Gixu. Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 La 30.04.2020 la 13:07, apriliacluj a spus: sa ai noroc de ele! Multumesc... Dupa doua zile libere cu ploaie a venit si momentul sa o duc la munca :)) Inca astept evacuarea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 2, 2020 Share Postat Mai 2, 2020 La 30.04.2020 la 16:18, 99SIN a spus: salutare stie cineva daca Devil fac evacuari pt busa si de unde se pot achizitiona ? Merci . M-am lamurit ... cu evacuarea ... este prea scumpa pt ca este full si in acest moment asa ca am pus-o on hold ... Am cateva intrebari totusi legate de achizitiile pe care vreau sa le fac sapt viitoare ca sa ma pregatesc de vara si sunt un pic cam indecis : Schimb ulei : Motul sau Bel Ray ? Filtre de ulei recomandate sau HyfloFilter este ok ? Gume : aici am cateva nelamuriri maxime, eu m-am dat pe R1 cu Metzeler, Dunlop GP RACER si mai spre partea de touring sport cu Pirelli Angel insa pt hypersport vad ca am urmatoarele variante la Soimul de Vid (hayabusa) - MICHELIN POWER 5 aici spatele este 180/55-17 - BRIDGESTONE BATTLAX HYPERSPORT S22 aici este asa cum este recomandat in cartea ei 190/50 ZR17 73W - Dunlop GP RACER D212 iar aici spatele este 190/55-17 Intrebarea este cum se simte diferenta dintre 50 si 55 pe spate si care gume din cele de mai sus sun pretabile pt mers racing/touring 50/50 ? si care tin mai mult ? ... adica probabil ca o sa vreau si pe Adancata de cateva ori si in general imi place sa ma dau pe curbe. Stiu ca nu exista cauciucul bun la toate inca, dar recomandarea voastra pt un incepator in ale Hayabusei care ar fi dintre gumele de mai sus ? Gen ceva care sa aiba o cotatie buna si pe ud/ploaie . De ex ca sa zic asa Pirelli Angel la R1 pe ploaie mergeam cu 90 -100 km/h si se simteau ok iar la GP RACER 50-60 km/h era limita de comfort pe ploaie sau ud dar in schimb Pirelli Angel nu ma simteam la fel de bine pe viraje pe uscat cum ma simteam cu GP RACER . - Exista placute de frana recomandate ? Am auzit ca Soimii nu stau foarte bine cu franarea si manaca repede placutele . - Am vazut niste finale de carbon Two Brothers la 1600 de lei se merita sa schimbi doar finala sau n-are sens ? Am schimbat la R1 si KTM doar full exhaust nu stiu cum e doar cu finala schimbata. Multumesc anticipat . Belray...doar pentru ca Motul e cel mai falsificat ulei. Daca ai sursa de incredere pentru Motul atunci merge, cred ca 7100 s-ar preta. Orice filtru de ulei. GP Racer a fost caucicul favorit pe ZX10, eu nu merg pe ploaie. Am vrut si eu sa pun Power5, dar veneau abia dupa jumatatea lui iunie,am luat Power 3, mediocre dar nu rele. Am doar doua jumatati de sezon cu Busa, inca nu mi-am format o parere clara cu ce gume ar merge bine. Oricum, dupa ce ai povestit stii despre ce e vorba, cauciuc moale pentru aderenta pe uscat si bun pe curbe dar care cel mai probabil se duce cat ai zice peste, sau cauciuc mai polivalent,care merge si pe ud, tine mai mult,dar clar mai putin sportiv. Ala ideal inca nu s-a produs Nu am schimbat inca placute,dar voi pune CL SBK5, placute cu care m-am inteles minunat. Nu stiu nici eu cum e numai cu finalele, dar iti spun ca am pus full exhaust Two Brothers 4-2-1 si pe langa sunet,cea mai importanta treaba pentru mine e ca a mai pierdut niste kg,chiar se simte mai usoara. Recomand inlocuirea tobelor stock cu cele mai usoare tobe posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Am avut PR4 GT in ultimile doua sezoane si sunt multumit de ele. In Grecia am avut probleme cu aderenta insa a fost de la asfaltul prost de acolo. Un mix foarte alunecos. Au fost exceptionale pe ploaie, cel putin la stilul meu de mers. Urmeaza PR5 GT. Ulei? Doar BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester 4T 15W-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 4, 2020 Autor Share Postat Mai 4, 2020 Ai grija cu TwoBrothers ca sunt in circulatie multe chinezarii.Eu am originale(BlackEdition) si le-am dat jos.Au sarit un pic de 1000lire/set cu tot cu taxe.Si pentru mine sunt prea mult:zgomotul se duce spre v2,dar cum spunea cineva pe aici extrem de usoare.Am pus niste Gpr care se aud superb.Ma gandesc serios la un set de Yoshi,dar nu mai vreau sa fac colectie de tevi. La ideea de evacuare full am renuntat de cand am dat prima busa:chiar nu am chef sa montez-demontez evacuari inainte de itp si sa stau la mana fiecarui militian care ma oprea.Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca la destinatie nu mancam ciorba ca o puneam 3 sferturi pe mine de la efectul de diapazon dupa ce induram atatea vibratii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) Eu m-am "jucat" cu un buget de 800 euro pentru tobe. Am plecat de la Mivv Storm , aproape 600 reduse la 450...Am urcat la Mivv Oval Titaniu, la 650 cu reducere, apoi am renuntat pentru ca le-am comandat si Louis m-a anuntat ca "in 7 zile" se fac 5 saptamani.Am mai incercat GPR, BOS si Cobra, toate cu termen de livrare de 5-6 sapt...Asa ca am revenit la prima optiune. Teoretic ajung miercuri. Daca nu ne intelegem, hop la retur sau pe Ebay si ne reorientam. Evacuare integrala nu am cum sa pun in Germania. Exact cum spunea Emil, stai la mana politiei. Am avut Vance& Hines pe Harley si orice iesire era o drama. Aici daca te prind, iti sechestreaza mobra pe loc Editat Mai 4, 2020 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2020 Admin Share Postat Mai 4, 2020 Citind cele de mai sus, tocmai m-am răzgândit cu achiziția unei tobe aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Cauta pe eBay, SH. Sunt multi cei care aleg sa vanda separat accesoriile. Eu am avut o finala BOS pe a mea si se auzea Superb. Kawa se aude oricum peste Busa si in varianta standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :)) A mea nu vibreaza deloc,nici cu tobele stock si nici cu evacuarea full aftermarket. O usoara vibratie simt de cand am schimbat scaritele,trebuia sa schimb cauciucurile de pe scaritele vechi si erau si cam ruginite,asa ca le-am schimbat cu alt model aftermarket, erau disponibile la service. Astea sunt mai mici,mai subtiri si cu cauciucul de peste ele mai subtire. De aia se simt ceva vibratii,dar aproape imperceptibil. Nu stiu de ce a mea nu vibreaza, mai ales ca mai mersesem cu modele 2008 si aveau ceva vibratii la anumite ture. Intr-un fel ma bucur ca am nimerit-o asa, nevibracioasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 In Ro nu stiu, in Germania insa lipsa Db-ului si a numarului de inregistrare, specifics evacuarilor full duce direct la suspendarea dreptului de a circula. Si a mea e smooth. Azi am avut treaba pana la munca si am ales ruta pe autostrada...La 200 kmh poti sa juri ca ai 130-140. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) Acum 2 ore, the mentalist a spus: Care-i faza cu evacuarea full sau doar finale? Si cum isi da seama un politist daca e full sau doar finalele schimbate? Voi va auziti ce vorbiti? :)) Un politist care stie ce sa caute isi va da seama dupa omologarea (lipsa ei) stantata pe finala si trecuta in hartia insotitoare. Din experienta mea (limitata) de cautare prin oferta unor producatori mai cunoscuti, nu exista full system omologat pentru strada. Imi vine greu sa cred ca cineva va pune galerii si tevi de full system si va cauta finala omologata care sa se potriveasca. In afara de politist, cei de la ITP iti pot spune ca nu indeplinesti criteriile pentru zgomot si gaze. Ambele variante au probabilitate mai mica in Ro decat in restul UE Editat Mai 4, 2020 de ilarionciobanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Bai oameni buni! Cum face diferenta intre full sistem si doar finale schimbate? Ca tot ce ziceti voi vad ca e legat de tobele finale,ceea ce e si normal. Amenzile si normele de zgomot se aplica la orice finala. Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust! Tot ce isi poate da seama e analizand tobele finale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) N-auzi că nu se iegzixtă sistem complet care să includă tobe finale cu ștanțe? Ar trebui să iei macaroane separat și să le pupi cu finale omologate. Editat Mai 4, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Adica daca ii schimbam doar finala (ceea ce era posibil) ii aparea o stanta care o facea 'omologata',? S-ar fi auzit la fel de grav si sunt aproape sigur ca partea finala ar fi fost aceeasi. 20190921_153427.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Nu, dacă voiai o finală omologată aveai opțiuni, pe când sistemul complet (macaroane + finale) nu se găsește omologat. Capisci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Revin la experienta mea cu rasfoitul ofertelor. Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE. Pe langa ele, au finale neomologate pentru strada, chiar daca au db-killer. Oferta este pentru circuit. A treia categorie din oferta sunt sistemele full care sunt doar pentru circuit. Pe langa nivelul de zgomot, cu sistemul full nu o sa treci (real) nici testul de gaze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2020 Admin Share Postat Mai 4, 2020 Acum 49 minute, the mentalist a spus: Si niciun politist nu stie daca saxofonu ala de tevi care il ai tu printre carene apartine motoretei stock sau unui sistem full exhaust! Asta este impresia ta. Îți dai seama foarte ușor, cu mobra lăsată pe cric, trebuie doar să te apleci puțin pe partea opusă și se vede imediat dacă ai catalizator sau direct țeavă 4-2-1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 L.E. Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata. Tind sa cred ca nu va fi mare diferenta de zgomot fata de combinatia cu macaroane stock si nu vad de ce ai face asa ceva. Se poate lua eventual dupa lipsa „catalizatorului“, dar tot trebuie verificat de cineva autorizat. Presupun doar ca te poate suspecta si te poate trimite la RAR, fara talon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2020 Admin Share Postat Mai 4, 2020 Acum 23 minute, ilarionciobanu a spus: Ca sa raspund la intrebarea ta, in 99% din cazuri un politist nu va sti ca ai macaroane (cum zice John) de full system la care ai aplicat finala omologata Inseamnă că voi aveți impresia că noi suntem deștepții pământului și polițiștii idioții planetei. Uită-te la pozele de mai sus și o să îți dai seama imediat care este stock și care țeavă goală. Acum 35 minute, ilarionciobanu a spus: Mai toti au 1-2-3 modele de finale omologate pentru circulatia pe strada in UE. Niet. Sunt interesat de subiect, și eu sunt tentat să schimb finala sau evacuare full. În afara de cei premium, sunt o grămadă de alți producători care nu oferă omologări deloc. Dominator, Delkevic, BlackWidow, sunt doar câțiva din cei care îmi vin în minte acum. Cu ultimii chiar am corespondent, mi-au spus că nu oferă omologare deoarece pe piața din UK nu se cere nimic. Acum, că o fi vrăjeala sau adevărat, nu mai știu: " Hello Luigi Yes we can deliver to Romania Our silencers do not have EU approval or certification as this is not required for the UK sales market Kind regards Chelsie Black Widow Exhausts Ltd 8 High Barns, Roxton, Bedfordshire MK44 3ET Tel: +44 (0) 1234 871009" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Estimarea mea e legata de lipsa de interes. Eu cred ca-mi pot da seama de diferenta, dar asta se intampla acum, dupa ce am rasfoit un pic. Daca ei ar fi mai interesati, ar avea norma mai buna de certificate retinute. Am spus „mai toti“, iar la un comentariu anterior am specificat ca experienta este cu producatorii „mai cunoscuti“. Chiar si asa, nici ei nu au oferte pentru toate motocicletele. Isi calibreaza oferta pe piata/cerere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 4, 2020 Admin Share Postat Mai 4, 2020 Da, în general văd că cei cunoscuți oferă omologare CE, dar au și prețuri pe măsură. Din păcate cei mici, dar care oferă alternative bune la preț și de calitate apropiată, nu oferă omologare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 La prima strigare vad cateva finale dedicate GTR-ului. Cobra are cateva optiuni omologate, BOS are evacuarea pe care o aveam si eu pe GTR, toate intre 280 si 380 euro. Au venit si tobele... Ori fac eu ceva gresit, ori arcurile de legatura dintre galerii si finale sunt prea mari. Oricum, finisare "made in Italy"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99SIN Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 On 03.05.2020 at 11:12, Kosh said: Am avut PR4 GT in ultimile doua sezoane si sunt multumit de ele. In Grecia am avut probleme cu aderenta insa a fost de la asfaltul prost de acolo. Un mix foarte alunecos. Au fost exceptionale pe ploaie, cel putin la stilul meu de mers. Urmeaza PR5 GT. Ulei? Doar BEL-RAY EXS Full Synthetic Ester 4T 15W-50. Am gasit doar EXS FULL Synthetic 4T 10W-40 ... 15W-50 se gaseste doar EXP. Merge 10W-40 sau sa ii aiu EXP 15W-50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosh Postat Mai 6, 2020 Share Postat Mai 6, 2020 Uite aici: https://motodiscount.ro/Bel-Ray_Exs_Full_Synthetic_Ester_4t_10w50_4l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Mai 7, 2020 Autor Share Postat Mai 7, 2020 Majoritatea motopolitistilor au si moto petsonale si cocheteaza cu lumea moto.Deja stiu sa se uite dupa arculetele de la saxofon.Prezenta lor inseamna evacuare directa.Iar pe tobe vaneaza lipsa E-ului sau "Just for race","Not for road use",lipsa dbkilerlui sau diametrul tevii la evacuare.Ca sa nu mai spunem de verificarea numarului daca e rabatabil manual sau electric si mai nou lipsa aripii spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 7, 2020 Share Postat Mai 7, 2020 Acum 10 ore, emylyo a spus: si mai nou lipsa aripii spate... Ce inseamna asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.