Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@smok3: apoi colegu, i-ai dat in ''zgura'' bine de tot.... ma gandesc ca sub 150 nu l-ai lasat,

....asa ca de inceput de sezon :)

bine ca s-a rezolvat!

 

numai bine!

» Post actualizat in 02 Mar 2015 10:30

....aiaiai.... de as reusi si eu sa consum odata benzina...... din septembrie n-am mai fost cu ''soimul'' :(

dar daca totul decurge conform planului de recuperare, din aprilie I'll be back :)

nu nici gand de "zgura" la autonomia de 318 km motocicleta a fost folosita cred ca aproape jumatate din km prin Bucuresti in trafic si restul un drum la Giurgiu si unul la Snagov unde nu am mers mai mult de 130km/h afara la drum intins .... una peste alta facand un calcul raportat la realitate DA sunt multumit de consum. Vreau sa fac din ea o motocicleta de Touring(inca nu au venit accesoriile) deci trebuie sa se comporte ca una de touring atat ca mers cat si ca, consum.

O Intrebare pt cunoscatori/detinatori ... ? Am vazut ca la generatia 2 au reusit in sfarsit sa monteze 2 ventilatoare pe radiator fata de generatia 1 care avea numai unul avand in vedere ca se apropie vara si locuiesc in "minunatul" Bucuresti sa inteleg ca pe capitolul racire generatia 2 sta ma bine ?, sunt constient ca se incing in oras ca toate se incing dar nu toate au aceleasi sisteme de racire, dupa cate am inteles de la colegi cu generatia 1 se incingeau asa de tare incat se si opreau din cauza temeperaturii, aceias problema si la generatia 2 cu opritul sau al doilea ventilator chiar face diferenta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se rescrie temperatura de pornire a ventilatoarelor cu 5grade mai putin..nu o sa ai probleme.

Stok moto are temp de pornire la 105 si se opreste la 100.

Deci un start la 100 si stop la 95 face diferenta.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sunt SW Motech si le cumparam eu daca mergea pe ce genti vroiam eu sa pun, dar din pacate nu merg decat anumite genti de la Givi pe el si Hepco&Beker.

Dupa cate stiu eu de la Givi merge model : Givi E 360N side case, Givi E 460 N si Givi E41 N si din alea model patratate ca la enduro-touring dar astea sincer mie personal mi s`au parut prea mari si am fost direct interesat de model sidecase Givi V35 sau Kappa 33 cu sistem de prindere PLX. De la Hepco modelul Junior si inca unul parca...

Ca tot veni vorba de genti aproape am terminat si eu cu a mea cu tot kitul de touring, mai trebuie sa iau topcaseul si chiar si le`am facut o proba de aproape 600 km uichendul asta Bucuresti-Varna Bulgaria si retur, am optat pana la urma de un sistem original Givi de Topcase la care am adaptat si modificat un sistem Givi PLX de Yamaha Tenere, mai am de pus bara dintre ele din spate dar pt moment vorba Romanului merge si asa.

post-14727-0-92216600-1427047573_thumb.jpg

post-14727-0-04542700-1427047598_thumb.jpg

post-14727-0-22774400-1427047608_thumb.jpg

post-14727-0-61344500-1427047618_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

@mariucojo

Am facut acum cateva poze:

 

post-12743-0-93730700-1427133267_thumb.jpgpost-12743-0-04231700-1427133275_thumb.jpgpost-12743-0-37812300-1427133278_thumb.jpgpost-12743-0-48747900-1427133281_thumb.jpgpost-12743-0-59170900-1427133284_thumb.jpgpost-12743-0-57647400-1427133287_thumb.jpgpost-12743-0-26195800-1427133290_thumb.jpg

 

La pret ne intelegem, ma gandeam la jumatate din pretul lor de noi.

Am si cheia pe undeva prin casa :)

 

 

@smok3

foarte frumoase cutiile, sa le umpli de cat mai multe ori la cat mai multe drumuri :)

Editat de IceCube
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc IceCube asa sa fie cat despre tine Captain parca spuneai ca urmaresti ceva V4 nu bicicleta :)

Intre timp au venit si chinezariile(priza 12 V si protectie capac alternator) de pe ebay care sincer sa fiu sunt multumit calitate-pret, am reusit sa adaptez si gps-ul de la masina construind un suport din teflon la strung cu bila care intra in gaura de la jug si rezultatele le vedeti in poze .

Urmeaza si comand si un voltmetru, a mai montat cineva ? si daca da unde ma pot lega pe instalatie dupa contact sa imi arate/masoare voltajul cat mai real care ajunge la baterie, de obicei diferenta dintre o masura pe baterie direct si una pe instalatie (cu consumatori ) arata o diferenta de -1V poate si mai mult pe instalatie dupa contact, de asta intreb unde ma pot lega cu voltmetrul cat mai aproape de baterie sa ajung cat mai aproape de valoarea reala care apropo la Haybusa este singura motocicleta care am avut-o si incarcarea este de 14,2-14,4 V la relantiu si 15 V @ 5000 rpm....sincer prima impresie a fost ca este destul de mult 15 V dar dupa ce am studiat manualul m`am linsitit.

post-14727-0-57081500-1427485695_thumb.jpg

post-14727-0-67508700-1427485707_thumb.jpg

post-14727-0-04895900-1427485722_thumb.jpg

post-14727-0-20262100-1427485731_thumb.jpg

post-14727-0-76038100-1427485741_thumb.jpg

post-14727-0-91449400-1427485751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smoke tata, un sfat, niste banda 3M, pe capac, apoi pui suruburile... nu se zgarie capacul, da rezistenta in caz de cazatura la deformarea celor 3 suruburi in care sta prins. Poti rupe blocul.

Capacul de Carbon care l-am avut eu era lipit cu silicon rosu. Asa ai rezistenta marita la frecarea cu asfaltul. ;)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc IceCube asa sa fie cat despre tine Captain parca spuneai ca urmaresti ceva V4 nu bicicleta :)

Intre timp au venit si chinezariile(priza 12 V si protectie capac alternator) de pe ebay care sincer sa fiu sunt multumit calitate-pret, am reusit sa adaptez si gps-ul de la masina construind un suport din teflon la strung cu bila care intra in gaura de la jug si rezultatele le vedeti in poze .

Urmeaza si comand si un voltmetru, a mai montat cineva ? si daca da unde ma pot lega pe instalatie dupa contact sa imi arate/masoare voltajul cat mai real care ajunge la baterie, de obicei diferenta dintre o masura pe baterie direct si una pe instalatie (cu consumatori ) arata o diferenta de -1V poate si mai mult pe instalatie dupa contact, de asta intreb unde ma pot lega cu voltmetrul cat mai aproape de baterie sa ajung cat mai aproape de valoarea reala care apropo la Haybusa este singura motocicleta care am avut-o si incarcarea este de 14,2-14,4 V la relantiu si 15 V @ 5000 rpm....sincer prima impresie a fost ca este destul de mult 15 V dar dupa ce am studiat manualul m`am linsitit.

O sa spargi carterul. E cea mai neinspirata protectie. Am vazut 2 motorete cu motorul fisurat din cauza unor asemenea protectii. Capac carbon kevlar de minim 5mm in zona de impact, prins cu Sikaflex 222, pus in strat generos de 3-4mm, sa fie elastic, nu are moarte.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc IceCube asa sa fie cat despre tine Captain parca spuneai ca urmaresti ceva V4 nu bicicleta :)

Intre timp au venit si chinezariile(priza 12 V si protectie capac alternator) de pe ebay care sincer sa fiu sunt multumit calitate-pret, am reusit sa adaptez si gps-ul de la masina construind un suport din teflon la strung cu bila care intra in gaura de la jug si rezultatele le vedeti in poze .

Urmeaza si comand si un voltmetru, a mai montat cineva ? si daca da unde ma pot lega pe instalatie dupa contact sa imi arate/masoare voltajul cat mai real care ajunge la baterie, de obicei diferenta dintre o masura pe baterie direct si una pe instalatie (cu consumatori ) arata o diferenta de -1V poate si mai mult pe instalatie dupa contact, de asta intreb unde ma pot lega cu voltmetrul cat mai aproape de baterie sa ajung cat mai aproape de valoarea reala care apropo la Haybusa este singura motocicleta care am avut-o si incarcarea este de 14,2-14,4 V la relantiu si 15 V @ 5000 rpm....sincer prima impresie a fost ca este destul de mult 15 V dar dupa ce am studiat manualul m`am linsitit.

Leaga voltmetrul la priza de 12V sau tot de unde te-ai legat cu priza, sau la far.

Intr-adevar 15 V e cam mult, mai ales ca ar trebui sa -si faca simtita prezenta regulatorul de tensiune si aceasta ar trebui sa scada si nu sa stea constant la 15V.

E o parere, nu zic ca am dreptate mie-n suta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smoke tata, un sfat, niste banda 3M, pe capac, apoi pui suruburile... nu se zgarie capacul, da rezistenta in caz de cazatura la deformarea celor 3 suruburi in care sta prins. Poti rupe blocul.

Capacul de Carbon care l-am avut eu era lipit cu silicon rosu. Asa ai rezistenta marita la frecarea cu asfaltul. ;)

Captain protectia asta sincer nu am pus-o pt cazaturi la viteza si nici nu vreau sa vad asa departe sau sa ajung acolo, este o protectie mai mult pt scapat dupa loc, motocicleta asta sincer parerea mea are o problema cu cricul am citit si auzit de X cazuri in care a luat`o la vale sau cricul neculisat la maxim au scapat`o si capacul este primul care atinge din pacate....ca tot veni vorba am lasat motrul intr`o spalatorie cu cricul culisat la maxim dar era putin in panta si motorul nefiind in viteza nu stiu cum de l`am mai prins ... pur si simplua a luat`o in fata ! Cricul la Busa generatia1 si 2 este dubios....pt asta am pus ceea ce am pus si am fost constient cand am pus ca asa ceva nu este pt o cadere la viteza dar cum spuneam Doamne fereste !

» Post actualizat in 28 Mar 2015 14:15

@smok3, da ce ti-a venit bre sa schimbi minunatie de touring dedicat cu Busa? Odata ce te-ai obisnuit cu confortul sa revii la ceva mai sportiv este mai rar..

Luigi am vandut Pan`ul la un pret bun si nu mi`au mai ajuns bani pt ceea ce imi doream eu, fiind in "fiert" fara motocicleta s`a ivit Busa asta la un pret la fel de bun si uite asa a trebuit sa schimb brusc clasa dar dupa cum vezi o aduc usor usor pe drumul cel bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leaga voltmetrul la priza de 12V sau tot de unde te-ai legat cu priza, sau la far.

Intr-adevar 15 V e cam mult, mai ales ca ar trebui sa -si faca simtita prezenta regulatorul de tensiune si aceasta ar trebui sa scada si nu sa stea constant la 15V.

E o parere, nu zic ca am dreptate mie-n suta...

Priza este legata direct la baterie, cu voltmetrul nu vreau sa ma leg direct sa stea aprins nu zic ca ar consuma cine stie ce dar vreau legat dupa contact cum spunea undeva cu valoarea cat mai aproape de ceea reala, inca nu am facut masuratori pe motor sau iau toti conectorii si plusurile la rand sa descopar de asta intreb poate stie cineva si ma poate ajuta dar mai am varianta sa caut un anumit tip de voltmetru dupa cate am inteles care are 2 plusuri si 1 minus ...unul din plusuri se leaga cu minusul la baterie si celalat plus ar fi alinetarea si ma leg la orice plus pe motor..dar inca nu l`am gasit...cat despre incarcare nu imi fac griji ca ar fi mare pt ca asa zice japonezul in carte

» Post actualizat in 28 Mar 2015 14:27

Cam cand va fi urmatoarea intalnire a posesorilor, cat si a celor care n-au avut hayabusa?

Nu stiu Mac ii lasam pe cei mai "batrani in breasla" sa organizeze si eu astept cu nerabdare sa vad mai muti soimi la un loc

» Post actualizat in 28 Mar 2015 14:32

O sa spargi carterul. E cea mai neinspirata protectie. Am vazut 2 motorete cu motorul fisurat din cauza unor asemenea protectii. Capac carbon kevlar de minim 5mm in zona de impact, prins cu Sikaflex 222, pus in strat generos de 3-4mm, sa fie elastic, nu are moarte.

Multumesc pt sfat si initial ma crezi ca am vrut eu sa fac o protectie din kevlar-fibra de sticla dupa un capac OEM... nu este foarte complicat chiar vroiam sa scot si o matrita dupa capac....dar nu am gasit un capac si sa cumpar unul second nu mi-am mai batut capacul si am renuntat si am cumparat chinezaria

post-14727-0-13902200-1427552671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...