emylyo Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 S-a lasat frigul afara si se simte.Se simte si in curbe,se simte si la franare.Aviz amatorilor.Dupa ce scapasem de fobia curbelor -experienta neplacuta acum 3 ani cu o curba plina de grau curs din remorca-sambata trecuta un prieten cu care ma dau frecvent a cazut pe o baliga de animal.Norocul lui ca avea echipament complet si a scapat cu simple contuzii.Motocicleta insa nu a scapat la fel de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) uitati ce asfalt nasol, sau ciment ce o fi ala turnat in placi nu isi are rost nici o scuza, moto au fost doar de umplutura, probe aici Editat Octombrie 27, 2009 de sorinm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 e adevarat ca trag f bine R-1-urile dar la capitolul confort sunteti cu cateva clase peste ei. sunt curios emile daca ei cand au ajuns acasa se simnteau asa de bine ca tine<400km pe r1=spate blocat> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 27, 2009 Autor Share Postat Octombrie 27, 2009 Pistele de AD de la noi sunt facute dintr-un ciment special,dar asta are in componenta prea mult balastru pentru ca se vedeau pietrele lucioase la suprafata.Nu mai vorbesc de rosturile umplute cu smoala.A fost bine ca nu s-a varsat totusi nimeni.Nu mai vedeam in veci curse moto in Romania.Sa nu spun ca pe la jumatatea cursei se simtea un vant lateral puternic.Am fost de umplutura printre masini,dar de apreciat atitudinea lor. Mesaj completat Pentru mine cei 400 km au fost o placere desi eram praf ca stare de sanatate-am radiografiile inca in masina cu coloana plina de ciocuri,spondiloza si o alta intreaga lista intraga facute pe fireblade.R1 ramane o motocicleta frumoasa si rea.R1 este pentru sprint si curbe,busa este de plimbare.Cand veti ajunge la 34 de ani dupa multi ani de motociclism o sa va doriti asa ceva.Unii stiu cred deja cum este sa steacu BEN GAY sau Fastum gel prin buzunare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 R1, curbe ? pentru asta exista RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 Zeule Bite me! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 (editat) r1 plin cu un pilot subtirel si echipat are cam 300 kg.. busa plina cu tine echipat ..in jur de 400 kg...rezulta ( la putere aproximativ la fel ) cam 25 % greutate in plus pentru tine.. asa ca..nici intr-o zi extraodinara nu cred ca aveai vre-o sansa...dupa 270-280km/h cred ca se schimbau datele problemei( si mureau dependentii de yzf de ciuda... ) eu merg la concursuri de enduro si cross-enduro si filozofia mea e urmatoarea...sa particip, sa ma distrez , sa nu-mi rup nimic si...sa nu ies ultimul... asa ca .. TOT RESPECTUL EMILE!!! boo the lamers!! Editat Octombrie 27, 2009 de octavius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 27, 2009 Share Postat Octombrie 27, 2009 ... dar am scos aer din el pana pe la 1 atmosfera ... Cum ai apreciat presiunea cand l'ai dezumflat, ca parca nu te'am vazut cu nici un manometru... Oricum, cred ca de aici ti se trag toate problemele pe care le'ai acuzat, respectiv comportamentul "ciudat" al ambreajului si al transferului de putere cat si cele de stabilitate si manevrabilitate La aceasta presiune (spate), avantajul putinei aderenta in plus obtinute prin marirea (exagerata) a petei de contact a fost cu mult depasit de sarcina suplimentara a motorului ... Poate ca ai avut si o zi proasta, medical si spiritual, insa cu siguranta ai avut si ALT motor decat cel cu care erai invatat: "incarcat" cu o mai mare "greutate" decat cea proprie si mult mai capricios in comportament. Sa ma corecteze "specialistii in domeniu", insa la motociclete nu cred ca e bine sa cobori sub 1.6-1.8 atm chiar si pentru liniute. ( cca 1 atm este folosita intr-adevar in "drag-racing'ul" profesionist, insa acolo gumele au alte dimensiuni, alta forma si cu totul alta compozitie ) Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Felicitari Emylyo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 e adevarat ca trag f bine R-1-urile dar la capitolul confort sunteti cu cateva clase peste ei. sunt curios emile daca ei cand au ajuns acasa se simnteau asa de bine ca tine<400km pe r1=spate blocat> Oricum e greu pentru o busa sa se tina dupa o vitezana de 1000 la plecare daca nu are cel putin 250 cp la roata (cum spunea Reaper) adica vreo 300 adunati asa de prin toate consumabilele! Trebe turbo frate si le rupem dosu' de nu se vad! Si cel care a avut-o pe Joiana inante s-a fugarit cu un gixxer de 1000 si nu a avut ce-i face! DAR de la 250 incolo......eeeee ii cam ia vantul pe flacaiasi! Mesaj completat cat despre R1 sunt si rapide si usoare si rele de musca dar oricine isi are nasul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Salut,Dupa cum bine se vede afara s-a cam f..tut vremea. Asa ca incep sa ma pregatesc de iarna, drept urmare ma intereseaza un stander de spate . Se potrivesc cele universale ? Voi de care aveti ? La motoreta anterioara aveam cric central si nu am avut nevoie, plus ca e folositor si la uns lantul . ....nu lua un stander universal pt ca eu am patit-o , noroc ca cel de unde l-am cumparat l-a primit inapoi....nu incape din cauza ca e scurt si nu foarte lat si din cauza franei spate nu reusesti sa-l introduci pe bascula...incearca de la Louis, eu de acolo l-am luat cu 50 euro si se potriveste de minune dar e un model cu role pt ca iti usureaza ridicarea motorului....vezi catalogul daca-l ai daca nu o sa gasesti pe net revista....sunt firme in buc care aduc la comanda sau chiar au pe stoc asa ceva....vezi www.paulas-bikershop.com din Ploiesti si Buc ....succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 de pe louis il am si eu, se potriveste pe toate SSurile de la noi. e atat de practic incat mi`l ridic singur pe stander. iti recomand sa iti iei si a 2.a parte a standerului de pe louis , care il face si stander de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 ....nu lua un stander universal pt ca eu am patit-o , noroc ca cel de unde l-am cumparat l-a primit inapoi....nu incape din cauza ca e scurt si nu foarte lat si din cauza franei spate nu reusesti sa-l introduci pe bascula...incearca de la Louis, eu de acolo l-am luat cu 50 euro si se potriveste de minune dar e un model cu role pt ca iti usureaza ridicarea motorului....vezi catalogul daca-l ai daca nu o sa gasesti pe net revista....sunt firme in buc care aduc la comanda sau chiar au pe stoc asa ceva....vezi www.paulas-bikershop.com din Ploiesti si Buc ....succes Merci , o sa ma duc pe la ei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Merci , o sa ma duc pe la ei ! ....despre asta e vorba , asa am si eu si e ok , poti sa-l pui si sa-l ridici singur daca incaleci motorul invers.... http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...+ron-74673.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 am si eu dasta dar capitanul are altul mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) cele mai bune standere sunt cele de genul: cele din louis sunt niste mari kkturi, eu ala de fata l'am modificat greu de tot ca sa pot sa il folosesc pe supersportive, lovea in carene etc cel de spate ..un cosmar sa il fixezi, asa ca l'am modificat si pe ala dupa un proiect valabil (am copiat o marca buna ca sa nu il arunc sa ma simt ca un prost ca l'am cumparat si nu il pot folosi) cu cel de mai sus in 2 secunde ridic orice motor fara evort si fara sa stau sa fixez talpicile alea nenorocite care intra sub bascula si se intampla sa mai alunece etc... pe fata va recomand ceva bun, cel din stanga. sunt cele mai bune standere frontale, cele mai stabile, poti demonta furcile etc, si il cumparato o data in viata : Editat Octombrie 29, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 (editat) Tu ai luat locul 1 ? Hmm..ma gandeam ca ai participat si tu,dar vad ca faci pe desteptul si nu te prinde. Tu,pana la urma...cine esti?? Esti ceva campion national sau international la liniute,etc. ? Imi pare rau,dar nu am auzit de tine. Asa,erai acolo in multime si...? Sau daca citesti una alta pe gogule,pe diferite siteuri de drag racing si spui aici doua vorbe,te face un bun cunoscator al curselor de liniute ? Nu mi-ai spus,ai concurat vreodata undeva,ai studiat si mai ales,incercat diferite pozitii ale corpului in start si cursa, ai incercat diferite metode de start cu ambreaje actionate prin cabluri, sist hidraulice,diferite tipuri de motoare,ambreaje umede,uscate,etc?Poate...sau poate nu...Asa ca,pana la urma..tu.. cine esti? Nu ca m-ar interesa in mod deosebit,dar tare sunt curios pe ce se bazeaza cuvintele astea putine,rare si pline de intelepciune ca ale unui maestru kung-fu din filmele cu batai. Este ca si cum eu(adica tu),un guracasca la o cursa,ii spune lui Dani Petrosa ca daca scotea mai mult umarul si tinea limba drept in gura ar fi putut sa il bata pe Rossi. Ce conteaza..Am motor,am tras o liniuta in parcare de am bagat in spital babele si pisicile tomberoneze deci pot sa dau sfaturi,nu ?..pfff Bravo Emi Editat Octombrie 29, 2009 de Reaper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Bueiii baieti... de ce se lasa cu scandal.... Reaper te-ai trezit cu fata la cearsaf.... hai sa lasam lumea in pace.... nu e nevoie niceaieri de asemenea show-uri...serios pe bune acu... cel mai ok ar fi ca tu si alex YO4HGX sa faceti o liniutza dupa aia ala care pierde sa dea berea si friptura.... cam asa trebuie dovedita indemanarea unuia sau a celuilalt nu prin ... cuvinte urate si chestii de astea.... e simplu organizam undeva ... vine fiecare cu mobra lui cate atosfere vrea in roata cu cati rucsaci cu pietre ( ca sa nu se ridice mobra pe o roata sau sa derapeze ) si ce o mai trebui pe acolo si START ... apoi tragem concluzii mancam friptura bem bere etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 ... Imi pare rau, dar nu am auzit de tine ... Nici eu nu am auzit despre tine, dar in schimb mie nu'mi pare rau! Daca ai fi asistat la "eveniment", poate ai fi inteles la ce ma refer, sau cel putin as fi incercat sa'mi sustin punctele de vedere, asa... este evident ca nu urmaresti decat o confruntare de genul "scula lu' taica'meu e mai mare decat scula lu' taica'tau!". Eu unul cel putin, am trecut de varsta aia... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 stai jos ce se demonstreaza dupa o liniuta? nimik am trecut de mult de faza aia cand ma trageam cu nova de schimbam garnitura de chiluloasa dupa 5k am preferat acel w.e. sa ies la o tura cu prietenii si sotia la o plimbare prin tara tocmai ca sa evit ingineri ca tine care sa scrie pe forum cum avea unul presiunea mica, pozitia incorecta etc care este scopul tau de ai scris aici sa te lauzi ca ai batut o busa si ce ? ai ramas corinjent si vrei liniuzta cu reaper de ce? sa demonstrezi ce? crezi ca daca ma intreci pe mine ,reaper sau emil la liniutza esti mai smart mai cool mai raisar , nu tata nu asta inseamna motociclism pune o frana de urgenta pe apa si scapa cu viata aia inseamna motociclism ca asa orice papagal baga mana in gaz cu mai mult sau mai putin succes ramai in lumea ta si nu te mai baga la grupa mare pleaca la scara ta nu ne jucam cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 cele mai bune standere sunt cele de genul: cele din louis sunt niste mari kkturi, eu ala de fata l'am modificat greu de tot ca sa pot sa il folosesc pe supersportive, lovea in carene etc cel de spate ..un cosmar sa il fixezi, asa ca l'am modificat si pe ala dupa un proiect valabil (am copiat o marca buna ca sa nu il arunc sa ma simt ca un prost ca l'am cumparat si nu il pot folosi) cu cel de mai sus in 2 secunde ridic orice motor fara evort si fara sa stau sa fixez talpicile alea nenorocite care intra sub bascula si se intampla sa mai alunece etc... pe fata va recomand ceva bun, cel din stanga. sunt cele mai bune standere frontale, cele mai stabile, poti demonta furcile etc, si il cumparato o data in viata : De unde le-ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 stai jos... ai ramas corinjent ... ramai in lumea ta si nu te mai baga la grupa mare ... pleaca la scara ta nu ne jucam cu tine Si daca nu, ce faci, ma spui lu' mamica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Nici eu nu am auzit despre tine, dar in schimb mie nu'mi pare rau! Daca ai fi asistat la "eveniment", poate ai fi inteles la ce ma refer, sau cel putin as fi incercat sa'mi sustin punctele de vedere, asa... este evident ca nu urmaresti decat o confruntare de genul "scula lu' taica'meu e mai mare decat scula lu' taica'tau!". Eu unul cel putin, am trecut de varsta aia... Ride Safe! Pai de mine nu ai cum sa auzi deoarece nu stiu asa multe ca tine despre distribuirea greutatii, atmosfere si ambreaje. Cat despre confruntare.. ..glumesti? Tu te-ai trezit sa spui ca scula lui'' taica'tau este mai mare''.Eu doar te-am contrazis si raman la parerea ca nu are cum..tu esti facut in palma dupa cate ''aere'' ai . Multijet desteptule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 (editat) nu cred ca are rost sa mai continuii aceasta polemica si nu cred ca are rost sa implicam mamele atata sti atata zici asfalt uscat, mergi cu Dumezeu unde vrei! Editat Octombrie 30, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 ce va tot intepati atat la liniute bate ala cu experienta mai multa .. presiunea putin mai mica ajuta in primii metri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.