Sari la conținut

CHOPPER,CUSTOM,RAT SI BOBBER-fabricate in RO


Klaus
 Share

Postări Recomandate

e facuta dintr-o aripa de dnepr.

 

cum se intoarce roata :drink: . acum ceva ani multi chopperisti puneau piese de japoneze pe comuniste, mai o furca, mai o roata, o sa, o aripa.

Acum e invers, tu pui aripa de nepra, atlu cauta juguri de ural sa le puna pe viraoaga...misto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

IMS-ul la putere! :drink: stopul spate e de ARO IMS si stiu si de la cinei il ai :wink:

in tobe se pot baga site, care sunt relativ zero ca si cost, cu ele goale nu doar ci sigur vei fi oprit!

una peste alta e tare faina, genul de ghidon nu mi-au placut in veci..... linia, culoarea, simplitatea..... tata!!!!!!

tevile nu sunt din inox?

daca sunt lasa asa sudura la vedere, zic eu, e o tira de "abrazivitate" in toata finetea ei....

tu esti calaretul tu decizi ce abrac ii dai calutului tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IMS-ul la putere! :drink: stopul spate e de ARO IMS si stiu si de la cinei il ai :wink:

in tobe se pot baga site, care sunt relativ zero ca si cost, cu ele goale nu doar ci sigur vei fi oprit!

una peste alta e tare faina, genul de ghidon nu mi-au placut in veci..... linia, culoarea, simplitatea..... tata!!!!!!

tevile nu sunt din inox?

daca sunt lasa asa sudura la vedere, zic eu, e o tira de "abrazivitate" in toata finetea ei....

tu esti calaretul tu decizi ce abrac ii dai calutului tau.

Stopul e facut din ceva vechi luat de la Veterama si reconstruit.Sticla e de pe o masina veche americana.Nu voi baga site in tobe pt ca nici in cele vechi nu am avut si daca chiar va fi necesar voi baga niste bureti de vase din sarma.Tevile sunt din teava de 48 imbinata cu coturi.Din fier.Nu vreau sudura la vedere pt ca linia ei nu are suduri la vedere si ar fi ca o cireasa pe o bucata de mamaliga.Le voi slefui si vopsi negre cu vopsea de temperatura dupa care le voi inveli in banda cand voi gasi.

Mesaj completat

cum se intoarce roata :D . acum ceva ani multi chopperisti puneau piese de japoneze pe comuniste, mai o furca, mai o roata, o sa, o aripa.

Acum e invers, tu pui aripa de nepra, atlu cauta juguri de ural sa le puna pe viraoaga...misto

Pai ideea de baza e ca nu imi place plasticul, so....din aripa de dnepr nu a ramas prea mult decat tabla si o oarecare linie de mijloc.A fost batuta, sudata bordura de contur, trasa si gadilata la oo si pana la urma s-a dat batuta. In mare m-a ajutat sa nu mai dau banii pe o tabla tratata corespunzator (sa traiesti Kesule) si dupa ce am tinut-o in casa vreo ceva ani m-am decis sa fac eva din ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa iti fie de folos a iesit super lucrarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Un prieten lucreaza la un dragstar de 400cc, va delectez cu niste poze:

post-25613-1269874698_thumb.jpg

post-25613-1269874705_thumb.jpg

post-25613-1269874711_thumb.jpg

post-25613-1269874717_thumb.jpg

post-25613-1269874723_thumb.jpg

Urmeaza kituirea/slefuirea/vopsirea (fundal portocaliu cu tribal negru)

Revin cu poze mai incolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare nu stiu daca postez bine dar as fii interesat de o comunista indiferent de marca dar modificata frumos cu bun gust,ori platesc pentru ea pretul cerut ori ofer o masina la schimb.astept ofertele voastre.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Un prieten lucreaza la un dragstar de 400cc, va delectez cu niste poze:

post-25613-1269874698_thumb.jpg

post-25613-1269874705_thumb.jpg

post-25613-1269874711_thumb.jpg

post-25613-1269874717_thumb.jpg

post-25613-1269874723_thumb.jpg

Urmeaza kituirea/slefuirea/vopsirea (fundal portocaliu cu tribal negru)

Revin cu poze mai incolo!

Ahoi! Dupa cum am zis mai devreme ca revin cu poze tocmai o fac!

Cam asta-i rezultatul:

1. post-25613-1270221717_thumb.jpg

2. post-25613-1270221733_thumb.jpg

3. post-25613-1270221749_thumb.jpg

4. post-25613-1270221766_thumb.jpg

Urmeaza RAR-ul si dupa aia calatoriile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare...dar aripa spate este odioasa...ar fi aratat mai bine daca o taia de la prima crestatura . Parerea mea...desigur :lol:

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de pareri! Dar nu-i al meu ci a unui prieten si lui asa ii place :lol: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am niste juguri de Virago XV 535, "indoite", pozele sunt pe link-ul de mai jos.

La cum arata e cam aiurea sa le arunc, oare nu se pot rezolva ?

 

/index.php?...p;#entry2370672

 

Multzam !

Preferabil sa faci altele chiar si din fier.Cele pe care le ai sunt din dural si mi-e greu sa cred ca poti sa-l aduci la forma initiala fara sa-l spargi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preferabil sa faci altele chiar si din fier.Cele pe care le ai sunt din dural si mi-e greu sa cred ca poti sa-l aduci la forma initiala fara sa-l spargi.

 

Ok, multzam !

 

Deja pe motor am altele, deci pe astea le arunc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu astept cu nerabdare pozele!si mai ales astept sa o vad pe strazi!bafta! :blink:

:huh:

 

pai pe strazi e de un an si ceva in continuu, n-am tinut cont de anotimp :D iar cosmetizarile sunt facute asa "din mers"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci continuam aici descrierea.

 

Am vopsit aripile si rezervorul(am poze numai cu pregatirile, dar maine revin cu mai multe), am schimbat furtunurile de frana si ambreiaj, prelungesc cablurile, am facut cablajul si pe spate. Scaunul e deja in sibiu pentru invelire, snuruire etc.

 

Intre timp astept sfaturi, cum e cel mai simplu sa prelungesc cablul de acceleratie. Si inca o intrebare: Ce poate sa-ntample daca las numai un singur cablu la acc.? Arcul e destul de puternic sa traga inapoi. Nu vad rostul.

post-29000-1270794008_thumb.jpg

post-29000-1270794088_thumb.jpg

post-29000-1270794557_thumb.jpg

post-29000-1270794615_thumb.jpg

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Vn-ul meu la acceleratie mi s-au potrivit perfect cablurile de frana de bicicleta ... Si sunt montate de 2 ani fara probleme . in partea opusa plumbului cu care vine , adica la manson iti va trebuii niste "capete" infiletate, care se gasesc la louis cu 1 euro ( cod 10019059 ) . Camasa pui tot de la cablul de bicicleta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Vn-ul meu la acceleratie mi s-au potrivit perfect cablurile de frana de bicicleta ... Si sunt montate de 2 ani fara probleme . in partea opusa plumbului cu care vine , adica la manson iti va trebuii niste "capete" infiletate, care se gasesc la louis cu 1 euro ( cod 10019059 ) . Camasa pui tot de la cablul de bicicleta .

 

Multumesc mult de raspuns, dar nu vreau sa astept o saptamana. Nu e prea subtire cablul de bicicleta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu...a fost exact acelasi diametru . Acum s-ar putea ca si cablurile de bicicleta sa fie mai subtiri sau mai groase. Iar daca nu vrei sa astepti o saptamana, te apuci tu si ii pui plumb la capete ... un prieten isi facuse la ambreaj..deci nu cred ca este foarte greu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu...a fost exact acelasi diametru . Acum s-ar putea ca si cablurile de bicicleta sa fie mai subtiri sau mai groase. Iar daca nu vrei sa astepti o saptamana, te apuci tu si ii pui plumb la capete ... un prieten isi facuse la ambreaj..deci nu cred ca este foarte greu .

 

Mersi. Suna mai bine varianta asta. :blink:

 

Dar cum ramane cu numarul cablurilor?

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am doar unul si merge,dar e riscant...cu 2 e mai sigur,unul trage al2-lea impinge.

am vazut motor cu cablu de acceleratie rupt,l-a montat pe al2-lea invers si gata,a plecat.

 

Sa vad prima data pe motor ambele, si dupa aia decid. De fapt daca bag cele doua cabluri in termo-rectractabil atunci nu mai e atat de urat. Revin cu rezultate si mersi pentru sfaturi.

:blink:

 

Mesaj completat

Ghidon montat, am prelungit cablurile, am gasit o firma care lucreaza cu furtuni de inalta presiune. Ei au rezolvat furtunul de frana si ambreiaj. Am scos protectiile cromate de pe furca (sau cum se numesc), pentru ca asa arata prea groasa. Am montat aripa spate... incet incet terminam. :huh: O sa schimb si oglinzile, dar mai trebuie sa strang bani.

post-29000-1271139057_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...