emylyo Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Sunt interesante ambele variante de cazare, dar avem o relatie de prietenie cu gazdele de la acea pensiune.Nu vreau sa facem nota discordanta, dar e placut si liniste acolo.Intentionez sa vin cu sotia,in caz contrar si eu am nevoie de companion cu somn adanc... Gino stie deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Peule, se vede ca nu ai fost la Sibiu in 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 Experimentez anul acesta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 1.Cristi si Alexandra2.Peu3.Tudor si Oana4.Danutu_m5.Punki6.Octavius si Alina7.Andi + Stefan (potential... neveste, daca nu scapam > )8. Mihai si Dorothea9. Laur si Raisa10. Gino + x ?11.TNG+ LIL 12.Capitanu 13.Emil. 14. Gilda Am actualizat lista si cu nasul meu (din ce am citit pe parcurs nu este "hayabusa only"...sper ). Apoi, din cauza "parantezei" din actualizare este posibil ca noi sa incercam o cazare separata pe cont propriu, pentru ca nu dorim sa va incurcam. Suntem deja multi de la Giurgiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Nu ne deranjati, oameni buni ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Am o rugaminte, ce face clapeta aia din airbox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Faceti si Voi Haybusa RC Giurgiu . Pana Una Alta Ne Vedem prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 doar o propozitie despre clapeta.. va rog frumos !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 clapeta din airbox seeee FALFAIEEEE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Faceti si Voi Haybusa RC Giurgiu . Pana Una Alta Ne Vedem prin Bucuresti? Faceti si Voi Haybusa RC Giurgiu . Pana Una Alta Ne Vedem prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) ce dreq ma va dor degetele sa scrieti 2 vorbe.. desteptul ala fara frica ma ia la misto.. mai bine nu intrebam. Editat Aprilie 9, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Da tu Crezi ca toti sutem Mecanici? Iti Raspunde Tng, Cand O Sa Intre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Scuze, asa se intampla cand vrei sa raspunzi de pe telefon... Peu, poate ne vedem sambata la salon, daca ai in plan sa ajungi in zona. Aladin, nu ma dor degetele sa raspund... doar a fost o "eroare", ca sa zic asa.. Faceti si Voi Haybusa RC Giurgiu .Pana Una Alta Ne Vedem prin Bucuresti? >Faceti si Voi Haybusa RC Giurgiu .Pana Una Alta Ne Vedem prin Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Am o rugaminte, ce face clapeta aia din airbox?Suzuki a montat-o pentru reducerea zgomotului la relanti...norme de zgomot.Uita-te la mine pe site, la hayabusa mea sau la kily so vezi rezolvarea. Solutia a fost utilizata si de honda pe 954,1000rr etc...manevra de scoatere se numeste "flap mod" sau la hayabusa small airbox...cauta pe varul google Ps nici un producator nu a recunoscut asta..ei spun ca este pentru cuplu la turatii joase...citeste pe forumuri in afara sa vezi ce zic cei care au scos-o... Sorry de greseli si eu pe mobil la munca.. Editat Aprilie 9, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Multam frumos TNG. Era o mare curiozitate... sa te ajute Dumnezeu si sa fi fericit ca ne explici repede si la obiect. Ar trebui sa-ti facem o statuie. Editat Aprilie 9, 2013 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) Killy, Daca Vremea Este frumoasa as fugii Pana La Dalboka La o Scoica. In Cazul In care Nu Plec ne vedem la salon Aladin, Eu Nu Stiu Mecanic Ma Bun Ca Tng in Bucuresti, Din Partea Mea Are toata Aprecierea Editat Aprilie 9, 2013 de peu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Da, frumos planul tau ce as putea zice. Pai sa fie vreme frumoasa si asfaltul uscat... si scoicile gustoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Sa va dea Dzeu si voua ceea ce imi doriti mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 astept sa ne revedem cu mic cu mare la Rasnov cu si fara clapeta. PS. Mobra mea n-are clapeta scoasa si a ajuns la 92000 km. Sa o scot sau sa o mai las Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 (editat) @tng Un xenon Pana La Urma Eu Am Sau nu Clapeta? Editat Aprilie 9, 2013 de peu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 @tng Un xenon Pana La Urma Eu Am Sau nu Clapeta? Doar gen 1 are Alin.La gen 2 au inteles ca nu pot scoate 200 de cai cu airboxul ala,asa ca nu i-a mai pus. In schimb a mai bagat un rand de injectoare...hahaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndiOliver Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Faceti si Voi Haybusa RC Giurgiu . Pana Una Alta Ne Vedem prin Bucuresti? Peu noi venim in bucuresti, cred ca vom fi 4 motoare, sambata la salon. Sincer , eu merg acolo din trei motive: - Cel mai important sa savurez parcarea; - Sa intalnesc frati in pasiunea noastra comuna; - Iar in cele din urma si cel mai mic motiv - sa vad ce este expus in salon . Poate ne intalnim acolo si stam o la barfa si cafea. Noi plecam din Giurgiu undeva pe la 10:30. Killy, cand ajungi la salon sambata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Killy Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Salut Andi! Cred ca in jurul orei 12.00... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Salutare tuturor... M-am intors si eu de pe mari. Merge cineva pe la SMAEB zilele astea...?... poate ne vedem la ochi pe acolo. ============ cu Clapetul ala treaba e mai complexa... nu e ptr zgomot. Din cauze ne norme de noxe, la motor s-a introdus asa zis-ul 2 air. Respectiva instalatie este o recirculare de gaze nearse bogate in hidrocarburi de la iesirea de pe evacuare. Ea este cuplata la si comandata de un furtun de vaccum. Normal cand dai cheie si motorul e la rece, injectoarele baga benzina in cilindrii...unul dintre ei ajunge la ardere, altul la admisie, unul compresie si altul la evacuare... toate acestea duc la pornirea motorului. In cilindrii in care nu s-a realizat arderea (care au depasit momentul) dau gaze nearse complet afara pe evacuare. La fel cand vii cu gazul deschis si brusc intrii infrana de motor (inchizi gazul) se realizeaza o intarziere la injectie, motorul intra in regim diferit, injectoarele inca scuipa carburant ff bogat in cilindrii, carburant care schimba procentajul Oxigen/Hidrocarburi in favoarea hidrocarburilor... asa se realizeaza o ardere incompleta gaze nearse complet ies pe evacuare afara. Se ajunge la detonatiile cunoscute de multi... in mersul in frana de motor. Respectivul clapet are rolul de a inchide/reduce debitul de aer la intrare in cutie si reantoarce o parte din gazele nearse in cutia de aer. Gaze care ajung urmeaza sa fie rearse si asa se realizeaza o diluare / reducere a gazelor evacuate pe esapament... Clapetul nu inchide complet cutia doar reduce volumul aerului care intra in ea... Cand vrei cai mai multi... si dai combustibil din belsug... ai nevoie si de aer curat in cutia de aer, care sa nu fie combinat cu gaze nearse. De aceea atunci cand vrei mai multa putere la plecari in forta si franari de motor, compromisul este eliminarea 2nd air-ului impreuna cu acesoriile care formeaza instalatia. Ce se obtine... Ceva crestere de putere la plecari de pe loc, in cazul in care toate intrarile in cutia de aer sunt Eliminate... ma refer la 2nd air/clapet/dumperul de sub clapet/ returul de gaze din cutia de viteze (care mai adauga si el ceva gaze nearse- gaze scapate de imperfectiuni in sincronizari sau compresie proasta) si sonda lambda care le comanda. Odata eliminate hartile de injectie se pot rescrie si modifica asa incat sa ai optimizari in functionarea motorului si duc la cresterea calutilor putere la turatii joase...cresterea de putere se obtine mai repede aceasta se observa printr-o accelerare mai rapida (pe harta de putere Dyno se schimba panta curbei de putere si a cuplului)... Maximul de putere la turatii mari fiind practic aceeasi...poate un 5% mai mare doar in cazul eliminarii furtunului care aduce gazele care intra din cutia de viteze (ele nu au nimic comun cu "clapetul") si nu pot fi controlate... ma refer la returul de gaze din cutie (partea dreapta spate a cutiei) De aceea s-a renuntat la clapeti la generatia noua... iar solutia a fost modificarea injectoarelor si ajustarea combustibilului prin modificarea timpilor de injectie si din functionarea acestora. Cam asta face respectivul clapet... si cam asa functioneaza... dupa umila mea parere... Poti observa functionarea lui (Clapetului)...cand scoti filtrul de aer, pui cheia in contact, dai la rece...motorul se roteste, vacuumul creat de pistoane trag de "dumper", acesta inchide clapetul. Practic se realizeaza o recirculare a aerului din cutie pana cand motorul porneste... Este motivul ptr care plecarea unui motor rece da fum albastru pe teava si miros de hidrocarburi la motoarele de generatie veche... asta a fost solutia tehnica... sa-i zicem asa. Dezavantaje... functionarea defectuoasa a 2nd airului duce la... pierderea de cai, detonatii, functionare defectuoasa a motorului... fara un regim "rotund" cum zic oamenii... ceva nu e in regula cu motorul... nu trage cum tragea inainte. Zile faine in continuare... si ne vedem la SMAEB sau cand ne-om mai vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Capitane ai amestecat Pair valve cu clapeta de admisie si epuratorul intr-o galeata ce ai spus acolo. Le discutam pe toate la un suc ! Respect! Sambata daca nu ploua ajung si eu pe la salon 12/13 pm Pe scurt ca sunt pe mobil la mine suna asa: PAIR valve scop:protectia mediului actiune: pe decelerare se introduce aer curat in evacuare care dilueaza noxele Comanda este pe vacum sau electric asistata de calc la modelele mai noi. Efectul prezentei pair valve la motor cu evacuare sport este ca la inchiderea clapetelor in evacuare ai amestec bogat pentru cateva secunde...mai ai nevoie de putin aer sa se aprinda acel amestec sa faca bum! Acel aer ti-l da pairvalve. CLAPETA IN AIRBOX LA INTRARE. scop: suzuki cat si honda spun ca este pentru cuplu la turatii joase. Adevarul este ca cei doi producatori nu reuseau sa treaca normele de sunet datorita zgomotului produs de admisie. Compromisul...Acel capac. Actiune :cat este la relanti si in decelerare airbox-ul este inchis. EFECT: Cand decelerezi ai clapeta inchisa ,deci airboxul nu este presurizat de ramair.Asa ca la accelerare trebuie sa se deschida, sa se presurizeze si pe urma fullpower. Efectul asta este o intarziere mica in acceleratie. Daca nu exista fiecare acceleratie este cu airbox presurizat continu deci fara intarziere. EPURATOR. Scop: Gazele care trec pe langa secmenti, vapori de apa din condensul motorului, presiunea care se creaza in carter ...toate sunt eliberate in airbox. Asta pentru protectia mediului sa mai fie procesate de motor. EFECT. O data ce motorul se uzeaza cantitatea de gaze eliberate din motor sunt din ce in ce mai mari ceea ce duce la dezechilibru in amestecul carburant. AFR FUM ALBASTRU LA PRIMA PORNIRE. CAUZE: Cea mai mare cauza pentru acest fenomen sunt semeringurile de supape care nu mai etanseaza bine pe tija supapelor iar in timpul de repaos se scurge pe langa supapa o cantitate de ulei in evacuare si admisie. O data ce motorul porneste absoarbe acea cantitate de ulei si se vede la esapament sub forma fumului alb. Uneori cantitatea de ulei este atat de mare ca pune in dificultate si aprinderea bujiei. Cu respect TNG! Scuze de greseli am postat de la munca pe mobil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.