Fatal Fury Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 http://www.gearingcommander.com/ ---->load bike....scrie acolo toate datele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 http://www.gearingcommander.com/ ---->load bike....scrie acolo toate datele Eu vreau sa vad cum se face, se inmulteste turatia x raportul de demultiplicare si apoi?Imi lipseste ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 initial e 10000/(1.596*1.043*2.352)=2554.145 rpm apoi afli circomferinta cauciucului C=PI*Diametru Diametru egal 17"=0.4318 m + 2*(55/100*190) - Raportul dintre inaltimea sectiunii si latimea sectiunii in %. In acest caz este 55. Inaltimea flancului anvelopei va fi 55% din 190 mm, deci 104.5 mm C = 3.14*0.6408(metri)=2.01 (metri) Inmultesti numarul de rotatii cu distanta parcursa la o rotatie a cauciucului si afli numarul de metrii parcursi intr-un minut = 2554.145 * 2.01 = 5139.225 Imparti la 60 ca sa afli numarul de metrii parcursi intr-o secunda 5139.225/60 = 85.65375 m/s Inmultesti cu 3.6 si ai aflat in kilometrii pe ora 85.65375 * 3.6 = 308.3535 km/h. Asa am impresia ca e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Eu vreau sa vad cum se face, se inmulteste turatia x raportul de demultiplicare si apoi?Imi lipseste ceva... Circumferinta rotii spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 initial e 10000/(1.596*1.043*2.352)=2554.145 rpm apoi afli circomferinta cauciucului C=PI*Diametru Diametru egal 17"=0.4318 m + 2*(55/100*190) - Raportul dintre inaltimea sectiunii si latimea sectiunii in %. In acest caz este 55. Inaltimea flancului anvelopei va fi 55% din 190 mm, deci 104.5 mm C = 3.14*0.6408(metri)=2.01 (metri) Inmultesti numarul de rotatii cu distanta parcursa la o rotatie a cauciucului si afli numarul de metrii parcursi intr-un minut = 2554.145 * 2.01 = 5139.225 Imparti la 60 ca sa afli numarul de metrii parcursi intr-o secunda 5139.225/60 = 85.65375 m/s Inmultesti cu 3.6 si ai aflat in kilometrii pe ora 85.65375 * 3.6 = 308.3535 km/h. Asa am impresia ca e... Esti tare. Oricum, numarul de rotatii/minut trebuia sa-mi spuna cum se face. Dar acum vine intrebarea, de ce inmultesti toate rapoartele alea de demultiplicare? Nu ar trebui impartit doar la coeficientul pentru treapta a 6-a? Cand citesc specificatiile unei cutii imi da deobicei "first gear ratio" - pana la "6th gear ratio", nu stiu daca imi da si ceilalti coeficienti (initial, final). Ia sa vedem , ce zice in specificatii la Busa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 prima e raportul la (arbore?) - nu sunt mecanic nu ma pricep, al doilea la treapta de viteza si ultimul este raportul lantului. pai astfel aflii la fiecare, cate rotatii ale motorului sunt necesare sa invarta o data pinionul cutiei, pinionul de atac, apoi roata...(nu sunt mecanic de meserie deci e posibil sa fi stalcit putin termenii). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 http://www.aperaceparts.com/tech/specshayabusa.html Mai apare o chestie, transmission overall ratios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Masurat pe GPS sau teoretic? Salut! Teoretic, din calcul , folosind datele de mai sus, asa cum a exemplificat stRADu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 prima e raportul la (arbore?) - nu sunt mecanic nu ma pricep, al doilea la treapta de viteza si ultimul este raportul lantului. pai astfel aflii la fiecare, cate rotatii ale motorului sunt necesare sa invarta o data pinionul cutiei, pinionul de atac, apoi roata...(nu sunt mecanic de meserie deci e posibil sa fi stalcit putin termenii). Da, se pare ca da bine, deci daca ai "final gear ratios" pentru fiecare treapta de viteza nu mai imparti turatia decat la asta, daca ai cei 3 coeficienti )initial,final, + coef treptei X) atunci ii inmultesti intai pe toti 3 si astfel afli turatia. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 n-ai pentru ce! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 La mine (zx10 2006) am calculat pentru primele doua viteze: first gear ratio = 2.533 2nd gear ratio = 2.053 gear box ratio = 1.611 chain ratio = 2.353 Turatie indicata in bord sa luam blana, 13000 ture Viteza a I-a 13000 / (2.533x1.611x2.353) = 1354.17 x 2.01 = 2721.88 / 60 = 45.36 x 3.6 = 162km/h (verificat cu site-ul gearing commander da 163.5km/h) Viteza a II-a 13000 / (2.053x1.611x2.353) = 1670.95 x 2.01 = 3358.61 / 60 = 55.976 x 3.6 = 201.56km/h (verificat cu site-ul gearingcommander da 201.8km/h) Se pare ca ce imi indica mie e adevarat, are cutia foarte lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Se pare ca ce imi indica mie e adevarat, are cutia foarte lunga. Pai da! trebuie "gadilat" un pic raportul final cam la toate superbikeurile de 1000 ...la unele mai mult la altele mai putin ...un -1 pe fata ar fi de bun simt...in state vad ca se "poarta" la greu -1 +1 sau chiar -1 +2 ...cam asta am observat pe r1 forum.com,gixxerforum.com si am citit si depre kawasaki undeva ca ar merge cel putin -1 dinte pe fata (la modelul 2004 ,care tot asa ,intra in limitator in tr 1 pe la 160kmh) Editat Septembrie 17, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Pai da! trebuie "gadilat" un pic raportul final cam la toate superbikeurile de 1000 ...la unele mai mult la altele mai putin ...un -1 pe fata ar fi de bun simt...in state vad ca se "poarta" la greu -1 +1 sau chiar -1 +2 ...cam asta am observat pe r1 forum.com,gixxerforum.com si am citit si depre kawasaki undeva ca ar merge cel putin -1 dinte pe fata (la modelul 2004 ,care tot asa ,intra in limitator in tr 1 pe la 160kmh) Nu stiu daca nu am si eroare de kilometraj data de faptul ca la o numaratoare facuta la garaj se pare ca am foaie +2. Pinionul e stock,de 17. Oricum, trage bine, nu schimb nimic deocamdata. Si asa nici nu am avut timp sa ma obisnuiesc ca lumea cu ea sezonul asta. Noi sa fim sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 v-am zis ca un pic peste 300....!!! era verificat...dar un pic altfel!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Bravo Octav ) practica conteaza Si cu +1 fata si -2 spate...roata cu talon de 55 pe spate?... vad ca stai bine cu calculele... La 10 000 Rot/min, V= 276,28 Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Septembrie 20, 2013 Autor Share Postat Septembrie 20, 2013 Am +3 pe foaie si 190-55-17,far am cadranele de 99 si exista o neconcordanta intre gradatii.Cu -1pe pinion si +3 pe foaie moto mergea foarte turata,tragea grav de jos riscand sa rupa aderenta.Plus ca salta fata gen 954 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Bravo Octav ) practica conteaza Si cu +1 fata si -2 spate...roata cu talon de 55 pe spate?... vad ca stai bine cu calculele... V = 343,54 Km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 O sa incerc...cand schimb lantul si foile, sa vad daca ai calculat bine. Iti dau de veste. Salutare... Sa stiti ca s-a facut palinca de cirese...iar aceea de pere, mere si prune...e pe vine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Si 19 octombrie e aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 e ok ...la cirese!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 O sa incerc...cand schimb lantul si foile, sa vad daca ai calculat bine. Iti dau de veste. Salutare... Sa stiti ca s-a facut palinca de cirese...iar aceea de pere, mere si prune...e pe vine! Salut! Ai de gand sa ajungi la o asemenea viteza? Unde? Cum vei stii ca ai atins-o? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Pe o pista...Ca nu pot zice pe sosea, as fi sinucigas...Si cu un GPS montat pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Dragilor am studiat vremea si premise bune se anunta pentru weekendul 11-13 octombrie. In consecinta o sa stabilim detaliile telefonic si sper sa facem o petrecere de povestit si nepotilor ! PS. Mustul si pastrama din partea casei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 1 camera vreau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 mai sunt 27 libere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.