TNG Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Mersi am rezolvat problema cu telescopul, dinpacate l-am desfacut iar si am mesterit o scula, mai bine zis am improvizat am polizat un livier pana a intrat in canelurile piulitei din ineriorul telefcopului(cine a desfacut stie despre ce e vorba) si tinand cu mopsul de capaul liverului am infiletat surubul.Dar apoi am dat peste alte probleme, simteam eu un miros puternic de benzina si vorbind ieri cu capitanul mi-a spus sa verific oringurile de la rampa injectoarelor, a avut intradevar dreptate, ai o bere capitane, dar mai apoi am gasit si furtunul de la retur crapat, si se scurgea peacolo benzina, de asta nu prea imi iesea mie matematica cu bordul si cu ce puneam la pompa. Astazi sper sa reusesc sa o termin nu as mai avea decat sa ii montez carenele la loc sa verific pinionul de atac sa schimb lichidul de ambreiaj si sa modific cu un catel in jos pozitia schimbatorului de viteze pe ca din motive inca neclare mie mai reusesc sa o bag intre viteze(deobicei intre a 3-a si a 4-a). Sa speram ca deocamdata alte probleme nu mai apar. Mesaj completat uitasem de poze..nu sunt prea clare lucru pentru car eimi cer scuze Mesaj completat nu stiu dece nu merg pozele Super ca ai rezolvat cu suspensia! Apropo:Unde ai incercuit cu rosu la amortizorul de directie este normal sa fie "joc"prinderea se face pe o bila.deoarece amortizorul are miscare si in plan vertical si in plan orizontal. PS.Treaba cu o-ringurile de la injectoare este vina celui care le-a montat ultima data!! Editat Septembrie 2, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodata iar treaba cu furtunele de benzina este stiuta ca imbatransc si crapa repede deaceia cred ca au bagat apoi pompa de benzina in rezervor eu schimb furtunele 1 la 2 ani bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodata Corect! Mesaj completat Vine cineva pe la arc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scamosu_gl Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 (editat) Da credeam ca am rezovat treaba cu amortizorul dar se pare ca am ciupit un semering, acum iar trebuie sa iau de la capat. Nui bai acum stiu ce si cum si inainte sa ma apuc o sa merg la un meserias sa imi fac scule pt detensiunat. Asta e omul cat traieste invata si mai ales din greselile pe care le face. Mesaj completat Super ca ai rezolvat cu suspensia!Apropo:Unde ai incercuit cu rosu la amortizorul de directie este normal sa fie "joc"prinderea se face pe o bila.deoarece amortizorul are miscare si in plan vertical si in plan orizontal. PS.Treaba cu o-ringurile de la injectoare este vina celui care le-a montat ultima data!! da am vazut ce am incercuit ca e cu bila si trebuie sa se miste...incercuisem imaginea inainte sa desfac sa vad despre ce este vorba...mersi orikm Editat Septembrie 2, 2009 de scamosu_gl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 au fost mai multe ca niciodata hayabuse azi la arc super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 3, 2009 Autor Share Postat Septembrie 3, 2009 trebuiesc bagate intodeauna cu vaselina sa alunece usor si nu o sa le ciupesti niciodataiar treaba cu furtunele de benzina este stiuta ca imbatransc si crapa repede deaceia cred ca au bagat apoi pompa de benzina in rezervor eu schimb furtunele 1 la 2 ani bafta Acesta este unul dintre motivele principale pentru care am fost sfatuit sa imi iau modelul de dupa 2000 care are pompa in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 corect ce spui emile dar asta nu inseamna ca ai scapat de probleme vezi ce a patit capitanul dar in schimb astea din 2000 au 350 pe bord si sunt mai salbatice din nascare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 3, 2009 Autor Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) Te contrazic aici.Dupa delimitarea cu Ivan Tre am testat si sunt identice.As spune ca a mea e un pic mai fasneata.Am mers cu una din 99,dar era de serie tot pe ea si avea si 65000km.Modelul meu este o ciudatenie.Este SUZUKI gsx1300rX!Nu are sonda lambda-senzor de oxigen sau catalizator si am inteles ca PC3 merge doar la modelul 2002-2007!La mine nu merge pc3?Ma bate un gand sa iau un pc3 si sa o pun apoi pe Dyno fara delimitator,fara kn,fara pc3 si apoi cu fiecare in parte sa vad diferentele.Capitane ce poti sa imi spui despre aceste necunoscute?Nasule poate ne gasim pe undeva candva cu mobrele sa o incerci sa vedem cum ti se pare.Ar mai fii un pc marca Yoshimura.Sa nu va spun ca am un amic cu un smart busit si care ma tot atata sa ai punem turbina de la puiul de Smart! Editat Septembrie 3, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 E mult de lucru ca sa pui o turbina... bre... nu-i asa usor... o gramada de modificari. ============= Asa... deci ptr ca nu am vazut pe aici trebuie sa ne amintim ca azi e ziua de nastere a bunului nostru prieten Inox. La Multi Ani soimule... sa ne traiesti si sa ai parte de ce-i mai bun in viata... Ptr cei care nu au avut sansa sa-l cunoasca... pe Adi ... o fiinta controversata, dintr-o bucata, cu o inima Mare... Off record: A obtinut Best Aerograf 3 ani la rand la Tulcea... si locul 3 parca Anul trecut la Ravena in Italia... Sunt mandru de tine Soimule! Cam atat pentru Azi... God Speed! Busa Rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) La Multi Ani MAN ! Sa ne traiesti mult si bine ! Editat Septembrie 4, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 LA MULTI ANI! p.s. parca e din star wars poza nr. 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Ptr cei care nu au avut sansa sa-l cunoasca... pe Adi ... o fiinta controversata, dintr-o bucata, cu o inima Mare... La multi ani, Adi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 La multi ani Inox! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 se pare ca toti suntem nascuti vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 La multi ani Adi! Vezi ca trec pe la tine, te gasesc oriunde te-ai ascunde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 4, 2009 Autor Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) Pe 18 septembrie vrem sa dam o tura pe Cheia ,evantual Sighisoara,Targu Mures cu posibilitatea ramanerii noaptea pe la o cazare si intoarcere pe 19.Vedeti care si cum vreti si poate ne gasim mai multi.Pana acum ar fii un r6,un k1 mic si unul mare si bineinteles eu.Care se baga?Stiu si ceva cazari ieftine si bune-la Targu Mures 60-70 camera si piscina in dotare. Editat Septembrie 4, 2009 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Imi pare rau Bajieti... eu am drum de mare. De luni incep niste cursuri de reconfirmare a Brevetului in Constanta... Asa ca... Asfalt uscat... God Speed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Te contrazic aici.Dupa delimitarea cu Ivan Tre am testat si sunt identice.As spune ca a mea e un pic mai fasneata. in linii mari este acelasi motor, diferentele fiind facute din electronica<daca e delimitata ar trebuii sa fie identica cu cea nelimitata> oricum adevarul este pe stand dyno, dar vad ca pana acum nu s-a inghesuit nimeni acum vin si io cu o rugaminte la voi; are cineva un disc de frana spate care nu-i mai trebuie?<uzat, nu conteaza> mi-am schimbat sistemele de franare iar pe spate m-am procopsit cu un disc oval Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 fratilor....nu merge...si nu stiu ce sa-i fac azi am schimbat furtunele de alimentare..si cu mari sperante am iesit pe autostrada....initial mi s-a parut ca au disparut problemele si ca nu mai intrerupe, dar dupa vre-o 4 ture de centura a Pitestiului ( in care am topit juma de rezervor ) a inceput sa intrerupa din nou.. absolut in aceleasi conditii adica mobra foarte fierbinte si benzina putina in rezervor... ar mai fi urmatoarele variante...senzorul de aer, pompa de benzina si filtrele ( pe care le-am desfacut si mi se par ok, sau cum dracu se numeste ala de presiune din capatul pompei ca imi scapa acum... alte idei....are cineva heellllp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 am toti senzorii asa ca atunci cand ai timp vino pana la bucursti si vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 SAL ALL, LA MULTI ANI INOX! si maine va spun ce am patit cu trotineta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIRELHAY Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 salutare daca cineva are piese originale de busa din 2000 m-ar interesa senzorul de viteza (cel de la capacul lantului)si de asemenea oasele originale spate (cele de la telescop) 0724898079 mirel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 salutare daca cineva are piese originale de busa din 2000 m-ar interesa senzorul de viteza (cel de la capacul lantului)si de asemenea oasele originale spate (cele de la telescop) 0724898079 mirel din pacate ala cred ca este singurul senzor pe care nu-l am ca dublura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 (editat) fratilor....nu merge...si nu stiu ce sa-i facazi am schimbat furtunele de alimentare..si cu mari sperante am iesit pe autostrada....initial mi s-a parut ca au disparut problemele si ca nu mai intrerupe, dar dupa vre-o 4 ture de centura a Pitestiului ( in care am topit juma de rezervor ) a inceput sa intrerupa din nou.. absolut in aceleasi conditii adica mobra foarte fierbinte si benzina putina in rezervor... ar mai fi urmatoarele variante...senzorul de aer, pompa de benzina si filtrele ( pe care le-am desfacut si mi se par ok, sau cum dracu se numeste ala de presiune din capatul pompei ca imi scapa acum... alte idei....are cineva heellllp Evacuare fierbinte ,se inroseste,consum mare,bujii inecate dupa putin timp de functionare:SENZORUL DE ACCELERATIE!(Chiar daca nu apare ca defect.....FI aprins) Merita incercat cu un altul daca ai... Mesaj completat SAL ALL, LA MULTI ANI INOX!si maine va spun ce am patit cu trotineta! Ai rezolvat-o? Editat Septembrie 5, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 La multi ani tuturor sarbatoritilor !!!! Am plecat in concediu, m-am intors si m-am pus pe treaba ( agricola - recoltare de struguiri mecanizat - am aparut si pe la tv cica...) Una peste alta cred ca miercuri pot ajunge la arc si eu in caz ca nu ploua. 2. VREAU SA CUMPAR UN SUPORT DE COBURI LATERALE SI POSTERIOR - cine vine cu idei sa fabricatie home made ? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.