Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc IceCube asa sa fie cat despre tine Captain parca spuneai ca urmaresti ceva V4 nu bicicleta :)

Intre timp au venit si chinezariile(priza 12 V si protectie capac alternator) de pe ebay care sincer sa fiu sunt multumit calitate-pret, am reusit sa adaptez si gps-ul de la masina construind un suport din teflon la strung cu bila care intra in gaura de la jug si rezultatele le vedeti in poze .

Urmeaza si comand si un voltmetru, a mai montat cineva ? si daca da unde ma pot lega pe instalatie dupa contact sa imi arate/masoare voltajul cat mai real care ajunge la baterie, de obicei diferenta dintre o masura pe baterie direct si una pe instalatie (cu consumatori ) arata o diferenta de -1V poate si mai mult pe instalatie dupa contact, de asta intreb unde ma pot lega cu voltmetrul cat mai aproape de baterie sa ajung cat mai aproape de valoarea reala care apropo la Haybusa este singura motocicleta care am avut-o si incarcarea este de 14,2-14,4 V la relantiu si 15 V @ 5000 rpm....sincer prima impresie a fost ca este destul de mult 15 V dar dupa ce am studiat manualul m`am linsitit.

post-14727-0-57081500-1427485695_thumb.jpg

post-14727-0-67508700-1427485707_thumb.jpg

post-14727-0-04895900-1427485722_thumb.jpg

post-14727-0-20262100-1427485731_thumb.jpg

post-14727-0-76038100-1427485741_thumb.jpg

post-14727-0-91449400-1427485751_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smoke tata, un sfat, niste banda 3M, pe capac, apoi pui suruburile... nu se zgarie capacul, da rezistenta in caz de cazatura la deformarea celor 3 suruburi in care sta prins. Poti rupe blocul.

Capacul de Carbon care l-am avut eu era lipit cu silicon rosu. Asa ai rezistenta marita la frecarea cu asfaltul. ;)

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc IceCube asa sa fie cat despre tine Captain parca spuneai ca urmaresti ceva V4 nu bicicleta :)

Intre timp au venit si chinezariile(priza 12 V si protectie capac alternator) de pe ebay care sincer sa fiu sunt multumit calitate-pret, am reusit sa adaptez si gps-ul de la masina construind un suport din teflon la strung cu bila care intra in gaura de la jug si rezultatele le vedeti in poze .

Urmeaza si comand si un voltmetru, a mai montat cineva ? si daca da unde ma pot lega pe instalatie dupa contact sa imi arate/masoare voltajul cat mai real care ajunge la baterie, de obicei diferenta dintre o masura pe baterie direct si una pe instalatie (cu consumatori ) arata o diferenta de -1V poate si mai mult pe instalatie dupa contact, de asta intreb unde ma pot lega cu voltmetrul cat mai aproape de baterie sa ajung cat mai aproape de valoarea reala care apropo la Haybusa este singura motocicleta care am avut-o si incarcarea este de 14,2-14,4 V la relantiu si 15 V @ 5000 rpm....sincer prima impresie a fost ca este destul de mult 15 V dar dupa ce am studiat manualul m`am linsitit.

O sa spargi carterul. E cea mai neinspirata protectie. Am vazut 2 motorete cu motorul fisurat din cauza unor asemenea protectii. Capac carbon kevlar de minim 5mm in zona de impact, prins cu Sikaflex 222, pus in strat generos de 3-4mm, sa fie elastic, nu are moarte.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc IceCube asa sa fie cat despre tine Captain parca spuneai ca urmaresti ceva V4 nu bicicleta :)

Intre timp au venit si chinezariile(priza 12 V si protectie capac alternator) de pe ebay care sincer sa fiu sunt multumit calitate-pret, am reusit sa adaptez si gps-ul de la masina construind un suport din teflon la strung cu bila care intra in gaura de la jug si rezultatele le vedeti in poze .

Urmeaza si comand si un voltmetru, a mai montat cineva ? si daca da unde ma pot lega pe instalatie dupa contact sa imi arate/masoare voltajul cat mai real care ajunge la baterie, de obicei diferenta dintre o masura pe baterie direct si una pe instalatie (cu consumatori ) arata o diferenta de -1V poate si mai mult pe instalatie dupa contact, de asta intreb unde ma pot lega cu voltmetrul cat mai aproape de baterie sa ajung cat mai aproape de valoarea reala care apropo la Haybusa este singura motocicleta care am avut-o si incarcarea este de 14,2-14,4 V la relantiu si 15 V @ 5000 rpm....sincer prima impresie a fost ca este destul de mult 15 V dar dupa ce am studiat manualul m`am linsitit.

Leaga voltmetrul la priza de 12V sau tot de unde te-ai legat cu priza, sau la far.

Intr-adevar 15 V e cam mult, mai ales ca ar trebui sa -si faca simtita prezenta regulatorul de tensiune si aceasta ar trebui sa scada si nu sa stea constant la 15V.

E o parere, nu zic ca am dreptate mie-n suta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smoke tata, un sfat, niste banda 3M, pe capac, apoi pui suruburile... nu se zgarie capacul, da rezistenta in caz de cazatura la deformarea celor 3 suruburi in care sta prins. Poti rupe blocul.

Capacul de Carbon care l-am avut eu era lipit cu silicon rosu. Asa ai rezistenta marita la frecarea cu asfaltul. ;)

Captain protectia asta sincer nu am pus-o pt cazaturi la viteza si nici nu vreau sa vad asa departe sau sa ajung acolo, este o protectie mai mult pt scapat dupa loc, motocicleta asta sincer parerea mea are o problema cu cricul am citit si auzit de X cazuri in care a luat`o la vale sau cricul neculisat la maxim au scapat`o si capacul este primul care atinge din pacate....ca tot veni vorba am lasat motrul intr`o spalatorie cu cricul culisat la maxim dar era putin in panta si motorul nefiind in viteza nu stiu cum de l`am mai prins ... pur si simplua a luat`o in fata ! Cricul la Busa generatia1 si 2 este dubios....pt asta am pus ceea ce am pus si am fost constient cand am pus ca asa ceva nu este pt o cadere la viteza dar cum spuneam Doamne fereste !

» Post actualizat in 28 Mar 2015 14:15

@smok3, da ce ti-a venit bre sa schimbi minunatie de touring dedicat cu Busa? Odata ce te-ai obisnuit cu confortul sa revii la ceva mai sportiv este mai rar..

Luigi am vandut Pan`ul la un pret bun si nu mi`au mai ajuns bani pt ceea ce imi doream eu, fiind in "fiert" fara motocicleta s`a ivit Busa asta la un pret la fel de bun si uite asa a trebuit sa schimb brusc clasa dar dupa cum vezi o aduc usor usor pe drumul cel bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leaga voltmetrul la priza de 12V sau tot de unde te-ai legat cu priza, sau la far.

Intr-adevar 15 V e cam mult, mai ales ca ar trebui sa -si faca simtita prezenta regulatorul de tensiune si aceasta ar trebui sa scada si nu sa stea constant la 15V.

E o parere, nu zic ca am dreptate mie-n suta...

Priza este legata direct la baterie, cu voltmetrul nu vreau sa ma leg direct sa stea aprins nu zic ca ar consuma cine stie ce dar vreau legat dupa contact cum spunea undeva cu valoarea cat mai aproape de ceea reala, inca nu am facut masuratori pe motor sau iau toti conectorii si plusurile la rand sa descopar de asta intreb poate stie cineva si ma poate ajuta dar mai am varianta sa caut un anumit tip de voltmetru dupa cate am inteles care are 2 plusuri si 1 minus ...unul din plusuri se leaga cu minusul la baterie si celalat plus ar fi alinetarea si ma leg la orice plus pe motor..dar inca nu l`am gasit...cat despre incarcare nu imi fac griji ca ar fi mare pt ca asa zice japonezul in carte

» Post actualizat in 28 Mar 2015 14:27

Cam cand va fi urmatoarea intalnire a posesorilor, cat si a celor care n-au avut hayabusa?

Nu stiu Mac ii lasam pe cei mai "batrani in breasla" sa organizeze si eu astept cu nerabdare sa vad mai muti soimi la un loc

» Post actualizat in 28 Mar 2015 14:32

O sa spargi carterul. E cea mai neinspirata protectie. Am vazut 2 motorete cu motorul fisurat din cauza unor asemenea protectii. Capac carbon kevlar de minim 5mm in zona de impact, prins cu Sikaflex 222, pus in strat generos de 3-4mm, sa fie elastic, nu are moarte.

Multumesc pt sfat si initial ma crezi ca am vrut eu sa fac o protectie din kevlar-fibra de sticla dupa un capac OEM... nu este foarte complicat chiar vroiam sa scot si o matrita dupa capac....dar nu am gasit un capac si sa cumpar unul second nu mi-am mai batut capacul si am renuntat si am cumparat chinezaria

post-14727-0-13902200-1427552671_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu voltmetrul nu vreau sa ma leg direct sa stea aprins nu zic ca ar consuma cine stie ce dar vreau legat dupa contact cum spunea undeva cu valoarea cat mai aproape de ceea reala

Eu nu am gasit in toata fata un semnal sa imi arate aproape de baterie. E adevarat, vorbim de alta mobra. Asa ca am luat un releu auto mic (gen ala de deschidere portbagaje la alarma) un semnal de contact care sa il activeze (pe langa asta am si un +/- de la baterie direct), voltmetrul alimentat prin releu, iar releul cand e alimentat de plusul pe contact, imi arata direct valorile de pe baterie, dar doar cand este pus contactul/pornit motorul.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bro...nimeni nu vrea sa o scape, eu zic ca e bine sa fixezi protectia aia mai bine. Pune 3M pe capac, strange suroabele, taie excesul cu un cutter. Sa fie fixate una de alta. 3M-ul e negru, nu de vede... chiar si la un soc static, se duc filetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai putin sa ne intelegem tu crezi ca protectia este lipita de capac nu ? Nu este , intradevar pozele sunt inselatoare si DA sunt constient ca se pot strica filetele diferenta dintre capac si protectie este de 1 cm pe putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu....eu zic sa o lipesti. Asa o rigidizezi Man.

» Post actualizat in 28 Mar 2015 20:41

Nu lasa rezistenta sliderului doar in 3-5 suruburi... baga banda dublu adeziva 3M pe capac. Apoi montezi sliderul. Banda ii va creste rezistenta in caz de tavaleala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica dupa fiecare iesire suruburile de prindere ale protectiei,au prostul obicei sa se desfaca de la vibratii,drum denivelat etc .Orice aftermarket nu este OEM.

Aceste protectii china nu au nici macar un studiu sau ceva inainte sa fie lansate pe piata,cand sa cedeze cand sa tina,totul este de noroc si de mecanica accidentului.

Nu rigidiza ca o sa crape altceva in caz de cazatura si o sa coste mai scump decat un capac de stator.

Daca o sa ai nesansa( in caz de cazatura) sa prinda ceva protectia inaintea ei o sa faci deranj mare de tot acolo pe partea stanga.

Protectiile trebuie sa inveleasca capacul daca se poate nu sa iasa in exterior prin distantiere cu suruburile de prindere.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial l`am comandat pe asta care nici in ziua de azi nu a ajuns, comanda facuta la sfarsitul lui Ianuarie(evitati Anglia cu ebay`ul), fabricat de R&G care astia chiar se ocupa numai de protectii pentru motociclete si este prinderea pe aceias baza (suruburi),chinezaria adevarat are alta forma dar foarte bine facuta daca stai sa te uiti la detalii si culmea este ca sistemul de prindere are aceias baza doar ca asta care il am are alta forma si un surub in plus de prindere. Banuiesc ca R&G care sunt fabricanti de protectii pentru motociclete si`au facut anumite teste inainte de a scoate aceste protectii pe piata la motociclete si nu le`au scos de dragul de a le scoate, de chinezi nu bag mana in foc ca au facut teste. Si da ai perfecta dreptate totul este de noroc si de mecanica accidentului ca daca iti dai motorul peste cap de cateva ori la 100 km/h poti sa ai tu mama barelor de protectie pe motocicleta ca tot se alege praful si investitia a fost facuta degaba dar daca il scapi dupa loc sau la viteza mica s`ar putea putea sa te bucuri ca ai salvat ceva carenaj si bani de revopsit-stikerit si asa mai departe.

post-14727-0-34530700-1427623660_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da al doilea colet comandat pe ebay din Anglia mai exact Londra care nu ajunge si traking number`ul este fals sau de negasit sa fie oare o coincidenta ca se intampla ceva cu coletele de acolo catre Romania sau am dat eu de vanzatori neseriosi. Apropo de ce crezi ca comand din China :) pt ca la unele produse transportul este gratis si vine la fel de repede ca si cand ar veni din Anglia si chiar nu mi s`a intamplat sa rezolv cu vanzatorul in caz de ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam cand va fi urmatoarea intalnire a posesorilor, cat si a celor care n-au avut hayabusa?

chiar asa, cand si unde?

» Post actualizat in 15 Apr 2015 11:05

sunt ceva noutati?

sau inca e prea devreme?

 

numai bine tuturor colegilor!

 

PS: eu sper ca in a doua jumatate a lunii mai sa fiu iarasi calare pe soim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...