Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

salutare

 

daca cineva are piese originale de busa din 2000 m-ar interesa senzorul de viteza (cel de la capacul lantului)si de asemenea oasele originale spate (cele de la telescop) 0724898079 mirel

din pacate ala cred ca este singurul senzor pe care nu-l am ca dublura :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratilor....nu merge...si nu stiu ce sa-i fac

azi am schimbat furtunele de alimentare..si cu mari sperante am iesit pe autostrada....initial mi s-a parut ca au disparut problemele si ca nu mai intrerupe, dar dupa vre-o 4 ture de centura a Pitestiului ( in care am topit juma de rezervor :) ) a inceput sa intrerupa din nou..

absolut in aceleasi conditii adica mobra foarte fierbinte si benzina putina in rezervor...

ar mai fi urmatoarele variante...senzorul de aer, pompa de benzina si filtrele ( pe care le-am desfacut si mi se par ok, sau cum dracu se numeste ala de presiune din capatul pompei ca imi scapa acum...

alte idei....are cineva

heellllp

Evacuare fierbinte ,se inroseste,consum mare,bujii inecate dupa putin timp de functionare:SENZORUL DE ACCELERATIE!(Chiar daca nu apare ca defect.....FI aprins)

Merita incercat cu un altul daca ai...

Mesaj completat

SAL ALL, LA MULTI ANI INOX!

si maine va spun ce am patit cu trotineta!

:wacko:

Ai rezolvat-o?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani tuturor sarbatoritilor !!!!

 

Am plecat in concediu, m-am intors si m-am pus pe treaba ( agricola :wacko: - recoltare de struguiri mecanizat :) - am aparut si pe la tv cica...) Una peste alta cred ca miercuri pot ajunge la arc si eu in caz ca nu ploua.

2. VREAU SA CUMPAR UN SUPORT DE COBURI LATERALE SI POSTERIOR - cine vine cu idei sa fabricatie home made ?

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evacuare fierbinte ,se inroseste,consum mare,bujii inecate dupa putin timp de functionare:SENZORUL DE ACCELERATIE!(Chiar daca nu apare ca defect.....FI aprins)

Merita incercat cu un altul daca ai...

Mesaj completat

 

Ai rezolvat-o?

 

Cred ca da , ms!

vedem daca l-am lasat destul de slab...?

:)

Mesaj completat

La multi ani tuturor sarbatoritilor !!!!

 

Am plecat in concediu, m-am intors si m-am pus pe treaba ( agricola ;) - recoltare de struguiri mecanizat :P - am aparut si pe la tv cica...) Una peste alta cred ca miercuri pot ajunge la arc si eu in caz ca nu ploua.

2. VREAU SA CUMPAR UN SUPORT DE COBURI LATERALE SI POSTERIOR - cine vine cu idei sa fabricatie home made ?

 

Numai bine

 

Numa bine Morrisson, nu spunea baiatul cu hayabusa alba ca face el...?

 

Dar ce vrei sa-i faci?

Vrei sa cari strugurii cu ea..? :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am incercat pitesti-valcea fara senzorul de aer....si acelasi rezultat...

cu mobra foarte calda si putina benzina cum trec de 7-8 mii de ture intrerupe si in sus si in jos..

am petrecut 2 ore pe http://www.ukbusas.org/ ( pe care vi-l recomand) si am ajuns la aceeasi concluzie ...problema generala pentru buse din 99 - pompa de benzina si filtrele colmatate...

englezoii recomanda sa scoti cam toate filtrele adica .. cele 4 din injectoare si cele 3 din pompa..si sa-l pastrezi doar pe cel din rezervor...

maine cam vreau s-o operez....adica n-as umbla in injectoare dar in pompa as pastra doar filtrul mare de hartie ( adica l-as elimina pe primul si pe ala mic de la regulatorul de presiune) si pe cel din rezervor...

pareri..opinii..critici....sugestii.... :wacko:

aaa...am schimbat oleiu....am pus mai gros 15/50 motul..parca nu mai suna ca tractoru..mi-a cam tremurat mana si am pus cam peste maxim....o fi rau rau..sau merge???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti slabi usor busonul de golire si lasi uleiul sa pice usor , asa se rezolva surplusul de ulei

 

TNG te referi probabil la senzorul de pozitie clapeta acceleratie?

eu nu as risca sa merg fara filtre am bulit niste injectoare cand am pus in benzina soluti de curatat injectoare, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla fara filtre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti slabi usor busonul de golire si lasi uleiul sa pice usor , asa se rezolva surplusul de ulei

 

TNG te referi probabil la senzorul de pozitie clapeta acceleratie?

eu nu as risca sa merg fara filtre am bulit niste injectoare cand am pus in benzina soluti de curatat injectoare, nu vreau sa ma gandesc ce se intampla fara filtre.

 

Da,despre acel senzor este vorba,am spus-o asa sa inteleaga toata lumea.... :wacko:

Cit despre filtre, ar fi bine sa fie lasate acolo unde sunt,nu degeaba au fost puse...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,despre acel senzor este vorba,am spus-o asa sa inteleaga toata lumea.... ;)

Cit despre filtre, ar fi bine sa fie lasate acolo unde sunt,nu degeaba au fost puse...

 

Bn fratilor atunci ii las si eu filtrele ca vroeam sa i le scot!

Asta doar asa de proba.......sa vad cum merge fara ele!Poate nu mai scartiie nici lantu! :wacko: :)

Mesaj completat

Cat despre senzor Tng are dreptate ala ar putea sa fie de vina! :P :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci baieti...

nu se inrosesc evacuarile si nu se inneaca bujiile....cand o urc in ture peste 8000 pare a nu se alimenta si intrerupe....

asta e marea problema..si ma irita maxim

o sa desfac din nou pompa si o sa vad ce e cu filtrele alea...

am inteles ca o pompa de benzina de dupa 2000 ar rezolva problema ..are cineva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor....nu merge...si nu stiu ce sa-i fac

azi am schimbat furtunele de alimentare..si cu mari sperante am iesit pe autostrada....initial mi s-a parut ca au disparut problemele si ca nu mai intrerupe, dar dupa vre-o 4 ture de centura a Pitestiului ( in care am topit juma de rezervor :wacko: ) a inceput sa intrerupa din nou..

absolut in aceleasi conditii adica mobra foarte fierbinte si benzina putina in rezervor...

ar mai fi urmatoarele variante...senzorul de aer, pompa de benzina si filtrele ( pe care le-am desfacut si mi se par ok, sau cum dracu se numeste ala de presiune din capatul pompei ca imi scapa acum...

alte idei....are cineva

heellllp

Nu e simptom de pompa sau filtre bre... cand are goz in filtre nu merge rotund... se poticneste cand ti-e lumea mai draga...

Ai incercat sa scurcircuitezi mufa din coada ca sa intrii in mod valet sa vezi daca ai vreun fault?...la vreun senzor...?

De obicei apar acolo... lista cu faulturi a fost pusa pe forum...

Mai da si tu nicte detalii ce observi.... simptome... si pune mai multa benzina in rezervo ... nu fi zgarcit... :) )) ca pompa face vartej cand suge la 8000 de ture cum zici tu...

 

Dupa ce mergi cu ea si se opreste... nu o mai porni. Intra in mod valet si vezi ce Cod de erroare ti se afiseaza... mama ei ...

Mesaj completat

fratilor....nu merge...si nu stiu ce sa-i fac

azi am schimbat furtunele de alimentare..si cu mari sperante am iesit pe autostrada....initial mi s-a parut ca au disparut problemele si ca nu mai intrerupe, dar dupa vre-o 4 ture de centura a Pitestiului ( in care am topit juma de rezervor ;) ) a inceput sa intrerupa din nou..

absolut in aceleasi conditii adica mobra foarte fierbinte si benzina putina in rezervor...

ar mai fi urmatoarele variante...senzorul de aer, pompa de benzina si filtrele ( pe care le-am desfacut si mi se par ok, sau cum dracu se numeste ala de presiune din capatul pompei ca imi scapa acum...

alte idei....are cineva

heellllp

Nu e simptom de pompa sau filtre bre... cand are goz in filtre nu merge rotund... se poticneste cand ti-e lumea mai draga...

Ai incercat sa scurcircuitezi mufa din coada ca sa intrii in mod valet sa vezi daca ai vreun fault?...la vreun senzor...?

De obicei apar acolo... lista cu faulturi a fost pusa pe forum...

Mai da si tu nicte detalii ce observi.... simptome... si pune mai multa benzina in rezervo ... nu fi zgarcit... :P )) ca pompa face vartej cand suge la 8000 de ture cum zici tu...

 

Dupa ce mergi cu ea si se opreste... nu o mai porni. Intra in mod valet si vezi ce Cod de erroare ti se afiseaza... mama ei ...

===========

Senzorul de temperatura a aerului care e montat in partea stanfa a cutiei de aer e un termistor care da info ECu-ului ... cand temperatura creste rezistenta pe acesta scade... si semnalul dat catre ECU comanda reducerea combustibilului injectat. daca termistorul se supraincalzeste dupa graficul care este la buche... cand temperatura tinde la infinit... injectia se va opri. deci se prea poate sa fie el de vina.

 

God Speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci capitane ( :wacko: avem acelasi grad)

pai cam asta e problema se poticneste..dar doar cand ii ceri mai mult..

am mers fara senzorul de temperatura.....aceeasi problema

am intrat si in modul service si cand merge normal si cand intrerupe si nu am nici o eroare

mobra avea 4000 mile cand am luat-o ( adica a cam stat timp de 10 ani) si am mai facut eu 3000 daci acum are cam 11000km...

cam pe aici se termina cunostiintele mele...d-aia am cerut ajutorul

o sa vin pe la buc in curand ..poate gasim vre-o solutie

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci capitane ( :wacko: avem acelasi grad)

pai cam asta e problema se poticneste..dar doar cand ii ceri mai mult..

am mers fara senzorul de temperatura.....aceeasi problema

am intrat si in modul service si cand merge normal si cand intrerupe si nu am nici o eroare

mobra avea 4000 mile cand am luat-o ( adica a cam stat timp de 10 ani) si am mai facut eu 3000 daci acum are cam 11000km...

cam pe aici se termina cunostiintele mele...d-aia am cerut ajutorul

o sa vin pe la buc in curand ..poate gasim vre-o solutie

eu tocmai am ajuns la 62000 km si nu am nici o problema. sper sa-i tina Dumnezeu naravul ! e model din 2000. eu am facut 8000 km intr-o vara da 4000 mile in 10 ani suspect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci capitane ( :wacko: avem acelasi grad)

pai cam asta e problema se poticneste..dar doar cand ii ceri mai mult..

am mers fara senzorul de temperatura.....aceeasi problema

am intrat si in modul service si cand merge normal si cand intrerupe si nu am nici o eroare

mobra avea 4000 mile cand am luat-o ( adica a cam stat timp de 10 ani) si am mai facut eu 3000 daci acum are cam 11000km...

cam pe aici se termina cunostiintele mele...d-aia am cerut ajutorul

o sa vin pe la buc in curand ..poate gasim vre-o solutie

Avem acum alte date,deci SE POTICNESTE LA 8000!

Cauze

Din alimentare..verifica

1.Sita la fiecare injector

2.Daca functioneaza fiecare injector

3.Filtru de aer

4.Furtunele de vid

5.Capacul de la rezervor(incearca sa mergi cu el desfacut )

6.Debitul pompei de benzina

7.Sincronizarea clapetelor

8.Liniuta de la C00 sa fie la jumatate

9.Sita de la pompa de benzina

Cauze electrice...verifica

1.Bujiile

2.Bobinele de inductie

3.Releul de la pompa

4.Contacte imperfecte la:contactul cu cheie,borne baterie,butonul stop motor,intrerupatorul de la crik,conectori...

 

Ar mai fi:un test de compresie,alimentarea de la alta benzinarie

 

Sory,ca am fost scurt la explicatii ,dar nu prea imi place sa repar prin scrisul la calculator...

 

Asteptam vesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee ce dimensiuni au oasele originale de busa 2000(vorbesc de cele de la telescopul spate de unde se coboarea si se inalta )

 

Mesaj completat

are cineva idee ce dimensiuni au oasele originale de busa 2000(vorbesc de cele de la telescopul spate de unde se coboarea si se inalta )

 

Mesaj completat

are cineva idee ce dimensiuni au oasele originale de busa 2000(vorbesc de cele de la telescopul spate de unde se coboarea si se inalta )

 

Mesaj completat

post-46522-1252337877_thumb.jpg

post-46522-1252337957_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce zice Nasu e foarte adevarat.Am patit-o chiar eu dupa ce am revopsit-o si am montat rezervorul cam in graba.Se strangula un furtun si-mi taia gazu'...ce-i drept nu se intampla constant la 8000rpm insa foarte ciudat ca la turatii mici nu avea treaba. Ma gandesc ca n-ar trebui sa fie probleme mari insa ar fi bine s-o vada un mecanic "gixxerist" care stie bolile ei. De obicei face probleme TPS'ul si o mufa care comanda randul al 2-lea de clapete si care se poate anula.....oricum a postat cineva mai sus o lista cu posibile locatii ale "virusului". S-o faci bine si sa n-o mai lasi sa stea cu anii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce zice Nasu e foarte adevarat.Am patit-o chiar eu dupa ce am revopsit-o si am montat rezervorul cam in graba.Se strangula un furtun si-mi taia gazu'...ce-i drept nu se intampla constant la 8000rpm insa foarte ciudat ca la turatii mici nu avea treaba. Ma gandesc ca n-ar trebui sa fie probleme mari insa ar fi bine s-o vada un mecanic "gixxerist" care stie bolile ei. De obicei face probleme TPS'ul si o mufa care comanda randul al 2-lea de clapete si care se poate anula.....oricum a postat cineva mai sus o lista cu posibile locatii ale "virusului". S-o faci bine si sa n-o mai lasi sa stea cu anii.

Din cite imi aduc aminte hayabusa 2000 nu are rindul 2 de clapete!

Mesaj completat

Din cite imi aduc aminte hayabusa 2000 nu are rindul 2 de clapete!

De fapt nici o hayabusa pina in 2008 nu are asa ceva.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s eu de vina ca a stat cu anii...e un englez care a avut-o bibelou..

in 3 luni eu am mers cat a mers el in 10 ani..

oricum ma straduiesc din rasputeri sa rezolv problema..

ultima opinie e ca are inceput de sfarsit de pompa de benzina....

merci TNG si Nasu...

ne mai auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-s eu de vina ca a stat cu anii...e un englez care a avut-o bibelou..

in 3 luni eu am mers cat a mers el in 10 ani..

oricum ma straduiesc din rasputeri sa rezolv problema..

ultima opinie e ca are inceput de sfarsit de pompa de benzina....

merci TNG si Nasu...

ne mai auzim

Man... cand ai schimbat ultima data filtrul de aer... ma rog ... sper ca nu e acelasi ca acu' 10 ani. :agree: Mai verifica si furtunasele de la vacuum... vezi sa fie in regula... sa nu aiba crapaturi...

Daca nu are multi Km, Englezul nu cred ca a schimbat filtrul de aer... doar ca sa o tina in garaj... cartonul se imbiba cu umezeala aerului (care in Anglia...e ff mare) si aerul nu mai trece cum trebuie prin el... mai ales pe prafaria de la noi. :)

daca nu l-ai schimbat... cred ca e timpul... ar fi bine sa arunci si un ochi la bujii (Calamina si oxidul poate da dureri de cap)... incepe cu chestii simple... ca sa ajungi la cele complicate... nu cred ca e cazu' sa disperi...

daca merge ok... pana la 8000rpm... cum masa se opreste asa deodata... ori ramane fara aer... ori ramane fara benzina... ori ramane fara scanteie... una din 3

 

Daca nu ai errori ... si coduri pe bord ... putin probabil ca ai vreun senzor bulit.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facuttooooooo...

sa va spun cum....

am demontat pompa bucatele ( greu de demontat). de fapt nu foarte greu dar are niste bucati din plastic care ies asa greu ca zici ca o sa se rupa cand tragi de ele. am eliminat prima sita ( care era super jegoasa) si ultima ( aia mica de la regulatorul de presiune. am pastrat doar filtrul ala mare de hartie ( pe care in prealabil l-am curatat cat am putut de bine)

o sa-mi ziceti ca japonezul stia el de ce a pus atatea dar filtrul din rezervor, asta din pompa si cele din injectoare mi se par suficiente ( nu cred ca e vre-o mobra care sa aiba mai mult de 3 randuri de filtre..d-apai cinci).

m-am straduit apoi pret de vre-o 2 ore ( si trei beri) sa o fac la loc...

am cumparat de la brico niste burete din ala termoizolant cu aluminiu pe o parte si peste protectia termica a pompei am mai confectionat una ...custom ( a iesit uraaataa) :cheers:

am pus burete din asta si sub rezervor sa tin benzina mai rece.....pentru ca mi s-a spus ca pompa nu mai functioneaza si pentru ca se incalzeste foarte tare

am montat totul.....si am iesit pe autostrada....

merge de rupe.....sper sa tina

oricum mi s-a spus ca mai devreme sau mai tarziu o sa ma paraseasca pompa asta asa ca tre sa ma orientez spre una 2000-2002

......

aaa

bujii am noi...filtrul era vechi..dar tocmai mi-am luat unul kn

.......

pentru colegul cu consumul.....garantez ca am consum mai mic decat toti prietnii mei cu motoare de 1000 si in forja sau la viteze f mari si decat aia cu 600...

dar nu cred ca asta e un criteriu in a cumpara busa sau nu....

bafta

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...