Jump to content

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo
 Share

Recommended Posts

Toate comentariile sunt pe baza unor poze si ceva specificatii aparute de cateva zile. Vad ca majoritatea ar fi dorit mai multa putere, mai multi cai, mai multa agresivitate, mai multa viteza, mai mult orice. Dar nu prea se ia in calcul ca are mai multe moduri de a fi controlata, mai multe sisteme, mai multe facilitati, totusi fara a pierde nimic din performantele anterioare. Si nici nu se ia in calcul faptul ca poate deveni un vis implinit  pentru multi motociclisti mai putin vitezomani, mai putin doritori de 200 cp, mai putin doritori de viteze peste 180 km/h. Acum, aceasta motocicleta li se adreseaza si lor, ceea ce este un pas inainte in lumea moto. 

As zice ca ideal ar fi sa o vedem pe strazi intai, sa putem face ceva drive test cu ea si apoi sa vedem daca este ceea ce ne dorim sau ar fi putut fi mai mult de atat. 

Din punctul meu de vedere, tehnic are tot ceea ce imi doresc pentru a o avea si a o conduce in conditii de siguranta, atat pentru mine cat si pentru ceilalti participanti la trafic. Dar, din punct de vedere financiar, se pare ca nu o voi avea. La cat merg cu motocicletele pe an, nu se justifica o astfel de achizitie, mai ales ca si anul urmator va fi plin de tot felul de restrictii. 

In concluzie: in opinia mea, noua Hayabusa este accesibila si pentru motociclistii incepatori si medii, iar piata in zona asta este destul de ampla, Suzuki aplecandu-si urechea si catre ei. Restul vitejilor le au pe cele anterioare, fara limita, fara sisteme complicate, fara nici macar banalul ABS. Asa ca, adevaratul motociclist o sa poata rade in voie de noul motociclist plin de sisteme de siguranta.

Succes tuturor si imi doresc sa va vad in șaua noii Hayabuse pentru a schimba pareri obiective.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cred ca daca renunti la catalizatoare, ceva evacuari plus un soft destept, sari bine de 200 cai.

Modelul e frumos, mereu a fost dar din pacate nu mai exista piata pentru genul asta. Pensatii de acum sunt prea sensibili si nu pleaca mai departe de 50 km de casa.

Link to comment
Share on other sites

Pensatii oricum nu si-o permit in vecii vecilor. Ei trebuie doar sa "arate bine". Cum ar putea sa accepte vreodata sa le storceasca bunatate de freza castile alea mari si grele? 

Piata exista. Pe planeta asta nu sunt doar motociclistii experimentati care merg numai cu 300 la ora, dar se uita la consum. Sunt si motociclisti dornici de Hayabusa dar care nu si-au luat de teama puterii pe care o are o astfel de motocicleta. Acum, cu toate acele sisteme de siguranta, este o varianta foarte buna si pentru ei. Deci piata exista. Ramane de vazut cati vor dori sa dea ~18.000 euro. Sau cati isi vor permite. 

Cand vezi ca multi isi cauta Hayabuse "tipla" la 4.500 euro, cu km putini, crezi ca aceea este piata pentru genul asta de motoreta? Nu. Piata este in alte tari, nu aici. Dar piata exista.

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Este piață peste tot. Habar nu avem câți bani sunt în țara asta!

Eu am observat o chestie foarte interesantă, care m-a surprins la început.

Sunt multe motoare care se vând destul de repede. Deși se spune că România e o țară cu putere de cumpărare scăzută, mobrele respective sunt modele scumpe.

Condiția este să nu fie un motor de nișă, ci unul polivalent. 

Ca și exemple, uitați-vă la GS-urile 1200 după 2013, care apar și dispar repede din anunțuri. Sau KTM 1290 etc.

La polul opus, o mobră superbă și extrem de rară ca a colegului @PzKpfW, deși are un preț imbatabil pentru Europa, stă la vânzare de 2 ani.

Deși este o legendă, și Hayabusa e tot o mobră de nișă, care excelează doar pe autostradă. Și cum amenzile pentru viteză în Europa sunt imense, dintr-o dată tipul ăsta de mobră își pierde utilitatea. 

Cine vrea să stea cocoșat, vrea putere și să danseze pe viraje își alege BMW S 1000 RR, cine vrea relaxare, confort și senzație sportivă alege un sport tourer gen GTL /GT/FJR/GTR, cine caută polivalență merge spre touring adv. 

Busa nu e în zonele astea, deși este foarte frumoasă și spectaculoasă. Va fi aleasă tot timpul cu sufletul de un pasionat, însă aceștia sunt din ce în ce mai rari. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Toate gandurile mele s-au aliniat cam cu ale acestui vechi jurnalist moto, noua Hayabusa este...a HUGE DISAPOINTMENT!

 

Daca multa lume zice ca nu conteaza ca nu e mai puternica nici macar ca vechea generatie, sa nu mai zic de modelele extreme Kawasaki, eu zic ca Hayabusa este o legenda de mai bine de 20 de ani tocmai pentru ca a reprezentat ceva. Cea mai rapida, cea mai puternica. Acum este doar un frumos si probabil foarte performant sport tourer. Pe care mi-ar placea sa merg, fara indoiala.

 

Dar pentru fanii filozofiei modelului, sa nu fie nici macar mai puternica decat modelul precedent este o dezamagire uriasa! Vorla lui Alex, razboiul cu Kawasaki este demult pierdut, cel mai inovativ, cu cele mai reusite echipe de designeri dintre japonezi si care detine si cele mai puternice si extreme modelele din lume este Kawasaki.

 

Pentru a continua legenda Busei trebuia sa o faca macar mai puternica decat generatia precedenta si decat fostul rival direct, ZZR1400.

 

Altfel, vor avea un probabil foarte reusit sport tourer, dar legenda Hayabusa a murit.

 

Link to comment
Share on other sites

Nico: Dar pentru fanii filozofiei modelului, sa nu fie nici macar mai puternica decat modelul precedent este o dezamagire uriasa!

 

da da da...., jale jale.... deja un miar e la 200cp, puteau sa-l faca macar la 210-220cp

Link to comment
Share on other sites

La 05.02.2021 la 13:24, Mihai N a spus:

Am asteptat cu nerabdare noul model Hayabusa si am fost profund dezamagit..... Principalul motiv pentru care faci un model nou, mai ales de Hayabusa, este sa fie mai rapid, mai usor de manevrat, mai multa putere mai mult cuplu.... Cat de mult? Cat mai mult daca vroiam ceva rational nu ma uitam la modelul asta ma uitam la un GSX1250f la un VFR  etc. 

 

Cred ca noul model si-a pierdut principalul motiv pentru care a fost creat.... Nu am nevoie de  n moduri de controlul tractiunii , n curbe de reducere a puterii, de asistenta la plecarea din panta si de culori frumoase pe bord. Preferam o Hayabusa care sa faca praf ZZR-ul la toate capitolele si sa ma uit sa ma intreb de ce am ales Kawa.... dar nu e cazul. 

 

Poate sunt nostalgic si imi aduc aminte de filemele cu Fast Bike boys cand Black Bird-ul batea ZZR 1100, Hayabusa batea tot apoi ZX12R, ZZR 1400.... etc cand toata lumea vroia o motocicleta sport nebuna nu una rationala......

 

Asta era spiritul care a facut-o faimoasa pe Hayabusa. Din pacate, prin acest nou model, acest spirit s-a pierdut.

Link to comment
Share on other sites

Ah, am si uitat, cine dreacu' le-a cerut frane combinate? Exact motivul pentru care XX-ul avea frane mai bune in linie dreapta,dar la mers sportiv pe curbe franele combinate mi se pare un dezavantaj! 

Sasiul Busei si franele independente o faceau sa fie mai dorita de cei care o folosesc in ritm mai sportiv pe viraje....acu's-a pierdut si asta..

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Pinocchio a spus:

 

 

Toate gandurile mele s-au aliniat cam cu ale acestui vechi jurnalist moto, noua Hayabusa este...a HUGE DISAPOINTMENT!

Daca multa lume zice ca nu conteaza ca nu e mai puternica nici macar ca vechea generatie, sa nu mai zic de modelele extreme Kawasaki, eu zic ca Hayabusa este o legenda de mai bine de 20 de ani tocmai pentru ca a reprezentat ceva. Cea mai rapida, cea mai puternica. Acum este doar un frumos si probabil foarte performant sport tourer. Pe care mi-ar placea sa merg, fara indoiala.

 

 

 

Da dar are TFT culori frumoase, LED, 10 moduri de controlul tractiunii si pornire din rampa : )

Clientul target pentru Hayabusa mai nou nu poate pleca din rampa fara electronice...... Kawa nu mai produce ZZR 1400 si acum Hayabusa este o pasare de prada cu ghiarele pilite si ciocul bont....

Link to comment
Share on other sites

Acum 28 minute, Mihai N a spus:

Da dar are TFT culori frumoase, LED, 10 moduri de controlul tractiunii si pornire din rampa : )

Clientul target pentru Hayabusa mai nou nu poate pleca din rampa fara electronice...... Kawa nu mai produce ZZR 1400 si acum Hayabusa este o pasare de prada cu ghiarele pilite si ciocul bont....

De cand am vazut aia cu plecatul in rampa ma si gandesc cu ai intoarce mobra cand e aglomerat pe panta aia de la Dalboka...ca eu o lasam in coada un pic ,mai dadeam inainte, mai lasam in coada si uite-asa intorceai. Acu daca vrei sa o lasi sa curga la vale in spate nu mai poti ca intervine dracia? O fi decuplabila treaba?

10 moduri de control al tractiunii....da ce e frate, Aprilia de circuit? Oricum e grea ca porcu', auzi au reusit sa o faca cu 2kg mai usoara?!!!!

 

Recunosc insa ca imi place designul, daca nu ar fi partea de performanta pura, echipa de design a continuat bine ''legenda", desi farul zici ca e de la modelul GSXR 2003-2004 si fundul de la un TLR!  :))

Link to comment
Share on other sites

Daca e ca la masini, tine cateva secunde, ca sa apuci sa-i dai a 1-a si sa o turezi, dupa care te lasa sa te duci la vale :)

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Băbăeț, ce drak, vorbiți ca puștii ăia habarniști, ia tot bordul? 

Sunt niște norme euro legate de poluare, de siguranță, voi n-ați auzit de ele? 

Vă dezamăgește Suzuki că a pus sisteme de siguranță pe Hayabusa 🤣😅

Talentele autohtone nu vor electronică! 🙄🤫

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Băbăeț, ce drak, vorbiți ca puștii ăia habarniști, ia tot bordul? 

Sunt niște norme euro legate de poluare, de siguranță, voi n-ați auzit de ele? 

Vă dezamăgește Suzuki că a pus sisteme de siguranță pe Hayabusa 🤣😅

Talentele autohtone nu vor electronică! 🙄🤫

 

Nup.... electronica deranjaza cand incearca sa inlocuiasca calutii.

 

Link to comment
Share on other sites

Busa a fost lansata ca sa bata toti golanii din cartier . Actuala nu mai poate sa isi bata nici propriul bunic. De aici dezamagirea . Si normele de poluare sunt valabile si pt Bmw , Aprilia, Ducati si Kawa , dar astia au muncit mai mult sau mai inteligent si au scos mai multi caluti.

Link to comment
Share on other sites

Babelor... 😊

Câți dintre voi vroiau sa își cumpere noul model, de este asa de mare dezamăgirea... Se termina lumea și voi nu apucați sa va cumpărați mult așteptatul motor.

☝️😊👌

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

La 13.02.2021 la 7:53, l.u.v a spus:

Băbăeț, ce drak, vorbiți ca puștii ăia habarniști, ia tot bordul? 

Sunt niște norme euro legate de poluare, de siguranță, voi n-ați auzit de ele? 

Vă dezamăgește Suzuki că a pus sisteme de siguranță pe Hayabusa 🤣😅

Talentele autohtone nu vor electronică! 🙄🤫

Chiar ma intereseaza sa ia tot bordul...si cat mai repede!:D Avand in vedere ca primul lucru care trebuie facut este schimbat complet evacuarea cu una CAT MAI USOARA, normele de poluare nu prea ma intereseaza. Cand am fost toti blocati in pandemie cu toate masinile in parcare poluarea a scazut cu 3-5%. Deci nu la noi, utilizatorii normali este reducerea semnificativa a poluarii, ci in alta parte.

Nu ne dezamageste ca a pus sisteme de siguranta, ci chiar a exagerat cu ele. 3 moduri de traction control si un ABS erau de ajuns pentru tipul asta de motocicleta. Iar avand in vedere ca supravietuim si fara traction control de atatia ani inseamna ca talentul nostru nu prea are nevoie de electronica :D

Motocicleta asta trebuia sa ramana un icon, sa fie cea mai rapida si cea mai puternica macar din clasa asta sport-touring...sau hiperbike sau cum i-o mai zice. Ca asa cum o marcheteaza ei ca fiind "ultimate sport bike" bufneste rasul pe toata lumea.

La 15.02.2021 la 22:10, CaptainBusa a spus:

Babelor... 😊

Câți dintre voi vroiau sa își cumpere noul model, de este asa de mare dezamăgirea... Se termina lumea și voi nu apucați sa va cumpărați mult așteptatul motor.

☝️😊👌

 

 

 

Eu zic ca in niste ani mi-o voi lua pe asta noua. De ce nu acum? In primul rand pentru ca nu am curte si garaj si cu cat e mai noua cu atat creste exponential sansa sa mi-o fure din fata blocului. Si una e sa iti fure 17.000E si alta sa iti ia 7.000E cat dai pe una SH. Deci o astept la SH peste niste ani, pana atunci generatia a 2-a pe care o am acum mai are multa viata in ea.

Link to comment
Share on other sites

Acum 35 minute, Pinocchio a spus:

Chiar ma intereseaza sa ia tot bordul...si cat mai repede!:D 

Nu ne dezamageste ca a pus sisteme de siguranta, ci chiar a exagerat cu ele. 3 moduri de traction control si un ABS erau de ajuns pentru tipul asta de motocicleta. Iar avand in vedere ca supravietuim si fara traction control de atatia ani inseamna ca talentul nostru nu prea are nevoie de electronica :D

Motocicleta asta trebuia sa ramana un icon, sa fie cea mai rapida si cea mai puternica macar din clasa asta sport-touring...sau hiperbike sau cum i-o mai zice. 

Daaaaaaa bine spus 👍 ca doar nu avem tipul asta de motociclete ca sunt bune in trafic, economice, confortabile etc....  Le avem pt ca suntem f talentati si ca baga mult si repede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...