Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

In atentia posesorilor de Suzuki Gsxr 1000K7/11 si Hayabusa 02/07 si 08/11 B-king

Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele

functii:

1.Rescrierea hartilor de injectie

2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)

3.Scoaterea restrictiei de viteza

4.Implementarea functiei de quick-shifter

5.Crestera limitei de turatii

6.Posibilitatea limitary turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri

7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator

8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )

9.Se poate anula functia de PAIR

10.Se poate anula ISC valve

11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.

12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire

13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc

14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI

15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea

16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna

17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)

Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..

Este de mentinut unele dintre aceste functii comorta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

Ex: Daca o sa creasca limita de turatii cu 2000 la motor nimeni nu o sa stie daca se crapa sau nu!

 

Ca de obicei, TNG vine cu o oferta incredibila. Bravos, poate reusim sa ne sincronizam pe la sfarsitul lui aprilie cand ajung in tara sa mesterim cate ceva la mobra. Sa ne vedem cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare lume buna !

ma poate ajuta cineva cu cateva piese de busa 2008?

anume, carena fata, jamba stg, cadru de far?

nu doresc sa fie neaparat noi dar sa fie in stare ff buna.

am un client ce are nevoie de aceste piese .

in speranta ca voi gasii pe la careva dintre voi,

va multumesc aniticipat.

 

ps: astept raspunsurile pe PM

 

pot sa montez alarme MOTO cu sau fara pager fara sa tai sau sa lipesc ceva la instalatia motocicletei.

alarma este clasica, si se monteaza cu ajutorului unui KIT special individual ptr fiecare tip de moto.

ptr busa alarma este PATROL LINE modelul ZW 1829a

 

detalii pe PM, deocamdata :)

Editat de dublu JACK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabone, mama, ia trimite-mi si mie un PM cu alarma aia. Ma intereseaza doar ea pr-zis, nu si montatul.

Mesaj completat

Caut si crashpad-uri pentru fata ...Ceva idei mai ieftinioare, dar care sa-si faca treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saptamana asta trebuie sa primesc 2 parbrize double buble negre

si un capac alternator gravat cu hayabusa

 

parbrizul 250 ron

capacul 300 ron

 

se aboneaza cineva?

 

din pacate nu am poze cu parbrizele negre ( pozele astea sunt din lotul trecut)

post-15751-1297617185_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, ieri am montat pe Busa un set de semighidoane Helibars. Am zis sa scriu aici, poate mai sunt si altii interesati.

Ideea e ca, pentru cine nu este multumit de confortul oferit de semighidoanele originale de pe Hayabusa, recomand Helibars-urile. Pe langa faptul ca imbunatateste pozitia la ghidon, alte avantaje sunt ca seamana foarte mult cu cele stock si nu necestita absolut nici o modificare cand sunt montate.

Din pacate, nu m-a dus capu' sa fac nici o poza :) si motocicleta o tin la alta locatie. Poate weekendu' viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vazut mai demult pe undeva pe la 250 euro

si am lasat balta proiectul :D

cred ca voi incerca metodele de relaxare Yoga la pozitia de mers avand in vedere pretul, pana ma hotarasc sa fisurez o banca sau ceva... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa zic ....cum gasiti voi cele mai scumpe variante...

...

varinatele umane sunt..

distantiere ghidon...fac si cei mai prosti strungari pe o bere..si 4 suruburi...cred ca se gasesc..

am vazut si varianta cu o placa intreaga sub cea pe care se prind semighidoanele..( dar nu gasesc poza :D )

...

....si scarite de buell x.....9 cred..(11...12...69 .aflati voi ) lighting.....30 eur

 

viteza ..confort ;) ...........sex, violenta, alcool, droguri..mai puneti voi.. :) :) :laugh:

 

ce mai poti sa-ti doresti???

Mesaj completat

eu am o noua preocupare....vreau sa o fac sa franeze

dupa ce am schimbat pompa cu una nissin radiala..furtunele..cu unele cu insertie metalica ..si placutele cu brembo street sport sinterizate...si ....

n -am fost satisfacut...dehhh ..e un pic mai greu la mine ..ca vin de pe XX

am cumparat etrieri de R1 2005 si acum ma staduiesc sa ii montez pe furcile noastre..

am doua variante...

cea englezeasca ..cu adaptoare...care nu prea ma incalzeste ( n-as vrea sa mai pun atatea piese manufacturate artizanal..si prinse in suruburi)..

si celalta ...cu schimbarea partii de jos a furcii... sau a amortizoarelor cu totul ( scump..si nu cred ca mai poti sa pui aripa originala)

post-11437-1297728049_thumb.jpg

post-11437-1297728083_thumb.jpg

post-11437-1297728139_thumb.jpg

post-11437-1297730061_thumb.jpg

post-11437-1297730084_thumb.jpg

post-11437-1297730108_thumb.jpg

post-11437-1297730130_thumb.jpg

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu crezi ca cele 6 pistonase nu au putere destula sa apese pe discuri placutele?

eu cred ca problema este tot la pompa de frana( pur si simplu motoreta este prea mare si greutatea uriasa ca sa faca fata acel debit)

oricum interesanta idee cu schimbarea lor

succes si sa ne spui si nou ce a iesit! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am certat cu al meu azi pe tema ca "Exista vreun posesor de Busa caruia sa-i placa asa cum e ea, stock, si sa nu vrea sa schimbe ceva pe ea?". Il astept sa-si ia XX sa vezi atunci rusine ce-si ia el de la mandea, sa nu-l mai slaveasca atat. :D

Am draci !!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu crezi ca cele 6 pistonase nu au putere destula sa apese pe discuri placutele?

eu cred ca problema este tot la pompa de frana( pur si simplu motoreta este prea mare si greutatea uriasa ca sa faca fata acel debit)

 

am schimbat pompa de frana.....exista o imbunatatire...dar nu radicala...

nu-mi place ca levierul tot moale e si are o cursa lunga ( si furtunele metalice nu poti sa spui ca se dilata)...si atunci cand stresez frana rau de tot ajung sa-mi prind degetele intre levier si ghidon...

....

englezii zic ca etrierii ar fi de vina..

o sa aflu...si va spun.....

 

...

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incearca sa decuplezi frana spate a XX-ului,si vezi mai franeaza asa eficient? Daca vrei sa ai frane ca XX-u',atunci cumpara un sistem intreg Dual CBS de XX.O simpla pompa de frana,nici daca e proiectat si fabricat de NASA nu o sa-ti dea eficacitatea unui sistem CBS,care actioneaza la ambele roti,indiferent daca tragi levieru',sau apesi pedala.Asa ca spor la aruncat banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incearca sa decuplezi frana spate a XX-ului,si vezi mai franeaza asa eficient? Daca vrei sa ai frane ca XX-u',atunci cumpara un sistem intreg Dual CBS de XX.O simpla pompa de frana,nici daca e proiectat si fabricat de NASA nu o sa-ti dea eficacitatea unui sistem CBS,care actioneaza la ambele roti,indiferent daca tragi levieru',sau apesi pedala.Asa ca spor la aruncat banii.

am avut xx si stiu cum functioneaza CBS atat teoretic cat si practic...plus ca eu franez intotdeauna si cu spatele ( obiceiuri proaste de endurist :) )

daca ai mers cu motociclete ss de generatii noi cu pompa si etrieri radiali ( incluzand aici si busa 08) ai observat cat de scurta si tare e cursa levierului de frana. poti frana violent cu un singur deget si poti doza franarea exact cum vrei tu.

cam asta as vrea sa obtin si eu ..nu levierul ala moale sub care iti prinzi degetele..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor ieri am dat si eu piept cu traficul din londra...o adevarata povara..am ratat o strada la dreapta dincauza navigatiei si na belea apoi prin centru londrei...o calatorie de 2 ore si un consum de 11,8 la suta...apoi am ajuns la concluzia ca in londra treptele de la 4 in sus ar trebui scoase...ca orikm nu ajungi niciodata sa le folosesti....intr-un cuvat cred ca o sa folosesc tot metroul pt mers la munca si o sa las motobicicleta pt wekenduri...e mai sfant asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa zic ....cum gasiti voi cele mai scumpe variante...

...

varinatele umane sunt..

distantiere ghidon...fac si cei mai prosti strungari pe o bere..si 4 suruburi...cred ca se gasesc..

am vazut si varianta cu o placa intreaga sub cea pe care se prind semighidoanele..( dar nu gasesc poza :D )

...

....si scarite de buell x.....9 cred..(11...12...69 .aflati voi ) lighting.....30 eur

 

viteza ..confort ;) ...........sex, violenta, alcool, droguri..mai puneti voi.. :) :) :laugh:

 

ce mai poti sa-ti doresti???

Mesaj completat

eu am o noua preocupare....vreau sa o fac sa franeze

dupa ce am schimbat pompa cu una nissin radiala..furtunele..cu unele cu insertie metalica ..si placutele cu brembo street sport sinterizate...si ....

n -am fost satisfacut...dehhh ..e un pic mai greu la mine ..ca vin de pe XX

am cumparat etrieri de R1 2005 si acum ma staduiesc sa ii montez pe furcile noastre..

am doua variante...

cea englezeasca ..cu adaptoare...care nu prea ma incalzeste ( n-as vrea sa mai pun atatea piese manufacturate artizanal..si prinse in suruburi)..

si celalta ...cu schimbarea partii de jos a furcii... sau a amortizoarelor cu totul ( scump..si nu cred ca mai poti sa pui aripa originala)

 

Asa tot bagi bani in ea man.... si nu o sa ajungi prea departe cu progresul imbunatatirilor...

mai toti au schimbat una alta... pe cat se poate... fiecare dupa buget.

Totusi e bine sa iti aduci aminte de greutatea suplimentara pe care o cara motorul si celelalte componente (motocicleta in sine, fata de un motor de 1000cc care este mai usurel), produce un surplus de inertie care nu il poti elimina. Furca fata se comprima mai adanc la franare, sicanele se executa mai greu, iar inclinarea se face pana intr-un anumit punct mai greu... dupa care accelerat...

Totul e chestiune de inertia maselor. Busa e facuta ptr SportTouring cum zic ei, nu e un super sport.

In schimb accelerarea la linii drepte e singurul lucru care te scoate in plus fata de alte motoare.

Poti schimba cam ce vrei tu... rezultate prea multe o sa gasesti mai greu fata de cat iti doresti.

 

Cele Bune.

 

Ps: Discurile ar trebui sa le ai in vedere... si placute cat mai moi... care sa le tot schimbi la 5000-6000km...

Mesaj completat

O sa te obisnuiesti cu ea...E o chestiune de timp... sa pui degetul pe frana si sa inghete motorul sa dozezi si alte bla bla..uri... sunt practic imposibil de realizat. Nu confunda soseaua cu un RaceTrack... cred ca e prima regula a franarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Octavius

Capitanu' a punctat bine cum sta treaba,doar o mica mentiune as face Hayabusa e hypersport.Multi iau teapa asteptand sa se comporte ca un sport touring.Se conduce ca un supersport,numai ca e mai mult de lucru.Acesta e un motor cu anumite reactii unice care trebuie studiat si imblanzit.Tu trebuie sa-ti adaptezi stilu' de pilotaj dupa el,si nu invers.

Daca iti prinzi degetele cu levieru' la franare,si nu ai blocat roata,atunci ai o problema undeva in sistem.Eu am pompa originala,cu furtunele si discurile schimbate,si la juma' de cursa imi blocheaza roata.Adevaru e ca o folosesc doar la oprire,inaintea curbelor doar ajut frana de motor cu ea.

Daca iti place viteza,atunci foloseste mai mult frana de motor,schimband 2-3 trepte inaintea curbei,dozand-o din ambreiaj,e mult mai controlabil si eficace ca simpla franare.

Eu nu dau sfaturi,ca nu sunt pilot de curse,si nici mecanic cu experienta,ia tot ce am scris ca un "schimb de experienta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu patesc la fel ca Octavius cu maneta de frana, adica imi prind degetele de manson. :) E foarte elastica. Am pus pompa radiala Brembo de 21' furtune metalice conectate direct pe etrierii fata, placute Brembo supersport/draci/laci. La pompa asta am observat ca e aproape imposibil sa blochez fata din cauza elasticitatii manetei. Daca reglez maneta mai departata de manson ajung cam greu la ea cu deshtele, daca e prea aproape, imi tai unghiile. :D Oricum se cunoaste o diferenta fata de stock, cel putin cu pasager. Aia stock era jale la franari mai bruste, cu pasager, bloca cam repede fata. Dar orice i-ai face la capitolul frane cred ca masa Busei isi spune cuvantul. Toata treaba e sa o "citesti" si pe urma nu mai ai treba.

Nu m-am lamurit de ce vreti sa umblati la semighidoane?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De si sunt de statura mica,mie-mi convine pozitia originala,dupa 1600km in 17 ore,fundu' ma durea,si nu bratele......depinde de fiecare cum se-nvata.

Intrand pe link-ul dat de "danutu m" pot sa spun ca sunt de bun gust semighidoanele HeliBars.E o alternativa buna pt cei care vor un plus de comfort,fara sa-i strice look-ul.

post-4388-1297866761_thumb.jpg

 

As avea raspunsul la nelamurirea ta,dar ar fi unul prea rautacios,si avind in vedere ca e o sectiune cu destul bun gust a forumului,ma abtin......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbati-va, fratilor, manetele de frana :bigstar: Eu nu imi prind degetele in ea si are decat furtunele schimbate.

 

Azi m-am dat ca turbata 3 ore prin oras :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...