele si am simtit un lack of power….. mi-am zis…. Bun…. Am facut-o si pe-asta deci asa effect la asa cauza - Am ajuns acasa si am dormit tank pana a 2-a zi cand am plecat de dimineata cu ea sa ii fac casco.... deja ma simteam mult mai comod cu ea si plimbarea pana la casco a fost o placere de cruising la 4000 ture in a 3-a…cu gandul constient ca daca e ceva sit re sa ma detasez de taximetrisiti care stau in coasta mea….trage de rupe la orice ture ar fi. Am fost foarte placut impresionat de toti cetatenii conservari care bracau oglinzile electric ca sa ma lase sa trec printe coloane. Am facut casco si hai acasa ca e zapuseala in oras…..pe magheru nenea militienii faceau semen disperati sa pornim noi…ca e liber in fata….. si intr-adevar era…deci….iar…acceleratie ca sa ma detasez….cand am schimbat a 2-a …nu a mai apucat sa decelereze pe liber si a intrat in treapta de viteza cu ceva ture din care a rezultat in wheelie mic (cred ca am folosit tehnica slipper clutch)…si chiar m-am ridicat pt ca nu se intampla nimic cand dadeam de ghidon(involuntar si foarte fin pt ca stiam ca imi rup capu daca nu aterizeaza drept) …deci…am facut-o si pasta - Am avut si cateva franari mai bruste din cauza desteptilor care ma impingeau spre trotuar, iar la trotuar fiind mereu masini….se mai gaseste unu’ care sa iasa cu spatele nervos……. Dar nu am tavalit-o….nu m-am speriat… ci am franat brusc-progresiv daca se poate spune asa - In rest….. cruising lejer cum imi place mie la 4-5000 rpm pana acasa sia fost ok. Azi ploua….deci sta in garaj….. De ce a 3-a zi a mea cu mobra tre sa ploua?...huff asta e Ca sa inchid…. Ca deja aberez prea mult……….toate astea s-au intamplat in primele 2 zile decand e a mea..si sunt FOARTE multumit de rr-ul meu. Nu regret deloc ca mi-am luat 600cc, iar daca pe cineva ajuta topicul asta……rog pe cei experimentati cu expresii de gen…”o sa mori bah pustiule” sa se abtina….pt ca nu trebuie nimeni sa citeasca 20 de pagini de replyuri dinastea ca sa gaseasca un post sau un sfat bun. Decat sa vbim in contradictoriu pierzandu-ne viata pe forum….. mai bine hai la o plimbare….pt ca accept mai cu caldura un sfat batranesc sau un “there there kid” pe umar. …… tin sa mai mentionez ca am 1,75 si 57 de kile….si nu mi se pare grea la manevrarea pe loc, dar evident nu este vreun poket bike. nu stiu daca am scris ceva special aici….dar am vrut sa scriu EU cu MAINILE MELE efectele care apar cand un incepator se urca pe-o vitezana si sa confirm faptul ca nu ai dat cheie-contact si ai murit….cum zic toti (probabil din boala pe incepatori…..om avea fetze de secretare blonde cu matiz in intersectie)….pt ca de 2 ani sunt intoxicat de replici acide pe topiccurile de gen “incepator pe zx6r”. va multumesc pt timpul acordat…. V-am rapit secundele ca sa zic si eu la randul meu ca numi se pare imposibil. Salut! Si eu am inceput in urma cu cateva luni(mai exact in septembrie) pe un gsxr (srad care e si destul de grea si destul de voluminoasa fata de modelele noi) de 600. Cu toate ca toti imi ziceau ca sunt nebun, ca e prea puternica pt mine etc(chiar ma speriasem putin pt ca toti ziceau asta)...am reusit sa ma acomodez destul de bine si de repede cu ea si n-am avut niciun incident si sper nici sa nu am. Intr-adevar mi-a fost putin greu in prima zi cand nu am sarit de 50 km\h pentru ca mi se parea deja viteza mare . Nu cred ca, conteaza neaparat marca si puterea motocicletei ci acela care o conduce...cat e de calculat si cat gandeste inainte de a lua decizii acea persoana. Apropo: motivul pentru care nu am vrut una de cilindree mica era zgomotul motorului (la 125 parca sunt scutere), nu puterea sau viteza. Nu sunt de acord cu cei care zic ca daca incepi pe un motor mare si puternic trebuie sa ai si incidente...depinde de fiecare. Salutare, asfalt uscat si cati mai multi km fara incidente! Editat Februarie 22, 2008 de Bogdan_dbm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iancu_ionut Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 Salutare.Tin sa va zik,ca atunci cand am incalecat un motor pt prima data ,a fost o fiata de 110 cai,si anume un Kawasaki Z 750,de prin 2004.Cam mare ..insa trebuia sa o fac o data si o data.Si nu m-am putut abtine,sa nu ii dau gaz...nu am avut timp sa clipesc,era pe inserate,si deja ajunsesem la 150 km/h.Cam mult....avand in vedere ca era pt prima data.Parca mi-au ramas intestinele in urma..dar a meritat .Tot in acea zi aveam vreo 140 km pe ora...si am incercat sa pun frana de motor.Bine..imi iese o data, a doua,a treia oara...pana cand fac o gafa si roata spate pierde aderenta si se blocheaza pt o secunda....a fugit fundu' insa a fost bine pana la urma.Atunci am avut cu adevarat emotii si am inceput sa imi dau seama ca nu e de joaca cu o astfel de jucarie.De atunci am mers mai atent si mai prudent.Si asa invatam din greselile pe care le facem.Am avut ceva bulan in ziua aceea.Dar uite ca si incepatorii se pot descurca pe motoare puternice,atat timp cat sunt prudenti si constienti de ce se poate intampla pe un SS. Sper ca pana in vara sa imi iau si eu un CBR 600 RR.Poate o sa ne vedem pe la arc,ca si asa vremea e fff frumoasa.Am vazut azi baietii pe Magheru ,si peste tot prin Bucuresti cu mobrele la plimbare.Foarte tare.asfalt uscat tuturor !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Iulie 21, 2008 Share Postat Iulie 21, 2008 casco l-am facut la asiban ... am auzit de la mai multi tipi care erau cumotoretele la service acolo in domnesti ca asibanu nu e prea chitors cand vine vorba de dat banu.......gen " du-te frate la asiban...no doubt about it!...eu am avut daune de cate 4000 de euro fiecare in ultimile 3 luni..... si oamenii au dat banu"........ acum..... sa vedem cum o fi ..... Ai facut CASCO sau RCA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) discutie intre un prieten cu experienta care vrea sa-si ia tot rr(acum are f) si un racer cu experienta in curse si care a mers cu tot felul de motoare. Intrebare: ce parere ai de rr? raspuns: dar ce, esti incepator? Exact asa as zice si eu, chiar daca nu-s prea avansat ......deja ss de 600 e moda la incepatori, mai demult era RS de 125 si CB sau GS de 500 ....pararea mea ca nu-i de recomandat asa ceva unui incepator, dar daca s-a mai dat cat de cat cu motoare, si a mers si mult prin trafic cu masina/scooter/bitza si stie si ce inseamna 100-120 de cai care trag numai de 300 de kg cat are el si cu motoru.....hai ca mai merge....si pe 750 chiar. Totusi deja e un cliseu nefericit expresia: "incepator pe ss de 600" PS pt autor: e bine ca esti paranoia uneori, asa-s si eu, si din cate vad suntem amandoi aici inca, oricum daca vine ceasu rau si pe 50cc si pe 500-600cc si pe 1000 si pe busha din pacate e cam la fel.... .....ghinionu bata-l vina; Totusi tre sa fi avuta bulan exagerat sau talent de Rossi ca sa faci in primele zile pe motor pe strada ce zici ca ai facut tu (e drept ca si eu la a 3-4 mea tura pe motor, c-o mobra cu set de 70 de carpati am facut weelie involuntar vo 5-6m, cu roata la 40-50cm de sol dupa spusele prietenilor, da dupa aia nu m-am mai dat pe o roata decat cu gixer de 1100(155CP) numai din gaz in 1-a ).....oricum daca ai numai 57 de kg ai fi bun pt MotoGP ca esti in "categorie" ....Rossi are 59kg, deci accelerezi TEORETIC mai usor decat el cu acelas motor Editat Iulie 24, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 De cateva zile sunt posesorul unei yamaha fzr de 600 In prima zi cand am mers cu ea mi s-a parut o racheta, eu fiind obisnuit cu scuterul meu de 50 cc. Primii km au fost un chin, eram terifiat , citisem atatea topicuri cu accidente si incepatori pe ss de imi era frica ca o sa fiu si eu o statistica pe forum. Cand m-am dat jos de pe ea aveam febra musculara si tremuram usor si de frica si de fericire ca e a mea Nici macar nu am vrut sa imi cumpar super sport, eu vroiam un naked, dar imprejurarile au facut in asa fel incat sa ne intalnim si ne-am indragostit pe loc (eu si yamaha) Dupa mai multe discutii cu motociclisti mai batrani (oameni intre 40-60 ani) in care eu ma vaitam ca imi plac ss dar mi-e frica ca are 100 de cai si am citit pe forum ca nu e bine, ca e moarte sigura, acestia mi-au spus: "prostii, depinde cat de mult tragi de gaz, daca esti cumpatat nu ai nici o problema" si asa mi-am luat inima in dinti. Dupa cateva sute de km nu mi se mai pare asa nervoasa, ne intelegem bine chiar daca uneori mai moare motorul la semafor Cel mai mult ne-am plimbat cu 160 km/h Nu sunt vitezoman , pt mine e mai important sa ajung cu bine la destinatie si sa merg relaxat in limitele mele, in oras merg incet de ma depasesc toate masinile, chiar si scuterele, nu zic ca nu-i mai dau cate un sprit mic de control pana pe la 70-80 cateodata, dar atunci imi vin in minte imaginile macabre de la accidente si imi scade adrenalina fantastic de repede... Eu zic ca se poate daca ai grija Bafta tuturor si la mai multi km!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 din cate stiu eu rossi are vreo 70 de kg nu 59... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 (editat) din cate stiu eu rossi are vreo 70 de kg nu 59... Ziceam de cand a intrat in Moto-GP sau ma rog p-atunci clasa 500cc; intre timp pare ca s-a mai ingrasat....cica are intre 62 si 67 de kg...... http://www.theyellowcommunity.com/1-englis...sis-weight.html Editat Iulie 27, 2008 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 sal all ma numesc bogdan si am luat permisul anul trecut prin toamna iar in primavara mi am luat mobra!!!!!!! o pirlita de hayabusa!!!!! totul a fost k, a intrat un prost cu masina in mine, dar a fost k, nu l am mai prins sa i rup dintisorii, mobra e bn mersi si amindoi sintem k. si nu o vind deloc, cel mai important este sa fii constient de ceea ce poate acea mobra si sa fii cu ea f tandru pt ca ea nu este cu tine deloc si abia asteapta sa ti o traga................. asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 i-ai dat 300??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 cand voi avea un copil si va implini 18 ani i-i voi lua hayabusa . asta suna bine la urechile multora acum on-topic....majoritatea accidentelor nu sunt la 250km/h,ci la viteze mici.....de asta conteaza mult pilotul si nu neaparat motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 sal, bv frate, mare dreptate ai.........(CAPUL) nu, nu i am dat 300!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 2, 2008 Share Postat August 2, 2008 tare ma mir ca aici au scris mai multi incepatori care se descurca pe motoare puternice dacat avansati care sa le sara in cap cu "ia-ti ss daca vrei sa mori". eu nu am inceput pe sportiva, si m-am acomodat foarte usor de la inceput cu cb-ul meu, fara emotii si situatii limita. si a fost foarte frumos asa. acum insa as simti nevoia de ceva mai mare, pentru mers in afara, pt ca in oras cb-ul e perfect. acum depinde de fiecare ce drum alege: un inceput mai problematic sau nevoia de a-si schimba motorul cu unul mai mare. eu am ales a doua, si nu imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyro_rs Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Hi folks! ma numesc Adi ….zis Limp si m-am gasit si eu in al 12-lea ceas sa postez un subiect controversat aici…si anume …incepator pe vitezana, in cazul meu… 600RR primul meu motor.O am de 2 zile iar azi (a 3-a sta in garaj) vad ca deja plange . Pentru ca citesc forumul asta de vreo 2 ani de zile pot sa zic ca mi-a dezvoltat o anume paranoia….asadar o sa incep cu amanunte care unora le-ar putea dilata sau contracta venele pe frunte. Cum a inceput?.... simplu mic fiind la 4-5 ani cand beleam ochii la euro-sport vroiam si eu sa ma inclin ca baietii aia. Azi e 1 aug iar peste 29 de zile fac 20 de ani. Am B-ul de aproape 2 ani iar mersul zilnic in bucuresti cu conserva te invata multe lectii de viata in materie de traffic. A-ul il am de cand a inceput sezonul acesta la ilioara….pt ca pe cel trecut nu l-am mai prins….so am stat degeaba iarna cu dosarul la ei. Asadar am adus motorul acasa acum 2 zile si am sa va povestesc experientele mele de pana acum pe el. Intai de toate in materie de echipament (cumparat acum cateva luni) posed : Shoei XR1000 picotte orange, combinezon dainese cu protectii hard, manusi luate de pe louis pe undeva reduse la 60E (cica le zice Held racing), back protector tot de pe louis, si cizme alpinestars smx plus. Si vine faza cu scosul pe poarta si adusul acasa. Zic ok…. M-am echipat, hai sa merg cu el pe aici pe straduta sa ma obisnuiesc putin. Plec usor aproape la relanti de pe loc….eliberez de tot ambreiajul.. si merge linistita asa la relanti, ating putin acceleratia…zmuceste de sub mine….zic “holy shit”…. Mai ating putin acceleratia.. mai finut de data asta…iar zmuceste. Pana la urma ma decid sa actionez milimetric…si uite asa…urc la 2000 ture…. 2500 si deja motorul se pusese in miscare binisor (m-am speriat de moarte…pt ca trage intr-un hal inimaginabil)… ajung la capatul drumului.. intorc si mai fac 2-3 ture dinastea ca sa ma obisnuiesc. (prostia mea la toata faza asta cu zmucitu’ a fost ca n-am plecat patinat muult cu ambreiajul ci l-am eliberat repede ca la masina). Am bagat la cap... dar nu puteam sa stau pe capul oamenilor(Bardak Motors, Domnesti……va multumesc pt tot by the way) toata ziua…asa ca trebuia sa merg acasa (Baneasa)…… celelate plecari m-am chinuit sa le fac super smooth si lent….si a fost ok…..mai primeam claxoane din spate(deh traffic in bucuresti de ora 4 dupamiaza) dar nu m-am intimidat. Ca sa dezbat si subiectul (motorul mare iarta sau nu) va povestesc experiente de pana acum : - la prima benzinarie dupa ce am bagat benzina... plecare lenta in curba dar tousi presat de masinile care veneau….si asteptau(cu flashuri) de zor sa “ma bag”…. Iar am dat drumul ambreiajului , fin ,ca sa plec putin mai repejor…si rezultatul a fost cap dat pe spate de la acceleratie iar daca nu apasam la loc ambreiajul ( stiu de la voi ca nu trebuie sa am atacuri de panica si sa raman cu mana in caz) probabil ma tavaleam. (greseala mea ca am iesit in full traffic cu doar 3 plecari de pe loc…daaar aveam in cap ca sunt stapan si degetele nu mi le ia nimeni de pe manete). - La al 4-lea stop mi-a murit motorul pt ca prinsesem putina frica si iar am plecat din relanti. - Putin sucarit... am plecat mai increzator…si fiind linie dreapta am accelerat putin si pe la 4-5000 ture cat ajunsesem in viteza a 1-a…deja mi se parea super warp. - Tin sa precizez ca motorul l-am luat fara oglinzi, (mi-am comandat eu si tre sa vina)….deci asigurarea pana acasa am facut-o cu intoarcere rapida de cap si 2 degete pe frana in caz de orice - Am ajuns pana la urma si acasa…. Cand ma deschei la combinezon…aveam cred ca vreo 5 kile de apa in el…and I was like holy shit. Beau apa…. Mananc…si plec iar…mai pe seara ca e mai liber….si anume…. Daca tot stau in baneasa hai la parcare la ikea Etc. - Drumul pana a colo a fost ok. Acolo…… LIBER….si am mers prin aprcarea aia cu cateva accelerari bruste intentionate…..si frana plus usoara inclinare….aceeashi impresie..trage de imi baga matzele in maduva coloanei vertebrale. M-am jucat pe-acolo destul cat sa pot sa ies in traffic ne mai fiind atat de mega stressat. - La intoarcere pt ca la podul baneasa sunt 3 benzi pe fiecare parte…si era liber ca era 23 ceasul…am accelerat tare de tot sa vad…”eh cat mama ei poate sa traga”….UIMITOR trage de imi rupe gatul si ajunsesem abia la 10.000rpm ( nu am apucat sa vad vitezometrul)…iar rezultatul in turele medii a fost ca mi-a patinat spatele si am simtit un lack of power….. mi-am zis…. Bun…. Am facut-o si pe-asta deci asa effect la asa cauza - Am ajuns acasa si am dormit tank pana a 2-a zi cand am plecat de dimineata cu ea sa ii fac casco.... deja ma simteam mult mai comod cu ea si plimbarea pana la casco a fost o placere de cruising la 4000 ture in a 3-a…cu gandul constient ca daca e ceva sit re sa ma detasez de taximetrisiti care stau in coasta mea….trage de rupe la orice ture ar fi. Am fost foarte placut impresionat de toti cetatenii conservari care bracau oglinzile electric ca sa ma lase sa trec printe coloane. Am facut casco si hai acasa ca e zapuseala in oras…..pe magheru nenea militienii faceau semen disperati sa pornim noi…ca e liber in fata….. si intr-adevar era…deci….iar…acceleratie ca sa ma detasez….cand am schimbat a 2-a …nu a mai apucat sa decelereze pe liber si a intrat in treapta de viteza cu ceva ture din care a rezultat in wheelie mic (cred ca am folosit tehnica slipper clutch)…si chiar m-am ridicat pt ca nu se intampla nimic cand dadeam de ghidon(involuntar si foarte fin pt ca stiam ca imi rup capu daca nu aterizeaza drept) …deci…am facut-o si pasta - Am avut si cateva franari mai bruste din cauza desteptilor care ma impingeau spre trotuar, iar la trotuar fiind mereu masini….se mai gaseste unu’ care sa iasa cu spatele nervos……. Dar nu am tavalit-o….nu m-am speriat… ci am franat brusc-progresiv daca se poate spune asa - In rest….. cruising lejer cum imi place mie la 4-5000 rpm pana acasa sia fost ok. Azi ploua….deci sta in garaj….. De ce a 3-a zi a mea cu mobra tre sa ploua?...huff asta e Ca sa inchid…. Ca deja aberez prea mult……….toate astea s-au intamplat in primele 2 zile decand e a mea..si sunt FOARTE multumit de rr-ul meu. Nu regret deloc ca mi-am luat 600cc, iar daca pe cineva ajuta topicul asta……rog pe cei experimentati cu expresii de gen…”o sa mori bah pustiule” sa se abtina….pt ca nu trebuie nimeni sa citeasca 20 de pagini de replyuri dinastea ca sa gaseasca un post sau un sfat bun. Decat sa vbim in contradictoriu pierzandu-ne viata pe forum….. mai bine hai la o plimbare….pt ca accept mai cu caldura un sfat batranesc sau un “there there kid” pe umar. …… tin sa mai mentionez ca am 1,75 si 57 de kile….si nu mi se pare grea la manevrarea pe loc, dar evident nu este vreun poket bike. nu stiu daca am scris ceva special aici….dar am vrut sa scriu EU cu MAINILE MELE efectele care apar cand un incepator se urca pe-o vitezana si sa confirm faptul ca nu ai dat cheie-contact si ai murit….cum zic toti (probabil din boala pe incepatori…..om avea fetze de secretare blonde cu matiz in intersectie)….pt ca de 2 ani sunt intoxicat de replici acide pe topiccurile de gen “incepator pe zx6r”. va multumesc pt timpul acordat…. V-am rapit secundele ca sa zic si eu la randul meu ca numi se pare imposibil. cati ani ai ma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecss Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 cati ani ai ma? Hi folks! ma numesc Adi ….zis Limp si m-am gasit si eu in al 12-lea ceas sa postez un subiect controversat aici…si anume …incepator pe vitezana, in cazul meu… 600RR primul meu motor. O am de 2 zile iar azi (a 3-a sta in garaj) vad ca deja plange . Pentru ca citesc forumul asta de vreo 2 ani de zile pot sa zic ca mi-a dezvoltat o anume paranoia….asadar o sa incep cu amanunte care unora le-ar putea dilata sau contracta venele pe frunte. Cum a inceput?.... simplu mic fiind la 4-5 ani cand beleam ochii la euro-sport vroiam si eu sa ma inclin ca baietii aia. Azi e 1 aug iar peste 29 de zile fac 20 de ani. Am B-ul de aproape 2 ani iar mersul zilnic in bucuresti cu conserva te invata multe lectii de viata in materie de traffic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat August 22, 2008 Autor Share Postat August 22, 2008 ce vremuri ce mic eram!!! ....mai adaug ceva la primul meu post, ca nu am citit topicul asta de mult si am observat ca au scris pe aici baieti care s-au descurcat pe vitezane mai mari la inceput. Primul lucru cand va luati mobra...puneti crash-paduri pe ea....si repede cu ea pe AMCKART ...ca sa invatati s-o cunosteti intr-un mediu safe, eventual faceti si cursul lui Victor Nemes (highly recommended). Cand vad ce fel "povesteam" primele mele impresii anul trecut...imi vine sa rosesc . Anywayz.....nu conteaza cati ani am... mai bine mai tanar, ca am timp mai mult de studiu . Pt mine personal dupa 1 an de "experienta" fata de anul trecut....(inafara de faptul ca nu mai am 600rr-ul) conteaza ca acum 1 sapt pe circuitul de la serres la etapa Ro-SBK am scos tip de calificare pt grupa A...si ca in tot timpul sederii noastre acolo am circulat pe pista cu al 2-lea instructor (ca rang) din Germania . Multumim Roland!...... Aveti grija de voi si si multa bafta in ceea ce va doriti sa faceti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Men eu te admir...Sunt altii care de la scuter de 50 cc trec la R1 2004 chiar dak au scapat-o putin dar asta e.......princ problema e greutatea la inceput....Eu am 1.80 si 65 kg si 16 ani.....si ma gandeam sa trec la kawasaki zx6r model 95-99.....ceva mai vechi .....crezi k e bn.multa lume mia spus k ar fi mai bn zx9r k are acc mai constanta.dar eu mah gandesc...k dak atata timp cat faci miscare din ambreaj usor si putin acc nu te smuceste asa tare nu??dati-mi si mie o parere.Stiu k ce e de 600 se comduce la peste 18.Am A1 dar as vrea sa trec la 600.....dati-mi un sfat.......S-au da si u cel care e autorul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Men eu te admir...Sunt altii care de la scuter de 50 cc trec la R1 2004 chiar dak au scapat-o putin dar asta e.......princ problema e greutatea la inceput....Eu am 1.80 si 65 kg si 16 ani.....si ma gandeam sa trec la kawasaki zx6r model 95-99.....ceva mai vechi .....crezi k e bn.multa lume mia spus k ar fi mai bn zx9r k are acc mai constanta.dar eu mah gandesc...k dak atata timp cat faci miscare din ambreaj usor si putin acc nu te smuceste asa tare nu??dati-mi si mie o parere.Stiu k ce e de 600 se comduce la peste 18.Am A1 dar as vrea sa trec la 600.....dati-mi un sfat.......S-au da si u cel care e autorul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ana. Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Buna, in primul rand felicitari pentru ultimul post! Eu am un CBr400rr, ceea ce cred ca este ideal pentru o fata(ca mine).Multi mi-au sugerat un Rs pentru inceput, insa dupa o discutie cu unul din baietii de la mag de pe Nitu Vasile, am zis ca nu se merita.. Daca o fata poate sa tina un moto de 400, de ce nu ar putea un baiat sa tina unu de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Men eu te admir...Sunt altii care de la scuter de 50 cc trec la R1 2004 chiar dak au scapat-o putin dar asta e.......princ problema e greutatea la inceput....Eu am 1.80 si 65 kg si 16 ani.....si ma gandeam sa trec la kawasaki zx6r model 95-99.....ceva mai vechi .....crezi k e bn.multa lume mia spus k ar fi mai bn zx9r k are acc mai constanta.dar eu mah gandesc...k dak atata timp cat faci miscare din ambreaj usor si putin acc nu te smuceste asa tare nu??dati-mi si mie o parere.Stiu k ce e de 600 se comduce la peste 18.Am A1 dar as vrea sa trec la 600.....dati-mi un sfat.......S-au da si u cel care e autorul topicului. Dude... ideea sta cam asa: la 18 ani nu ai ce cauta pe 120 cai fara experienta. Zic asta doar raportat la modul de gandire tipic acelei varste. Cu motocicleta nu mori cand te sui pe ea. Nu motocicleta este periculoasa... ea ramane la fel... ci perceptia ta devine periculoasa. Mai mult ca sigur vei dori sa impresionezi pe cineva. S-au ti se va parea ca ceilalti motociclisti se uita "ciudat" la tine ca la 18 ani te-ai suit pe zx6r, si atunci vei vrea tu sa le demonstrezi ca tu, defapt stii. Pur si simplu, nu ai maturitatea necesara, no offence. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wally08 Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Dude... ideea sta cam asa:la 18 ani nu ai ce cauta pe 120 cai fara experienta. Zic asta doar raportat la modul de gandire tipic acelei varste. Cu motocicleta nu mori cand te sui pe ea. Nu motocicleta este periculoasa... ea ramane la fel... ci perceptia ta devine periculoasa. Mai mult ca sigur vei dori sa impresionezi pe cineva. S-au ti se va parea ca ceilalti motociclisti se uita "ciudat" la tine ca la 18 ani te-ai suit pe zx6r, si atunci vei vrea tu sa le demonstrezi ca tu, defapt stii. Pur si simplu, nu ai maturitatea necesara, no offence. man iti dau mare dreptate ..dar ..sa spunem ca iti cumperi una pentru incepatori ..125 , 250..o cumperi ..dai niste bani ..capeti niste experineta. ..si ca sa iti iei una de 600 (Asta e conceptia mea ) tre sa mai dai iar niste bani ..nu traim intr-o tara in care sa scoti bani foarte simplu ..cap sa ai ..ca restu se fac. .. asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 man iti dau mare dreptate ..dar ..sa spunem ca iti cumperi una pentru incepatori ..125 , 250..o cumperi ..dai niste bani ..capeti niste experineta. ..si ca sa iti iei una de 600 (Asta e conceptia mea ) tre sa mai dai iar niste bani ..nu traim intr-o tara in care sa scoti bani foarte simplu ..cap sa ai ..ca restu se fac. ..asfalt uscat ! pai si care are valoare mai mare...banii sau viata...sau poate ca nu neaparat viata...dar un picior,o mana ?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 pai si care are valoare mai mare...banii sau viata...sau poate ca nu neaparat viata...dar un picior,o mana ?... My point exactly... Cu riscul de a parea nebun, moartea e cel mai bun lucru care ti se poate intampla. Analizand la rece... Aici e strict vorba de varsta, de fapt, e vorba numai de ce ai tu in cap. Insa imi este greu de crezut ca la acea varsta, frumoasa de altfel, ai maturitatea si constinta necesara sa "te tii in frau", sa "nu te dai la ea". Problema apare atunci cand, dupa o perioada de mers (2-3 luni), zici ca le stii pe toate. Am facut relationarea cu varsta deoarece mersul pe o motocicleta, indiferent de capacitate (cu atat mai mult pe o "racheta"), implica un anumit grad de constientizare a riscurilor si pericolelor care te pasc oriunde, oricand. Poate insa tu esti o persoana constienta si nu esti dispus sa-ti pui viata in pericol. Daca insa te decizi asupra unui ZX6R, fa bine si investeste si intr-un echipament cat de cat de calitate, si cat mai complet. Poarta acest echipament indiferent de temperatura de afara si de distanta pe care vrei sa o parcurgi. Pana la urma, iti cumperi motocicleta sa te bucuri de ea, sa te plimbi, nu sa stai prin spitale (in cel mai fericit caz), sau prin service-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.