Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Deci continuam aici descrierea. Am vopsit aripile si rezervorul(am poze numai cu pregatirile, dar maine revin cu mai multe), am schimbat furtunurile de frana si ambreiaj, prelungesc cablurile, am facut cablajul si pe spate. Scaunul e deja in sibiu pentru invelire, snuruire etc. Intre timp astept sfaturi, cum e cel mai simplu sa prelungesc cablul de acceleratie. Si inca o intrebare: Ce poate sa-ntample daca las numai un singur cablu la acc.? Arcul e destul de puternic sa traga inapoi. Nu vad rostul. Editat Aprilie 9, 2010 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 La Vn-ul meu la acceleratie mi s-au potrivit perfect cablurile de frana de bicicleta ... Si sunt montate de 2 ani fara probleme . in partea opusa plumbului cu care vine , adica la manson iti va trebuii niste "capete" infiletate, care se gasesc la louis cu 1 euro ( cod 10019059 ) . Camasa pui tot de la cablul de bicicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 La Vn-ul meu la acceleratie mi s-au potrivit perfect cablurile de frana de bicicleta ... Si sunt montate de 2 ani fara probleme . in partea opusa plumbului cu care vine , adica la manson iti va trebuii niste "capete" infiletate, care se gasesc la louis cu 1 euro ( cod 10019059 ) . Camasa pui tot de la cablul de bicicleta . Multumesc mult de raspuns, dar nu vreau sa astept o saptamana. Nu e prea subtire cablul de bicicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Nu...a fost exact acelasi diametru . Acum s-ar putea ca si cablurile de bicicleta sa fie mai subtiri sau mai groase. Iar daca nu vrei sa astepti o saptamana, te apuci tu si ii pui plumb la capete ... un prieten isi facuse la ambreaj..deci nu cred ca este foarte greu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 (editat) Nu...a fost exact acelasi diametru . Acum s-ar putea ca si cablurile de bicicleta sa fie mai subtiri sau mai groase. Iar daca nu vrei sa astepti o saptamana, te apuci tu si ii pui plumb la capete ... un prieten isi facuse la ambreaj..deci nu cred ca este foarte greu . Mersi. Suna mai bine varianta asta. Dar cum ramane cu numarul cablurilor? Editat Aprilie 9, 2010 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 si eu am doar unul si merge,dar e riscant...cu 2 e mai sigur,unul trage al2-lea impinge. am vazut motor cu cablu de acceleratie rupt,l-a montat pe al2-lea invers si gata,a plecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 si eu am doar unul si merge,dar e riscant...cu 2 e mai sigur,unul trage al2-lea impinge.am vazut motor cu cablu de acceleratie rupt,l-a montat pe al2-lea invers si gata,a plecat. Sa vad prima data pe motor ambele, si dupa aia decid. De fapt daca bag cele doua cabluri in termo-rectractabil atunci nu mai e atat de urat. Revin cu rezultate si mersi pentru sfaturi. Mesaj completat Ghidon montat, am prelungit cablurile, am gasit o firma care lucreaza cu furtuni de inalta presiune. Ei au rezolvat furtunul de frana si ambreiaj. Am scos protectiile cromate de pe furca (sau cum se numesc), pentru ca asa arata prea groasa. Am montat aripa spate... incet incet terminam. O sa schimb si oglinzile, dar mai trebuie sa strang bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OZ custom Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Salut si io atasez cateva poze cu trotineta, ca am lucrat un pic la ea iarna ce a trecut si is tare mandru de ce a iesit la final. -mai am de finisat o toba ca e zgariata putin, sper sa o termin daca nu o vand pana atunci... Editat Aprilie 20, 2010 de OZ custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ahoi! Sa adaug si eu ceva poze cu ce am muncit eu si niste prieteni peste iarna la motorul meu: 1. 2. 3. 4. Am plusat cu un nr lateral/esapament/suspensii spate/oglinzi/furtun de frana! Dati cu parerea daca aveti chef! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 sisy barul e prea inalt,prea rotund,cel mult inaltimea ghidonului, apar nesimetri vizuale cu efect nedorit coburii poti sai cobori o idee mai jos esapamentul e criminal franjurii nu-s de mine per ansamblu e bine, insa dupa mine sisy-ul strica tot....parerea mea! fiecare isi face ciorsu cum vrea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) sisy barul e prea inalt,prea rotund,cel mult inaltimea ghidonului, apar nesimetri vizuale cu efect nedoritcoburii poti sai cobori o idee mai jos esapamentul e criminal franjurii nu-s de mine per ansamblu e bine, insa dupa mine sisy-ul strica tot....parerea mea! fiecare isi face ciorsu cum vrea Candva a avut 1m acuma are 75cm ca so rupt de vreo doua ori si o trebuit sa-l scurtez, dar cum e acuma e perfect , coburile nu le pot cobora mai jos ca e numarul lateral acolo, iar la esapament i-am pus niste amortizoare de sunet ca ma innebunea la drum lung (la 90-100km/h era rupere asa tare suna, acuma e mai lejer)! Iar franjurile sunt moartea mea imi plac la nebunie, a-si vrea sa le umplu cu pene dar inca nu-s convins daca sa le umplu sau nu ! Editat Aprilie 21, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Candva a avut 1m acuma are 75cm ca so rupt de vreo doua ori si o trebuit sa-l scurtez, dar cum e acuma e perfect , coburile nu le pot cobora mai jos ca e numarul lateral acolo, iar la esapament i-am pus niste amortizoare de sunet ca ma innebunea la drum lung (la 90-100km/h era rupere asa tare suna, acuma e mai lejer)! Iar franjurile sunt moartea mea imi plac la nebunie, a-si vrea sa le umplu cu pene dar inca nu-s convins daca sa le umplu sau nu ! ce amortizoare ai pus la tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 ce amortizoare ai pus la tobe? Ahoi 1. 2. Apoi eu si cu inca 2 prieteni ne-am tot gandit ce sa facem si unu a venit cu ideea sa taiem o teva de 20cm in doua a cate 10cm si sa le gaurim cu burghiul si la un capat sa le strangem iar la celalat sa facem niste saibe mai groase si sa aiba o gaura de dimensiunea la teava (saibele le-am facut la un strungar) si dupa aia le-am montat si sudat in esapament si proiectul a costat 30 de lei si se simte cu adevarat diferenta la sunet mai ales la viteze de cruaziera de 90-100 km/h (pe mine asta ma spargea inainte ca la 90-100 km/h ma inebuneau)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifter800 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Phonix, tare iese motorasul... numai ghidonul nu ma incanta pe mine si iti zic dece: am unul asemanator de vre-o 2 luni si ma deranjeaza la ochi! Tot motorul e cu forme rotunjite numai ghidonul e cu unghiuri... o sa-l schimb urjent, in sensul ca deja am luat unul nou , inalt si rotunjit frumos! basca nici nu e tare comod... bafta mar in continuare oricum! Ice-ule fainoc viragut ai. E sissybar-ul paralel cu furcile? Place la mine cat de mare, dar paralel cu furcile si fara portbagaj... Oz , beton a iesit bestiuta, simpla si frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Meserie paint jobul pe drifter! Sa va bucurati de motoare si sa le dati jar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 @drifter800 Fain drifterul, a aparut prin mai multe reviste si site-uri ce-i drept pe merit, paintjobul asta e cel mai potrivit pentru "indianul" nipon. Parca avea o sa solo (mult mai potrivita din punctul meu de vedere), asa l-ai cumparat sau (su)porti si pasager? Felicitari pentru achizitie si sa te poarte multi km. fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 @drifter800 Superb, sa l stapanesti sanatos multi Km fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifter800 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 @drifter800Fain drifterul, a aparut prin mai multe reviste si site-uri ce-i drept pe merit, paintjobul asta e cel mai potrivit pentru "indianul" nipon. Parca avea o sa solo (mult mai potrivita din punctul meu de vedere), asa l-ai cumparat sau (su)porti si pasager? Felicitari pentru achizitie si sa te poarte multi km. fara incidente. Frumusete pe muchie de cutit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Phonix, tare iese motorasul... numai ghidonul nu ma incanta pe mine si iti zic dece: am unul asemanator de vre-o 2 luni si ma deranjeaza la ochi! Tot motorul e cu forme rotunjite numai ghidonul e cu unghiuri... o sa-l schimb urjent, in sensul ca deja am luat unul nou , inalt si rotunjit frumos! basca nici nu e tare comod... bafta mar in continuare oricum! Ice-ule fainoc viragut ai. E sissybar-ul paralel cu furcile? Place la mine cat de mare, dar paralel cu furcile si fara portbagaj... Oz , beton a iesit bestiuta, simpla si frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Meserie paint jobul pe drifter! Sa va bucurati de motoare si sa le dati jar! Multumesc! Ghidonul deocamdata ramane, ca am lucrat cu el o gramada, macar sa aiba rost. Dupa ce termin montarea tuturor pieselor, o sa vad ce si cum. Am scris in primul post, ca nu fac proiect. Asa cum avansez, asa apar noile idei. Totul e gata, in afara de sa, pe care astept de doua saptamani, dar sper sa iasa super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Ice-ule fainoc viragut ai. E sissybar-ul paralel cu furcile? Place la mine cat de mare, dar paralel cu furcile si fara portbagaj... Ahoi You Big Rat , apoi sisibar-ul l-am facut inainte de a avea apehangar-ul si atunci m-am gandit si la porbagaj ca de obicei mai duc una, alta pe el (m-am gandit sa fie practic in detriment-ul aspectului), nu e paralel cu furca dar e paralel cu apehangar-ul (cand am montat apehangerul m-am gandit sa-l fac paralel cu sisbar-ul) dar per general imi place la nebunie si asta-i cel mai important! Oricum multumesc de opinie si parere! Stay Heavy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Frumusete pe muchie de cutit asa arata de milioane! saua aceea originala de drifter nu mi-a placut nici o data, e ca si cum ai avea un neg in mijlocul frunti, ceea mai urita parte la un drifter, cu sa solo e superb de-a binelea.... saua e de IJ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Hai sa mai laud Gheorgheniul un pic: 1. 2. Vizionare placuta! Mesaj completat Si un video: http://www.youtube.com/watch?v=ugXyIv3MaaE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drifter800 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 asa arata de milioane! saua aceea originala de drifter nu mi-a placut nici o data, e ca si cum ai avea un neg in mijlocul frunti, ceea mai urita parte la un drifter, cu sa solo e superb de-a binelea....saua e de IJ? shau solo e la refacut adica facut alta noua dupa acelasi model (da e de ij) ... shaua e mostenire, facuta de kalu ... shaua din poze e Corbin custom TOTAL DIFERITA de modelul de serie Mesaj completat asa arata de milioane! saua aceea originala de drifter nu mi-a placut nici o data, e ca si cum ai avea un neg in mijlocul frunti, ceea mai urita parte la un drifter, cu sa solo e superb de-a binelea....saua e de IJ? sunt persoane carora le place gutza si adrian.. si cum fratioru nu ai lasat tu cromu ala frumos ?! nu straluceste chiar deloc auzi dar stoc arata mai bine totusi nu?! TE PUPA JEAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 shau solo e la refacut adica facut alta noua dupa acelasi model (da e de ij) ... shaua e mostenire, facuta de kalu ... shaua din poze e Corbin custom TOTAL DIFERITA de modelul de serie Mesaj completat sunt persoane carora le place gutza si adrian.. si cum fratioru nu ai lasat tu cromu ala frumos ?! nu straluceste chiar deloc auzi dar stoc arata mai bine totusi nu?! TE PUPA JEAN hai ma ca si asa ti-au laudat destui paint-ul, nu-si mai are rostul so fac si eu(desi as putea)! eu faceam referirie strict la saua! motorul e colosal! Mesaj completat Hai sa mai laud Gheorgheniul un pic:1. 2. Vizionare placuta! Mesaj completat Si un video: http://www.youtube.com/watch?v=ugXyIv3MaaE ai o gasca faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Faina gasca aveti... sper ca si suna motorasele dupa cum arata! (casca rosie bai baieti???) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.