nick28 Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Banuiesc ca, daca tu l-ai vazut pe ala care vine din fata de la distanta, implicit si el te-a vazut pe tine. Cred ca daca dadeai cateva flashuri cu faza mare nu pot sa cred ca nu se dadea sa incapi si tu pe mijloc printre cele doua.(mult mai periculos e atunci cand cel din fata chiar nu apuca sa te vad, daca ii apari dintr-o curba sau cumva). La fel cu niste claxoane idiotul cu matizul s-ar fi dat mai pe dreapta sa iti faca loc. Dar, in fine, din fata calculatorului toti suntem destepti.... Bine ca ai scapat relativ usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Frate c noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 unnamed, esti cascadorul Hooper! Incearca sa nu mai depasesti in curbe la dreapta, "pe exterior". Ai nevoie de viteza mult mai mare, precum si de o trasa perfecta. Este mult mai simplu sa depasesti "pe interior", in curbe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigu Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 coane du-te la cazino si joaca la ruleta. poate in 30 de min iti scoti de o hayabusa, doua... mult noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Pacat ca nu ai retinut numarul aluia pe care l-ai depasit. Dar bine ca ai scapat subscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Cineva acolo sus te iubeste tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Ce bulan frate...ai scapat lejer , eu insa as fi ales alta varianta in situatia de fata ...sfatul meu,baga niste frane bune pe motor + gume ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 ma bucur ca nu ai patit nimik.dar eu cred ca a fost o oarecare lipsa de experienta ori lipsa puterii motorului.puteai sa dai gaz dar ai vazut virajul si ti-ai dat seama ca nu te poti inscrie pe trasa ori,nu te-a ajutat motorul si erai deja in depasire fara sanse sa te repliezi.aici intervine bulanul...puteai sa ramai intre benzi sau sa faci ce ai facut si se pare ca alegerea in cazul tau a fost una buna.data viitoare cand depasesti gandeste-te ca din fata vine o sportiva care vrea sa ia virajul cu viteza si fiind inclinat maxim ocupa toata banda....nightmare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Dar nemernicii aia din masina nu puteau opri apoi,era vorba de viata unui om??? Puteau afirma ca nu te-au vazut intrand in depasire!Uff,unde ajungem asa fratilor! Sanatate maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valisorin Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 BULAN si ingerul tau isi face datoria cu adevarat nu vreau sa deschid o polemica iar daca gresesc te rog sa ma corectezi dupa cum ai si spus in titlu "Reteta Pentru Accident Mortal" iar din poze am observat "condimentele" si as vrea sa le enumar: - ai facut o depasire intro curba la dreapta care era in panta, - dupa aceasta curba era un varf de panta si o curba chiar in varf, aveai o vizibilitate destul de mica mi se pare ca teai riscat destul de mult dar ai iesit din situatie foarte bine cu rani minime si pagube la motor destul de mici, ar trebui sa luam in calcul modul de reactie care a fost prompt si hotarator multumesc de intelegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placid Demon Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Omule, ti-ai halit doza de noroc pe urmatorii 10 ani !!!! Nu te du la Cazino, ca pierzi tot ... in fine, bine ca ai scapat cu atat. Insanatosire grabnica si vezi cum mergi. Ai facut tu niste greseli dar nu are rost sa intram in polemici, le sti mai bine. Oricum, pe ansamblu te-ai descurcat pozitiv si mana in mana cu norocul, ai scapat ieftin. Incearca sa fi putin mai anticipativ, sfaturi ai cu duiumul in acest post. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat August 6, 2007 Autor Share Postat August 6, 2007 multumesc tuturor pentru sfaturi si urari! @valisorin: recunosc ca a fost o depasire riscanta, dar pe cel cu matizul l-am vazut undeva departe, m-am inscris in depasire. l-am pierdut cateva secunde pe cel cu matizul si apoi m-am trezit cu el in fata. greseala mea a fost ca nu am estimat corect viteza lui, dar din punct de vedere legal eu eram perfect ok (stiu stiu, asta nu e suficient). de repliat nu aveam timp, intre ei nu puteam sa risc sa raman (impactul cu cel din fata ar fi fost fatal), iesirea pe stabga a fost singura optiune si daca nu era groapa aia sunt 99% sigur ca ramaneam pe ea. @reverse: la frane nu prea am ce sa le fac, dar sa fi sigur ca ii schimb gumele inainte sa ma mai urc pe ea. ce ziceti de michelin road 2? ala pe spate trebuie schimbat neaparat ca e zdrelit pe o parte si il schimb si pe ala de pe fata ca e cam imbatranit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kumuya Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Omu' ai avut bulan cu caru' bine ca a fost doar atata exact, daca macar unu din aia 2 respecta legea, nu se intampla ce s-a intamplat. clar! imi trebuie motor mai puternic ca sa reusesc depasirile ! gulmesc! dar aici gresesti putin .... din poza cu frana ta ..... erai cam pe linie continua .... deci daca cel ce depasea ar fi respectat legea nu se intampla ce s-a intamplat ...... iar avortonul din spatele volanului masinii depasite .... poate nu suporta sa fie depasit .... si pe linie continua ...... un bou .... chiar daca era greseala ta macar nu te punea in pericol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Omu' ai avut bulan cu caru' bine ca a fost doar atata dar aici gresesti putin .... din poza cu frana ta ..... erai cam pe linie continua .... deci daca cel ce depasea ar fi respectat legea nu se intampla ce s-a intamplat ...... iar avortonul din spatele volanului masinii depasite .... poate nu suporta sa fie depasit .... si pe linie continua ...... un bou .... chiar daca era greseala ta macar nu te punea in pericol. eu zic sa spanzuram toti motociclistii ptr ca nu cred ca e unul care sa fi mers pe serpentine si sa nu fi depasit pe linie continua ... ati uitat sa ziceti ca daca avea 40 cum scrie pe fiecare indicator de prin zona...nu mai depasea etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 multumesc tuturor pentru sfaturi si urari! @valisorin: recunosc ca a fost o depasire riscanta, dar pe cel cu motocicleta l-am vazut undeva departe, m-am inscris in depasire. l-am pierdut cateva secunde pe cel cu motocicleta si apoi m-am trezit cu el in fata. greseala mea a fost ca nu am estimat corect viteza lui, dar din punct de vedere legal eu eram perfect ok (stiu stiu, asta nu e suficient). @reverse: la frane nu prea am ce sa le fac, dar sa fi sigur ca ii schimb gumele inainte sa ma mai urc pe ea. ce ziceti de michelin road 2? ala pe spate trebuie schimbat neaparat ca e zdrelit pe o parte si il schimb si pe ala de pe fata ca e cam imbatranit. Ce zici de textul de mai sus? suna cunoscut, schimbind putin datele problemei? Ai gresit. Bine ca nu suferi consecinte grave. Bafta cu minutza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat August 6, 2007 Autor Share Postat August 6, 2007 nu inteleg ce vrei sa zici si inca o data: cand am inceput depasirea era banda discontinua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kumuya Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 nu inteleg ce vrei sa zici si inca o data: cand am inceput depasirea era banda discontinua. eu nimic.... dar uneori e bine sa ne recunoastem si partea nostra de vina nu doar conservarul din fata greseste, cand am avut accident desi era clar vina aluia am avut si eu partea mea de "vina" daca aveam Kamaz poate ma durea-n brisca .... eu m-amlegat doar de afirmatia de a circula regulamentar va rog dat cu pietre!!!!!! nu circul regulamentar!!! dar stiu cand e vina mea PS pentru a primii si caramida propun o statistica accidente enduro vs street/sport recunoasteti ca de multe ori fortati limita in rest insanatosire grabnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Manevra pe care ai facut-o a fost f riscanta, sa fi ramas intre benzi era mai sigur pt ca mai pe toate drumurile incap 2 masini si un motor fara probleme. Totusi cred ca ai ales aceasta varianta pt ca avand viteza mare probabil ar fi fost mult mai greu sa te mentii intre masini in acea curba.( sau virajul deja te aruncase in exterior si nu ai mai avut sansa sa faci alta manevra de evitare). In general in astfel de situatii solutia cea mai buna e replierea pe banda sau ramanerea intre benzi, trecerea pe contrasens e f riscanta si pt faptul ca soferul ce vine din fata nu se asteapta la o astfel de manevra, instinctul lui fiind de a trage dreapta pt a-ti lasa loc de trecere Concluzie: Grija mare la depasiri mai ales in curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 ... pentru ca cel din fata venea cu peste 130 la ora ... Matiz? Cu 130kmh? Bine ca ai scapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kumuya Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Matiz? Cu 130kmh? Bine ca ai scapat. Prinde si matizul 130+ da doar daca e la vale am avut si stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Nu ai reactionat bine deloc, daca ala din Matiz te lua direct pe capota inainte sa ajungi tu in sant ce se intampla, nu cred ca mai scriai acum aici, oricum ai avut bulan. Trebuia sa te "lipesti" de cel cu masina pe care vroiai sa o depasesti, eu asa as fi facut, si tind sa cred ca omul nu a marit viteza intentionat ci tu nu ai avut viteza buna in depasire. Plus ca era in varf de panta depasirea asta a ta e clar ca ai gresit , ca acolo ori te bagai f tare, ori m asteptai putin pt depasire. PS: Instinctul tau sinucigas de a te salva pe exteriorul contrasensului te-a salvat si e NUMAI vina ta ! Dar cateodata doar asa invatam, unii mai apuca sa povesteasca, altii NU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat August 7, 2007 Autor Share Postat August 7, 2007 Nu ai reactionat bine deloc, daca ala din Matiz te lua direct pe capota inainte sa ajungi tu in sant ce se intampla, nu cred ca mai scriai acum aici, oricum ai avut bulan. Trebuia sa te "lipesti" de cel cu masina pe care vroiai sa o depasesti, eu asa as fi facut, si tind sa cred ca omul nu a marit viteza intentionat ci tu nu ai avut viteza buna in depasire. Plus ca era in varf de panta depasirea asta a ta e clar ca ai gresit , ca acolo ori te bagai f tare, ori m asteptai putin pt depasire. PS: Instinctul tau sinucigas de a te salva pe exteriorul contrasensului te-a salvat si e NUMAI vina ta ! Dar cateodata doar asa invatam, unii mai apuca sa povesteasca, altii NU. nu ai fost acolo! de unde stii ca nu am reactionat bine deloc?! nu puteam sa risc sa raman intre ei, spatiul era prea mic si vitezele prea mari! de ce uni dintre voi nu vor sa inteleaga? ala cu Matizul nu avea cum sa ma ia pe capota inainte sa jung in sant, pentru ca inainte sa iau decizia asta era clar 100% ca nu ma ajunge si inca o data: daca nu era groapa aia (de care nu stiam) sunt aproape sigur ca ramaneam pe roti. ce rost avea sa risc sa trec la cativa centimetrii de unu care vine cu 130 la ora si eu cu vreo 80?!? sper sa nu ai ocazia sa vezi "ce ai fi facut tu". ps: inainte sa scri ce ai scris, ai citit macar tot ce am scris in toate posturile din topicul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 (editat) Prietene Dumnezeu te super iubeste ai si motoru intreg si tu ai scapat doar cu 2 degeti rupti (o sa te cam omare recuperarea - da las ca trece repede) si eu am iesit in decor noapte (cu am vazut curba) ci am smuls un pom(pomisor) si sters altu .. in urma vilolului forestier mi-am facut motoru prastie (jambe, carene, bort, janta .. partea fata in general - muci) si am avut o plaga fix in talpa (intepat talpa .. nu stiu in ce .. da a fost cam aiura s-a lasat cu cusaturi de muschi) - eh acum dupa 2 luni sunt recuperat 99% si la motor mai am de bagat cam 1000 de euro sa fie cum a fost asa ca bucura-te si atentie sportiva (sporita) pe viitor .. stii cum e vorba ia Beleste ochii ca daca nu belesti altceva. ps: eu am cam dat cu mucii in fasole la capitolu reactii (eu chiar am avut bulan exagerat) Editat August 7, 2007 de Sniky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Buei, eu te cred ca nu aveai loc pe mijloc intre conserve, ca si mie mi sa pare cam ingusta portiunea de asfalt. Plus ca drumul fiind virajat si cu schimbari de elevatie nu e ca pe drum drept-drept; conservarii trag de covrig sa se incadreze ei mai bine pe curbe ... in fine, orice crash din care pleci acasa pe motor e un crash "bun". Greseala ta ar fi putut fi foarte costisitoare; da asa ai scapat ieftineala cam pe toate planurile !!! ... ce norocos esti, drace ! ... ai avut parte de o lectie buna la un mare discount (si sper sa inveti berechet din patanie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 nu ai fost acolo! de unde stii ca nu am reactionat bine deloc?! nu puteam sa risc sa raman intre ei, spatiul era prea mic si vitezele prea mari! de ce uni dintre voi nu vor sa inteleaga? ala cu Matizul nu avea cum sa ma ia pe capota inainte sa jung in sant, pentru ca inainte sa iau decizia asta era clar 100% ca nu ma ajunge si inca o data: daca nu era groapa aia (de care nu stiam) sunt aproape sigur ca ramaneam pe roti. ce rost avea sa risc sa trec la cativa centimetrii de unu care vine cu 130 la ora si eu cu vreo 80?!? sper sa nu ai ocazia sa vezi "ce ai fi facut tu". ps: inainte sa scri ce ai scris, ai citit macar tot ce am scris in toate posturile din topicul asta? Am avut ocazia sa experimentez ceva similar ca tine, insa eu nu am ales sa ies pe contrasens in decor , ci sa stau lipit pe franare dreapta de masina pe care incercam sa o depasesc, si ala de pe contrasens m-a evitat putin. Asa ca nu vorbesc din auzite pustiulica. Toti invatam din greselile noastre sau ale altora, zi mersi ca ai cazut acolo, te-a tinut Dumnezeu de mana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.