Jump to content

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo
 Share

Recommended Posts

image.thumb.png.a43090cf933ffee0e0a80fbb54bba617.png

 

Ce se poate deduce (i.e. ce deduc eu) din poza cu bordul:

  • PW - probabil hartă de power
  • TC - traction control
  • LF - launch control?
  • EB - engine braking
  • QS - mod de quickshifter

 

Indicatoarele de unghi posibil să măsoare înclinarea pe orizontală și nivelul de ridicare pe verticală.

 

Stopul spate e mișteau. Mi se pare că seamănă cu cel de pe Panigale.

 

image.thumb.png.f403a758d7b503293e6c49fc8d8e006d.png

Edited by PzKpfW
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 44 minute, PzKpfW a spus:

 

 

Stopul spate e mișteau. Mi se pare că seamănă cu cel de pe Panigale.

 

 

iarasi diferente de gusturi... hahahaha

pentru mine e ceea mai urata parte dupa burlane

deci, de la mijloc in spate e o uratenie de nedescris....

Link to comment
Share on other sites

Suzuki si design-ul , baba si mitraliera...e bine ca nu e si mai urata. 

 

Detaliul cel mai important e cat costa? 

 

E de apreciat ca au pastrat bordul clasic ... 

 

Faptul ca au modificat putin oglinzile este un miracol.

Edited by goe 75
Link to comment
Share on other sites

Acum 10 minute, apriliacluj a spus:

iarasi diferente de gusturi... hahahaha

pentru mine e ceea mai urata parte dupa burlane

deci, de la mijloc in spate e o uratenie de nedescris....

Colegu, baga-ti mintile-n cap, tine minte ca e ca la femei:

 

Mana dreapta n-are ochi, n-are scoala.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, goe 75 a spus:

 

 

Detaliul cel mai important e cat costa? 

cu toate optionalele pe la 25k iepuroi o sa fie, asa am auzit...

 

dar in vreo 2-3 zile o sa aflam exact

 

 

 

 

 

 

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

 

Mana dreapta n-are ochi, n-are scoala.

si eu credeam ca te referi la putz ;) :)

Edited by apriliacluj
Link to comment
Share on other sites

 

25 k ?!  E Ducatibusa ? 

 

Eu nu cred . Pana acum a avut mereu pret identic cu miarul , sau diferente neglijabile... sper sa se mentina la fel.

Link to comment
Share on other sites

  • Nu vad, cel putin din informatiile curente, cum ar justifica 25k.
  • Subiectivitate... asa-i, dar si mie-mi pare urata de la jumate in spate;
  • Doar mie-mi pare ca pentru 2021 dashul... pare saracacios...?

Oricum, sunt nerabdator sa vad prezentarea si primele reviewuri.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate altele sunt criteriile care justifica (sau nu ) preturile.Daca te uiti un pic la concurenta , in principiu eternul rival verde, daca o incadram la hypersport nici nu se apropie 25k de cei 50k pt h2r, iar la ss sau st cam pe acolo incep preturile:  22k pentru un h2sx chel.Plus tot circul cu normele de poluare, extra costuri samd Probabil va fi undeva la 19-20k .

Link to comment
Share on other sites

Mda... dezamagire, din cate se pare:
- 1340 cc
- 187cp
- acelasi cadru, spun ei "imbunatatit"...
Un fel de Gen 2 imbunatatit asa cum spuneau zvonurile.
Pret: 16500 lire in Anglia, desi un user pe Facebook spune: 22490 euro in Austria.
Presupun ca difera in functie de "optiuni".

 

o.thumb.jpg.1acc0a47d05711ae4dd657f4fc112e28.jpg

https://www.suzukimotorcycles.com.au/range/road/hayabusa-gen-iii/

Link to comment
Share on other sites

Da, sunt confuz... arata bine... dar nu arata bine... sunt multumit de elementele de siguranta propuse, dar greutatea aia tot prea mare pentru mine este. Ghidonul adus nitel in spate - perfect, ride by wire - perfect, cruise control - perfect, manere incalzite doar optional... acceptabil.
Speram sa fie o alternativa pentru mine ca o noua motocicleta, acum nu sunt in stare nici sa o aprob - nici sa o resping. Sunt confuz...

Link to comment
Share on other sites

Salut , 

 Mie personal imi place acest facelift,  aduce multe imbunatatiri  in comparatie cu Gen 2.  Imi place  Dash-ul  pentru ca au pastrat  o parte Analog, dar aici e vorba de gusturi.  Daca ar fi putin mai agresiv la pret , cred ca ar fi castigat  mai mult pe piata. 

Tot ma  bag la test-ride  prin primavara cand ajunge la dealer.🙂

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am asteptat cu nerabdare noul model Hayabusa si am fost profund dezamagit..... Principalul motiv pentru care faci un model nou, mai ales de Hayabusa, este sa fie mai rapid, mai usor de manevrat, mai multa putere mai mult cuplu.... Cat de mult? Cat mai mult daca vroiam ceva rational nu ma uitam la modelul asta ma uitam la un GSX1250f la un VFR  etc. 

 

Cred ca noul model si-a pierdut principalul motiv pentru care a fost creat.... Nu am nevoie de  n moduri de controlul tractiunii , n curbe de reducere a puterii, de asistenta la plecarea din panta si de culori frumoase pe bord. Preferam o Hayabusa care sa faca praf ZZR-ul la toate capitolele si sa ma uit sa ma intreb de ce am ales Kawa.... dar nu e cazul. 

 

Poate sunt nostalgic si imi aduc aminte de filemele cu Fast Bike boys cand Black Bird-ul batea ZZR 1100, Hayabusa batea tot apoi ZX12R, ZZR 1400.... etc cand toata lumea vroia o motocicleta sport nebuna nu una rationala......

 

Link to comment
Share on other sites

Corect!
A ramas doar nostalgia, in mare parte datorita noilor norme de poluare, dar si din considerente financiare.
Si totusi, va fi cumparat in draci, cei drept, poate nu la noi. Pentru ca e Hayabusa.

Intr-o alta ordine de idei, nu stiu cat timp "vom mai fi lasati" sa ne plimbam cu motociclete non-euro sau sub standardele "noi" de poluare.
 

Edited by Kosh
Link to comment
Share on other sites

Acum 57 minute, Mihai N a spus:

am fost profund dezamagit

nah, observa filozofia Suzuki, asta e filmul lor, are si bune si rele ca toate in viata.

observa noile modele Strom, GSXR, Katana, Vitara, Swift, etc. Sunt aceleasi produse fiabile si functionale, dovedite de multi ani in coace, cu ceva extra tech si important ca motorizarile sa nu ne dea prea mult cancer in europa.. na 

image.thumb.png.51387cf873ef9c8a5975b1d4c51ff976.png

image.thumb.png.d6b3c21a57d105da8dae8e4e52dd88d2.png   image.thumb.png.691c81709098eccad47f4a2c079138b8.pngimage.thumb.png.80c5617b7c2bd72a8fae86e6f36a342e.png  

In Polonia e 19.000Euro, pret promotional pentru primele 15 bucati, dupa nu sepcifica

Edited by hora09
Link to comment
Share on other sites

$18.600 prețul recomandat în SUA. Deci în Europa va fi în jur de 19.000 €, cu mici variații în funcție de taxele locale. Nu e mult, dar...
 

2 hours ago, ciceu4 said:

Mie personal imi place acest facelift (...)

 

...bine zis facelift :) 

 

4 hours ago, l.u.v said:

Tot H2SX rămână regină. 


Pe hârtie, da. Practic, nu s-a vândut bine deloc. Ori nișa asta de (hyper)sport-touring s-a contractat foarte mult, ori ceva nu dă bine acolo.

Link to comment
Share on other sites

Acum 25 minute, PzKpfW a spus:


 

 

...bine zis facelift :) 

 

deci 2SE sau 2.1

...nicidecum gen III

PS. .....eu mai astept adevaratul 3....

Link to comment
Share on other sites

Nici diferențele dintre generațiile 1 și 2 nu au fost masive. Poza asta ilustrează foarte bine acest aspect

2022-Suzuki-Hayabusa-action-32-scaled.jp


Titlu: evoluție.

 

Îmi place atenția la detaliile estetice
image.thumb.png.b637046b4b2c2099971266ba667c607e.png
 

Dar tot pe partea estetică, nu prea văd ce caută o bandă cromată pe o motocicletă din clasa asta, în 2021

image.thumb.png.cb481ae19fa5a878fbc8db3f1de8099a.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

Nici diferențele dintre generațiile 1 și 2 nu au fost masive. Poza asta ilustrează foarte bine acest aspect

 

 

doar ca au facut un motor total nou....

 

197ps vs 175ps

Link to comment
Share on other sites

Mă refeream în primul rând la partea estetică. Pe dedesubt, schimbările cred sunt la fel de puține/multe între 1 și 2 cât între 2 și 3. Dar nu sunt specialist în domeniu, era doar o părere :) 

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, hora09 a spus:



observa noile modele Strom, GSXR, Katana, Vitara, Swift, etc. Sunt aceleasi produse fiabile si functionale, dovedite de multi ani in coace, cu ceva extra tech si important ca motorizarile sa nu ne dea prea mult cancer in europa.. na 

 

     

 

daca asta e filozofia Hayabusa 2021 clar nu este pt mine..... Inteleg altfel motociclismul si un model nou.... 

 

PS GSXR 1000 are un motor foarte destept.... nu intra la dovedite..... poate daca luau sistemul de la V tec si il puneau si pe Hayabusa

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, PzKpfW said:

$18.600 prețul recomandat în SUA. Deci în Europa va fi în jur de 19.000 €, cu mici variații în funcție de taxele locale. Nu e mult, dar...
 

 

...bine zis facelift :) 

 


Se va adauga TVA-ul, probabil si "profitul" dealer-ului.
Sunt foarte curios ce succes va avea.
Cu siguranta se va vinde bine, cred eu. Volumul de electronica prezent vor face pe multi sa fie increzatori.
 

Link to comment
Share on other sites

Clientul principal e americanul de culoare ...deci o sa se vanda bine ca inca e sub 20k.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...