Sari la conținut

Xvs 650 Vs. Vt 600 C


Daeath
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Habar nu ai ce tare astept clipa cand va disparea orca aia din avatar. :scratch:

 

Hmm, deci gajicile siexi nu-ti plac. Atunci puicutzele iti plac? Ca sa nu te tin in asteptare...

Daca nu... macar motoru sa fie ok, ca are roata fatza cum iti place tie. :)

Editat de Daeath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, iar imi aduci aminte de roata aia?

M-am dat ieri cu un motor cu roata d-asta de bicicleta, si nu am simtit diferenta sincer sa fiu. Dar cum noi chopperistii tinem foarte tare la poza de generic ...

 

Cred si io ca dupa ani si km de experienta poti conduce orice fara sa simti diferenta kilogramelor la motor. Ti in deprindere si nu o prea faci constient. Dar io care is la inceputuri... cand am vazut dragstarul cu roata clasica mi-am recunoscut limita de a fi femeie si am zis "asa nu".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. io mereu ma pacaleam de la distanta ca xvs-ul e un harley (dar poate io is doar io), 2. harley-urile is motociclete americane facute pentru americani... grele ca frantzu', cu consum ca porcu. Intr-adevar e frumos sunetul lor inconfundabil si remarcabil, dar atata zdranganit ce merge pe piesele alea mie nu imi suna a bine ca fiabilitate. (Sa nu va uitati chiorash la mine ca is reprezentanta a unui club de harley si gandesc asa... le-am zis si lor si o zic la toata lumea: io in veci nu mi-oi lua Harley pentru aspectele astea).

 

Vezi tu, atunci cand spui ca xvs e harley, nu poti emite pareri avizate despre HD. In ciuda pacalicilor de pe forum, care spun ca HD e o rasnita, te asigur ca fiabilitatea pieselor de HD sau Indian este mai mare decat a cruiserelor japo. Desi sunt (si) adeptul cruiserelor japo, recunosc ca nu am vazut cruiser japo sub 1000 cmc la care sa nu fie nevoie sa-i faci setul motor peste 100.000 km. Ei, la HD am vazut si cu asta cred ca am spus totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Fiabilitatea discutabila la HD vine de la componente auxiliare, ca la masinile americane, dealtfel, la care iti crapa diverse, dar nu motorul sau cutia... Motor de HD de 100.00 de km e OK, I guess..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu, atunci cand spui ca xvs e harley, nu poti emite pareri avizate despre HD. In ciuda pacalicilor de pe forum, care spun ca HD e o rasnita, te asigur ca fiabilitatea pieselor de HD sau Indian este mai mare decat a cruiserelor japo. Desi sunt (si) adeptul cruiserelor japo, recunosc ca nu am vazut cruiser japo sub 1000 cmc la care sa nu fie nevoie sa-i faci setul motor peste 100.000 km. Ei, la HD am vazut si cu asta cred ca am spus totul.

 

Hai ca ne-ai omorat... :)

 

Lumea zice putin cam invers despre raportul Japo/HD la fiabilitate....

 

Mai cu perdea, va rugam... chiar asa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu, atunci cand spui ca xvs e harley, nu poti emite pareri avizate despre HD. In ciuda pacalicilor de pe forum, care spun ca HD e o rasnita, te asigur ca fiabilitatea pieselor de HD sau Indian este mai mare decat a cruiserelor japo.

 

Vezi tu, eu nu emit pareri avizate despre HD. Sunt reprezentat al CLUBULUI din Catalunya de HD, nu al marcii. Nimic din ce am zis pe forum (sau in afara) legat de harley-uri nu am pus sub un "aviz" oficial. Doar ce spun despre club pun (si este). Despre harley-uri am spus aici doar ceea ce stiu de la mai multi legat de fiabilitatea motorului ca un mic sacrificu pentru zgomotul inconfundabil. Daca tu spui ca ai vazut ca hd-ul e mai fiabil decat un cruiser tot ce pot face e sa te cred pe cuvant, dar nu imi schimb aderenta la alta marca pentru, probabil, o exceptie (din punctul meu de vedere, al unui pacalici pe forum).

 

Revenind mai aproape de on topic, ati auzit cumva careva de o taxa de prima inmatriculare substantiala ce o sa se impuna motoarelor incepand cu anul urmator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revenind mai aproape de on topic, ati auzit cumva careva de o taxa de prima inmatriculare substantiala ce o sa se impuna motoarelor incepand cu anul urmator?

Bruce Lee avea o vorba: bate-te cu piciorul peste gura! Sper ca nu, e an electoral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bruce Lee avea o vorba: bate-te cu piciorul peste gura! Sper ca nu, e an electoral.

 

Daca ar ajuta cu ceva batutul cu piciorul... Si eu sper sa ramana la stadiul de zvon aka gluma proasta. Cine stie ce invarteli mai au politicienii actuali. Tre sa compenseze de undeva scaderea taxei la masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

stiu un drag star clasic (650) de vanzare in sibiu.....daca te intereseaza da-mi un pm....

 

T.

 

ps: si eu sunt posesoare de drag star si e un motor super fain pt fete; chiar si pt cele mai micute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca are fo relevanta, dar in Americile alea cica toate pana pe la 750 e cemecei cruiserele sunt considerate de fete.

 

Poate, dar cum noi traim in ro unde se considera motor de femeie sub 250cmc... nu se pune. De exemplu, am cunoscut recent un motorist care insista sa ma ameninte mereu ca mi-oi rupe fain picioarele pe xvs 650, ca mi-oi lua motorul si oi face foamea platind creditul si uitandu-ma la un motorul pe care nu o sa il pot scoate din garaj. Paradoxal, incearca sa imi bage pe gat un virago 535 (putin mai usor, putin mai potent, putin mai nemanevrabil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soro! vrei dragstar de 650? ia-l si nu te mai uita la ce zice lumea! daca iti place pe bune sigur gasesti o metoda sa te dai cu el!

 

uita-te la titiluka! e tot fata si cel putin din poze nu pare a avea fizic de halterofil!

Editat de atash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atash si AWD, deja am zis ca am adjudecat pentru XVS 650. See...

 

PS:am adjudecat pentru dragstar :moron: (cu roata subtire :lol: ). Chiar ai dreptate, daca imi iau orice altceva o sa imi para rau. Cand a fi, oi pune poza lui la profil, sa intru si io in randul lumii.

 

Problema cu pusul in aplicare a deciziei consta momentan in fondul de euroi disponibil. Dar deja e o chestiune de 2-3 luni. Imi pot face AMR-ul... si de merg la risc cu taxa de prima.

De faza cu virago ziceam ca fapt divers, ca mereu se trezesc altii care se cred mai priceputi ca toata lumea si impun sfaturi. La inceput am ezitat in faza acestui gen de persoane ca no, io is mai nepriceputa, mai subtirica, mai neexperimentata. Dar acum, dupa ce am gasit pe forum atatea argumente pro, nici batuta nu mai renunt la drag. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...De exemplu, am cunoscut recent un motorist care insista sa ma ameninte mereu ca mi-oi rupe fain picioarele pe xvs 650, ca mi-oi lua motorul si oi face foamea platind creditul si uitandu-ma la un motorul pe care nu o sa il pot scoate din garaj. Paradoxal, incearca sa imi bage pe gat un virago 535 (putin mai usor, putin mai potent, putin mai nemanevrabil).

Si eu am Virago, dar te sfatuiesc sa-ti iei Dragstar. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<small>--- Mesaj completat în 24 Sep 2007 16:03 -------------</small><br/>

 

Ea nu, dar berbantu' da! :moron:

ce ma a facut black cateva flexari cu tine pe post de haltera?

:lol:

triceps, biceps, ushor nea blacku ca geo e fragil :finger:

 

On topic: ia Drag-ul si nu mai sta pe ganduri, la mine VN-ul a fost dragoste la prima vedere si nu regret nici acu (urasc doar dobitocii din trafic care mi-au ranit calutzul)

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

A trecut ceva vreme... multe peripetii si alte cele inclusiv la inregistrare. Nu are rost sa intru in detalii, ideea e ca pana la urma mi-am gasit motorul visurilor. Azi am implinit 1 luna si aproape 400 km impreuna si ne potrivim de minune. Pentru cei curiosi pun o poza cu ea. :D

Peste doi ani ma gandesc sa ii fac rost de un fratior (naked) :kiss:

post-4893-1215297617_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A trecut ceva vreme... multe peripetii si alte cele inclusiv la inregistrare. Nu are rost sa intru in detalii, ideea e ca pana la urma mi-am gasit motorul visurilor. Azi am implinit 1 luna si aproape 400 km impreuna si ne potrivim de minune. Pentru cei curiosi pun o poza cu ea. :lol:

Peste doi ani ma gandesc sa ii fac rost de un fratior (naked) :D

 

 

sa o stapanesti sanatoasa si la multi kilometri fara necazuri ...

 

este ca se conduce super si merge impecabil :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat a fost halatu'? cat?

cu toate ca-s putin anti-dragstar din cauza performantelor scazute fata de virago desi are 115 cmc in plus, devin curios cand vine vorba de-o yamaha pe aer...da si tu detalii: an, pret, vad ca arata bine...

 

sa-l stapanesti sanatoasa si sa-l duci la 99.999 fara nicio problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de urari :kiss: Asa sa fie!

Halatu fu' 4300 euroi negociat. A lasat nenea din pret 300. Are 7 anisori impliniti in martie, 23 mii km (cred ca amu tinde spre 24), nascut si crescut in Germania.

Nu am incercat virago, dar stiu de la prietenii care au ca nu e asa usor manevrabil comparativ cu dragstarul. Legat de performante, xvs-ul e si mai grasutz cu vreo 30 kg. Oricum, pentru mine, xvs-ul e ideal, mai mult decat ideal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A trecut ceva vreme... multe peripetii si alte cele inclusiv la inregistrare. Nu are rost sa intru in detalii, ideea e ca pana la urma mi-am gasit motorul visurilor. Azi am implinit 1 luna si aproape 400 km impreuna si ne potrivim de minune. Pentru cei curiosi pun o poza cu ea. :lol:

Peste doi ani ma gandesc sa ii fac rost de un fratior (naked) :D

 

 

sarut ochii....vrei sa fii prietena mea?ca tot ai un motor care are un frate geaman la mine in garaj!!! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitia facuta. Arata superb. Iti urez sa te duca peste tot pe unde visezi sa ajungi si sa nu ai niciodata nici cel mai mic incident.

 

Si eu m-am cacait aproape 6 luni pana m-am decis ce motocicleta sa imi iau. Stiam doar ca vreau un chopper. Ghiciti ce mi-am luat? O Yamaha VStar (modelul american de Dragstar). Si eu am oscilat intre o Honda Shadow de 750 si un Dragstar de 650. Prea multe nu stiam eu despre motociclete asa ca pana la urma m-am limitat la 2 criterii: sa aiba cardan (ca am inteles ca pe lant necesita un pic mai multa intretinere) si sa nu fie un motor prea mare (pentru ca in afara de cateva ore in poligon nu ma mai suisem in viata mea pe motocicleta). Pana la urma, cred ca decisiv a cantarit design-ul motocicletei. Dupa parerea mea este cea mai frumoasa motocicleta din categoria "mijlocie".

 

Legat de performante, eu sunt multumit de ceea ce am primit. Sta foarte bine pe sosea, atat in curbe cat si pe linie dreapta. Viteza maxima cu care am mers a fost de 160km/h si cred ca mai putea cel putin pana la 165km/h. Dupa mine viteza asta e un pic inconfortabila pentru un chopper pentru ca iti iei cam tot vantul in casca si cam vajaie . Cel mai bine e in plaja 90-120km/h si zic eu ca dragstarul nu are probleme sa mentina o astfel de viteza pe drum lung. Cu acceleratia poate nu sta chiar asa de bine ca alte motociclete dar, in comparatie cu masinile, oricum e mai buna decat majoritatea si te poti descurca binisor in depasiri. Din punct de vedere al consumului, de asemenea spun ca este o motocicleta buna. Primii mei kilometrii i-am facut in Bucuresti (cred ca ar trebui sa fie o rubrica separata fata de consumul urban pentru ca in Bucuresti orice ai face mai mult stai decat mergi) si, incepator fiind, schimbam vitezele destul de aiurea. Ca atare, din ce am socotit eu, pe prima 100 de kiometri mi-a mancat cam 8 litri. Acum, ca am mai invatat-o cat de cat, cred ca nu mananca mai mult de 6-7 litri la suta in Bucuresti. Afara din oras cred ca se poate compara cu un scuter pentru ca mie imi iese o medie de 3,5 litri la suta si asta fara sa ma stradui in vre-un fel.

 

La motocicleta care ti-ai luat-o ti-as sugera sa ii mai cumperi o pereche de crashbars si un parbriz. Crashbarurile sunt pentru siguranta (nu doresc nimanui sa dea cu motocicleta pe jos dar sa iti iei o masura de siguranta in plus nu strica) iar parbrizul imbunatateste mult confortul la drum lung.

 

Din ce am mai aflat si eu de la oameni mai experimentati, e bine sa schimbi uleiul si filtrul de ulei cand cumperi o motocicleta sh, chiar daca proprietarul zice ca de abia le-a schimbat (in manualul motocicletei zice ca ar trebui pus ulei Yamalube dar eu am pus pana la urma Castrol si merge foarte bine). Ar trebui verificat si filtrul de aer. Daca e adusa din Germania sunt foarte mari sanse sa fie alb si curat. Dupa ceva mers prin Romania sigur incepe sa se imbacseasca. In rest nu ma pricep de loc la mecanica asa ca nu stiu ce sfaturi sa iti dau. Am inteles ca mai trebuie verificate din cand in cand bujiile (si eventual curatate sau inlocuite) si, de asemenea, ar trebui reglate din cand in cand carburatoarele. M-as bucura daca alti posesori de dragstar mai vechi ar putea da mai multe amanunte despre intretinerea motocicletei. Eu unul as fi foarte bucuros sa primesc astfel de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...