Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

Silencer, gata, te-am reperat! :bigstar:

 

N-are importanta cum am luat motocicleta, ci e mai important ca pe zi ce trece parca prinde viata si ne intelegem din ce in ce mai bine. Dupa un drum la spalatorie cu o atentie consistenta lasata baiatului de acolo, aspectul motocicletei s-a schimbat radical. Apoi cu niste WD40, niste Motul Shine&Go deja incepe sa semene a motocicleta. S-au facut niste achizitii, urmeaza altele. Incet incet prinde viata precum martoaga lui Fat-Frumos dupa ce haleste o tava de jaratec. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai n-am ce sa povestesc... tot cam ce inseamna consumabila trebuie schimbat pe ea - gume, kit de lant, placute frana, rulment jug, cuzineti furca, rulmenti roata fata, indreptat cadrul de bord sau cumparat altul, revopsita integral si intarite lipiturile de pe carene, schimbat cadrul de codita, schimbat toba de pe partea dreapta, bujii, carburatie, verificat distributia. Asta la o prima vedere. Pana la sfarsitul sezonului vedem ce mai trec pe lista. Motorul pana acum se prezinta destul de ok, nu mi-a facut probleme - porneste cam la "a doua cheie" dimineata, dar inclin sa cred ca e vina bateriei care pare cam dusa.

 

Gata, am venit si eu dupa primul drum in afara Bucurestiului. Dus-intors: cam 320 km.

 

Ce sa zic, imi place la nebunie motocicleta. Spre surprinderea mea, este destul de odihnitoare la drum lung daca tii viteze constante de 100+. Acceleratia m-a surprins in mod placut, pur si simplu trage pana la 250, in schimb a trebuit sa stau in permanenta cu ochii pe vitezometru - in depasirile in forta imediat saream de 180. Practic, de la 100, in orice treapta as fi, daca trag de gaz sanatos, se duce ghiulea. Un alt mare plus pentru agregat e ca vibreaza foarte putin: un SV650 sau un Gladius mi s-au parut ca vibreaza mult mai tare decat VTR-ul. Mi-a mai placut ca la 160-170 nu trebuie sa ma cobor sub parbriz, pot sta calumea pe ea la viteza aia. Saua mi s-a parut o idee cam tare, dar nu cu mult sub ce aveam la Fazer. Ciclistica este de exceptie, dar din cauza cauciucurilor un pic cam invechite, nu prea am avut curaj sa ma inclin prea tare pe curbe sau sa fortez iesirile - simteam totusi la plecarile in forta cum imi patineaza spatele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut,

 

Sunt si eu ,sa spunem, "proaspat" posesor de VTR. Pentru cunoscatori e chiar VTR-ul lui mielu . Am facut 3000 km pana acum si nu am avut probleme. Imi place la nebunie. Am avut cam 7 ani Suzuki GS500 si prima data cand am mers cu VTR-ul am crezut ca sunt calare pe T-Rex .

 

Totusi ma ingrijoreaza problema CCT. Vreun-ul dintre voi a schimbat intinzatorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome to the club :)

 

In iarna asta si eu am avut o lista de cumaraturi, practic mai am de luat doar furtunasele de frana si cu ocazia asta am schimbat tot ce inseamna consumabila de pe ea. Ar mai fi rulmentii fata+spate si semeringurile de frana, dar pe astea le voi schimba atunci cand se vor cere. Practic gumele si kitul de lant mi-au cam lasat o gaura serioasa-n portofel. Astept ca sa se mai incalzeasca afara si sa incep sa schimb ce se poate schimba si apoi platforma via service pentru restul (rulmentul de jug, carburatie, kitul de lant, gumele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si-a pus careva pe VTR parbriz db? Eu trebuie sa-l schimb pe al meu si vreau sa stiu daca se merita sa mai pun ceva in plus pt un db sau iau stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanks for the worries, Insidere, dar parbrizul chiar e o grija, pentru ca e spart si trebuie inlocuit. :)

In rest am luat tot ce trebuie (am un pod plin de consumabile), mai ramane de facut o verificare la motor cand o incepe sezonul, sa vedem daca trebuie umblat si pe acolo. In principiu nu, nu bate, nu troncane, nu pisa ulei, cutia e in mintile ei asa ca vedem ce mai ramane de facut cand 'oi incepe sa invart roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am avut VTR model 98 la care intinzatoarele de lant distributie (Cam Chain Tensioner) erau zgomotoase ,tacanit pe care l-am depistat inca de la cumpararea motorului si cu care am rulat peste 20 000 km fara a se intensifica sau agrava cu ceva .

am schimbat ulei la fiecare 6 000 de km si cu asta basta.

cu cele de la APE manuale mi as face mai multe griji daca nu stiu sa le reglez\intretin\verific periodic.

am ascultat si motoare VTR f. zgomotoase insa tacanitul pe care il avea a mea era departe rau de al altora .



ma bucur sa vad din nou topicul VTR pe prima pagina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Irinel Stiulete

daca merg pe ideea ta Lotru, mi-as face griji si cand umblu la etrierii de frana.

Intinzatoarele automate sunt predispuse sa crape random, nu le poti compara cu alea de la APE (manuale).


Evident ca depinde cine le regleaza. Daca lasi asta pe seama unui habarnist,cu siguranta ca-ti va face o 'bucurie'. Dar de aia lucrurile complicate le lasi pe seama persoanelor mai pricepute.


Eu cred ca-i mai ieftin sa verifici/reglezi 2 intinzatoare de lant la inceput de sezon decat sa risti sa-ti pupe pistonul niste supape...(cum au patit unii de pe forum aici cu VTR urile)

 

 

si eu ma bucur sa revad topicu sus :)



Metal Heart: ce se mai aude de mobra ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobi, cand se face de mers cu moto, trec pe la tine sa stam un pic de vorba!

 

Insidere, despre mobra mea nu se mai aude nimic :) astept sa dea un pic de caldura ca sa ma apuc de inlocuit ce e de inlocuit pe ea. Si apoi sa o duc in service sa se ocupe si ei mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare,

 

Ma bucur ca am gasit topicul asta (o sa-mi ia ceva vreme sa revizuiesc tot ce ati scris de la inceput pana acum). Am un VTR 1000 F din toamna, mi-am dorit un motor mai rapid, de clasa mare si cu turatii moderate pe cuplu mare. N-am apucat sa ma dau prea mult cu ea si inca mai sunt cateva lucruri de ajustat pe ici pe colo, dar cam astea sunt primele impresii:

 

Pro:

- foarte manevrabila la orice viteza (intre minim si extremis)

- plansa mare de cuplu

- cutia de viteze prompta

- acceleratia prompta (faptul ca are carb-uri pt mine e un mare plus)

- sta bine la viteze mari si constante de touring fara sa gafaie vreun pic

- usoara

- centru de greutate bine asezat, jos de tot

- se raceste bine indiferent de temperaturile de afara

- foarte slick la mersul printre masini in trafic (te strecori usor si se simte mai subtirica decat e in realitate)

- se aseaza foarte bine la drum intins, se lasa cu burta de pamant si fuge de-o gasesc toti dracii fara prea mari eforturi

- desi are mult potential (CP si N/M) pare o motocicleta care "iarta", e un fel de 2 in1 (pana in 3000Rpm merge, dupa 3000 Rpm alearga)

- sunet gros, jos si puternic

- din treapta1 pana in treapta 6, indiferent ca mergi cu 50km/h sau cu 200km/h, ai impresia ca vei resuci acceleratia la nesfarsit iar capra "nu se mai termina". Are o acceleratie liniara si progresiva care nu se plafoneaza

 

Contra:

- pozitie ingrozitoare la drum lung (probabil va trece putin timp pt a ma obisnui, vin de pe un DR750 care era f confortabil pt brate)

- oglinzi ineficiente (bratul prea scurt si capatul prea ascutit)

- capacitatea rezervorului e de toata jena (Buc-Constanta,drum de autostrada,nu te tine cu-n plin)

- design urat (parerea personala,eu am cumparat moto asta pt ce poate si mai putin pt cum arata)

- foarte rigida pe curbe (probabil va trebui sa ma obisnuiesc;DR750 era ca un sarpe la viteza in curbele stranse, VTR-ul e ca un bustean)

- te prajeste la chishoare in mersul vara prin Bucuresti

 

Observatii:

- in ciuda capacitatii mari a motorului, totusi distributia de V2 ii confera un cuplu ridicat din ture mai inalte (3000Rpm+), fapt care, pe mine cel putin, ma face sa nu-l simt asa salbatic precum il descriu altii. La o "liniuta" cu acelasi DR750, mi-a fost imposibil sa-l ajung macar in primii 50m, fapt ce confirma mitul enduristei dracoase.

- am mers cam 100km pe ploaie torentiala, iar motorul nu mi s-a parut ca si-a schimbat mersul in vreun fel (poate si pt ca eu eram la un pas de hipotermie :shootingsmilie:

 

Cam atat pt moment, astept, ca si voi, vremea frumoasa si ieftinirea benzinei.

 

numai bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Ma bucur ca am gasit topicul asta (o sa-mi ia ceva vreme sa revizuiesc tot ce ati scris de la inceput pana acum). Am un VTR 1000 F din toamna, mi-am dorit un motor mai rapid, de clasa mare si cu turatii moderate pe cuplu mare. N-am apucat sa ma dau prea mult cu ea si inca mai sunt cateva lucruri de ajustat pe ici pe colo, dar cam astea sunt primele impresii:

 

Pro:

- foarte manevrabila la orice viteza (intre minim si extremis)

- plansa mare de cuplu

- cutia de viteze prompta

- acceleratia prompta (faptul ca are carb-uri pt mine e un mare plus)

Conform specificatiilor de pe net, are pe ea cele mai mari carburatoare puse vreodata pe o motocicleta, 43 mm daca nu ma insel.

- sta bine la viteze mari si constante de touring fara sa gafaie vreun pic

- usoara

- centru de greutate bine asezat, jos de tot

- se raceste bine indiferent de temperaturile de afara

- foarte slick la mersul printre masini in trafic (te strecori usor si se simte mai subtirica decat e in realitate)

- se aseaza foarte bine la drum intins, se lasa cu burta de pamant si fuge de-o gasesc toti dracii fara prea mari eforturi

- desi are mult potential (CP si N/M) pare o motocicleta care "iarta", e un fel de 2 in1 (pana in 3000Rpm merge, dupa 3000 Rpm alearga)

- sunet gros, jos si puternic

- din treapta1 pana in treapta 6, indiferent ca mergi cu 50km/h sau cu 200km/h, ai impresia ca vei resuci acceleratia la nesfarsit iar capra "nu se mai termina". Are o acceleratie liniara si progresiva care nu se plafoneaza

 

Contra:

- pozitie ingrozitoare la drum lung (probabil va trece putin timp pt a ma obisnui, vin de pe un DR750 care era f confortabil pt brate)

Normal :) Eu am venit de pe naked si tot mi s-a parut ca stau in gat :) La drum lung si viteze de peste 130 pozitia parca nu mai e asa de "in maini", curentul de aer te tine oarecum ridicat. Tine foarte mult si de obisnuinta fiecaruia.

- oglinzi ineficiente (bratul prea scurt si capatul prea ascutit)

Mie mi se par foarte ok. Asta depinde de la om la om, poate esti tu mai inalt sau.. mai stiu eu cum... Eu am 1.70 si vad ok in ele. Comarativ cu DR-ul, da, e alta mancare de peste, acolo aveai oglinzile calumea, vedeai tot in ele, erau amplasate sus... No, e alt tip de motocicleta.

- capacitatea rezervorului e de toata jena (Buc-Constanta,drum de autostrada,nu te tine cu-n plin)

La modelele de dupa 2001 au bagat rezervor de 18L. Din pacate nici ala nu e foarte eficient, consumul mare al motocicletei il goleste imediat. Eu n-am reusit sa ies cu a mea sub 10% in oras, indiferent cum si pe unde am mers.

- design urat (parerea personala,eu am cumparat moto asta pt ce poate si mai putin pt cum arata)

Mie-mi place designul ei.. mi se pare destul de neutru, adica nu sare-n ochi precum un R1, dar nici neobservata nu trecere :) Cu un set de carene intregi si niste tobe cromate schimbi radical aspectul ei.

- foarte rigida pe curbe (probabil va trebui sa ma obisnuiesc;DR750 era ca un sarpe la viteza in curbele stranse, VTR-ul e ca un bustean)

Asta inseamna ghidon lat si inalt (DR) vs semighidoane.

- te prajeste la chishoare in mersul vara prin Bucuresti

Pai radiatoarele alea laterale plus cilindrul de sus care-ti vine fix intre picioare sunt un adevarat "deliciu" la mersul prin aglomeratie. Eu nu pot merge-n pantaloni scurti pe ea, frige prea tare.

 

Observatii:

- in ciuda capacitatii mari a motorului, totusi distributia de V2 ii confera un cuplu ridicat din ture mai inalte (3000Rpm+), fapt care, pe mine cel putin, ma face sa nu-l simt asa salbatic precum il descriu altii. La o "liniuta" cu acelasi DR750, mi-a fost imposibil sa-l ajung macar in primii 50m, fapt ce confirma mitul enduristei dracoase.

- am mers cam 100km pe ploaie torentiala, iar motorul nu mi s-a parut ca si-a schimbat mersul in vreun fel (poate si pt ca eu eram la un pas de hipotermie :shootingsmilie:

 

Cam atat pt moment, astept, ca si voi, vremea frumoasa si ieftinirea benzinei.

 

numai bine,

Welkome :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept caldura sa reglez toate matzaraiele asa cum cred eu ca-s ok si apoi vad si de consum. toti se "plang" de consumul ridicat al VTR-ului, ramane de vazut ce performanta scot eu la cap asta. La DR toti se plangeau ca "mananca" 7L-8L/100km", in timp ce mie nu mi-a sarit de 5L/100km oricum i-am dat sa zaca :mexicanwave:

Am in plan si un rezervor mai mare, ma gandesc sa-l confectionez din fibra de sticla insa mai studiez problema caci nu sunt foarte convins.

 

bine v-am gasit,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de rezervor, poate reusesti sa pui unul de la un model de dupa 2000. o sa ma uit si eu sa vad daca se potrivesc.

teoretic ar trebui sa se potriveasca, insa, 2litri in plus nu stiu cat de mult ajuta; sunt inca in dubii,pentru ca nu umblu foarte mult in afara orasului, dar la un drum mai intins, e neplacut sa te tot opresti la benzinarii plus ca, eu am ceva si cu design-ul VTR-ului,dupa cum spuneam intr-un post mai sus: imi plac motoarele cat mai "chele" dar asta parca e neinceput si neterminat :rusinica: daca ma intrebi ce nu-mi place, nici nu stiu de unde sa incep :)

 

Intrebari:

1 - azi am desfacut o parte din matzaraia de pe VTR si nu am gasit nici un filtru de benzina.E pe undeva si nu l-am vazut sau are vreun sistem "destept" si nu l-am prins eu? Carburatoarele sunt curate si neancrasate dar tot raman cu intrebarea asta legata de filtre pe conducta de benzina.

2 - un surub care tine paharul unuia din carburatoare a fost fortat in trecut, iar acum nu-l pot desface din cauza capului stea tocit.Am dat cu WD40, am batut usurel in capul lui sa-l vibrez si sa fac un canel pt o surubelnita mai mare dar capul surubului asta parca e din cingo. Aveti vreo idee cum l-as putea desface/scoate fara sa vatam ceva pe la carb-uri?

 

respect,

 

am sentimentul ca postul acesta e "one man show" :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de filtrul de benzina, nici eu nu stiu pe unde ar putea fi... O sa iau manualul la puricat, sa vedem ce zice.

 

Cu surubelul problema, mai bine trag niste poze si postezi la SERVICE, acolo-s mai multi priceputi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am lamurit-o cu filtrarea benzinei: are un filtru conic in interiorul rezervorului care este prins de robinetul de benzina. In corpul robinetului este o adancitura pt decantare :) destul de simplu dar ferit vederii.

ATENTIE: pe robinetul de benzina este o supapa vacumatica legata printr-un furtun subtire de cilindrul din spate; inteligenta treaba si totodata greu de intuit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de rezervor, poate reusesti sa pui unul de la un model de dupa 2000. o sa ma uit si eu sa vad daca se potrivesc.

salut, tot legat de rezervor:

la a mea cica rezervorul e de 17l (inclusiv rezerva) dar eu mereu reusesc sa bag chiar 18L imediat cum se aprinde becul galben, deci 18+4L = 22...

 

(sper sa nu aberez, la vara o sa stiu sigur)

 

ps. nu am VTR :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, tot legat de rezervor:

la a mea cica rezervorul e de 17l (inclusiv rezerva) dar eu mereu reusesc sa bag chiar 18L imediat cum se aprinde becul galben, deci 18+4L = 22...

 

(sper sa nu aberez, la vara o sa stiu sigur)

 

ps. nu am VTR :D

macar de spuneau si la vtr ca-i de 16 si inghitea 20 ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce te referi cu carburatie vraiste? sincron, mizerie, membrane... la mine nu arde bine benzina dar o sa incep prin a schimba bujiile care-s cam negre,apoi vad daca se rez treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, pentru inceput am un consum mare :) 10% in oras. Iar la relanti, mersul este neregulat.Bujiile le-am schimmabt in toamna ca sa mai merg ceva, am zis ca poate se imbunatateste, dar nimic notabil. Am luat acum un set de NGK Iridium si cum pun mana pe ceva bani, dau fuguta-n service pentru reglare, curatare si sincronizare. Fostul proprietar nu prea a fost grijuliu cu ea. Plus ca la rece imi da rateuri intr-o veselie, mai ales pe toba din stanga. Sunt sanse ca in cilindrul de sus sa intre mai multa benzina decat ar trebui. Weekendul asta mi-am propus sa ma ocup de ea, si o sa pun un filmulet, ca sa vezi cum se aude la rece...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...