Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

am facuttooooooo...

sa va spun cum....

am demontat pompa bucatele ( greu de demontat). de fapt nu foarte greu dar are niste bucati din plastic care ies asa greu ca zici ca o sa se rupa cand tragi de ele. am eliminat prima sita ( care era super jegoasa) si ultima ( aia mica de la regulatorul de presiune. am pastrat doar filtrul ala mare de hartie ( pe care in prealabil l-am curatat cat am putut de bine)

o sa-mi ziceti ca japonezul stia el de ce a pus atatea dar filtrul din rezervor, asta din pompa si cele din injectoare mi se par suficiente ( nu cred ca e vre-o mobra care sa aiba mai mult de 3 randuri de filtre..d-apai cinci).

m-am straduit apoi pret de vre-o 2 ore ( si trei beri) sa o fac la loc...

am cumparat de la brico niste burete din ala termoizolant cu aluminiu pe o parte si peste protectia termica a pompei am mai confectionat una ...custom ( a iesit uraaataa) :cheers:

am pus burete din asta si sub rezervor sa tin benzina mai rece.....pentru ca mi s-a spus ca pompa nu mai functioneaza si pentru ca se incalzeste foarte tare

am montat totul.....si am iesit pe autostrada....

merge de rupe.....sper sa tina

oricum mi s-a spus ca mai devreme sau mai tarziu o sa ma paraseasca pompa asta asa ca tre sa ma orientez spre una 2000-2002

......

aaa

bujii am noi...filtrul era vechi..dar tocmai mi-am luat unul kn

.......

pentru colegul cu consumul.....garantez ca am consum mai mic decat toti prietnii mei cu motoare de 1000 si in forja sau la viteze f mari si decat aia cu 600...

dar nu cred ca asta e un criteriu in a cumpara busa sau nu....

bafta

FLICITARI!

Deci filtrul din pompa infundat,asa sa stim si noi...... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facuttooooooo...

sa va spun cum....

am demontat pompa bucatele ( greu de demontat). de fapt nu foarte greu dar are niste bucati din plastic care ies asa greu ca zici ca o sa se rupa cand tragi de ele. am eliminat prima sita ( care era super jegoasa) si ultima ( aia mica de la regulatorul de presiune. am pastrat doar filtrul ala mare de hartie ( pe care in prealabil l-am curatat cat am putut de bine)

o sa-mi ziceti ca japonezul stia el de ce a pus atatea dar filtrul din rezervor, asta din pompa si cele din injectoare mi se par suficiente ( nu cred ca e vre-o mobra care sa aiba mai mult de 3 randuri de filtre..d-apai cinci).

m-am straduit apoi pret de vre-o 2 ore ( si trei beri) sa o fac la loc...

am cumparat de la brico niste burete din ala termoizolant cu aluminiu pe o parte si peste protectia termica a pompei am mai confectionat una ...custom ( a iesit uraaataa) :cheers:

am pus burete din asta si sub rezervor sa tin benzina mai rece.....pentru ca mi s-a spus ca pompa nu mai functioneaza si pentru ca se incalzeste foarte tare

am montat totul.....si am iesit pe autostrada....

merge de rupe.....sper sa tina

oricum mi s-a spus ca mai devreme sau mai tarziu o sa ma paraseasca pompa asta asa ca tre sa ma orientez spre una 2000-2002

......

aaa

bujii am noi...filtrul era vechi..dar tocmai mi-am luat unul kn

.......

pentru colegul cu consumul.....garantez ca am consum mai mic decat toti prietnii mei cu motoare de 1000 si in forja sau la viteze f mari si decat aia cu 600...

dar nu cred ca asta e un criteriu in a cumpara busa sau nu....

bafta

 

 

 

Bv frate si acum pune-o la treaba!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt inebunit dupa viteza dar visul meu este o hayabusa......imi este frica sa o cumpar inca.Pana acum am avut un suzuki gsx 600f aprox 1000km facuti cu ea acum am un suzuki gsx750f aprox 12000km facuti cu ea si incep serios sa ma gandesc la o Haybusa!este cea mai bestiala moto. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat consuma un hayabusa ? Vreau sa imi cumpar si ma framanta gandul ca golesc portofelul cand ajung la benzinarie :cheers:

Consuma cam cat un 600 pe carburatie.In oras merg cu 8-8,8.Consuma 10 numai daca mergi constant 250-260!Am auzit si eu la altii! :cheers:

Mesaj completat

Un tunning foarte scump.Rezervorul este sigur de busa,cadrul,la motor inca ma mai gandesc!Brembo,jante,frane-e dusa spre latura sportiva.In mod normal ea nu are ce cauta acolo.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care Busa? Are cateva elemente...Oare daca imi iau o casca AGV,manusi Dainese si imi scriu 46 pe motor o sa fiu Rossi ? :cheers: Ude-s bascula,jantele din otel care confera greutatea necesara stabilitatii la viteze mari? Unde-s carenele,codita ''cazuta'',acea forma de picatura care este cea mai aerodinamica forma cunoscuta..De fapt nu caii putere au facut aceasta motocicleta,ci cuplul,stabilitatea la viteza mare si aerodinamica,care-i permite sa ajunga rapid la viteze superioare si cel mai mic consum.. din clasa ei plus confortul superior motoarelor cu aprox aceiasi cai putere.Stabilitatea este data si de ampartament,ceea ce la exemplarul din poza este cam redus

 

Faara suparare Mac,dar motocicleta aia arata ca Banel in tricoul lui Messi :D :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde pot gasi clipsurile acelea de plastic in care se prin plasticele d ela carene si codita.Imi trebuiesc vreo 6 mici si 2 din cele mari.Vibratia e de vina!

Si eu am mare nevoie de doua seturi mici si unul mare dar vad ca nimeni nu stie cine aduce asa ceva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care a amers cu m3 Metzeler pe spate si cum se comporta?M-am pricopsit de la un amic cu o bucata care va trebui sa astepte ca am incaltat-o de curand cu Michelin pp si ps rear.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pe a mea clipsuri de auto bmw x5 modelul nou

se pun pentru prinderea ornamentului de roata la aripile fata,sunt speciale pentru plastic se trag cu o scula speciala dar merg trase si cu pitolul de popnituri

au un dezavantaj sunt de unica folosinta

dar sunt cea mai buna si sigura solutie

succes :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care a amers cu m3 Metzeler pe spate si cum se comporta?M-am pricopsit de la un amic cu o bucata care va trebui sa astepte ca am incaltat-o de curand cu Michelin pp si ps rear.

 

 

...daca te hotarasti sa vinzi guma , sa-mi spui....si daca iesi week viitor pe traseul de care vorbeai , da-mi un tel si stabilim o intalnire....toate bune... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am patito si eu sambata, a reusit un tip cu un ww pasat sa ma dea jos, stateam la o inetersectie sa fac stanga si individul a venit din spate si direct in toba mea dreapta sa infipt. ma aruncat pe mine si motorul la vre-o 4 metri. ma adun de pe jos si ma duc spre masina tipului pronit sa fac scandal dar cand ajung langa masina si imi dau casca jos ma apuca rasu cand am vazut cum tremura si cum arata la fata. Infine ma ajuta niste baieti sa ridic motorul de jos, evaluam pagubele, imi da nume nr de telefon ii notez nr la masina, tipul era vrenit de prin zona maramuresului la o nunta si se grabea spre primarie cu florile.

Infine eo nam mai nimic oleaca lovit la un picior dar motorul pe parte adreapta belit tot: oglinda zgariata, sticla la semalizare crapata, carene belite, janta tata belita pe margine si ea, toba si teva de la toba belite, codita zgariata, maneta de frana rupta, capat ghidon zgariat si scarita si frana de spate zgariate.

Calvarul meu acum incepe, tipul recunoaste vinovatia mergem azi la asigurari ne da formularul de constatare amiabila sa il completam si eu trebuie s ama decid unde imi repar motorul. cea mai apropiata reprezentanta suzuki de mine ar fi cea de la galati dar sunt 200 de km pana acolo. tipul de la asigurari mi-a zis sa o repar aici in zona la un service dar nu stiu ce sa fac. mai auzisem din discutii ca ar fi si varianta reparatiei in regie proprie dar tipul de la asigurari mi-a zis ca ma complic mult ca tre sa le aduc facturi si chitante pentru piese si ei sa faca dosarul si apoi sa astept banii, dar eo intelesesem din alte discutii ca tre sa duci doua devize de la doua servisuri si iti da o suma de bani aproximatixa pt lucrari. voi ce ma sfatuiti s afac?

cum ma sfatuiti sa procedez?

ma puteti ajuta cu vre-o informatie.

am sunat la galati azi la service si mi-a spus un tip de acolo ca o toba ar fi in jurul la 1600 ron iar geanta fata in jurul la 400 de euro. noroc ca stateam pe o banca ca altfel cadeam din picioare.daca mai ies azi din cas ao sa ii fac si poze si o sa le postez.

mersi deocamdata si astept sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti recomand regia proprie decat daca te descurci cu piese la mana a doua sau ai alte variante de manopera..

mie anul trecut mi-a rasturnat unu xx-u in parcare in aprilie......avea rca la ardaf....... :blink:

mamaaa

m-au considerat ora de manopera in regie proprie 25 lei...nu mi-a dat carena de schimbat desi era gaurita...cand a auzit cat sunt stickerele a innebunit...

ma rog..dupa ce am mai facut eu niste calcule ( am mai demontat o semnalizare :( ...si am gasit scaritza si suportul de scaritza pe e-bay) am acceptat regia proprie....

mi-au dat banii .....in septembrie..

eu zic s-o duci la reprezentanta...sa ti-o faca aia integral

bafta

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti recomand regia proprie decat daca te descurci cu piese la mana a doua sau ai alte variante de manopera..

mie anul trecut mi-a rasturnat unu xx-u in parcare in aprilie......avea rca la ardaf....... :blink:

mamaaa

m-au considerat ora de manopera in regie proprie 25 lei...nu mi-a dat carena de schimbat desi era gaurita...cand a auzit cat sunt stickerele a innebunit...

ma rog..dupa ce am mai facut eu niste calcule ( am mai demontat o semnalizare :( ...si am gasit scaritza si suportul de scaritza pe e-bay) am acceptat regia proprie....

mi-au dat banii .....in septembrie..

eu zic s-o duci la reprezentanta...sa ti-o faca aia integral

bafta

ideia este ca ea este zgariata si pe partea stanga si asa as fi avut sansa sa o fac pe ambele parti in regie proprie, asa daca o duc la reprezentnta o fac numai pe o parte pt ca nu stiu daca imi pot permite din buuzunar sa o vopsesc compet, la mine nu est egaurita carena este zgariata doar. dar ai ost nevoit sa duci deviz de la vre-un service sa iti socoteasca daunele sau facturi proforme de la doua service-uri diferite?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideia este ca ea este zgariata si pe partea stanga si asa as fi avut sansa sa o fac pe ambele parti in regie proprie, asa daca o duc la reprezentnta o fac numai pe o parte pt ca nu stiu daca imi pot permite din buuzunar sa o vopsesc compet, la mine nu est egaurita carena este zgariata doar. dar ai ost nevoit sa duci deviz de la vre-un service sa iti socoteasca daunele sau facturi proforme de la doua service-uri diferite?

salut

tr sa ai grija la suma pe care ti-o da asiigurarea<sigur o sa-ti spuna ca e dauna totala si o sa-ti dea o mizerie de bani>

daca te duci in service autorizat o sa faca o gramada factura si risti s-o platesti singur<sau ii dai in judecata>

multi aleg s-o faca in regie proprie<si atunci nu trebuie sa justifici nimic la asigurari>iti da o suma de bani si asta e

oricum nasoala faza

a si inca ceva; totul depinde de anul fabricatiei<au un grafic de calcul>si in cazul in care ti-a stricat si inbracamintea<geaca; casca>trebuia sa le declari si pe ele la pagube

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am patito si eu sambata, a reusit un tip cu un ww pasat sa ma dea jos, stateam la o inetersectie sa fac stanga si individul a venit din spate si direct in toba mea dreapta sa infipt. ma aruncat pe mine si motorul la vre-o 4 metri. ma adun de pe jos si ma duc spre masina tipului pronit sa fac scandal dar cand ajung langa masina si imi dau casca jos ma apuca rasu cand am vazut cum tremura si cum arata la fata. Infine ma ajuta niste baieti sa ridic motorul de jos, evaluam pagubele, imi da nume nr de telefon ii notez nr la masina, tipul era vrenit de prin zona maramuresului la o nunta si se grabea spre primarie cu florile.

Infine eo nam mai nimic oleaca lovit la un picior dar motorul pe parte adreapta belit tot: oglinda zgariata, sticla la semalizare crapata, carene belite, janta tata belita pe margine si ea, toba si teva de la toba belite, codita zgariata, maneta de frana rupta, capat ghidon zgariat si scarita si frana de spate zgariate.

Calvarul meu acum incepe, tipul recunoaste vinovatia mergem azi la asigurari ne da formularul de constatare amiabila sa il completam si eu trebuie s ama decid unde imi repar motorul. cea mai apropiata reprezentanta suzuki de mine ar fi cea de la galati dar sunt 200 de km pana acolo. tipul de la asigurari mi-a zis sa o repar aici in zona la un service dar nu stiu ce sa fac. mai auzisem din discutii ca ar fi si varianta reparatiei in regie proprie dar tipul de la asigurari mi-a zis ca ma complic mult ca tre sa le aduc facturi si chitante pentru piese si ei sa faca dosarul si apoi sa astept banii, dar eo intelesesem din alte discutii ca tre sa duci doua devize de la doua servisuri si iti da o suma de bani aproximatixa pt lucrari. voi ce ma sfatuiti s afac?

cum ma sfatuiti sa procedez?

ma puteti ajuta cu vre-o informatie.

am sunat la galati azi la service si mi-a spus un tip de acolo ca o toba ar fi in jurul la 1600 ron iar geanta fata in jurul la 400 de euro. noroc ca stateam pe o banca ca altfel cadeam din picioare.daca mai ies azi din cas ao sa ii fac si poze si o sa le postez.

mersi deocamdata si astept sfaturi.

 

Man... imi pare rau sa aud ca ai patit-o... parerea mea e sa mergi la un dealer autorizat sa-ti faca o evaluare a pagubelor... vezi ca pe sub plasticaraie mai pot crapa sau se pot deforma o gramada de lucrusoare. Dupa ce ai Proforma de la ei... mergi la asiguratori si negociezi... vezi ce vrei sa schimbi si ce nu... important e sa nu lasi de la tine elementele de baza... Nu uita ca se gaseste un link cu piese la mana a 2-a sau noi link afisat in semnatura mea... da-i un copy/paste si vezi ce gasesti... Oricum este aberant sa dai pe o toba finala 16sute cand ea e o bucata de aluminiu pe care o poti busi a doua zi... din neglijenta ta sau a altora. Ia maximul de bani de la asiguratori zile la revedere si fa-ti motorul in regie proprie... noi te ajutam pe cat se poate... Nu ca as fi interesat da' sa stai 1-2 luni si sa astepti sa-ti vina o toba finala noua inseamna sa stai cum motorul in service pe bara.

Daca te hotarasti da bice... si uita-te pe link.

God speed.

 

/index.php?...p;#entry1908825

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man... imi pare rau sa aud ca ai patit-o... parerea mea e sa mergi la un dealer autorizat sa-ti faca o evaluare a pagubelor... vezi ca pe sub plasticaraie mai pot crapa sau se pot deforma o gramada de lucrusoare. Dupa ce ai Proforma de la ei... mergi la asiguratori si negociezi... vezi ce vrei sa schimbi si ce nu... important e sa nu lasi de la tine elementele de baza... Nu uita ca se gaseste un link cu piese la mana a 2-a sau noi link afisat in semnatura mea... da-i un copy/paste si vezi ce gasesti... Oricum este aberant sa dai pe o toba finala 16sute cand ea e o bucata de aluminiu pe care o poti busi a doua zi... din neglijenta ta sau a altora. Ia maximul de bani de la asiguratori zile la revedere si fa-ti motorul in regie proprie... noi te ajutam pe cat se poate... Nu ca as fi interesat da' sa stai 1-2 luni si sa astepti sa-ti vina o toba finala noua inseamna sa stai cum motorul in service pe bara.

Daca te hotarasti da bice... si uita-te pe link.

God speed.

 

/index.php?...p;#entry1908825

Am fost astazi si am rezolvat cu asigurarea, am mers la directorul de la asigurari cu tipul care ma lovit ca nush ce combinatii politice au si a facut ala toate actele si ma sfatuit sa merg sa il repar la un service autorizat, asa am ales varianta galati. Chiar tipul care ma lovit mi-a dat de la el 200 de ron sa mai scot din cheltuieli. Stiu ca o sa cheltui mai mult mai ales ca am de facut vre-o 3 drumuri galati comanesti dar altii nici macar atat nu mi-ar fi dat ar fi zis ia asigurarea si descurcate. plus directorul de aici de la asirom mi-a dat nr lui de telefon si mi-a zis sa il sun cand ajung la galati la asirom daca intampin ceva probleme cu baietii deacolo.acum sa vedem cum so termina toata treaba asta ca din cate am vb la telefon cu un baiat de la service din galati o sa merg o s aimi faca o calculatie si un deviz si dupa ce asiromul isi da accepul de plata o sa comande piesele si cand vin piesele o sa duc motorul la reparat.asta e distractia deacum incepe.

Editat de scamosu_gl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine o faci in regie proprie

oricum o sa iasa dauna totala

la regie proprie nu trebuie sa duci nici o factura doar devizul de reparatii

iar cu cererea completata o sa cazi la pace pe o suma mai mica

vopsesti carenele ,iei un set de tobe aftermarket s.a.m.d.

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...