Reaper Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Alo Bistrita...mai dau un drum...incolo...ca au uitat de la fisc sa-mi puna o stamp.la pe certificatul de imatriculare... Este ok.Cand soare ,cand inorat, dar fara picaturi Te asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Este ok.Cand soare ,cand inorat, dar fara picaturi Te asteptam Ok...moncher...am vazut pe, www.wunderground.com ca se asteapta lapovita si ninsoare... Am avut o experienta...nu m-as prea incumeta si la o a doua... Da...am auzit la Radio Canalul BuCurEsti ca avem un Nou posesor de Busa...de azi... HEI.... Inox....unde este noua ta achizitie... Da si tu niste Poze... Sa o stapanesti sanatos...si fara evenimente... --- Mesaj completat în 19 Mar 2008 21:39 ------------- da, dupa franele xx-ului cred ca am sa regret. totusi inteleg ca la modelul 2008 s-au facut imbunatatiri. din ce spun oamenii pe siteuri in afara, si din specificatiile gasite de mine, franele sunt mai 'ok" acum. http://www.motorcycle.com/manufacturer/suz...ride-67454.html http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...5796&Page=4 Apropo... eu sunt multumit de franele Bestiei mele...dar daca vreti sa faceti performanta?... puteti sa va modificati...sistemul de franare... eu stau si ma gandesc... cam cat la suta din performantele acestei "masterpice" folosim pe soselele de c...ca ale patriei noastre iubite? 50%-75% si cam...atat... Iar asta daca suntem...norocosi... Ma gandeam si eu asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 ...da man, a dat domnu' si urmeaza sa intre la mine in curte fetitza.Poze n-am decat de la "filmari" ....de prin cabina de vopsire, facute din bunavointa lu Reaper , momentan bolnavior( cred ca din cauza ca tre' mearga iar la servici ). Hai acasa ca-i buna vremea, mai ales pentru SUV'u tau.Ai grija sa-ti mearga caldura si sa ai lichid custom pentru spalat parbrizu'.............drum bun, man. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 (editat) ...da man, a dat domnu' si urmeaza sa intre la mine in curte fetitza. [...] Felicitari, Adi! Sa o stapanesti sanatos! Cat mai multi km fara incidente! Editat Martie 20, 2008 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 salut,in curand sper sa pot posta aici cu acte in regula pana atunci stie cineva cit si cum limiteaza puterea sistemul importat de la gsx1000 k7 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 salut,in curand sper sa pot posta aici cu acte in regula pana atunci stie cineva cit si cum limiteaza puterea sistemul importat de la gsx1000 k7 ? Te asteptam cu drag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 oare mai traieste asta http://www.youtube.com/watch?v=_BBBMmUk_B8...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 oare mai traieste asta http://www.youtube.com/watch?v=_BBBMmUk_B8...feature=related ce tare se duce..... hayabusa rulzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Cel mai tare test http://www.youtube.com/watch?v=Ulgrzaf7868 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Cel mai tare test http://www.youtube.com/watch?v=Ulgrzaf7868 misto... nasol ca numai de prostii se tin frantzuzii astia. adica poa sa fie si ei mai seriosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 salut,in curand sper sa pot posta aici cu acte in regula pana atunci stie cineva cit si cum limiteaza puterea sistemul importat de la gsx1000 k7 ? nu te gandi tu la asta ..ca are busa putere destula. invata intai sa folosesti bine macar 100 din caii putere pe care ii are .. exista diverse device'uri care scot limitarea in primele 3 viteze. cel mai ok este cel facut de ferracci italia ..un preparator si importator dynojet ptr italia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neo Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 @mac multumesc pentru parere dar ai citit printre randuri asa ca si sfatul tau este pe langa am invatat in mare parte sa strunesc 100 cp dar imi place forma,cuplul ,legenda pe care o are in spate,culuarea (o vreau alba) cele 4 pistoane la etrier etc.dar sunt speriat de atata putere,si aici veneam cu intrebarea:sistemul de gestionare si setare al puteri care am aflat ca este cel de pe GSX-R 1000 K7 si ar avea 3 trepte de setare,cum si pana unde limiteaza motorul?eu nu imi doresc mai multa putere ci vreau sa stiu in afara de mana mea se mai poate struni cumva ? este eficient?ce alte avantaje creaza? (consum mai mic,suspensi mai soft,cuplu mai constant etc) daca stie cineva va rog spunetimi si mie,eu urmeaza oricum sa ma duc la unul din vanzatori de Suzuki din buc. sa vedem daca au ceva date Si daca tot am scris poate mai imi raspundeti si la alta intrebare:asigurarea casco cam cat ar costa si daca merita sa platesc in conditiile in care am de gand sa merg maxim zic eu 3-4 mii km pe sezon sau poate stiti ceva preturi pentru un set de carene si alte lucruri care se pot strica la un mic accident sa zicem Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) @mac multumesc pentru parere dar ai citit printre randuri asa ca si sfatul tau este pe langa am invatat in mare parte sa strunesc 100 cp dar imi place forma,cuplul ,legenda pe care o are in spate,culuarea (o vreau alba) cele 4 pistoane la etrier etc.dar sunt speriat de atata putere,si aici veneam cu intrebarea:sistemul de gestionare si setare al puteri care am aflat ca este cel de pe GSX-R 1000 K7 si ar avea 3 trepte de setare,cum si pana unde limiteaza motorul?eu nu imi doresc mai multa putere ci vreau sa stiu in afara de mana mea se mai poate struni cumva ? este eficient?ce alte avantaje creaza? (consum mai mic,suspensi mai soft,cuplu mai constant etc) daca stie cineva va rog spunetimi si mie,eu urmeaza oricum sa ma duc la unul din vanzatori de Suzuki din buc. sa vedem daca au ceva date Si daca tot am scris poate mai imi raspundeti si la alta intrebare:asigurarea casco cam cat ar costa si daca merita sa platesc in conditiile in care am de gand sa merg maxim zic eu 3-4 mii km pe sezon sau poate stiti ceva preturi pentru un set de carene si alte lucruri care se pot strica la un mic accident sa zicem Va multumesc anticipat Preturi date de Suzuki...pe diferite componente...fara manopera... Pert / Tva Oglinda dr 75 / 14.25 Maneta frana 51 / 9.69 Cap ghidon 16 / 3.04 Semnal fata 40 / 7.60 Carena fata 416 / 79.40 Aripa fata 181 / 34.39 Surub sustinere Motor 2 / 0.38 Saiba 2 / 0.38 Piulita 6 / 1.14 Bolt 2 / 0.38 Radiator apa 635 / 120.65 Capac motor dreapta 30 / 5.70 Surub 2 / 0.38 Toba finala stanga 503 / 95.57 Toba finala dreapta 476 / 90.44 Carena dreapta 557 / 105.83 Colant carena stanga 32 / 6.08 Capac motor stanga 49 / 9.31 Garnitura ulei 5 / 0.95 Conducta ulei 41 / 7.79 Bolt conducta ulei 10 / 1.90 Garnitura conducte ulei 5 / 0.95 Prindere conducta ulei 5 / 0.95 Total 3147.0 / 597.93 Total cu tva inclus 3744.93 eur Cam asta a fost ultima reparatie...dupa un accident stupid...reparatie facuta pe RCA-ul faptasului... cu rezolvarea dosarului...inca neincheiata...ma sunt 1500eur de recuperat + echipament si transport. la Casco...gandeste pe la min 6% din pret...14741eur pe anul 1, 13119eur anul 2, 11793 anul 3, ....ptr o Busa noua + o franchiza care o platesti tot tu...valoarea ei...destul de piparata 10% din valoarea daunei.Cam asa am patit Yo'. Hotia e mare...timpul de asteptare mai mic decat la RCA...unde te tin minim 3-4luni. Asa ca...eu zic sa gandesti bine...si sa ai noroc de ea... Limitarea o faci tu...o lucrezi din ambreaj la plecari...si usurel cu acceleratia... Cele bune Nu uita ca Asiguratorii versus Service au intelegere la preturile date ptr piese...smen oficial... Editat Martie 23, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 salut capitane......service & asigurari in romania cred ca ti-ar fura si mainile din buzunare chiar ,sa nu uit...am nevoie de niste accesorii si o sa-ti trimit comanda zilele astea.Multa sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 salut capitane......service & asigurari in romania cred ca ti-ar fura si mainile din buzunare chiar ,sa nu uit...am nevoie de niste accesorii si o sa-ti trimit comanda zilele astea.Multa sanatate Ok...moncher...da-i drumul...ca se rezolva fara probleme Vorbim la Telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Ce se mai aude de bujiile alea cu scanteia globulara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 (editat) Ce se mai aude de bujiile alea cu scanteia globulara? Ok...Astept niste Preturi...si va dau de veste... Deci cine Vrea Bujii Ptr Busa... Brisk... si nu numai ptr Busa... Cam asa stau Faptele Yes...the rumors are true: You may read on the forums about how Brisk spark plugs add horsepower and make your bike more aggressive. It's true! Customers have reported gains of 1.5hp for 600cc, 2.0hp for 750cc and 3.0hp for 1000cc engines. Hayabusa and ZX14 owners, expect up to 5hp for your bikes! Cam asa stau faptele... In Aprilie Vine un transport de 80Bucati ptr 20 de Buse... Cine vrea... 5 caluti in plus... well invited pot sa comand ceva mai multicele... Deci... ale bune... <small>--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 09:12 -------------</small><br/> Cam asa stau lucrurile...Da click...ca se deschide... _________________________ AR10ZS - Unobstructed detonation means your Busa go faster! Fits Ducati 998 and 749-999 models Fits Honda CBR600F/600RR and CBR900/929/954/1000RR models Fits Kawasaki ZX6R and ZX10R models except ZX6R 2007 (Use AOR10LGS) Fits MV Agusta F4 750 and 1000 models Fits Suzuki GSXR600/750/1000, Hayabusa and TL1000R/S models Fits Yamaha R1 and R6 models __________________________ AOR10LGS- for ZX6R 2007 model BOR10LGS - for Aprilia Mille/R 1998-2004, RSV Mille Factory 2004 and Tuono 2002-2003, Ducati 748-916-996 and S4R 2004-2005 models Deci cine se inscrie... Mail pe Yahoo... Yo' Transportul vine de pe continentul American... be patient... --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 10:37 ------------- Ok...Astept niste Preturi...si va dau de veste... Deci cine Vrea Bujii Ptr Busa... Brisk... si nu numai ptr Busa... Cam asa stau Faptele Yes...the rumors are true: You may read on the forums about how Brisk spark plugs add horsepower and make your bike more aggressive. It's true! Customers have reported gains of 1.5hp for 600cc, 2.0hp for 750cc and 3.0hp for 1000cc engines. Hayabusa and ZX14 owners, expect up to 5hp for your bikes! Cam asa stau faptele... In Aprilie Vine un transport de 80Bucati ptr 20 de Buse... Cine vrea... 5 caluti in plus... well invited pot sa comand ceva mai multicele... Deci... ale bune... <small>--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 09:12 -------------</small><br/> Cam asa stau lucrurile...Da click...ca se deschide... _________________________ AR10ZS - Unobstructed detonation means your Busa go faster! Fits Ducati 998 and 749-999 models Fits Honda CBR600F/600RR and CBR900/929/954/1000RR models Fits Kawasaki ZX6R and ZX10R models except ZX6R 2007 (Use AOR10LGS) Fits MV Agusta F4 750 and 1000 models Fits Suzuki GSXR600/750/1000, Hayabusa and TL1000R/S models Fits Yamaha R1 and R6 models __________________________ AOR10LGS- for ZX6R 2007 model BOR10LGS - for Aprilia Mille/R 1998-2004, RSV Mille Factory 2004 and Tuono 2002-2003, Ducati 748-916-996 and S4R 2004-2005 models Deci cine se inscrie... Mail pe Yahoo... Yo' Transportul vine de pe continentul American... be patient... In Numele...Celor 2 roti... pun si o lista...ptr cei intresati... Mai vorbim... --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 10:43 ------------- --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 10:47 ------------- --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 10:53 ------------- --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 10:55 -------------Cam asta e lista cu Tipurile de Bujii disponibile... Editat Martie 25, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 I'm in ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 (editat) M-am inscris Capitane, vreau o pompa de frana Brembo, bujiile si deocamdata atat. De restu' mai vorbim la telefon. ...nu uita de lista de preturi, ca e foarte important; si mai erau filtrele de aer K&N si BMC , furtunele racing si kiturile de carenaj partiale si complete. All the best! Editat Martie 26, 2008 de i-nox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 (editat) M-am inscris Capitane, vreau o pompa de frana Brembo, bujiile si deocamdata atat. De restu' mai vorbim la telefon. ...nu uita de lista de preturi, ca e foarte important; si mai erau filtrele de aer K&N si BMC , furtunele racing si kiturile de carenaj partiale si complete. All the best! ok...Inox... am pus in cos 1buc... Brembo HP Master Cylinder & Brake Lines for OEM Calipers Kit - Hayabusa nou nout... ne mai auzim... Cu restul mai ramane de negociat... da iti dau de veste... --- Mesaj completat în 27 Mar 2008 16:59 ------------- ok...Inox... am pus in cos 1buc... Brembo HP Master Cylinder & Brake Lines for OEM Calipers Kit - Hayabusa nou nout... ne mai auzim... Cu restul mai ramane de negociat... da iti dau de veste... vezi ca am fost la Otopeni la Vama... la pretul de factura... se aplica 5% taxe vamale... si 19%tva... asta e legea... oricum... ramane de vazut... iti dau de veste... Editat Martie 27, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Capitane,uite 2 buse care asteapta bujiile tale Doua rele si doi ...mai putin rai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Capitane,uite 2 buse care asteapta bujiile tale Doua rele si doi ...mai putin rai Nice toys... sa-i zici lui Inox...ca a iesit lucratura buna... A renovat-o ff bine.... sa-l intrebi de semnalizatoare... de unde le ia...? Oricum a iesit Super... Tinem legatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Faine Buse iepurilor! Sa ne vedem la vara sanatosi la forje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 28, 2008 Autor Share Postat Martie 28, 2008 Va laudati si voi ca aveti Hayabusa.Parca il aud pe unul de pe acilea care era ofuscat ca el are 600f!Lasa nenea ca te faci si tu mare.Mai ai de facut pipi pana una alta! (Asta a fost pt nenea cel suparat ca noi avem cu ce si el nu ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi mures Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 salut la toata lumea! am o nelamurire in legatura cu amortizorul de ghidon la hayabusa (2000) mi se pare ca se misca f usor ghidonul de parca nici nu ar exista amortizorul.la alte motociclete pe care am avut amortizor(aftermarket) , se simtea o rezistenta.... oare nu reactioneaza decat cand trebuie? la soc...? ajutati ma va rog cu o parere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.