MotoRocker Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 e facuta dintr-o aripa de dnepr. cum se intoarce roata . acum ceva ani multi chopperisti puneau piese de japoneze pe comuniste, mai o furca, mai o roata, o sa, o aripa. Acum e invers, tu pui aripa de nepra, atlu cauta juguri de ural sa le puna pe viraoaga...misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 IMS-ul la putere! stopul spate e de ARO IMS si stiu si de la cinei il ai in tobe se pot baga site, care sunt relativ zero ca si cost, cu ele goale nu doar ci sigur vei fi oprit! una peste alta e tare faina, genul de ghidon nu mi-au placut in veci..... linia, culoarea, simplitatea..... tata!!!!!! tevile nu sunt din inox? daca sunt lasa asa sudura la vedere, zic eu, e o tira de "abrazivitate" in toata finetea ei.... tu esti calaretul tu decizi ce abrac ii dai calutului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 IMS-ul la putere! stopul spate e de ARO IMS si stiu si de la cinei il ai in tobe se pot baga site, care sunt relativ zero ca si cost, cu ele goale nu doar ci sigur vei fi oprit! una peste alta e tare faina, genul de ghidon nu mi-au placut in veci..... linia, culoarea, simplitatea..... tata!!!!!! tevile nu sunt din inox? daca sunt lasa asa sudura la vedere, zic eu, e o tira de "abrazivitate" in toata finetea ei.... tu esti calaretul tu decizi ce abrac ii dai calutului tau. Stopul e facut din ceva vechi luat de la Veterama si reconstruit.Sticla e de pe o masina veche americana.Nu voi baga site in tobe pt ca nici in cele vechi nu am avut si daca chiar va fi necesar voi baga niste bureti de vase din sarma.Tevile sunt din teava de 48 imbinata cu coturi.Din fier.Nu vreau sudura la vedere pt ca linia ei nu are suduri la vedere si ar fi ca o cireasa pe o bucata de mamaliga.Le voi slefui si vopsi negre cu vopsea de temperatura dupa care le voi inveli in banda cand voi gasi. Mesaj completat cum se intoarce roata . acum ceva ani multi chopperisti puneau piese de japoneze pe comuniste, mai o furca, mai o roata, o sa, o aripa.Acum e invers, tu pui aripa de nepra, atlu cauta juguri de ural sa le puna pe viraoaga...misto Pai ideea de baza e ca nu imi place plasticul, so....din aripa de dnepr nu a ramas prea mult decat tabla si o oarecare linie de mijloc.A fost batuta, sudata bordura de contur, trasa si gadilata la oo si pana la urma s-a dat batuta. In mare m-a ajutat sa nu mai dau banii pe o tabla tratata corespunzator (sa traiesti Kesule) si dupa ce am tinut-o in casa vreo ceva ani m-am decis sa fac eva din ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 hai sa iti fie de folos a iesit super lucrarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 tobele gata...ajutati-ma cu niste banda..cu bani, evident /index.php?...t&p=2345483 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Ahoi! Un prieten lucreaza la un dragstar de 400cc, va delectez cu niste poze: Urmeaza kituirea/slefuirea/vopsirea (fundal portocaliu cu tribal negru) Revin cu poze mai incolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nergall Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salutare nu stiu daca postez bine dar as fii interesat de o comunista indiferent de marca dar modificata frumos cu bun gust,ori platesc pentru ea pretul cerut ori ofer o masina la schimb.astept ofertele voastre.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 salutare nu stiu daca postez bine dar as fii interesat de o comunista indiferent de marca dar modificata frumos cu bun gust,ori platesc pentru ea pretul cerut ori ofer o masina la schimb.astept ofertele voastre.multumesc Incearca la Coltul comunistelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Ahoi!Un prieten lucreaza la un dragstar de 400cc, va delectez cu niste poze: Urmeaza kituirea/slefuirea/vopsirea (fundal portocaliu cu tribal negru) Revin cu poze mai incolo! Ahoi! Dupa cum am zis mai devreme ca revin cu poze tocmai o fac! Cam asta-i rezultatul: 1. 2. 3. 4. Urmeaza RAR-ul si dupa aia calatoriile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 (editat) Fara suparare...dar aripa spate este odioasa...ar fi aratat mai bine daca o taia de la prima crestatura . Parerea mea...desigur Editat Aprilie 2, 2010 de darkflames Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Sa lasi doar o pereche de crestaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Multumesc de pareri! Dar nu-i al meu ci a unui prieten si lui asa ii place ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 cat de curand poze cu o nipra care se vrea rat(sufleteste) din Timisoara.... ca vad ca-s putine "comuniste" care se mai "lucreaza" in prezent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 cat de curand poze cu o nipra care se vrea rat(sufleteste) din Timisoara.... ca vad ca-s putine "comuniste" care se mai "lucreaza" in prezent eu astept cu nerabdare pozele!si mai ales astept sa o vad pe strazi!bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut ! Am niste juguri de Virago XV 535, "indoite", pozele sunt pe link-ul de mai jos. La cum arata e cam aiurea sa le arunc, oare nu se pot rezolva ? /index.php?...p;#entry2370672 Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut ! Am niste juguri de Virago XV 535, "indoite", pozele sunt pe link-ul de mai jos. La cum arata e cam aiurea sa le arunc, oare nu se pot rezolva ? /index.php?...p;#entry2370672 Multzam ! Preferabil sa faci altele chiar si din fier.Cele pe care le ai sunt din dural si mi-e greu sa cred ca poti sa-l aduci la forma initiala fara sa-l spargi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Preferabil sa faci altele chiar si din fier.Cele pe care le ai sunt din dural si mi-e greu sa cred ca poti sa-l aduci la forma initiala fara sa-l spargi. Ok, multzam ! Deja pe motor am altele, deci pe astea le arunc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 eu astept cu nerabdare pozele!si mai ales astept sa o vad pe strazi!bafta! pai pe strazi e de un an si ceva in continuu, n-am tinut cont de anotimp iar cosmetizarile sunt facute asa "din mers" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Deci continuam aici descrierea. Am vopsit aripile si rezervorul(am poze numai cu pregatirile, dar maine revin cu mai multe), am schimbat furtunurile de frana si ambreiaj, prelungesc cablurile, am facut cablajul si pe spate. Scaunul e deja in sibiu pentru invelire, snuruire etc. Intre timp astept sfaturi, cum e cel mai simplu sa prelungesc cablul de acceleratie. Si inca o intrebare: Ce poate sa-ntample daca las numai un singur cablu la acc.? Arcul e destul de puternic sa traga inapoi. Nu vad rostul. Editat Aprilie 9, 2010 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 La Vn-ul meu la acceleratie mi s-au potrivit perfect cablurile de frana de bicicleta ... Si sunt montate de 2 ani fara probleme . in partea opusa plumbului cu care vine , adica la manson iti va trebuii niste "capete" infiletate, care se gasesc la louis cu 1 euro ( cod 10019059 ) . Camasa pui tot de la cablul de bicicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 La Vn-ul meu la acceleratie mi s-au potrivit perfect cablurile de frana de bicicleta ... Si sunt montate de 2 ani fara probleme . in partea opusa plumbului cu care vine , adica la manson iti va trebuii niste "capete" infiletate, care se gasesc la louis cu 1 euro ( cod 10019059 ) . Camasa pui tot de la cablul de bicicleta . Multumesc mult de raspuns, dar nu vreau sa astept o saptamana. Nu e prea subtire cablul de bicicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Nu...a fost exact acelasi diametru . Acum s-ar putea ca si cablurile de bicicleta sa fie mai subtiri sau mai groase. Iar daca nu vrei sa astepti o saptamana, te apuci tu si ii pui plumb la capete ... un prieten isi facuse la ambreaj..deci nu cred ca este foarte greu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Nu...a fost exact acelasi diametru . Acum s-ar putea ca si cablurile de bicicleta sa fie mai subtiri sau mai groase. Iar daca nu vrei sa astepti o saptamana, te apuci tu si ii pui plumb la capete ... un prieten isi facuse la ambreaj..deci nu cred ca este foarte greu . Mersi. Suna mai bine varianta asta. Dar cum ramane cu numarul cablurilor? Editat Aprilie 9, 2010 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 si eu am doar unul si merge,dar e riscant...cu 2 e mai sigur,unul trage al2-lea impinge. am vazut motor cu cablu de acceleratie rupt,l-a montat pe al2-lea invers si gata,a plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 si eu am doar unul si merge,dar e riscant...cu 2 e mai sigur,unul trage al2-lea impinge.am vazut motor cu cablu de acceleratie rupt,l-a montat pe al2-lea invers si gata,a plecat. Sa vad prima data pe motor ambele, si dupa aia decid. De fapt daca bag cele doua cabluri in termo-rectractabil atunci nu mai e atat de urat. Revin cu rezultate si mersi pentru sfaturi. Mesaj completat Ghidon montat, am prelungit cablurile, am gasit o firma care lucreaza cu furtuni de inalta presiune. Ei au rezolvat furtunul de frana si ambreiaj. Am scos protectiile cromate de pe furca (sau cum se numesc), pentru ca asa arata prea groasa. Am montat aripa spate... incet incet terminam. O sa schimb si oglinzile, dar mai trebuie sa strang bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.