Mr.Wattmaster Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Am trecut p-acolo in drum spre casa; politie, lume, destule motoare. Sigur a fost pe culoarul central accidentul? Ca lumea era stransa in dreptul intrarii catre Palatul Elisabeta. Cine are detalii suplimentare? Dzeu sa-l odihneasca in pace. Inteleg din posturile de anterioare ca n-ar fi avut casca legata si era doar in tricou si blugi... brr... fratilor, nu-i bine deloc. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 RIP,dar pana la urma,cine era?.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Am trecut pe acolo, veneam de la Cheia. Accidentul a fost pe culoarul central. Culoarul central era blocat de politie. Tipul, doar in tricou si blugi, era intins pe ciment Nu stiu nimic despre casca, mi-a spus un vecin motociclist care era acolo de mai devreme ca ar fi fost una de proasta calitate, dar asta e informatie la mana a 2-a. Am intors la arc si am oprit in fata la Palatul Elisabeta, unde erau parcati circa 30 de motociclisti. Mai mult nu stiu, am stat doar 5 minute. E prima data cand a trebuit sa opresc pentru un motociclist. Speram sa fie doar o pana de bezina dar....RIP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puya123123 Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=48497 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Doamne ... m-au sunat vreo 3 persoane sa vada daca mai traiesc , stiau doar de moto albastru de viteza...speram sa se insele,sa nu fi murit nimeni... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 R.I.P Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Erau 4 motoare , se plimbau pe kiseleff de la arc catre piata presei . DIn cate am inteles , victima ( lucra la porsche vest ) era incepator si mergea in fata si a alunecat pe niste urme de pe sosea , care sunt ceva de genul smoala intarita folosita de constructori pentru fisuri in sosea , dupa care s-a redresat , si a pierdut din nou controlul motorului dupa 100 m , a atins bordura dupa care motorul l-a aruncat intr-un copac urat de tot , si a ricosat pe sosea . Nu ma injurati pe mine , dar asta am inteles de la cei care erau cu el . Mi-au zis ca nu avea mai mult de 60 km/h , o fi oare posibil tot scenariul asta la 60 km / h ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 RIP am ajuns acolo cand inca mai era intins pe jos dar intreband lumea stransa acolo, era o enigma totala. mi-a stricat tot weekendul si nu imi iese din cap imaginea repectiva Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trainspotting Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 D-zeu sa-l odihneasca ... se pare ca pasiunea devine loterie pentru multi dintre noi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
webber Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 imagini de la teribilul accident RIP Cqp0d43CC-k Bilanţul negru al accidentelor în care sunt implicate vehicule pe două roţi din acest an a crescut cu încă o victimă, aseară, după ce un motociclist din Capitală şi-a pierdut viaţa. Accidentul s-a produs pe bulevardul Kisselef, iar tânărul de doar 25 de ani a murit pe loc. Poliţiştii spun că, din cauza vitezei excesive, motociclistul s-a dezechilibrat şi a intrat într-un copac de pe marginea drumului. Banda din mijloc a bulevardului Kisselef a fost închisă pe timpul cercetărilor. Numărul de accidente de scuter şi motocicletă a crescut proporţional cu implicarea tot mai multor vehicule de acest gen în traficul rutier. De la începutul anului peste zece motociclişti au murit numai în Capitală. O statistică a Poliţiei Rutiere arată că deşi motocicletele reprezintă doar 1,6% din vehiculele înmatriculate, numărul accidentelor pe două roţi reprezină 17,5% din total. Altfel spus, riscul de a muri pe motocicletă este de zece ori mai mare decât într-un autoturism. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raven2k Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 http://www.realitatea.net/81283_Accident-m...-Capitala-.html R.I.P. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kima Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 pacat de ce se tot intampla. Sper sa nu imi dau aiurea cu parerea - da totusi in linie dreapta, si o motoreta cum e R6, nu pierzi chiar asa de usor controlu. Probabil ca nu o sa stim niciodata exact ce s-a intamplat, da oricum, pacat, mare pacat. Ce sa zic, pana la urma revenim la vechiul subiect, ca totsi R6 nu e potrivit pentru un incepator. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kloud Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 RIP.... Ar trebui sa cascam ochii mai bine cand postam pe topicuri gen " ce motor ar trebui sa imi iau ca incepator" (nu sustin ca e cazul baiatului ce a murit, ca nu il cunosc); sper sa citeasca RIP-URILE si cei care spun ca "poti sa mergi incet si cu motor de 100la puterea xx cai". condoleante familiei si prietenilor. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_R6 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 R.I.P Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) am trecut p-acolo inainte sa il acopere cu patura.... era intins pe carosabil... si mobra mai in fata langa bordura... dar parca avea casca pe cap desi era in blugi si tricou. intrebarea e unde a gresit si ce putem invata din accidentul asta? pacat de o viata curmata prea curand. * am fost acolo si cand l-am vazut intins pe asfalt (acoperit) mi-am jurat ca n-o sa mai merg cu viteza in oras. ...Chiar daca e soseaua libera si nu sunt politisti in preajma. Viteza ucide!! Nu degeaba sunt legi si reguli de circulatie, toti motociclistii ar trebui sa le respecte, ca sunt facute ptr. EI, pentru NOI toti! Cine vrea viteza extrema, liniute, cascadorii ...sa se duca pe circuit (in Tunari), pe autostrada, etc. Ma gandesc ca ar fi putut avea o pasgera cu el ...sau ca ar fi putut intra intr-un alt vehicol, i-ar fi facut pe toti praf. Nu merita... Probabil ca suntem o comunitate care mai are mult de invatat, sper ca toate accidentele, evenimentele urate sa ne ajute sa evoluam intr-un fel sau altul, sa nu mai avem ocazia sa trimitem atatea RIP-uri... RIP Editat August 12, 2007 de cria_p Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha woman Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 http://www.realitatea.net/81283_Accident-m...-Capitala-.html aici se vede si numarul motocicletei RIP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 deci se pare ca a fost vorba de boblaj... asta inseamna ca: din cauza accelerarii motocicletei roata fata pierde aderenta cu solul{chiar si contactul cu acesta} iar la revenirea grip-ului ghidonul tinde sa iti zboare din maini avand o miscare stanga-dreapta violenta totul din cauza nealinierii perfecte a rotilor. tendinta multor piloti este ca in aceste momente sa franeze MARE GRESALA deoarece in momentul franarii greutatea motocicletei se deplaseaza spre fata si o face si mai greu de controlat daca nu chiar imposibil. SOLUTIA in astfel de momente este piscarea acceleratiei ce va reduce presiunea pe roata de fata si va permite redresarea acesteia. din cate stiu motocicletele r1 au centrul de greutate mai pe spate ceea ce le face sa se ridice mai usor pe o roata si sa aiba o directie mai dificil de controlat, echipamentul inexistent sau de proasta calitate, neasigurarea castii de protectie, lipsa de experienta(probabil) si entuziasmul necontrolat sunt ingredientele principale ale acestui accident. din pacate pentru el totul e scris aici prea tarziu sper ca nu si pt altii Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 scuze sunt facute cu tel...... --- Mesaj completat în 12 Aug 2007 10:39 -------------... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZR1-100 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 -Un om mai calculat , mai cumpatat , echilibrat.........nu am intalnit. Spunea un prieten aseara....."cum frate...mergea cu centura in Tico"..... -Motociclist de putin timp , chiar incepator cu un fizic mult prea firav pentru un R6 , un prieten de nadejde care daca ii statea in puteri sa faca ceva nu spunea NU......Mihai zis <GAM-ul> , un impatimit al curselor de masini pe 400 m. -Sa l odihneasca DUMNEZEU......... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry teparu' Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 daca nu ma opream la arc sa astept un prieten poate eram in spatele lor la accident. nu-mi vine sa cred ca era in fata mea si in 3 min sa fie acoperit cu patura pe carosabil. D-zeu sa-l odihneasca ..... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Dumnezeu sa-l aibe in paza Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Trist,foarte trist! Daca intr-adevar s-a intamplat la 60km/h este o tragedie! Condoleante familiei si prietenilor! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.5 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 (editat) deci se pare ca a fost vorba de boblaj... asta inseamna ca: din cauza accelerarii motocicletei roata fata pierde aderenta cu solul{chiar si contactul cu acesta} iar la revenirea grip-ului ghidonul tinde sa iti zboare din maini avand o miscare stanga-dreapta violenta totul din cauza nealinierii perfecte a rotilor. tendinta multor piloti este ca in aceste momente sa franeze MARE GRESALA deoarece in momentul franarii greutatea motocicletei se deplaseaza spre fata si o face si mai greu de controlat daca nu chiar imposibil. SOLUTIA in astfel de momente este piscarea acceleratiei ce va reduce presiunea pe roata de fata si va permite redresarea acesteia. din cate stiu motocicletele r1 au centrul de greutate mai pe spate ceea ce le face sa se ridice mai usor pe o roata si sa aiba o directie mai dificil de controlat, echipamentul inexistent sau de proasta calitate, neasigurarea castii de protectie, lipsa de experienta(probabil) si entuziasmul necontrolat sunt ingredientele principale ale acestui accident. din pacate pentru el totul e scris aici prea tarziu sper ca nu si pt altii Aici ai mare dreptate, din pacate cand si-a cumparat moto a fost prelucrat in legatura cu comportamentul yamaha r6, sincer cred ca nu are legatura cu partea carosabila in acea portiune..cei care stiu r6 , r1 s-au lovit de aceasta situatie...probabil s-a speriat si a bagat mana in frana..oricum nu mai conteaza ...ar fii bine ca cei ce sunt incepatori fara rusine sa se opreasca in a mai accelera alaturi de cei cu experienta caci din nou experienta isi pune amprenta ...toti am fost incepatori ....in urma cei dragi suporta consecintele unei tragedii...condoleante.. Editat August 12, 2007 de M.I.5 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei cristea Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Condoleante familiei R.I.P Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gottzy Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 baiatul avea 3 luni de carnet , R6 2003 , nu stiu ce a vrut sa faca , a intrat motocicleta in voblaj , a redresat-o ....dar din pacate directia a fost exact bordura , casca nu era prinsa ! avea in jur de 80 la ora . asta mi-a zis un prieten care era exact in spatele lui . RIP Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate