Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Eo am impresia ca iti trebuie si niste tocuri :scratch: pt tine nu pt mireasa :cheers:

:nono: intre noi e o diferenta de 5 cm si depinde cine exploateaza diferenta ! eu sunt mai inalt dar atunci eram coplesit de eveniment si in zona unde am facut poza ea avea tocuri de 10 cm si era si in deal :laugh:PS. Si daca imi spuneti IRY nu ma supar ! Sa fim sanatosi si sa ne vedem cu totii plini de viata si fericiti ! :bigstar:

Editat de GINO_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi calc nadragii si's prezent la chef. n-are vreo sora mireasa? (sa-mi gasesc si io jumatea) la Sibiu am gasit eu o juma' dar am baut-o cu Pantera :friends:

Man, abia astept sa mai tragem o betie ca aia de vineri seara , cand ne-am imbatat noi doi singuri, ca servitoarele, dupa chef !...ca restul dezertasera :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve!!

tre sa schimb lantul..

eram croit pe RX 530 gxw..dar aia de la did cu 530 zvm-x si de la Ek cu 530 zzz se lauda ca-s mai jmecheri....

EK e si mai ieftin...

ceva recomandari.....

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve!!

tre sa schimb lantul..

eram croit pe RX 530 gxw..dar aia de la did cu 530 zvm-x si de la Ek cu 530 zzz se lauda ca-s mai jmecheri....

EK e si mai ieftin...

ceva recomandari.....

:cheers:

Cu EK vine din fabrica deci.... Recomand EK sunt ok ,gandeste-te ca fac lanturi speciale pentru drag!

Sa nu mai mentionez ca au si colorate ! Pune un dinte in plus pe foaia spate,iar daca vrei andrenalina -1 fata +2spate!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rk.530 grw.vroiam sa zic ..nu rx....v-ati prins probabil..

o sa pastrez pinioanele normale.....papa si asa destula guma...cu +2 pe spate cred ca le mananca pe paine... :rolleyes:

cineva mi-a recomandat sa pun chiar +1 in fata..sa fie mai prietenoasa la touring - inclusiv la consum ..si cu ocazia asta arata si viteza absolut reala...

o sa-ti fac o vizita in primavara George...vreau sa scot pair valve ...si daca poti sa-mi rescrii si mie ecu...sa se imprieteneasca filtrul cu tobele si motorul...

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rk.530 grw.vroiam sa zic ..nu rx....v-ati prins probabil..

o sa pastrez pinioanele normale.....papa si asa destula guma...cu +2 pe spate cred ca le mananca pe paine... :rolleyes:

cineva mi-a recomandat sa pun chiar +1 in fata..sa fie mai prietenoasa la touring - inclusiv la consum ..si cu ocazia asta arata si viteza absolut reala...

o sa-ti fac o vizita in primavara George...vreau sa scot pair valve ...si daca poti sa-mi rescrii si mie ecu...sa se imprieteneasca filtrul cu tobele si motorul...

:cheers:

Putem sa facem mai mult de cat o prietenie! Facem nunta cu strigaturi! Iti fac doua moto pe care le schimbi prin intrerupator ,una docila cuminte si devreme acasa,si alta rea sa tii minte ce ai sub tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... Iti fac doua moto pe care le schimbi prin intrerupator ,una docila cuminte si devreme acasa,si alta rea sa tii minte ce ai sub tine!

 

cunoastem... :)

 

Am "dispozitivul" de care vb TNG..se schimba motoreta fratzica, cand dai de "intrerupator"...chiar zici ca ai 2 motociclete!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa facem mai mult de cat o prietenie! Facem nunta cu strigaturi! Iti fac doua moto pe care le schimbi prin intrerupator ,una docila cuminte si devreme acasa,si alta rea sa tii minte ce ai sub tine!

 

George nu stiu ce i-ai facut la a mea dar dupa ce am luat-o de la tine zici ca a mancat jar si nici nu "te-ai dat la ea" prea tare :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George nu stiu ce i-ai facut la a mea dar dupa ce am luat-o de la tine zici ca a mancat jar si nici nu "te-ai dat la ea" prea tare :moto:

Pai putina magie!

O sincronizare,un filtru de aer curat, si o remapare Yoshimura box...pe relanti si 10% acceleratie... atat :laugh:

Mai pe inteles saracit putin amestecul,moto vine cu o harta bogata sa tina catalizatorul incins...norme etc...nu are legatura cu performanta.Motorul de busa noua are mult potential,doar stok fara interventie la interior,trebuie doar sa-l eliberezi din cusca! ;)

 

Aaa am uitat,si un stiker TNG pe bot! :bounce:

post-15340-0-30751900-1317907984_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai putina magie!

O sincronizare,un filtru de aer curat, si o remapare Yoshimura box...pe relanti si 10% acceleratie... atat :laugh:

Mai pe inteles saracit putin amestecul,moto vine cu o harta bogata sa tina catalizatorul incins...norme etc...nu are legatura cu performanta.Motorul de busa noua are mult potential,doar stok fara interventie la interior,trebuie doar sa-l eliberezi din cusca! ;)

 

Aaa am uitat,si un stiker TNG pe bot! :bounce:

 

 

De la stiker e sigur :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am meu e "99...n-are cusca!!! :bigstar:

are KN si Microane...si atat....si merge intr-adevar foarte bogat..

si e si cu ecu d'ala antic.....se rezolva???

:cheers:

Editat de octavius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand am plecat de la munca il aveam si cand am parcat in fata casei nr. meu pauza...akma am facut unu din carton...ca sa aiba motiv sa ma opreasca militenii...sa vedet ce regulamentar tre sa circul eu deacuma...si cine bunica imi scoate mie alt nr din romania? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand am plecat de la munca il aveam si cand am parcat in fata casei nr. meu pauza...akma am facut unu din carton...ca sa aiba motiv sa ma opreasca militenii...sa vedet ce regulamentar tre sa circul eu deacuma...si cine bunica imi scoate mie alt nr din romania? :angryfire:

 

 

Trimiti talonul in Romania si se duce cineva si-ti scoate alt nr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deja insearast acand veneam acasa ma oprit nenea garcea si ma luat la intrebari...spre norocu meu erau de treaba si au inteles ...da m-au sfatuit sa il inlocuiesc cartonu cu unu potrivit...o sa merg maine sunt centre unde fac nr de inmatriculare pentru masinile lor si o sa imi fac unu pe fond alb scris cu negru...numa ca la ei is din plastic nu tabla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de Gipro W/Atree?

Nu !

Este vorba de resoftare!

Ala este o cutiuta care simuleaza treapta 5 dar are o mare problema!

Calculatorul nu stie sa faca compensatia de ram-air pentru cele 5 viteze ramase!!!

 

Despre asta se vorbeste:

 

 

 

RESOFTARE TNG!

 

Am posibilitatea in functie de ce model de ECU este echipata motocicleta sa-l resoftez cu urmatoarele

functii:

1.Rescrierea hartilor de injectie

2.Rescrierea hartilor de avans(TRE nu mai este necesar)

3.Scoaterea restrictiei de viteza

4.Implementarea functiei de quick-shifter

5.Crestera limitei de turatii

6.Posibilitatea limitari turatiei soft 2 cilindri din 4 sau hard toti cilindri

7.Posibilitatea de seta 2 harti de injectie si benzina diferite si selectarea lor printr-un simplu intrerupator

8.Posibilitatea setari sonzorului de temperatura si de presiune admosferica la o valoare fixa(pentru teste dyno )

9.Se poate anula functia de PAIR

10.Se poate anula ISC valve

11.Se poate anula functia de ABC si stabilirea unica de pozitie A sau se poate restrictiona puterea pentru incepatori.

12.Se poate stabili alte temperaturi de lucru al ventilatorului de racire

13.Se poate activa functia de Boostfuel ,NOS,Drag cu controlul de tractiune pentru cei cu turbo nos etc

14.Se poate scoate sau inlocui bobinele de inductie,ventilatorul,clapetele secundare,amortizorul de gidon original,senzorul lambda,ex-up fara sa fie declarant ca defect si semnalizarea prin FI

15.Posibilitatea setari hartilor de ram-air si STV pentru livrarea puteri asa cum se vrea

16.Marirea timpului de incarcare a bobinelor de aprindere pentru o scanteie mai buna

17.Pentru GSXR 1000 stabiirea a doua restrictii de turatie una de top si cea de a doua pentru pit-line unde motorul nu v-a urca mai mult de 2000/3000rot(in teste)

Astea ar fi cate ceva din posibilitatile pe care le ofera resoftarea pe un ecu original fara adaugarea altor cutiute magice gen powercomander,bazzas,rapid bike,unde beneficiile sunt limitate..

Este de mentinut unele dintre aceste functii comporta si un risc pe care posesorul si-l asuma, pe propria raspundere..

Ex: Daca o sa creasca limita de turatii cu 2000 la motor nimeni nu o sa stie daca se crapa sau nu!

 

Cu respect TNG!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu este k1 si am 27000 km reali,nu am avut nici macar o problema cu el si functioneaza inca bine.Rulez de 3 ani cu Ivan TRE adus de Capitan si eu spun ca motorul este inca in mintile lui.Din 2007 am schimbat doar uleiul,filtrele de ulei si aer,bujiile cu unele iridium si in 2010 simeringurile ulei originale furca fata,placutele de frana,antigel,lichid de frana.Mentionez ca motocicleta este model fara sonda lambda si am pe ea o evacuare full Yoshimura un pic scurtata de mine.Crezi ca am putea sa ai facem niste verificari sau reglaje,masurari de parametrii TNG?Isi au rostul pentru bunul mers al lucrurilor?Motocicleta are o vibratie din cauza sistemului de evacuare care la drum lung devine obositoare si iti da o senzatie de efect diapazon.Am verificat prinderile galeriei si sunt ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu este k1 si am 27000 km reali,nu am avut nici macar o problema cu el si functioneaza inca bine.Rulez de 3 ani cu Ivan TRE adus de Capitan si eu spun ca motorul este inca in mintile lui.Din 2007 am schimbat doar uleiul,filtrele de ulei si aer,bujiile cu unele iridium si in 2010 simeringurile ulei originale furca fata,placutele de frana,antigel,lichid de frana.Mentionez ca motocicleta este model fara sonda lambda si am pe ea o evacuare full Yoshimura un pic scurtata de mine.Crezi ca am putea sa ai facem niste verificari sau reglaje,masurari de parametrii TNG?Isi au rostul pentru bunul mers al lucrurilor?Motocicleta are o vibratie din cauza sistemului de evacuare care la drum lung devine obositoare si iti da o senzatie de efect diapazon.Am verificat prinderile galeriei si sunt ok.

Se poate verifica si ajusta multe lucruri.

In prima faza o sincronizare,dupa care o remapare a harti de benzina pentru optimizarea functionari motorului cu tobele si filtrul care il ai.

TRE este o mica pacaleala si anume iti da avansul pentru treapta 5 care este cu 3/4 grade mai mult, pe toate treptele.

Dar este o mica problema,motorul nu stie ca tu esti in treapta 1 sa zicem si nu stie sa faca compensatia de ramair.Mai pe inteles la trepta 1 este o cantitate de aer care intra in airbox prin ramair care de regula este mica fata de trepta a5a cand ai 200km/h, deci ai un amestec foarte bogat, este drept ai un avans mai mare si asta iti da putina forta in plus,dar motorul merge bogat.

Fac pariu ca ai toba afumata!!

Per-total se poate cauta o setare buna prin remapare cu o mica revizie la unitatea de injectie, deci ceva bun pentru moto si pentru pilot! :hug:

PS. Prin optimizarea motorului s-ar putea sa scapi si de acel zgomot care te deranjeaza.

In functie de ce serie ai pe Ecu poate putem sa-l resoftam si atunci se schimba treaba! :hug:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...