Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Sunt oameni care se plictisesc înainte de a se bucura. Când o motocicletă devine plictisitoare, clar trebuie schimbată, nu este clasa care trebuie. 

Mie personal mi se pare plictisitoare pe autostradă și nu cred că am cumulat 2000 km din peste 50000 parcursi. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LUV incearca un troll ieftin.
Nu conteaza cu ce motocicleta mergi atat timp cat iti place sa mergi cu ea. Nu exista motocicleta perfecta pentru ca fiecare suntem diferiti.
Eu sunt ahtiat dupa busa mea. Am tot zis ca p'asta o tin pana crapa in asa hal incat nu mai poate fi reprata. Fiecare cu damblaua lui.
Pana acum insa, nici o buba, doar mentenante obligatorii. A sarit de 66.000 lejer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

Stiu ca supăr posesorii.

Motor de autostrada, în rest la fel de util ca a treia țâță.

Te vei plictisi repede de el. 

 

Azi am scos animalul la tura obligatorie de sambata dimineata...Cafeneaua.

 

Clar nu e scuter, motorul insa e foarte elastic, cutia schimba precis,nu se incinge...Tura de ieri a fost presarata la inceput si la final si cu cateva drumuri nationale,virajate bine. Motorul e stabil, pastreaza linia...

 

In privinta observatiei domnului Scamosu, de obicei imi place sa vad ce fac "jucariile" unui motor nou. Nu toata lumea s-a nascut busist adevarat :))

 

Facand o paralela cu fosta "99", ma bucur ca i-am urmat sfatul lui TNG si am luat 2008+.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.05.2019 la 10:11, emylyo a spus:

Motocicleta mea este una corecta.Singura problema este ca pretul meu este fix si oricum este mic in comparatie cu ce se vinde pe la noi.Motocicleta de la vanzare luata de la Aeronautica daca este cea pe care o stiu eu a fost accidentata bine de noua si "facuta" pe Casco.De aici si nr de km mic in primii ani.

:)) Pai pretul e fix sau tocmai a urcat la 8100?

Voiam sa iti fac o vizita sa vad si eu motocicleta dar nu am mai mult de 7000E, plus ca si asa mi se pare ca m.am intins cu banii pentru o motocicleta de 11ani.

Daca Busa tine pretul chiar asa de bine se pare ca nu voi avea Busa pana la urma.

Am vazut ceva anunt de vanzare valize laterale si suporti,in poza motorul parea sa aiba niste tobe aftermarket (two brothers sau ceva). Pana la urma are tobele stock sau altceva?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o folosesti cu placere!Frumoasa combinatia.Eu am folosit toate modurile.Pe ploaie chiar e recomandat sa folosesti C mode.Daca generatia 1 am folosit-o mai mult pe autostrada si la viteze mari,cu ghidonul touring o folosesc pentru plimbari pe dn la viteze "normale".Este o mare diferenta intre stoc si touring.Rezerva ei de putere o folosesc pt depasiri.In rest este o moto de care nu te plictisesti asa usor.L.u.v ai avut vreodata hayabusa sau ai mers vreodata cu vreuna cateva sute de km?Te invit la un schimb de experienta.

Acum 9 minute, the mentalist a spus:

:)) Pai pretul e fix sau tocmai a urcat la 8100?

Voiam sa iti fac o vizita sa vad si eu motocicleta dar nu am mai mult de 7000E, plus ca si asa mi se pare ca m.am intins cu banii pentru o motocicleta de 11ani.

Daca Busa tine pretul chiar asa de bine se pare ca nu voi avea Busa pana la urma.

Am vazut ceva anunt de vanzare valize laterale si suporti,in poza motorul parea sa aiba niste tobe aftermarket (two brothers sau ceva). Pana la urma are tobele stock sau altceva?

 

Pentru ca romanul face alergie la pret fix am pus un pret care sa se poata negocia ca aa aiba cumparatorul satisfactie si implinire.In rest motocicleta este exact asa cum scrie in anunt si cum este in foto.De ce as vinde o moto in stare excelenta si cu km putini sub pretul la care altii vand niste tigai accidentate si reparate sau cu km "operati"? Asa cum scrie in anunt rog si ofer seriozitate.Cu prima busa am stat ani de zile la vanzare si nu s-a deplasat nimeni sa o vada.Primul care a venit a luat-o cu 1000e sub pretul initial.Si dupa 3 ani de zile mi-a spus ca "a cam bagat bani in ea":bec in far si unul de pozitie,baterie si kitul de lant(pe care i l-am dat tot eu bonus la vanzare pt ca originalul era intins).Nici macar uleiul nu l-a schimbat in 2-3 ani... .

Si a vandut-o tot cu 3500e...si s-a mai revandut cu aceiasi suma de 2 ori.Si moto merge in continuare pt ca are 50000km reali .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, uleiul nu trebuie schimbat doar atunci cand o cumperi?

 

:))))))))

 

Am avut un Fireblade cu care am venit in concediu iar la final, scarbit de drum, am zburat cu avionul si am lasat mobra in Bucuresti,la vanzare. Dupa jumatate de an de "bosuleli", mi-a adus un prieten motorul in Germania, inapoi.

 

Masina BMW-ul si motorul sport sunt obiecte ce se vand cu greu daca nu ai noroc sau nu esti cocalar :)

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 7 ore, emylyo a spus:

L.u.v ai avut vreodata hayabusa sau ai mers vreodata cu vreuna cateva sute de km?Te invit la un schimb de experienta.

 

Am detinut mai mult branduri si tipuri de motoare. Am condus si altele, ale unor amici, sau la un BMW Test.

Nu insa Hayabusa.

Prin 2006 am inteles ce inseamna confortul la o motocicleta odata cu primul BMW detinut, si de atunci mi-am dat seama ca din punctul asta de vedere nimeni nu este peste bavarezi. Si o spun fara sa fiu partinitor, sunt foarte obiectiv.

Am mers recent un drum destul de lung pe GL 1800 al unui amic si am avut surpriza vietii, dar in sens oarecum negativ. Superba ca look, pozitia ok pe ea, cutia foarte silentioasa, motorul misto dar nu foarte diferit de LT-ul meu ca si putere. In schimb doua lucruri mi-au dat cu minus, franele foarte slabe comparativ cu ale mele si zgomotul foarte mare al tobelor, desi erau stock. M-au zapacit de cap pret de 100 km, cat am condus-o.

Pe LT exista riscul sa adormi, datorita silentiozitatii oferite de carenaj, parbriz si ansamblul motor / avacuare.

Am facut paranteza ca sa intelegi ce tipologie de individ sunt si la ce raportez o motocicleta --> confort si optiuni.

Din aceasta cauza nu sunt atras de oricare alt tip de mobra care nu ofera asa ceva la nivelul asteptat de mine. Singura care se apropie de ce vreau este GTR 1400, am condus mobra unui amic, dar si la aia mai trebuie sa fac niste schimbari, saua, parbrizul si sa ii montez inaltatoare de ghidon pentru a fi oarecum pe acolo.

Desi nu este locul si vorba despre nemti, ei sunt singurii care fac tourere care vin manusa de la inceput. Imi amintesc de vechiul RT, odata urcat in sa nu a trebuit sa mai reglez, inalt, trag sau schimb absolut nimic. Nu ghidon, parbriz, scarite, manete etc. Te urci pe ea si cobori dupa 500 km sa faci pipi, apoi inca 500 si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie astea prea confortabile mi se par mult mai periculoase. 

Bine, n-as face drumuri de peste 1000 de km cu un SS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers pe 3 tipuri de Bmw din dotarea militiei.Prea comode... deocamdata inca mai fierbe sangele  :).Urmeaza sa testez un Goldwing...mai vorbim dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, Kosh a spus:

Mie astea prea confortabile mi se par mult mai periculoase. 

 

 Desi nu ai incercat altceva in afara de Busa, sa stii ca oarecum ai dreptate, intr-o anumita conjunctura. Spuneam mai sus ca pe LT poti adormi din cauza confortului. Ideea este ca nu am glumit. Deloc.

Acum ceva ani, cand lucram in ture, obisnuiam des ca in timpul saptamanii sa plec hai hui cu mobra la cate o tura lunga cand ieseam dimineata de la servici. Imi amintesc ca odata chiar era sa atipesc pe ea, era vara, cald si eu dupa o noapte de lucru.

Acum 18 minute, emylyo a spus:

Eu am mers pe 3 tipuri de Bmw din dotarea militiei.Prea comode... deocamdata inca mai fierbe sangele  :).

Da, chestia asta cu sangele si senzatiile este singura care te tine pe asa ceva. Desi cand o sa dai de gustul kilometrilor multi pe un tourer in care te simti ca intr-un cabrio de lux o sa iti para rau ca ai pierdut atata timp cocosat :-)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic...

Cand m-am intors din Turcia m-am oprit la nici 3km de casa, la un Profi - vroia Kitty sa ia o sticla de suc. In comuna Baneasa de Giurgiu, unde au ai mei o casa.

Dac-am stat 10 min. 

Dupa ce-am plecat, efectiv nu mai puteam tine motoreta sa mearga drept, adica parca serpuiam pe banda, asa mi se parea.

Pana sa ajung la acea oprire n-am avut probleme, mers "normal" pe timp de noapte.

M-a prins noaptea la 20 de km dupa ce trecusem de Veliko.

 

Gandul ca aproape am ajuns, plus oboseala acumulata in 3 saptamani de hoinarit putea sa-mi dea cu minus daca n-as fi fost pe o motoreta despre care stii ca nu iarta nici cea mai mica greseala.

Nu stiu ce-as fi facut pe-o motocicleta foarte confortabila, presupun ca te adaptezi si-ti impui o anumita disciplina.

Oboseala este foarte periculoasa. Daca mai adaugi si confort sporit... poate duce la un eveniment neplacut.

 

Am mers ultimii 3 km pe partea dreapta a benzii, aproape de margine, cu maxim 40 la ora.

A fost si prima mea calatorie de acest gen si asemenea distanta in timp si km.

Nu stiu, insa pentru mine realitatea ca esti pe o motocicleta, nu un fotoliu mergator, cred ca ajuta sa te concentrezi mai bine, sa nu uiti ca totusi, esti in pericol pana descaleci.

Sau poate ce-am simtit eu este doar o simpla manifestate a lipsei de experienta de mers in calatorii moto cu adevarat lungi.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce ai patit tu este din cauza oboselii acumulate si faptului ca ai tras de tine mergand mai mult decat ai limita.

Si este exact invers, o motocicleta confortabila scade enorm pragul de stres datorat oboselii. Una pe care stai aplecat in maini, pe care pozitia este chinuita, cu motorul foarte puternic si brutala in acceleratii, asa ceva iti induce o stare de disconfort si oboseala enorma in timp. Se intampla asa deoarece pe langa atentia pe care o ai distribuita cand pilotezi o motocicleta, se adauga si stresul cumulat al celor enumerate, atentie cum tragi de gaz, atentia sporita datorita vitezei, pozitia nefireasca a membrelor etc.

Este identic si la casti.

Ma tot uit la unii care o dau in stanga si dreapta cu celebrul test Sharp, unde toate ragaliile de casti au cate 5 stele. Testul ala nu tine niciodata cont de un lucru care pare simplu, dar in realitate conteaza enorm: gradul de confort al castii.

Imagineaza-ti cine merge mai multi kilometri lejer, unul cu  o casca care nu vajaie de la 80 km in sus, care nu scartaie din incheieturi si care are interiorul perfect mulat pe figura, sau altul cu una care se manifesta exact invers?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, l.u.v a spus:

 Desi nu ai incercat altceva in afara de Busa, sa stii ca oarecum ai dreptate, intr-o anumita conjunctura. Spuneam mai sus ca pe LT poti adormi din cauza confortului. Ideea este ca nu am glumit. Deloc.

Acum ceva ani, cand lucram in ture, obisnuiam des ca in timpul saptamanii sa plec hai hui cu mobra la cate o tura lunga cand ieseam dimineata de la servici. Imi amintesc ca odata chiar era sa atipesc pe ea, era vara, cald si eu dupa o noapte de lucru.

Da, chestia asta cu sangele si senzatiile este singura care te tine pe asa ceva. Desi cand o sa dai de gustul kilometrilor multi pe un tourer in care te simti ca intr-un cabrio de lux o sa iti para rau ca ai pierdut atata timp cocosat :-)) 

Nu mai stau de 3 ani cocosat :)...si am si un cabrio :) .

20190423_184139.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine burdușit de bere

Decât cocoșat de mun..., pardon, Hayabusa! :lol:

Dați-le draq de buse, bembeu lt + neotec is the real shit! Și dacă mai încălțați niște cizme daytona reșapate o să fiți cu adevărat tru

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama ce de activitate aici mai ca am fugit după popcorn si bere in dimineața asta .... si mie mi-a zis dealerul când am luat vaca asta ca se pot schimba modurile din mers .... altfel ce farmec ar mai avea dacă tre sa oprești sa apeși pe buton .... trea sa ii facă o manivela dacă nu se schimba din mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apoi na, fiecare dupa posibilitati :)

La 25.05.2019 la 0:20, Gixu. a spus:

 

Surprinzator, un cvasi 160-180 intrerupt ocazional de cate un santier(90kmh) sau de cate un puseu de 240 kmh s-a lasat cu 13.5 litri de benzina pentru 235 km. Ma asteptam sa consume mult mai mult.

 

deci un 5,75l/100km

wax!

o sa te minunezi si de acum incolo cat de putin consuma !

 

vorbesc de consumurile din afara orasului, ca in oras consuma cat o Dacie 1300 :)

__

 

 

 

 

 

PS. prima fraza era pt SKM, dar vad ca mi s-au unit posturile dupa ce i-am raspuns si lui Gixxu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu modurile in mers...nu are nimic.In B si C parca patineaza ambreiajul daca schimbi mai in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, apriliacluj a spus:

apoi na, fiecare dupa posibilitati :)

deci un 5,75l/100km

wax!

o sa te minunezi si de acum incolo cat de putin consuma !

 

vorbesc de consumurile din afara orasului, ca in oras consuma cat o Dacie 1300 :)

__

 

 

 

 

 

PS. prima fraza era pt SKM, dar vad ca mi s-au unit posturile dupa ce i-am raspuns si lui Gixxu....

Pentru oras am bicicleta si scuterul :D

 

Popcorn,a zis cineva popcorn??? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...