Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

de ce ar face?

omul a intrebat ceva.

ai luat sau nu?

ai participat? sau doar gura casca si ne dam cu presupusul

 

Da, doar "gura casca" si'mi dau cu presupusul... diferenta e ca, fata de voi, am fost la fatza locului si chiar stiu sa interpretez ce am vazut.

 

Dealtfel, Emilyo chiar a confirmat cele afirmate de mine, lucru pentru care mi'a castigat respectul.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, doar "gura casca" si'mi dau cu presupusul... diferenta e ca, fata de voi, am fost la fatza locului si chiar stiu sa interpretez ce am vazut.

 

Dealtfel, Emilyo chiar a confirmat cele afirmate de mine, lucru pentru care mi'a castigat respectul.

 

Ride Safe!

;) :bow: :bow: Zeule

Editat de ZLD_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a lasat frigul afara si se simte.Se simte si in curbe,se simte si la franare.Aviz amatorilor.Dupa ce scapasem de fobia curbelor -experienta neplacuta acum 3 ani cu o curba plina de grau curs din remorca-sambata trecuta un prieten cu care ma dau frecvent a cazut pe o baliga de animal.Norocul lui ca avea echipament complet si a scapat cu simple contuzii.Motocicleta insa nu a scapat la fel de usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e adevarat ca trag f bine R-1-urile dar la capitolul confort sunteti cu cateva clase peste ei. sunt curios emile daca ei cand au ajuns acasa se simnteau asa de bine ca tine<400km pe r1=spate blocat>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pistele de AD de la noi sunt facute dintr-un ciment special,dar asta are in componenta prea mult balastru pentru ca se vedeau pietrele lucioase la suprafata.Nu mai vorbesc de rosturile umplute cu smoala.A fost bine ca nu s-a varsat totusi nimeni.Nu mai vedeam in veci curse moto in Romania.Sa nu spun ca pe la jumatatea cursei se simtea un vant lateral puternic.Am fost de umplutura printre masini,dar de apreciat atitudinea lor.

Mesaj completat

Pentru mine cei 400 km au fost o placere desi eram praf ca stare de sanatate-am radiografiile inca in masina cu coloana plina de ciocuri,spondiloza si o alta intreaga lista intraga facute pe fireblade.R1 ramane o motocicleta frumoasa si rea.R1 este pentru sprint si curbe,busa este de plimbare.Cand veti ajunge la 34 de ani dupa multi ani de motociclism o sa va doriti asa ceva.Unii stiu cred deja cum este sa steacu BEN GAY sau Fastum gel prin buzunare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r1 plin cu un pilot subtirel si echipat are cam 300 kg..

busa plina cu tine echipat ..in jur de 400 kg...rezulta ( la putere aproximativ la fel ) cam 25 % greutate in plus pentru tine..

asa ca..nici intr-o zi extraodinara nu cred ca aveai vre-o sansa...dupa 270-280km/h cred ca se schimbau datele problemei( si mureau dependentii de yzf de ciuda... :bow: )

eu merg la concursuri de enduro si cross-enduro si filozofia mea e urmatoarea...sa particip, sa ma distrez ;) , sa nu-mi rup nimic si...sa nu ies ultimul...

asa ca .. TOT RESPECTUL EMILE!!!

boo the lamers!!

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar am scos aer din el pana pe la 1 atmosfera ...

 

 

Cum ai apreciat presiunea cand l'ai dezumflat, ca parca nu te'am vazut cu nici un manometru...

 

Oricum, cred ca de aici ti se trag toate problemele pe care le'ai acuzat, respectiv comportamentul "ciudat" al ambreajului si al transferului de putere cat si cele de stabilitate si manevrabilitate La aceasta presiune (spate), avantajul putinei aderenta in plus obtinute prin marirea (exagerata) a petei de contact a fost cu mult depasit de sarcina suplimentara a motorului ...

 

Poate ca ai avut si o zi proasta, medical si spiritual, insa cu siguranta ai avut si ALT motor decat cel cu care erai invatat: "incarcat" cu o mai mare "greutate" decat cea proprie si mult mai capricios in comportament.

 

Sa ma corecteze "specialistii in domeniu", insa la motociclete nu cred ca e bine sa cobori sub 1.6-1.8 atm chiar si pentru liniute.

 

( cca 1 atm este folosita intr-adevar in "drag-racing'ul" profesionist, insa acolo gumele au alte dimensiuni, alta forma si cu totul alta compozitie )

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e adevarat ca trag f bine R-1-urile dar la capitolul confort sunteti cu cateva clase peste ei. sunt curios emile daca ei cand au ajuns acasa se simnteau asa de bine ca tine<400km pe r1=spate blocat>

 

Oricum e greu pentru o busa sa se tina dupa o vitezana de 1000 la plecare daca nu are cel putin 250 cp la roata (cum spunea Reaper) adica vreo 300 adunati asa de prin toate consumabilele! Trebe turbo frate si le rupem dosu' de nu se vad!

 

Si cel care a avut-o pe Joiana inante s-a fugarit cu un gixxer de 1000 si nu a avut ce-i face!

 

DAR de la 250 incolo......eeeee ii cam ia vantul pe flacaiasi! ;)

Mesaj completat

cat despre R1 sunt si rapide si usoare si rele de musca dar oricine isi are nasul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Dupa cum bine se vede afara s-a cam f..tut vremea. Asa ca incep sa ma pregatesc de iarna, drept urmare ma intereseaza un stander de spate . Se potrivesc cele universale ? Voi de care aveti ? La motoreta anterioara aveam cric central si nu am avut nevoie, plus ca e folositor si la uns lantul .

 

....nu lua un stander universal pt ca eu am patit-o , noroc ca cel de unde l-am cumparat l-a primit inapoi....nu incape din cauza ca e scurt si nu foarte lat si din cauza franei spate nu reusesti sa-l introduci pe bascula...incearca de la Louis, eu de acolo l-am luat cu 50 euro si se potriveste de minune dar e un model cu role pt ca iti usureaza ridicarea motorului....vezi catalogul daca-l ai daca nu o sa gasesti pe net revista....sunt firme in buc care aduc la comanda sau chiar au pe stoc asa ceva....vezi www.paulas-bikershop.com din Ploiesti si Buc ....succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....nu lua un stander universal pt ca eu am patit-o , noroc ca cel de unde l-am cumparat l-a primit inapoi....nu incape din cauza ca e scurt si nu foarte lat si din cauza franei spate nu reusesti sa-l introduci pe bascula...incearca de la Louis, eu de acolo l-am luat cu 50 euro si se potriveste de minune dar e un model cu role pt ca iti usureaza ridicarea motorului....vezi catalogul daca-l ai daca nu o sa gasesti pe net revista....sunt firme in buc care aduc la comanda sau chiar au pe stoc asa ceva....vezi www.paulas-bikershop.com din Ploiesti si Buc ....succes

 

Merci , o sa ma duc pe la ei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai bune standere sunt cele de genul:

ROBBYMOTO_CavallettoPost.jpg

 

cele din louis sunt niste mari kkturi, eu ala de fata l'am modificat greu de tot ca sa pot sa il folosesc pe supersportive, lovea in carene etc

cel de spate ..un cosmar sa il fixezi, asa ca l'am modificat si pe ala dupa un proiect valabil (am copiat o marca buna ca sa nu il arunc sa ma simt ca un prost ca l'am cumparat si nu il pot folosi)

 

cu cel de mai sus in 2 secunde ridic orice motor ;) fara evort si fara sa stau sa fixez talpicile alea nenorocite care intra sub bascula si se intampla sa mai alunece etc...

 

pe fata va recomand ceva bun, cel din stanga. sunt cele mai bune standere frontale, cele mai stabile, poti demonta furcile etc, si il cumparato o data in viata :

cavalletti_bkr_2009_01.jpg

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai luat locul 1 ?

:bow: Hmm..ma gandeam ca ai participat si tu,dar vad ca faci pe desteptul si nu te prinde. Tu,pana la urma...cine esti?? Esti ceva campion national sau international la liniute,etc. ? Imi pare rau,dar nu am auzit de tine. Asa,erai acolo in multime si...? Sau daca citesti una alta pe gogule,pe diferite siteuri de drag racing si spui aici doua vorbe,te face un bun cunoscator al curselor de liniute ? Nu mi-ai spus,ai concurat vreodata undeva,ai studiat si mai ales,incercat diferite pozitii ale corpului in start si cursa, ai incercat diferite metode de start cu ambreaje actionate prin cabluri, sist hidraulice,diferite tipuri de motoare,ambreaje umede,uscate,etc?Poate...sau poate nu...Asa ca,pana la urma..tu.. cine esti?

Nu ca m-ar interesa in mod deosebit,dar tare sunt curios pe ce se bazeaza cuvintele astea putine,rare si pline de intelepciune ca ale unui maestru kung-fu din filmele cu batai.

Este ca si cum eu(adica tu),un guracasca la o cursa,ii spune lui Dani Petrosa ca daca scotea mai mult umarul si tinea limba drept in gura ar fi putut sa il bata pe Rossi. Ce conteaza..Am motor,am tras o liniuta in parcare de am bagat in spital babele si pisicile tomberoneze deci pot sa dau sfaturi,nu ?..pfff

 

Bravo Emi ;)

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bueiii baieti... de ce se lasa cu scandal.... Reaper te-ai trezit cu fata la cearsaf.... hai sa lasam lumea in pace.... nu e nevoie niceaieri de asemenea show-uri...serios pe bune acu... cel mai ok ar fi ca tu si alex YO4HGX sa faceti o liniutza dupa aia ala care pierde sa dea berea si friptura.... cam asa trebuie dovedita indemanarea unuia sau a celuilalt nu prin ... cuvinte urate si chestii de astea.... e simplu organizam undeva ... vine fiecare cu mobra lui cate atosfere vrea in roata cu cati rucsaci cu pietre ( ca sa nu se ridice mobra pe o roata sau sa derapeze ) si ce o mai trebui pe acolo si START ... apoi tragem concluzii mancam friptura bem bere etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Imi pare rau, dar nu am auzit de tine ...

 

Nici eu nu am auzit despre tine, dar in schimb mie nu'mi pare rau!

 

Daca ai fi asistat la "eveniment", poate ai fi inteles la ce ma refer, sau cel putin as fi incercat sa'mi sustin punctele de vedere, asa... este evident ca nu urmaresti decat o confruntare de genul "scula lu' taica'meu e mai mare decat scula lu' taica'tau!". Eu unul cel putin, am trecut de varsta aia...

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai jos

ce se demonstreaza dupa o liniuta? nimik

am trecut de mult de faza aia cand ma trageam cu nova de schimbam garnitura de chiluloasa dupa 5k

am preferat acel w.e. sa ies la o tura cu prietenii si sotia la o plimbare prin tara

tocmai ca sa evit ingineri ca tine care sa scrie pe forum cum avea unul presiunea mica, pozitia incorecta etc care este scopul tau de ai scris aici

sa te lauzi ca ai batut o busa si ce ?

ai ramas corinjent

 

si vrei liniuzta cu reaper de ce?

sa demonstrezi ce?

crezi ca daca ma intreci pe mine ,reaper sau emil la liniutza esti mai smart mai cool mai raisar , nu tata nu asta inseamna motociclism

pune o frana de urgenta pe apa si scapa cu viata aia inseamna motociclism ca asa orice papagal baga mana in gaz cu mai mult sau mai putin succes

ramai in lumea ta si nu te mai baga la grupa mare

pleaca la scara ta nu ne jucam cu tine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele mai bune standere sunt cele de genul:

ROBBYMOTO_CavallettoPost.jpg

 

cele din louis sunt niste mari kkturi, eu ala de fata l'am modificat greu de tot ca sa pot sa il folosesc pe supersportive, lovea in carene etc

cel de spate ..un cosmar sa il fixezi, asa ca l'am modificat si pe ala dupa un proiect valabil (am copiat o marca buna ca sa nu il arunc sa ma simt ca un prost ca l'am cumparat si nu il pot folosi)

 

cu cel de mai sus in 2 secunde ridic orice motor ;) fara evort si fara sa stau sa fixez talpicile alea nenorocite care intra sub bascula si se intampla sa mai alunece etc...

 

pe fata va recomand ceva bun, cel din stanga. sunt cele mai bune standere frontale, cele mai stabile, poti demonta furcile etc, si il cumparato o data in viata :

cavalletti_bkr_2009_01.jpg

 

 

De unde le-ai luat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...