Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De si sunt de statura mica,mie-mi convine pozitia originala,dupa 1600km in 17 ore,fundu' ma durea,si nu bratele......depinde de fiecare cum se-nvata.

Intrand pe link-ul dat de "danutu m" pot sa spun ca sunt de bun gust semighidoanele HeliBars.E o alternativa buna pt cei care vor un plus de comfort,fara sa-i strice look-ul.

post-4388-1297866761_thumb.jpg

 

As avea raspunsul la nelamurirea ta,dar ar fi unul prea rautacios,si avind in vedere ca e o sectiune cu destul bun gust a forumului,ma abtin......

...si de ce ar trebui sa fie raspunsul rautacios.?! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PANTERA are dreptate am pus manete shorty, am schimbat lichidul, facut aerisirea si am rezolvat problema.

eu nu am probleme cu franele

sunt multumit de ele pentru ca le stiu limitele si am adaptat stilul

dar sincer nu se compara cu franele de la 954 dar iarasi comparam mere cu pere

si va rog sa nu radeti de culloare :bigstar:

post-15751-1297880467_thumb.jpg

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pantera.....am uitat de levier,eu am Pazzo,modelul scurt......oare de aia nu-mi prind degetele? :bigstar:

@ Cristi.....pt ca unii isi monteaza pe Busa ghidon de chopper,parbriz de 1m,crezand ca o sa se comporte ca un FJR,XX,K1200 GT,etc.Problema e ca Busa nu a fost proiectat pt asta.E ca si cum ti-ai lua Lamborghini in loc de o berlina pt taximetrie,crezand ca montatul unei firme deasupra,si colantarea cu scrisul TAXI, o face ideal pt acest lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine frana este stok,nu am schimbat nimic ptr ca dupa cum spunea si Capitanul investitie mare si rezultat mic.

ca nu blocheaza fata mi se pare ok dar la mine dupa o suita de franari nu mai tine la fel,frana nu mai tine in acelasi punct,maneta devine moale si cum spunea un coleg mai devreme imi pring ghearele.

 

ce kit de lant este mai trainic? ultimul a tinut putin peste 10 000 km si ma gandesc ca nu a fost alegerea potrivita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PANTERA are dreptate am pus manete shorty, am schimbat lichidul, facut aerisirea si am rezolvat problema.

eu nu am probleme cu franele

sunt multumit de ele pentru ca le stiu limitele si am adaptat stilul

dar sincer nu se compara cu franele de la 954 dar iarasi comparam mere cu pere

si va rog sa nu radeti de culloare :D

Is si fomeile astea bune la ceva :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si va rog sa nu radeti de culloare :laugh:

nu radem...am ras anul trecut :D ...anul asta asteptam ceva nou

Mesaj completat

crezand ca o sa se comporte ca un FJR,XX,K1200 GT,etc.

E ca si cum ti-ai lua Lamborghini in loc de o berlina pt taximetrie,crezand ca montatul unei firme deasupra,si colantarea cu scrisul TAXI, o face ideal pt acest lucru.

ma bucur ca iti iubesti mobra atat de mult....dar diferentele fata de xx, zx12/14, k1200s nu sunt chiar asa radicale..

....

oricum..eu visez la franele alea...

tu ai leviere pazzo - eu sper ca sutele alea de euro sa le cheltui mult mai eficient

nu-mi mai spuneti aia cu adaptatul stilului ...e valabila intr-adevar..pana iti iese un tractor brusc din lateral :bigstar:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici cu tractorul ai dreptate ,dar la fel poate sa iasa chiar daca ai s1000rr si tot se taie filmul daca asa este scris

 

si apropo manetele mele nu sunt PAZZO sau altceva sunt chinezesti la 3 miloane setul :D

 

oricum succes in surubarit si daca gasesti solutia magica sa ne spui ca sa ne facem si noi :bigstar:

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Octavius

Imi iubesc mobra,doar de aia mi-am luat-o,dar nu sunt fanatic,cum poate ai inteles (o spal cel mult o data pe sezon :D ).Diferente radicale nu sunt,intr-e nici o mobra,ca toate merg pe 2 roti in echilibru.Idea era ca,un motor se achizitioneaza in functie de nevoie,vrei sa faci touring,iti iei un tourer care a fost facut pt asta.Vezi Kawasaki are ZX14 care e hypersport,si paralel face GTR-u pt touring cu motorizatie identica.Vezi articolele din anii 99-01,peste tot Busa,si zx12 sunt catalogate ca hypersport si nu sport touring.Mutatia de categorie au facut-o americanii,care si-au luat Busa ca era cel mai cool motor la vremea respectiva,dar si-au dat seama ca nu ajung la ghidon din cauza burtii,asa ca au umplut piata cu ghidon inalt,parbriz de 1m,si sa de chopper cu spatar (vezi corbin).La intruniri se uita cu aer superior la ceilalti ca doar ei conduc o Hayabusa,si nu un banal Harley,ca 80% dintr-e cei prezenti,de si poate cel cu Harley ii da fum in curbe.

Daca vrei sa te simti bine pe Busa,trebuie sa-ti adaptezi stilu de condus,ca ea sigur n-o sa se adapteze dupa tine,indiferent ce schimbari faci la ea,si ai mai multe sanse sa te lipesti de tractorul iesit brusc din lateral.

Am leviere Pazzo,pt ca acum 3 ani vegetam in strainezia si doar aia am gasit pe piata ce-mi placea.Credema ca luam si eu chinezesti ca a lui Nasu,ca nu prea sunt diferente intre ele,nici macar estetice.Hai :bigstar: ,ca mi-au obosit degetele de la cat am tastat.

Editat de TARZAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaaa...abia astept treaba cu durerea de gaoaza :bigstar:...si pantera la fel se pare :blink: !!!!

acu...sa nu ma intelegeti gresit si sa incepeti cu toate mistourile din lume :laugh:

......

oricum etrierii ii am ..si intr-un fel sau altul..o sa-i montez...

daca nu-mi convine ii dau jos...nu-i mare lucru

va tin la curent....alternativ :D

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaaa...abia astept treaba cu durerea de gaoaza ...si pantera la fel se pare !!!!

acu...sa nu ma intelegeti gresit si sa incepeti cu toate mistourile din lume

:bigstar: :D :laugh: :blink:

Daca dai cu ulei de bebelusi nu doare deloc :D E chiar foarte placut !

Editat de pantera
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Octavius

Imi iubesc mobra,doar de aia mi-am luat-o,dar nu sunt fanatic,cum poate ai inteles (o spal cel mult o data pe sezon :D ).Diferente radicale nu sunt,intr-e nici o mobra,ca toate merg pe 2 roti in echilibru.Idea era ca,un motor se achizitioneaza in functie de nevoie,vrei sa faci touring,iti iei un tourer care a fost facut pt asta.Vezi Kawasaki are ZX14 care e hypersport,si paralel face GTR-u pt touring cu motorizatie identica.Vezi articolele din anii 99-01,peste tot Busa,si zx12 sunt catalogate ca hypersport si nu sport touring.Mutatia de categorie au facut-o americanii,care si-au luat Busa ca era cel mai cool motor la vremea respectiva,dar si-au dat seama ca nu ajung la ghidon din cauza burtii,asa ca au umplut piata cu ghidon inalt,parbriz de 1m,si sa de chopper cu spatar (vezi corbin).La intruniri se uita cu aer superior la ceilalti ca doar ei conduc o Hayabusa,si nu un banal Harley,ca 80% dintr-e cei prezenti,de si poate cel cu Harley ii da fum in curbe.

Daca vrei sa te simti bine pe Busa,trebuie sa-ti adaptezi stilu de condus,ca ea sigur n-o sa se adapteze dupa tine,indiferent ce schimbari faci la ea,si ai mai multe sanse sa te lipesti de tractorul iesit brusc din lateral.

Am leviere Pazzo,pt ca acum 3 ani vegetam in strainezia si doar aia am gasit pe piata ce-mi placea.Credema ca luam si eu chinezesti ca a lui Nasu,ca nu prea sunt diferente intre ele,nici macar estetice.Hai :bigstar: ,ca mi-au obosit degetele de la cat am tastat.

 

Tarzane, nu ma prind care este problema ta. Chiar nu intelegi ca este vorba strict de gusturi si preferinte? O fi pentru tine Hayabusa un hypersport, dar pentru altii, cu ceva modificari, este un sport-touring destul de bun.

Si stii care-i faza tare cu americanii? Multe din piesele/accesoriile lor aftermarket, imbina al dracului de bine liniile Hayabusei (vezi cutiile laterale Corbin, Helibars-urile, parbriz Zero Gravity sport-touring).

La urma urmei cei doi termeni "hypersport" si "sport-touring" se pot rezuma si la stiluri de mers si consider ca Hayabusa le imbina pe ambele.

 

Uite una facuta cu bun gust.

post-38850-1297954369_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum etrierii ii am ..si intr-un fel sau altul..o sa-i montez...

daca nu-mi convine ii dau jos...nu-i mare lucru

va tin la curent....alternativ :D

Sper sa ai rezultatul la care te astepti,si sa ne dai peste nas la noi astia sceptici.

@Pantera......le ai cu tehnologia lubrifierii,nu gluma.... :bigstar:

Mesaj completat

Tarzane, nu ma prind care este problema ta. Chiar nu intelegi ca este vorba strict de gusturi si preferinte? O fi pentru tine Hayabusa un hypersport, dar pentru altii, cu ceva modificari, este un sport-touring destul de bun.

Si stii care-i faza tare cu americanii? Multe din piesele/accesoriile lor aftermarket, imbina al dracului de bine liniile Hayabusei (vezi cutiile laterale Corbin, Helibars-urile, parbriz Zero Gravity sport-touring).

La urma urmei cei doi termeni "hypersport" si "sport-touring" se pot rezuma si la stiluri de mers si consider ca Hayabusa le imbina pe ambele.

 

Uite una facuta cu bun gust.

Nu am problema cu gusturile oamenilor,ci cu asteptarile lor de la acest motor.Nu am zis ca nu e bun sa faci ture lungi,ci ca nu o sa se comporte niciodata ca un touring pur sange indiferent de modificarile facute.

Fiecare categorie de motor a fost creat pentru un scop anume...........asta e parerea mea personala,si chiar nu astept de la nimeni sa fie de acord cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

Mie nu-mi place busa aia touring sau ce e...e urata ! :bigstar:

 

ai dreptate ...mai ales spatarul ala.... :blink:

 

in alta ordine de idei..clasa asta hipersport mie mi se pare strict o gaselnita de marcheting

clasa ar trebui sa se numeasca simplu "busa" :D

eu sunt multumit de mobra din toate punctele de vedere...mai putin frane..pe care incerc sa-l imbunatatesc.

 

oricum..din orice clasa ar face parte o motocicleta...pe strada eu consider ca i se adauga din oficiu "touring". chiar daca ai supersport cand o folosesti pe strada, de la bucuresti la atena, chiar daca mergi mai incet sau mai tare , ai bagaje sau monopost ea devine sport touring, iar ss nu e decat pe circuit.

de fapt asta cam asta consider eu ca e ideea motociclismului ca hobby..sa te plimbi, sa vezi locuri si oameni noi cu viteza si libertate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e.

 

 

 

 

 

 

la vara vreau sa bag o tura prin europa. una mai lunguta de unu' singur (a se citi fara pasager) si-una mai scurta, gen grecia) daca mai mai are careva planuri de drum lung sa le-arunce si p'aici poate cine stie cum ne intersectam sau chiar o ardem cateva sute de km in tandem. inca nu m am apucat de calcule gen km/benzina/timp si mai ales cost..... dar as vrea sa merg marea mare majoritate a kilometrilor pe soselele din alpi. phuuu, deja mi a sarit tot somnul...abea astept sa mi recuperez permisul si sa mi vad motoreta la nasu n garaj cum se pregateste de drum....

 

am auzit 2-3 povesti de o bucata de autostrada in austria (?pan european?) ce e suspendata intre varfurile muntilor cu cabluri muuuulte si picioare luuuungi si are vre-o 20 si ceva de km si se merge prin nori si etc etc, va suna la careva cunoscut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandesc la ceva slovenia ,croatia dar sunt dispus si la alte trasee

bine ca am cu cine ma combina :bigstar:

 

a venit marfa

1 bucata stator gravat cu hayabusa

2 parbrize doublebouble negre

post-15751-1298018159_thumb.jpg

post-15751-1298018174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...