GINO_xxx Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 http://www.fasterandfaster.net/2008/08/thr...d-hayabusa.html Ori ce ai zice,Capitane....sunt urate cu spume Mesaj completat pe langa ca-s urate cu spume nu-s bune decat de poze ca l-a manevrabilitate pe curbe sunt inutile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Aceste creatii sint niste 'opere de arta"care au la baza o busa,dar in nici un caz nu sint motociclete.Doar cine nu stie sa duca un motor in curbe,poate sa vrea asa ceva,ca sa aiba acoperire pt antitalent.Americanii din poze si-au adaptat motoarele pt drumurile lor.....adica 1000000000 mile linie dreapta,si nu cunosc faptul ca se poate lua o curba cu viteza mai mare de 10 mile/h.Acum, fiecare cu gandacii lui,dar sa strici ciclistica doar ca sa iesi in evidenta cand te opresti la terasa/benzinarie,inseamna sa renunti la ore de placere pt un minut de atentie din partea "publicului". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 si daca au fiecare si cate un r1 ptr curbe sau circuite iar cu magaoaiele astea se dau doar in stamba? poate la un moment dat nu mai primeaza utilitatea ci nebunia , gusturile , inovatia de orice fel . eu urmaresc cu interes -custom fighters- un site de afara unde toti nebunii isi ciopartesc mobrele si le sudeaza la loc care mai de care mai inventiv si ma crucesc pe zi ce trece unde ii poate duce imaginatia . pana acu ceva vreme credeam ca un cadru de aluminiu impuns sau indoit sau atins de sudura inseamna gunoi . se pare ca lucrurile nu stau chiar asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 (editat) Asa e Rock... dar ce e deja construit si modificat ulterior nu se comporta precum proiectul 3axis. Iar americanii isi permit sa modifice cam tot ce e original cu ce le trece prin cap. http://www.julienrondino.com/ Reamintesc ...proiectul e nou nu e o modificare a unor motociclete deja construite... Ciclistica o sa se vada dupa ce se lanseaza modelul pe strada... Editat Noiembrie 3, 2010 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 si daca au fiecare si cate un r1 ptr curbe sau circuite iar cu magaoaiele astea se dau doar in stamba?poate la un moment dat nu mai primeaza utilitatea ci nebunia , gusturile , inovatia de orice fel . eu urmaresc cu interes -custom fighters- un site de afara unde toti nebunii isi ciopartesc mobrele si le sudeaza la loc care mai de care mai inventiv si ma crucesc pe zi ce trece unde ii poate duce imaginatia . pana acu ceva vreme credeam ca un cadru de aluminiu impuns sau indoit sau atins de sudura inseamna gunoi . se pare ca lucrurile nu stau chiar asa . Tocmai asta am scris si eu mai sus,ca sint opere de arta,nicidecum motociclete de calarit.In rest m-am referit la cine isi doreste asa ceva ca unic motor e paralel cu motociclismul.Cea ce priveste cadrul de aluminiu sudat,daca e facut cu aparat performant,si de un sudor priceput iese mai rezistent ca din fabrica vezi cite GSXR-uri de 2-3 ani s-au rupt la sudura. (cel negru s-a rupt din cauza unui high-side,fara urmari grave pt pilot) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 pai asa se intampla cu sudura ... cedeaza... probabil ca sa mai usureze cadrul l-au facut mai subtire in carne... Iar Gixxerele... vad ca sunt an recent dupa ertrierii radiali... oare chiar asa usor sa se rupa...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 cine stie ce impact au suferit? cred si eu ca in lupta cal/kil fabricantii scot de unde pot . intalnim frecvent rezervoare mici , "bai de ulei" subdimensionate, etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) http://www.fasterandfaster.net/2008/08/thr...d-hayabusa.html Ori ce ai zice,Capitane....sunt urate cu spume Mesaj completat Si totusi ce parbriz are Busa din dreapta? Sau de fapt sunt 2 extensii? Oricum, seamana mult cu geamurile electrice de pe motocicletele sport-touring. Editat Noiembrie 5, 2010 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Arata ca un parbriz de GTR 1400... iar dublura de sus e facuta de PUIG se gasesc in comert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat Noiembrie 8, 2010 Share Postat Noiembrie 8, 2010 Pt amatorii de liniute,o jucarioara ieftina http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsx-1...tml?msg=2740459 .Nu stiu daca se inmatriculeaza,dar e bun de parcat la terasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 Pt amatorii de liniute,o jucarioara ieftina http://www.moto.it/moto-usate/suzuki/gsx-1...tml?msg=2740459 .Nu stiu daca se inmatriculeaza,dar e bun de parcat la terasa. drag racing preferata lu Capitanu hai cu vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Noiembrie 9, 2010 Share Postat Noiembrie 9, 2010 eh... mai sunt si alti voinici... cica s-a apucat spiderman de dragracing asta e uzina... Mesaj completat sau costumul in dungulite de mafiot italian nascut in USA... sic nu?!...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 acum ca am terminat de reparat mobra( schimat distributie si reparat cutie) ma apuc de up-grade o sa revin cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 acum ca am terminat de reparat mobra( schimat distributie si reparat cutie)ma apuc de up-grade o sa revin cu poze iiihhhhaaaaa!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 acum ca am terminat de reparat mobra( schimat distributie si reparat cutie)ma apuc de up-grade o sa revin cu poze Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Bafta la modificari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Noi up-date... Am trecut usor de faza cu interfata si comunicare ,acum ne batem capul cu stabilirea hartilor cele mai bune,legate de AFR. Ce pot spune acum este ca de la inceput cu primele harti este o DIFERENTA! Ceva imagini: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) buna treaba geo pacat ca la a mea este mai greu de umblat in ea acum se poate vedea rezervorul model 2008 in toata splendoarea lui(bineniteles tot negru black panther mic2) am schimbat kit-ul de lant cu pinioane vortex pe spate +3 asa ca in mod normal ar trebuie sa am o eroare la vitezometru pentru a vedea viteza reala si nu numai am montat un GPS mai urmeaza si alte gadgeturi Editat Noiembrie 11, 2010 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 buna treaba geopacat ca la a mea este mai greu de umblat in ea acum se poate vedea rezervorul model 2008 in toata splendoarea lui(bineniteles tot negru black panther mic2) am schimbat kit-ul de lant cu pinioane vortex pe spate +3 asa ca in mod normal ar trebuie sa am o eroare la vitezometru pentru a vedea viteza reala si nu numai am montat un GPS mai urmeaza si alte gadgeturi navi e fixata definitiv acolo<nu-mi dau seama cum ai prinso>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 da este definitiv montat suportul modulul se declipseaza usor prinderea suportului se afla deasupra rezervorului de ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragStar Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Un plug mai trebuie sa-i puna si a rezolvat toate problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Un plug mai trebuie sa-i puna si a rezolvat toate problemele Se pare ca sta bine doar la suprafata ca la interior nu prea" te da pe spate" puterea! La asemenea roata spate trebuia lejer 500 Hp s-o miste dar daca ne uitam la lant ala nu este de motor care livreaza 500 caluti! Sau poate o are doar de expozitie echipata acum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Am scapat-o azi ... Dimineata, nu mi-am baut cafeaua...am scos-o de unde o tin parcata, am pornit-o sa se incalzeasca si-am vrut sa ma dau jos de pe ea sa-mi pun casca... Am uitat sa-i pun cricul (cricuuuuuuu' baaaaaa !!! )... drept urmare,fata mea gramada pe mine . Noroc ca a cazut pe mine si n-a patit nimic...nici macar o zgarietura !!! In schimb eu, una bucata buca stanga cu o vanataie cat o pomana tiganeacsa, chisioru' stang la fel...combi plin de noroi si , cel mai important, orgoliu meu ranit (noroc ca nu m-a vazut nimeni ). M-am sustras usor de sub ea (grea e ma !!! ) si da-i si ridica animalul. Odata ridicata, verificat in amanunt danuele ( niciuna, din fericire pt mine, ca nu mi-as fi iertat-o niciodata daca patea ceva ca-s eu cascata ), uitat stanga-dreapta sa vad cati vechin m-au vazut si cati se sparg de ras ( niciunul ), sunat frumos la interfon si anuntat "Pretene, hai jos c-am scapat Harabuza ! " ; " Ce-ai facut ????" Pretenu'coborat jos in 5 secunde ( de la etajul 4 !!!). Scandalu'cat casa: (tot eu !!! ) "Ahaaa!!! Nu ma iubesti !!! Te-ai uitat prima data la mobra si dupa m-ai intrebat daca sunt ok !!! " Pretenu'dat peste bot "Tu nu te-ai uitat la ea prima data si dupa te-ai uitat la tine?!?" Tacut din gura, pupat preten ca-i baiat bun , urcat pe mobra si mers in treaba mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) Bravo, bine ca nu ai patit nimic. Data aviatoare cauta cricu, prima data. TNG - Still working ? nu ai terminat inca tunningu electronic ? Nashu : sa stii ca imi place - ma batea si pe mine gandu de un GPS dar...pt Ro nu are sens, oricum imi place. Numai bine Editat Noiembrie 11, 2010 de Morrisson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carturaru' Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) Nashule, ia zi tata, ca in weekend se anunta pixda vremea, facem un race mic pe Cheia? Cu foto shooting cu tot, ca pe vremuri Sambata sau duminica? Editat Noiembrie 11, 2010 de Carturaru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.