Sari la conținut

Xvs 650 Vs. Vt 600 C


Daeath
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Mi se apropie si mie vremea de a-mi cumpara mult visatul motor. Dupa o lunga perioada de studiu in domeniu, am ramas blocata intre dragstar 650 si shadow 600. Trecand peste detaliile tehnice (pe care le stiu deja pe de rost), as dori parerea celor care au avut ocazia de a se da pe una (sau ambele) din aceste doua motoare. Pro si contra, informatii legate de costul intretinerii (ca o sa fie second, desigur :cheers: ), manevrabilitate, pozitia in sa, garda la sol si gropile din tara... Cat de mult face diferenta racirea cu lichid vs. racirea cu aer? Intreb in mod special asta pentru ca am avut ocazia sa stau in fata pe un gn 250 si ma omoara caldura ce-mi vine pe genunchi in special la stopuri. Astept sfaturile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vt-ul e o motocicleta misto, costuri de intretinere...hmm...eu nu prea le-am simtit, e foarte manevrabila, se poate accesoriza/customiza destul de ok, arata bine, merge bine, e super fiabila daca e intretinuta cu grija, etc. Dragstar-ul parca are cardan - un plus. Dar n-are racire pe lichid. Discutabil daca e un minus sau un plus. Parca arata si mai spre "chopper" decat VT-ul. So, parerea mea e ca e o alegere pe care o iei cu inima.

 

Multa bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce stiu eu:

dragstar-ul e un cruiser ok,consum f mic(3,8%),cardanul e pe viata,trage bine,merge 140-150kmh,foarte comod,low rider...racirea pe aer poate fi o chestie in minus,dar eu unul, nu am simtit-o....

VT-ul e mai spre chopper,are zvac din cauza lantului,4 bujii(cica arderea e mai buna),confort ok(pt pasager e mai naspa),consum mic(4%),fuge 140-150kmh,are racire pe apa(o grija in plus)...intretinerea un pic mai scumpa decat la dragstar,dar nesemnificativ.

design-ul,chestie de gust...

 

B.

ps:am sters nesimtirea si lipsa profil(Aleko &jenifer)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu as lua Shadow pt simplul fapt ca are cardan.

Vrei sa zici Dragstar. :cheers:

grea decizie.M-am dat cu ambele modele.Daca vrei sa il accesorizezi, dragstar-ul se preteaza tare la asa ceva.Ai multe optinuni...adica...

Uf...chiar mi-ar fi greu sa aleg.

Parca dragstarul e si mai masiv....dar nu cred ca fuge mai tare ca VT-ul...

Cre ca mai mult te-am incurcat :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca dragstarul e si mai masiv....dar nu cred ca fuge mai tare ca VT-ul...

Cre ca mai mult te-am incurcat :cheers:

 

Stai linistit, nu cred ca ma poate incurca mai tare cineva decat mine. Intr-adevar drag-ul are aprox.15-20 kg in plus si aprox. 6 cp mai mult decat vt-ul. Apropo de faza cu fugitul, pe mine m-o pus putin pe ganduri evaluarea facuta de cei de la bikez.com la care iesea xvs-ul mai tare decat vt-ul la racing si turing, chiar daca e mai masiv... adica cam invers decat cum ma asteptam sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xvs-ul se bate la clasa 750 shi nu se compara cu vt600. Chiar daca pe hartie e greu, pot sa itzi zic e una dintre cele mai ushoare motoare de tzinut din cate am vazut, poate din cauza centrului de greutate mult mai jos.

In loc sa ne bagi prea tare in seama pe noi, ia la "tura" ambele motoare shi vezi care tzi se potriveshte! Asra e singurul fel de alegere! In rest e "bla -bla".

P.S. Cand a fost problema alegerii motorului pt nevasta-mea, cu test drive-uri shi faze, Drag-ul a ieshit net in fatza! Shi pot sa-tzi zic ca e tare multzumita... nu l-ar schimba cu nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa ne bagi prea tare in seama pe noi, ia la "tura" ambele motoare shi vezi care tzi se potriveshte! Asra e singurul fel de alegere! In rest e "bla -bla".

 

Stiu de faza cu probatul motoarelor. Doar ca aici eu am o mica problema: vreau sa-l vad pe omul care imi da motorul lui pe mana mea :cheers:. Ma bate de ceva vreme un gand sa dau o tura prin autoland cluj sa vad daca indraznesc cei de acolo sa ma lase sa probez. Dar, pana una alta, am zis ca va intreb si pe voi ca stiti mai bine cum e pe un motor decat imi pot da eu seama in cateva minute de proba.

Din cate vad pana cum, balanta inclina spre dragstar... ceea ce ma si bucura pe de o parte. E singurul motor care m-a oprit efectiv pe trotuar cu gura cascata. Dar nu am vrut si nici nu vreau sa imi iau un motor doar pentru estetica si sunet. Dar, daca e si bun tehnic si manevrabil, atunci e perfect.

Editat de Daeath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti Dragstar. Dar Classic, nu de-ala cu roata de bicicleta pe fata.

 

Classic?!? :cheers: Why? Io ma gandeam la drag-ul normal ca e si mai usurel si mai finutz. Gandeste-te ca sunt novice, femei si nu tocmai fortzoasa. Nu stiu de as putea manevra fatza aia imensa a dragului classic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: Deea ma omoara cu zila poza ta din avatar ci balena aia albastra.

 

Iete ca ai avut dreptate, sunt 15 kile intre ele.

 

On topic: am zis de la inceput ca datele tehnice le stiu pe de rost :o . De fiecare data cand apuc sa ma plictisesc acasa mai dau o tura pe bikez.com sau pe mobile.de

Bravo tie ca ai reusit sa iti iei motorul facut pentru tine asa la intuitie. Mie nu mi se permite ca is muiere. Am fost certata intens cand am ales dragstarul pentru design si sunet (asta cand nu stiam prea multe date tehnice). Asa am ajuns sa caut si alte tipuri de motoare, dar mereu in capul meu era o alegere intre xvs si altceva. Dar, cum am mai spus-o, de fiecare data cand trecea un drag pe langa mine ma opream pe trotuar si cascam gura, de il emotionam pe motorist care credea ca il admir pe el :D

 

Off topic: M-am gandit io ca le plac la baieti gagicile pe motor. De aia am pus un avatar cu o gagica cat incape. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt partas pt. ca am avut un Dragstar. Cadrul e un softail clasic (cu amortizor central sub scaun) si per ansamblu arata mai bine.

 

Are avantajul cardanului fata de VT, dar asta nu inseamna ca ai mentenanta 0 (tot trebuie schimbat uleiul de transmisie pe la 20-30k km si uns angrenajele cand schimbi cauciucul).

 

Ce mai apreciez la Dragstar este calitatea. Al meu avea 11 ani vechime si arata perfect si mergea perfect. Cel care il are acum il cam neglijeaza, dar tot merge uns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Ma bate de ceva vreme un gand sa dau o tura prin autoland cluj sa vad daca indraznesc cei de acolo sa ma lase sa probez...

off topic: Pe vremea cand imi cautam Viroaga, am trecut pe la ei. Nici vorba sa te lase, nici sa le atingi, aveau hartiute cu 'Nu atingeti', dar sa te mai pui pe ele sau sa le probezi. :cheers:

N-am prea inteles care-i politica, probabil trebuia achitat integral si apoi puteai sa-l incerci, nu stiu. Fiind foarte "serviabili" am taiat-o repede din ograda lor.

 

on topic: Dragstar.

 

off topic: ii super gagica din avatar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremea cand imi cautam Viroaga, am trecut pe la ei. Nici vorba sa te lase, nici sa le atingi, aveau hartiute cu 'Nu atingeti', dar sa te mai pui pe ele sau sa le probezi. :cheers:

 

Ma gandeam io ca trebuie sa fie ceva jmecherie pe la dealeri sa nu dea motoarele la probat la tot omu' de rand. Bine ca mi-ai spus ca sa nu imi pierd vremea cu ei. Mno, asta este... mi-oi proba motorul meu ad hoc cum am probat si motorul la scoala.

 

 

Fato, atunci e clara treaba. Daca nu-ti iei Dragstar, o sa-ti para rau.

 

Okey, deja is 80% pro xvs. (oricum eram mereu 50+1 :o ) Acuma io sper ca cei 15 kg in plus fata de vt sa nu imi influenteze mult tendinta de a saluta in mod solemn si repetat solul. O sa ma bazez pe garda joasa la sol, ca spre deosebire de solidutza din avatarul meu care face furori, io is cat un brat de-al ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am VT 600 dar te sfatuiesc sa-ti iei Dragstar. A mea e putin mai sprintzara decat Dragstarul (cu care m-am dat) dar atat. K aspect e mult mai frumos dragstaru iar k fiabilitate....aici cred ca honda il bate.Ideea de cardan e o mare treaba.faptul ca nu stai cu grija ca tre sa-l ungi, sa il strangi....Si in fond , daca vrei viteza nu iti iei chopper-cruiser.Clar Dragstar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa...dragstar. de ce?

 

1. am unul si nu l-as da pe nimic (poate pe un harley nou :o )

2. merge pe sistemul apa, paie si bataie...a tras din greu cu pasager si bagaje, a suportat traseu enduro soft cu pasager...

3. intretinerea....ce-i aia? (in afara de uleiuri nimic)

4. look :cheers: ...lasa-l parcat intre cinci ascutitori din plastic (gixer, mixer si alte alea) si o sa vezi la care se uita publicul

5. am eu!

 

una peste alta...vorba unui mecanic de la reprezentanta yamaha din cta..."ce BIP! ai venit cu fierul asta aici? ca nici macar n-am scos din tipla manualul de reparatie de cand am deschis service-ul. in afara de ulei si filtre n-ai ce sa repari la ea!"

 

in concluzie...DRAGSTAR RULLZ!

 

si uitam! neaparat "ala cu roata de bicicleta"

Editat de atash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragstarul are 1- cuplu, 2 - sunet, 3 - motor 2V, 4 - cardan, deci are toate cele 4 reguli care defineste o motocicleta buna.

 

DAR... sa nu uitam de veriga slaba al'dragului - cardanul. (atentie, la o anumita serie doar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu lua de bun 100% tot ce scrie pe bikez.com, clasamentele si comparatiile de acolo sunt facute nu de specialisti, ci de posesorii diverselor marci. A intrat democratia in si in specificatii tehnice!

 

Tot la Dragstar de imbii si eu din aceleasi motive ca precedentii, plus inca unul: inca este in productie, spre deosebire de VT 600 care a fost scos pentru a-i face loc Umbrei de 750. In timp, piesele se vor gasi din ce in ce mai greu. Daca ai de gand sa tii motorul multa vreme, e un argument.

 

In ceea ce priveste roata groasa/roata subtire pe fata, prezenta tramvaielor in orasul unde iti duci veacul e un criteriu. La Baia Mare nu sunt tramvaie, asa ca poti sa-ti iei de oricare. Iar daca iei cu roata subtire si ajungi cu motorul pe la Cluj, ai grija mare la trecerea peste linii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Care sunet? Face ca ventilatorul cu tobele stock. Parerea mea. Asa facea si a mea cu tobele de serie. De-aia exista bormasina si flex.

...

Corect :o

 

Duminica a fost cineva la mine cu un Vstar de 1100 cu tobele modificate inca peste ocean.

Dupa ce a plecat imi ziceau vecini ca au crezut ca vine furtuna si tuna. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, baieti, nu va speriati de km scrisi, dar o sa va raspund pe rand la ce mi-ati transmis (la unii cu alte intrebari :D ). Daca trec zile si nu zic nimic nu inseamna ca mi-am pierdut interesul pentru subiect, ci doar ca sunt expediata intr-o alta delegatie, ca doar calatorului ii sade bine cu drumu'.

 

Am VT 600 ... K aspect e mult mai frumos dragstaru iar k fiabilitate....aici cred ca honda il bate.....Si in fond , daca vrei viteza nu iti iei chopper-cruiser.Clar Dragstar.

Fiabilitatea se refera la rezistenta in timp a pieselor? Daca da, am impresia ca esti primul care imi spune ca vt-ul e mai fiabil. Why? Si intr-adevar nu vreau viteza. Cata viteza o sa vreau sa am is convinsa ca mi-o da si un cruiser de 600 sau 650 cmc.

 

aaaa...dragstar. de ce?

1. am unul si nu l-as da pe nimic (poate pe un harley nou :lol: )

2. merge pe sistemul apa, paie si bataie...a tras din greu cu pasager si bagaje, a suportat traseu enduro soft cu pasager...

3. intretinerea....ce-i aia? (in afara de uleiuri nimic)

4. look :cheers: ...lasa-l parcat intre cinci ascutitori din plastic (gixer, mixer si alte alea) si o sa vezi la care se uita publicul

5. am eu!

si uitam! neaparat "ala cu roata de bicicleta"

Imi plac motivele tale :o . In locul tau as scoate paranteza de la primul motiv din alte 2 motive: 1. io mereu ma pacaleam de la distanta ca xvs-ul e un harley (dar poate io is doar io), 2. harley-urile is motociclete americane facute pentru americani... grele ca frantzu', cu consum ca porcu. Intr-adevar e frumos sunetul lor inconfundabil si remarcabil, dar atata zdranganit ce merge pe piesele alea mie nu imi suna a bine ca fiabilitate. (Sa nu va uitati chiorash la mine ca is reprezentanta a unui club de harley si gandesc asa... le-am zis si lor si o zic la toata lumea: io in veci nu mi-oi lua Harley pentru aspectele astea).

 

DAR... sa nu uitam de veriga slaba al'dragului - cardanul. (atentie, la o anumita serie doar)

Please, mai multe detalii legate de cardan-veriga slaba. De ce? Ce e cu seriile?

 

Nu lua de bun 100% tot ce scrie pe bikez.com, clasamentele si comparatiile de acolo sunt facute nu de specialisti, ci de posesorii diverselor marci. A intrat democratia in si in specificatii tehnice!

Tot la Dragstar de imbii si eu din aceleasi motive ca precedentii, plus inca unul: inca este in productie, spre deosebire de VT 600 care a fost scos pentru a-i face loc Umbrei de 750. In timp, piesele se vor gasi din ce in ce mai greu. Daca ai de gand sa tii motorul multa vreme, e un argument.

In ceea ce priveste roata groasa/roata subtire pe fata, prezenta tramvaielor in orasul unde iti duci veacul e un criteriu. La Baia Mare nu sunt tramvaie, asa ca poti sa-ti iei de oricare. Iar daca iei cu roata subtire si ajungi cu motorul pe la Cluj, ai grija mare la trecerea peste linii.

Stai linistit, stiu ca informatiile le primesc de la posesori nu de la specialisti. Parerea posesorilor ma intereseaza, ca specialistii te stiu invarti cum vor ei. E tare argumentul pro drag in plus. Cat priveste disputa roata groasa - roata subtire, am mai spus-o ca pe mine ma ingrozeste fata aia cu 15 kg in plus. Imi ajung cele 220 kg la liber ce o sa trebuiasca sa le stapanesc. Imi place ca design mai mult cea cu roata subtire. Intr-adevar in BM nu sunt sine de tramvai, dar avem ceva cai industriale abandonate pe la marginea orasului. E foarte probabil sa ajung si in Cluj cu ea, ca doar e cea mai tare intrunire de moto din zona. De asemenea, e foarte probabil (defapt e chiar un scop din viata mea) sa ajung si in Iasi cu motorul si si acolo is sine, har Domnului. Cum se trece o sina de tramvai am invatat-o pe dur cand my ex a luat-o aiurea cu mz-ul si am ajuns ulterior cu el la spital. Acum si de sina e perpendiculara trec peste ea cu maxim 20 la ora.

 

Acuma ontopic pt mandretea noastra de fata, pana te inveti cu purceaua, las-o cu tobe stock. Daca vine cu tobe modificate, ata ete.

Amu sa imi iau motorul, apoi urmeaza investitiile in combinezoane si protectii si abia apoi in ornamentat dezornamentat. Pana atunci mai este :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No, baieti, nu va speriati de km scrisi, dar o sa va raspund pe rand la ce mi-ati transmis (la unii cu alte intrebari :cheers: ). Daca trec zile si nu zic nimic nu inseamna ca mi-am pierdut interesul pentru subiect, ci doar ca sunt expediata intr-o alta delegatie, ca doar calatorului ii sade bine cu drumu'.

Fiabilitatea se refera la rezistenta in timp a pieselor? Daca da, am impresia ca esti primul care imi spune ca vt-ul e mai fiabil. Why? Si intr-adevar nu vreau viteza. Cata viteza o sa vreau sa am is convinsa ca mi-o da si un cruiser de 600 sau 650 cmc.

quote

Fiabilitatea reprezinta pastrarea parametrilor de functionare a unui angrenaj o perioada cat mai indelungata de timp in niste conditii date.Faptul ca Honda fac cele mai fiabile motoare nu l-am stabilit eu.Nu pot sa vorbesc despre fiabilitatea VT600 in comparatie cu XVS650 pentru ca pe cele 2 motoare, de cand le avem nu a picat nimic (cu precizarea ca eu am mers cu al meu de 2 ori mai mult decat cel cu XVS).VIteza ti-o va da si Dragstarul fara probleme.Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Deea, ceva noutati? Tara te vrea rock!

 

Huo ba! La ora aia lumea doarme ma, sa-nteleg ca esti huhurez?

Ai dreq roackerii astia bai nene...

 

Desi n-am mers cu nici una dintre modele mie imi place cum arata dragstarul classic...

Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deea, ceva noutati? Tara te vrea rock!

 

:bounce: Si io ma vreau rock, dar imi mai lipseste o treime din monetari si un dealer/amic de incredere care sa mi-l aduca sau cu care sa mi-l aduc din germany. Abia amu in octombrie fac "varsta" adecvata sa nu imi mai rada banca in fata cand cer credit, dar parca nu m-as complica cu ei amu pe final... si parca nici n-as vrea sa astept pana la primavara... Iar cu dealerii, am patit-o cu unu recomandat ca fiind foarte serios, care mi-a ras in nas si m-a dus cu zaharelu ca amu mi-l aduce, sa nu il sun io ca ma suna el si nu m-a mai sunat veci. :D

 

PS:am adjudecat pentru dragstar :moto: (cu roata subtire :hug: ). Chiar ai dreptate, daca imi iau orice altceva o sa imi para rau. Cand a fi, oi pune poza lui la profil, sa intru si io in randul lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...