sadr1an1 Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salut, saptamana trecuta pe joi am luat eu VTR. ieeee, in sfarsit si dupa multe cautari. Pana la urma tot pe acest forum l-am gasit . Vreau sa zic ca am luat-o de la radu, un baiat de nota 10, care a intretinu-o cum trebuie timp de 4 ani. Cu toate ca e din 98 si are 50000 km motorul suna foarte bine. Pana acum am facut vreo 800 de km, cel mai lung drum pana la Poiana si inapoi pe la Cheia. Avand vitezana inainte pozitia mi sa parut nemaipomenita si cum am vazut ca zice toata lumea pe aici are un cuplu la toate turatiile de te lasa fara cuvinte. Motorul asta eu zic ca e facut special pentru drumuri de munte. Se pliaza pe serpentine incredibil. Diseara o sa pun si eu cateva poze cu VTR-ul meu.(la mine e baiat, am vazut ca multi il alinta ca pe o fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 felicitari omule ! baga ceva poze sau spune ce culoare este , ptr ca sunt destul de putine . cumva neagra cu carena inferioara vopsita cu un traznet ...galben ,parca ? amortizor de ghidon ,ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Salut, ma bag si eu cu un Firestorm din 98 proaspat inmatriculat, rosu si care mananca mult... primiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) asta da baieti! imediat 2 detinatori VTR deodata! felicitari si muuuuuuuuulti km fara probleme va doresc!!! salut LOTRU! pai destul de greu cu jentile, dar ma descurc... asa cum spui se vede orice umezeala pe ea, dar de la distanta nu e asa grava dar tre' sa gasesc o solutie care curata frumos. sunt sigur ca exista.m-am gandit si la varianta sa-l fac cu un strat de lac de calitate buna dardracu stie...poate daca prinde cateva pietre mici va fii si mai urat ca va fii patat unde vine jos lacul. @sadr1an1 ! baga poze ca asteptam s-o vedem pe baiatu' nou felicitari inc-odata! nota 10 pentru achizitie! iar cu cei 50 de mii....e chiar bun, ca macar e facut rodajul dar totusi astept un pic de respec, ca eu sunt cel mai batran cu cei 64.000 km Editat Iulie 23, 2008 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sadr1an1 Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Acuma am scos pozele din aparat. Acesta este si ma mandresc cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) Asa...probabil ca ar trebui sa dau niste detalii despre motoreta. Dupa cum am zis anu de fabricatie e 98 prima inmatriculare e prin 99, nu stiu cati km are pentru ca bordul a fost schimbat dar dupa cum arata interiorul motorului se zice ca ar fi cam 40000.Ea vine din Germania, a avut schimbate intinzatoarele de lant si supapele, s-a rupt una din pipele care intra in carburator de la soc si ca sa nu comand altele am facut din unele noi din alama. Mai trebuie sa fac carburatia si sa schimb filtru de aer ca-mi consuma 15 in oras, dar in rest este perfecta. Dupa cum i-am zis si lu mielu (de la care am luat-o ) daca motoreta asta ar avea p**da m-as casatori cu ea iar singurele 2 chestii pe care le regret e ca 1) nu ma dau eu atat de tare (inca) cat poate ea si 2 are o autonomie de (cuvant urat). Editat Iulie 24, 2008 de werewolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 jantele alea parca ti le-ai polishat singur , nu Victore ? se vad super ! felicitari noilor posesori si nu va mai speriati de consum . pana la urma este un miar , mai e si V-u iar senzatiile ce ti le ofera la banii aia eu zic ca merita . cred ca la iarna imi bag si eu gheara in ghiuleaua asta a mea , am vazut ceva poze cu unele aranjate frumos tare . nu stiu de unde vor fi bani dar sper sa imi pice din cer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 25, 2008 Autor Share Postat Iulie 25, 2008 jantele alea parca ti le-ai polishat singur , nu Victore ?se vad super ! da, le-am facut cu mana...adica cu smirghel de 400 si apoi cu pasla si aparat de gaurit (in care am schimbat de 2 ori periile de carbon sau cum i se zice) cam o saptamana a durat, si am facut in fiecare zii cam 4 ore. a fost foarte greu, dar eu zic ca a meritat. uite cateva poze cand le-am terminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 frumos tare au iesit . periile de carbon , adica ai schimbat carbunii de la bormasina de doua ori ? ai muncit ceva ...la iarna am sa ma gandesc si eu la asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 vtr-isi , a incercat careva sa ridice motorul pe o roata sau alte scheme? io il ridic usor dintr-a 1 pe la 3 mii 3 mii jumate de ture , dar nu pot sa o tin mult , se termina turaatiile , si nu prea reusesc dintr-a 2-a cu ambreaj . se mai intampla sa o ia intr-o parte , si a mi zis cineva asta cand a incercat cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 26, 2008 Autor Share Postat Iulie 26, 2008 eu din cand in cand am mai incercat dar trebuie sa recunosc ca nu stiu sa ma dau pe o roata dar nici nu prea ma pasa, ca nu a-s vrea sa schimb lant si cauciuc de 2-3 ori pe sezon. mie i-mi place sa ma dau cu motorul si sa fac tuer cat mmai mari, in loc sa fac smecherii d'astea. daca a-s avea o gramada de bani, mi-as lua un motor cu 1000 de euro fara acte de care nu m-iar fii mila si dai....dar asa nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 26, 2008 Share Postat Iulie 26, 2008 eu din cand in cand am mai incercat dar trebuie sa recunosc ca nu stiu sa ma dau pe o roata dar nici nu prea ma pasa, ca nu a-s vrea sa schimb lant si cauciuc de 2-3 ori pe sezon.mie i-mi place sa ma dau cu motorul si sa fac tuer cat mmai mari, in loc sa fac smecherii d'astea. daca a-s avea o gramada de bani, mi-as lua un motor cu 1000 de euro fara acte de care nu m-iar fii mila si dai....dar asa nu si io vreau sa imi iau un motor mai vechi sa-l fac pt stund. azi i-am curatat si i-am uns lantu , si cum statea el asa pe stander , a luat intr-a 5-a , 270 , credeam ca e intr-a 6-a , dupa aia am descoperit ca era a 5-a deci mai putea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Iulie 27, 2008 Share Postat Iulie 27, 2008 Salutare! Sunt si eu posesor de VTR si am o mica problema. Mi s-a infipt cricul in asfaltul de rahat din Bucuresti si m-am trezit cu motorul pe jos. Am zgariat oglinda stanga, maneta de ambreiaj in forma de "U", scarita rupta(o urechiusa). As vrea sa le cumpar originale, dar nu se gasesc pe nicaieri sh. Am gasit originale, dar noi si la niste preturi... Daca ma puteti ajuta, v-as fi foarte recunoscator. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 27, 2008 Autor Share Postat Iulie 27, 2008 Salutare! Sunt si eu posesor de VTR si am o mica problema. Mi s-a infipt cricul in asfaltul de rahat din Bucuresti si m-am trezit cu motorul pe jos. Am zgariat oglinda stanga, maneta de ambreiaj in forma de "U", scarita rupta(o urechiusa). As vrea sa le cumpar originale, dar nu se gasesc pe nicaieri sh. Am gasit originale, dar noi si la niste preturi... Daca ma puteti ajuta, v-as fi foarte recunoscator. Multumesc! salut! spune ce iti trebe concret si ma interesez daca gasesc si la ce bani si io vreau sa imi iau un motor mai vechi sa-l fac pt stund. azi i-am curatat si i-am uns lantu , si cum statea el asa pe stander , a luat intr-a 5-a , 270 , credeam ca e intr-a 6-a , dupa aia am descoperit ca era a 5-a deci mai putea ai grij ca un prieten a patit acu' vreo 3 ani ca a scapat motorul de pe stender de la trepidatii si a fugit motorul cu vreo 100 la ora ... noroc ca nu s-a lovit de nicio perete sau nimic,doar asa pe asfalt, dar a facut "un pic" de paguba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 28, 2008 Share Postat Iulie 28, 2008 Salutare! Sunt si eu posesor de VTR si am o mica problema. Mi s-a infipt cricul in asfaltul de rahat din Bucuresti si m-am trezit cu motorul pe jos. Am zgariat oglinda stanga, maneta de ambreiaj in forma de "U", scarita rupta(o urechiusa). As vrea sa le cumpar originale, dar nu se gasesc pe nicaieri sh. Am gasit originale, dar noi si la niste preturi... Daca ma puteti ajuta, v-as fi foarte recunoscator. Multumesc! Sal, Le am eu pe cele vechi de la ea, maneta ambreaj, frana, schimbator de viteza...dak vrei te pot ajuta....k eu mi le-am schimbat si mi-am pus noi..originale...ai dreptate, au costat cam mult.....esti din bucuresti?...hai sa-ti dau makr maneta de ambreaj...oglinda las-o dak nu e rupta sau sparta k n-are nimik...o zgarietura nu moare.... Numai bine! Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 eu din cand in cand am mai incercat dar trebuie sa recunosc ca nu stiu sa ma dau pe o roata dar nici nu prea ma pasa, ca nu a-s vrea sa schimb lant si cauciuc de 2-3 ori pe sezon. Alea ca alea... da sa vezi ce sexy e sa te apuci sa schimbi ambreiaje si pinioane prin cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 29, 2008 Autor Share Postat Iulie 29, 2008 Alea ca alea... da sa vezi ce sexy e sa te apuci sa schimbi ambreiaje si pinioane prin cutie. asa asa! nu prea am eu chef de asaceva...mai bine ma dau cu ea si ma bucur cand simt vantul pe un drum spre elvetia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Sal este aproape miezul noptii am stat si am citit tot ce ati scris si am zis sa vin sa ma bag si yo in sema printre voi .Deci sa incep sunt proaspatul proprietar al uni VTR 1000F adus tocmai de la Nadlac si dotat cu 2 doua evacuari SBK (nu e carbon) motorul merge bine zic yo dar imi ridica semne de intrbare atunci cand la schimbre din a2-a in a1-a cu ambreajul tras din cand in cand imi moare motorul si cu toate ca am schimbat la el bujii baterie filtru ulei filtru aer si ulei nu porneste asa bine dimineatza dar odata pornit toata ziua nu mai am probleme cu el . Am luat manualul de pe net am citit ca turatia trebuie sa fie 1200+/- 100 RPM consumul nu ma sperie ma asteptam dar merita in rest ce sa mai zic o sa revin cu poze iar daca e cineva dornic sa ne vedem in buc sa il asculte sa imi mai deac cateva sfaturi in astept pe id-ul de mess mucoy31 sa vb poate ma mai luminez si yo tin sa mentionez ca am avut un KTM si un suzuki GSX600F pana sa ma hotarasc la VTR care nu il mai dau decat pe o YAMAHA V-MAX care cred ca nu are nevoie de descriere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 30, 2008 Autor Share Postat Iulie 30, 2008 bun venit kemsis! tocmai te-am bagat si pe tine inlista de mess, ca am deja cativa posesori de VTR acollo intr-ungrup separat eu zic sa mergi cu ea la un mecanic bun ca sa-i faca o sincronizare de carburatoare...poate evacuarile alea au fost puse doar asa pe motor fara niciun reglaj (nu-i tot una dca are evacuarea originala sau una deschisa). iar cu pornitul la rece, totul suna parca nu-i tragi shokul. ca daca dupa prima pornire merge bine si porneste, inseamna ca la prima i-i trebe shok bafta si sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 bun venit kemsis! tocmai te-am bagat si pe tine inlista de mess, ca am deja cativa posesori de VTR acollo intr-ungrup separat eu zic sa mergi cu ea la un mecanic bun ca sa-i faca o sincronizare de carburatoare...poate evacuarile alea au fost puse doar asa pe motor fara niciun reglaj (nu-i tot una dca are evacuarea originala sau una deschisa). iar cu pornitul la rece, totul suna parca nu-i tragi shokul. ca daca dupa prima pornire merge bine si porneste, inseamna ca la prima i-i trebe shok bafta si sa-l stapanesti sanatos! nu e de la sock ca il trag nu imi expli si a mai facut o chestie care nu se manifesta tot timpul daca opresc motorul sa ma duc sa imi iau tigari spre exemplu si cand ma intorc zici ca nu mai am baterie si ma chinui sa o pornesc nu inteleg toate consumabilele au fost schimbate mai putin placutele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 nu cumva sa ai releul dus sau bacteria moarta . de releu sa vaita toata lumea . masoara daca incarca releul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 nu cumva sa ai releul dus sau bacteria moarta . de releu sa vaita toata lumea . masoara daca incarca releul . Am masurat cand am montat bateria noua si incarca in parametrii normali 13.2 si 13.7 V ceea ce in manual zice ca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 nu e de la sock ca il trag nu imi expli si a mai facut o chestie care nu se manifesta tot timpul daca opresc motorul sa ma duc sa imi iau tigari spre exemplu si cand ma intorc zici ca nu mai am baterie si ma chinui sa o pornesc nu inteleg toate consumabilele au fost schimbate mai putin placutele Salut si bine ai venit! Poate ne-am mai vazut, am venit odata la o intalnire de-a bercenarilor la restaurantul de la Cultural. Am un VTR rosu. Cre k sunt cel mai aproape de tine. Hai sa ne vedem sa le ascultam pe-amandoua, poate asa ne dam seama de mai multe + k la garaj am prieteni mecanici, tot ei se uita si la a mea. Ce zici? Ne si cunoastem. si poate asa iesim incet incet cu totii. Mihai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Salut si bine ai venit! Poate ne-am mai vazut, am venit odata la o intalnire de-a bercenarilor la restaurantul de la Cultural. Am un VTR rosu. Cre k sunt cel mai aproape de tine. Hai sa ne vedem sa le ascultam pe-amandoua, poate asa ne dam seama de mai multe + k la garaj am prieteni mecanici, tot ei se uita si la a mea. Ce zici? Ne si cunoastem. si poate asa iesim incet incet cu totii. Mihai. k uite nr meu de tel 0721688229 daca vrei sa imi dai un tel daca nu ne vedem vineri la mec stii locul acum si yo tot bercenar sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat August 1, 2008 Share Postat August 1, 2008 nu e de la sock ca il trag nu imi expli si a mai facut o chestie care nu se manifesta tot timpul daca opresc motorul sa ma duc sa imi iau tigari spre exemplu si cand ma intorc zici ca nu mai am baterie si ma chinui sa o pornesc nu inteleg toate consumabilele au fost schimbate mai putin placutele daca se intampla cand este motorul fierbinte it`s normal, asa-mi face si mie in general daca porneste ventilatorul si /sau ai farurile aprinse o sa-ti intoarca foarte greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.