Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

multumesc

dar blocare motor face ?

sau doar activeaza semnalele cand se declanseaza?

oricum mi se pare mult 1 mil numai mufele adaptoare

eu iau 50 ron montajul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bau....

lamuriti-ma si pe mine cu ceva...

"racerii" de pe topicul de gixxere ( care acum au descoperit ca guma are o bulina pe care tre s-o pui in dreptul valvei...si sunt uimiti de aceasta tehnologie :laugh: )...vorbesc ca ei merg cu presiune de 1.2/1.3 spate si 2.1 fata...

mie asta ( cel putin spatele) mi se pare presiune de offroad :D

eu urmez strict indicatiile din manual...voi ce faceti???

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,,Racerii" de care povestesti, probabil ca sunt genul ,,Everest", adica beau coca-cola la sticla de 2 litri langa gardul terasei in pahare de plastic si mai dau din cand in cand o tura pe Magheru, cat mai mult pe o roata. Probabil de accea recomanda ei, ca niste ,,profesionisti", presiunile ideale. Pentru strada si mers cu motocicleta asa cum trebuie si cum a construit-o japonezul sa mearga, foloseste specificatiile din manual. La Busa intodeauna 2.9 si fata si spate, altfel distrugi cauciucul si nu numai....Bafta! :laugh:

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine zis ,,probabil,, pentru ca nu trebuie sa generalizam

sunt multe persoane de calitate pe acolo si pe deasupra si cu ceva experienta in mototerism si mecanica

in alta ordine de ideii ce spune cartea este sfant

dar ce facem cand producatorul cauciucului spune alta presiune?

acum fiecare face setarile dupa cum foloseste si cum simte motoreta

eu la 2 ct-urile mele bag 2,9 cand merg cu pasager si 2,5 cand merg singur

am mai mult de 5000 cu ele si mai merg 5000

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu si in decembrie pe 24 am luat cadourile cu motoreta ! :laugh:

E deschis demult !

Abia astept sa-mi beau cafeaua si sa alerg putin Busulica ! La ora asta sunt 16 grade la Timi si vor urca la 18-19 la orele dupa-amiezii.

Meteorologul de serviciu va ureaza asfalt uscat si plimbari laser ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost zi de "13" pentru mine in adevaratul sens al cuvantului.

Am plecat de la sat spre Timisoara si in Sag am alimentat de 50 de RON. Mare greseala... Am plecat din benzinarie, si in vreo 500 de m a inceput sa balbaie, dupa care si-a revenit. Am mai mers cam 2 km si mi-a murit motorul in mers. Am ajuns acasa, am dus bagajele sus si am coborat sa merg la mama. Pe drum iar mi-a murit motorul de doua ori. Am ajuns, am stat pe la ea vreo 2 ore si cand sa ma intorc acasa, am coborat, am pornit-o, n-a luat-o din prima, ci din a doua. Am plecat si pe drum mi-a murit iar motorul, si nici ca n-a mai vrut sa se mai miste. Au oprit baietii de la Bikerii de duminica sa vada care-i baiul si au pornit-o cu spray de pornire. Dar cum nu ii mai dadea spray pe nas, cum murea iar motorul.

Asadar, baietii au mers dupa platforma si-acum Busulica mea sta cumintica si asteapta sa vina maine sa se uite baietii la ea.

 

Ipoteza 1 ( Da, Doamne sa fie asta !!!!) :

- apa in benzina !

 

Ipoteza 2 :

- pompa de benzina ...

Din cate am inteles de la mecanicul unde a dus-o fostul proprietar, motorul a stat foarte mult timp fara sa fie pornit ( si cand spun asta, ma refer la ani ). Se facuse benzina in rezervor ca mucii, asadar a trebuit decapsata pompa de benzina si curata. Mecanicul spune ca atunci cand a pus-o la loc, nu este sigur daca a pus totul cum trebuie sau daca s-a miscat ulterior ceva in pompa ( de-aici si FI-ul ala ce-mi tot apare, probabil ! ).

Cu acul de benzina am rezolvat-o ! Am dat rezervorul jos, am curatat plutitorul si mecanismele din el si acum vad ca nu mai face figuri. Dar FI-ul tot se aprinde...

 

 

Voi ce parere aveti ?

 

P.S.: Imi venea sa inebunesc cand mi-am vazut fata urcata pe platforma ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

@TNG nu mergeti fara asigurare sau acte cu itp valabil gaborii trebuie sa faca banii pentru guvern, aveti grija

 

@ pantera

desfa pompa , curata toate filtrele din ea si monteaza totul inapoi, atentie la firele care alimenteaza pompa cand puneti capacul sa nu le prinda

apoi desfa si rezervorul sa nu fie rugina in el, atentie la furtune sa nu le mai pui iar invers sau cand lasi rezervorul jos pe pozitie sa nu se gatuiasca

sfatul meu ramane acelasi

rezervor cu pompa model 2008

am gasit ceva pe la 15 mil rezervor si pompa

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a stat mult pe dreapta si are rezervorul din metal atunci e buba maricica, zic asta pt ca eu am fost nevoit sa curat rezervorul de la Ducati de 2 ori si sa schimb benzina + filtrele fix din aceasta cauza... Simptomele sunt identice, moare in mers, porneste si moare in f scurt timp, n-are vlaga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am patit asa cand am schimbat furtunele de alimentare...le-am lasat mai lungi cu aproximativ 5 cm pe fiecare, nu se gatuiau sau pana mea stie ce se intampla cert e ca mure...mergea ce mergea si murea...apoi cum sa racea oleaca cum isi revenea, am desfacut rezervor am desfacut pompa toate curate si apoi mam gandit sa mai tai din furtune...si merge si in ziua de azi brici:D...da am chinuit de numa numa fetita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut si eu ieri prima iesire pe anul asta si bineinteles k fara acte la mine k asigurare nu prevede.NU ne au oprit fetele,dar ne-a cautat radarul toata ziua.CAucioacele de circuit nu prea se incalzesc pe vremea asta.AM bagat-o in garajul de service de maine sa ma apuc de o verificare.PArca totul s-a trezit la viata dupa plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca a stat mult pe dreapta si are rezervorul din metal atunci e buba maricica, zic asta pt ca eu am fost nevoit sa curat rezervorul de la Ducati de 2 ori si sa schimb benzina + filtrele fix din aceasta cauza... Simptomele sunt identice, moare in mers, porneste si moare in f scurt timp, n-are vlaga...

Gixule, pana sa bag benzina aia n-a mai facut asa... Ma gandesc ca din septembrie de cand o am eu, daca era buba asta, facea mai demult.

Mesaj completat

:laugh:

@TNG nu mergeti fara asigurare sau acte cu itp valabil gaborii trebuie sa faca banii pentru guvern, aveti grija

 

@ pantera

desfa pompa , curata toate filtrele din ea si monteaza totul inapoi, atentie la firele care alimenteaza pompa cand puneti capacul sa nu le prinda

apoi desfa si rezervorul sa nu fie rugina in el, atentie la furtune sa nu le mai pui iar invers sau cand lasi rezervorul jos pe pozitie sa nu se gatuiasca

sfatul meu ramane acelasi

rezervor cu pompa model 2008

am gasit ceva pe la 15 mil rezervor si pompa

succes

Dar e posibil ca FI-ul asa mi se aprinda din cauza pompei desfacute ?

M-am tot gandit toata noaptea, ca evident, n-am avut somn...Pompa nu cred ca pica ea chiar asa in 12.000 de km, da-o naiba de pompa , ca nu-i asa prost japonezu' asta. Poate s-o fi miscat ceva in ea, cum a spos si mecanicul ce a desfacut-o...

In orice caz, sper!!! sa NU fie pompa, ca n-am acum 15 mil sa imi iau alta cu rezervor cu tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule, pana sa bag benzina aia n-a mai facut asa... Ma gandesc ca din septembrie de cand o am eu, daca era buba asta, facea mai demult.

Mesaj completat

 

Dar e posibil ca FI-ul asa mi se aprinda din cauza pompei desfacute ?

M-am tot gandit toata noaptea, ca evident, n-am avut somn...Pompa nu cred ca pica ea chiar asa in 12.000 de km, da-o naiba de pompa , ca nu-i asa prost japonezu' asta. Poate s-o fi miscat ceva in ea, cum a spos si mecanicul ce a desfacut-o...

In orice caz, sper!!! sa NU fie pompa, ca n-am acum 15 mil sa imi iau alta cu rezervor cu tot...

 

Eu am luat mobra in Octombrie , am mers pana in Decembrie fara nici o buba... Dupa ce am scos-o de la iernat in Martie m-am dat in continuare fara bube pana in Mai... In Mai mi s-a oprit subit in mers, fix cand ma duceam pe AMC. Cand am ajuns la Fabio am vazut dezastrul care era in rezervor din cauza perioadei de pauza. Pompa a scapat, filtrele si proaspatul plin s-au dus pe apa...

 

Dai frumos rezervorul jos, il golesti, scoti pompa si filtrele si vezi cum sta treaba. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motor 99 stat s-a dus pompa in 5kkm.Statea fara benzina de 6-7 ani.SI daca e pompa in rezervor trebuie sa ai benzina la jumate ca altfel si duce si aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...