Guarana Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Ma scuzati ca intervin pe topicul vostru, dar vreau sa precizez ca zx10 2004- 2005 vine cu pompa normala + ca toate zx10 au niste basini de pompe. Puneti ceva serios de la brembo, bafta ! asta nu cred ca e o pompa normala si sigur este mai buna decat aia de stoc de busa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Ok, dar zx10 2004-2005 nu are pompa radiala, si chiar daca ar avea, ar fii o basina de pompa,asta incerc sa-ti zic.. eu am zx10 2004 si i-am pus pompa radiala de la un triumph daytona 2008 .. si de abia abia parca e mai tzapana frana. Stock vine cu pompa normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARZAN Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Degeaba schimbi pompa,daca nu schimbi si furtunele.De si sint intarite cu o plasa de otel,tot se dilata sub presiune.Eu am pompa originala,combinata cu furtune racing,discuri Braking,si nu am motiv sa ma pling de frine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 in afara de frane mai aveti si alte probleme? am un prieten cu un r1 de 2008 si ma anuntat ca la bucuresti daca nu schimbi jumatate din piesele de pe mobra cu piese rizoma n-ai facut nimic, adica nu prea esti bagat in seama. EU PROPUN CA IN ATLASUL DE MITOCANIE URBANA SA INTRE SI motocicleta DE TERASA ! vad ca nu se face diferenta intre motociclist si posesor de motocicleta ! iar daca se sarfoieste un pic topicul cei interesati de frane vor gasi cele mai competente explicatii discutate cu cateva luni in urma ! parerea mea BUCURATI-VA DE VIATA SI FOLOSITI MOTOCICLETA IN SCOPUL PENTRU CARE A FOST CREATA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Gino - nu stiu de ce te-ai suparat asa, sau asa mi-a parut mie. Mobra o potzi schimba dupa bunul plac si buzunar, nu tre sa fie Bucuresti, Constanta sau Iasi ca sa o modifici. Treaba cu Busa ca sufera la frane e justa si se stie, ceea ce se discuta aprins este obtinerea dupa buzunarul fiecaruia a unui sistem de franare cit mai bun. Sper sa nu fi inteles eu gresit ceea ce ai vrut sa zici. Cat despre suportii de top case - imi inchipui ca sunt multi doritori, acum domnul Goarna trebuie sa ne spuna daca ne poate ajta cu fabricare in Ro si cam la ce pret asta in cazul binenteles daca se poate. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 iar ca sistem de franare va recomand sistemul de franare al migului pe portavion ! poate va satisface ! Mesaj completat Gino - nu stiu de ce te-ai suparat asa, sau asa mi-a parut mie. Mobra o potzi schimba dupa bunul plac si buzunar, nu tre sa fie Bucuresti, Constanta sau Iasi ca sa o modifici. Treaba cu Busa ca sufera la frane e justa si se stie, ceea ce se discuta aprins este obtinerea dupa buzunarul fiecaruia a unui sistem de franare cit mai bun. Sper sa nu fi inteles eu gresit ceea ce ai vrut sa zici. Cat despre suportii de top case - imi inchipui ca sunt multi doritori, acum domnul Goarna trebuie sa ne spuna daca ne poate ajta cu fabricare in Ro si cam la ce pret asta in cazul binenteles daca se poate. Numai bine nu m-am suparat ! doar ca atunci cand am studiat fenomenul moto si m-am hotarat sa iau parte si eu am avut alte sperante si alte asteptari ! e normal sa intereseze sistemul de franare pentru ca din punctul meu de viteza e vital. eu pana nu am invatat sa franez nu am accelerat! si chia daca am accelerat placerea o vad pana la 150 km/h. in rest ce sa zic eu am inceput cu busa. accidente grave nu am avut in aproape 15000km si 2 ani. am urcat si pe alte motociclete dar la capitolul confort si placere nu m-au satisfacut. forumul e bun sa ne ajutam si poate sa si recomandam unele lucruri. dar cand se fac polemici ma enervez! preferam sa vad discutii despre drumetii, locuri vizitate si alte chestii care sa-ti aduca bucuria plimbarii cu motociclete ca la capitolul in care se merge cu peste 250km/h si iese vaca in 10 m sansele de spravietuire sunt mici sau poate se deschide parasuta! in rest ce sa zic o vara frumoasa si poate ne-om intalni si vom avea ce povesti ! Mesaj completat iar ca sistem de franare va recomand sistemul de franare al migului pe portavion ! poate va satisface !Mesaj completat nu m-am suparat ! doar ca atunci cand am studiat fenomenul moto si m-am hotarat sa iau parte si eu am avut alte sperante si alte asteptari ! e normal sa intereseze sistemul de franare pentru ca din punctul meu de viteza e vital. eu pana nu am invatat sa franez nu am accelerat! si chia daca am accelerat placerea o vad pana la 150 km/h. in rest ce sa zic eu am inceput cu busa. accidente grave nu am avut in aproape 15000km si 2 ani. am urcat si pe alte motociclete dar la capitolul confort si placere nu m-au satisfacut. forumul e bun sa ne ajutam si poate sa si recomandam unele lucruri. dar cand se fac polemici ma enervez! preferam sa vad discutii despre drumetii, locuri vizitate si alte chestii care sa-ti aduca bucuria plimbarii cu motociclete ca la capitolul in care se merge cu peste 250km/h si iese vaca in 10 m sansele de spravietuire sunt mici sau poate se deschide parasuta! in rest ce sa zic o vara frumoasa si poate ne-om intalni si vom avea ce povesti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 iar ca sistem de franare va recomand sistemul de franare al migului pe portavion ! poate va satisface ! ai probleme mari frate si nu pot sa ma abtin sa-ti spun ca esti un pic frustrat pacat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 hei hei usurel usurel nu mai ambalati motoarele si fiecare pe banii lui face ce vrea si eu daca aveam mai multi bani si eu puneam cine stie ce pompe, discuri ,tobe ,mansoane etc ca vorba aia la busa ai cele mai multe piese after market de unde alege eu de ex am pompa frana standard cu furtune spiegler cu banjobolt direct din pompa si discuri stoc, am avut discuri spiegler dar trancaneau la gropi de radeau prietenii de mine ca merg cu caruta asa ca am revenit la discurile originale si totul este ok din punctul meu de vedere oricum frumoasa busa ta GINO negru mat si cred ca te primesc baietii pe dorobantii in gasca lor cu asemenea culoare in trent peace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 (editat) moooa, poi daca va bateti p'aici imi trece gandu' sa m-arunc pe autobusa si raman cu taxiu' meu....ca-n partea ailalta la la astia cu lame-n flacari e ok lumea.... Editat August 13, 2009 de betzigash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 da da struguri sunt acrii eu cred ca astepti sa fac eu rost de banii sa iau k9 si sa-ti vand busa asta ieftin glumesc oamenii nu sunt rai pe aici dar au motoare rare la fel ca si personalitatea lor si este normal sa iasa scanteii dar cand se intrunesc dispare armura si ies km de povesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Gino imi este prieten si este super om. Fiecare are dreptul la parerea lui. Unora nu le plac franele de Busa, altora da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cucu bau Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 in afara de frane mai aveti si alte probleme? am un prieten cu un r1 de 2008 si ma anuntat ca la bucuresti daca nu schimbi jumatate din piesele de pe mobra cu piese rizoma n-ai facut nimic, adica nu prea esti bagat in seama. EU PROPUN CA IN ATLASUL DE MITOCANIE URBANA SA INTRE SI motocicleta DE TERASA ! vad ca nu se face diferenta intre motociclist si posesor de motocicleta ! iar daca se sarfoieste un pic topicul cei interesati de frane vor gasi cele mai competente explicatii discutate cu cateva luni in urma ! parerea mea BUCURATI-VA DE VIATA SI FOLOSITI MOTOCICLETA IN SCOPUL PENTRU CARE A FOST CREATA ! Sal, Gino sint de acord cu tine si eu am inceput pe busa! Si eu merg cam tot in stilul tau cateodata! Tot doi ani am si eu, poate mai putini km, cat despre frana eu nu am schimbat nimic inca, vreau sa-i pun un banjobolt pe fata sa distribuie direct la ambele roti! Cam atat, in rest m-am obisnuit cu ea si nu am probleme cu frinele( sper sa nu am niciodata)! DAR unii oameni stau pe langa autostrada si alte drumuri care mai pot fi confundate cu piste, mai au si o experienta poate de invidiat si daca le mai rup dintii din cand in cand la motoare, tre sa se mai si opreasca si de aia cred ca sint asa ingrijorati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 13, 2009 Autor Share Postat August 13, 2009 http://www.backfocus.ro/Metabond/metabond.htm Stiu pe cineva care foloseste asa ceva in motor.Ce parere aveti? Mesaj completat Ca sa ma fac inteles.Eu mi-am luat busa pentru ca am 190cm si 115kg si inainte am avut sportiva de 1000 si mi-a rupt mijlocul in 2 ani de alergat,ani in care am facut aproape 30000km cu ea.Am vrut ceva sport-touring si am avut de ales intre zx12 si busa.Despre zx 12 nu stiam prea multe,dar este supercunoscuta fiabilitatea kawasaki.Am vrut sa incerc si una si alta.NU am avut ocazia sa incerc un zx12,dar posesorul initial al acestei buse o avea pe post de bibelou de 2 ani si mi-a dat cheile si a zis sa ma dau o zi cu ea si sa vad daca imi place.Pretul a fost foarte atractiv,iar unul dintre motivele care m-a facut sa il iau a fost ca stiam motorul de nou si toata povestea lui.Pretul,evacuarea de peste 1000e,numarul de km mic au fost motivele care m-au facut sa iau decizia.Modificarile le-am facut ulterior din nevoie sau din placere.Nevoia am simtit-o atunci cand am constatat ca nu suntem vazuti sau auziti.Am modificat toba si am pus xenon-acum se aude si se vede.Cauciaocele sunt o alta prioritate-am schimbat pana acum 2 seturi noi,iar primul set l-am dat jos exact ca la carte-spatele mai avea 1,3-1,5 mm de carne.Am schimbat si fata care se uzase un pic neunifom-nu stiu de ce pentru ca echilibrasem rotile.O alta necesitate au fost franele.Am luat-o treptat.Am incercat variantele mai ieftine.Placute de calitate-Brembo.Nici o schimbare.Aveam furtune Lucas race cu derivatie care au costat 200 euro si am hotarat sa le schimb cu unele directe.S-a dovedit ca modificarea lor cu furtune directe Hel a fost foarte mica.Asta pentriu ca au ajuns la Kelu care le-a pus pe gsxr si se pare ca isi fac bine treaba.Am schimbat discurile cu cele Spiegler de la Nasu-la mine zornaiala nu se aude din cauza tobei care acopera tot.Iar schimbarea a fost minima.Apoi a urmat pompa radiala.Schimbarea a fost totala.Caucioaca moale a inceput sa isi faca treaba.La fiecare modificare cate putin si se pare ca s-a facut mult.M-am urcat zilele acestea pe o busa cu frane de serie si am fost foarte dezamagit.Nu mi-am facut franele sau modificarile pe care le am pentru terasa.Daca era asa o umpleam de Rizoame,ori eu nu am nici mansoanele schimbate sau capetele de ghidon.Strict util-protectia de buson rezervor am pus-o ca fusese inainte unul si s-a deslipit si arata urat rau cu urme de lipici ce nu le-am putut curata niciodata,parbrizul l-am schimbat ca cel aftermarket este mai ridicat si vad ceasurile mai bine si am o protectie sporita la curentul de aer,crashpadurile este lesne de inteles de ce sunt pe motor,delimitatorul mi-a dat cuplu,ardere completa,consum scazut de carburant,functionare mai buna motor,bordul a fost o placere personala-fac alergie la lumina portocalie pe fond negru.In plus motoreta mea nu e ferchezuita ca a altora care stau toata ziua la spalatorie si cu carpa si polish pe ea.Pe mine ma intereseaza sa am lantul intretinut corespunzator si uns bine pentru ca nimic nu mai este ca originalul,uleiul cat mai bun si la nivel,caucioacele in regula si rezervorul plin.Si nu prea imi arde de stat la terase pentru ca de obicei sunt echipat corespunzator si nu imi arde sa ard in suc propriu. Mesaj completat Scuzati repetitia din final! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 ma gandeam ca acum in plin sezon sunt bune drumetiile si speram sa gasesc pe forum ceva mai mult in sensul asta! de mesterit recomand primavara sau toamna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 13, 2009 Autor Share Postat August 13, 2009 Am drumetit toata vara,dar nu a fost interesat nimeni-turul tarii,mare,munte,Vama.Ca si realizarea unei intalniri de buse dealtfel.Nu mai trebuie sa te mire nimic.Suntem pe cont propriu doar,nu?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GINO_xxx Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Am drumetit toata vara,dar nu a fost interesat nimeni-turul tarii,mare,munte,Vama.Ca si realizarea unei intalniri de buse dealtfel.Nu mai trebuie sa te mire nimic.Suntem pe cont propriu doar,nu?!? ai pus punctul pe I cu siguranta! chiar daca avem personalitati diferite, moduri diferite de trai ca sa nu mai spun problemele datorate serviciului care difera la fiecare eu cred ca minim 2 zile de comunacord s-ar gasi! pantera poate sa confirme ca am ramas profund impresionat cand am participat la intalnirea anuala a posesorilor de cielo la costinesti. conservari da ce stiau sa se distreze ! BRAVO LOR CU AM TOT CONSIDERENTUL PENTRU CEI CARE STIU SA SE SACRIFICE SI SA GASEASCA UN MOMENT LIBER SA SE INTALNEASCA MIERCURI SEARA LA ARC ! PS. DE LA FOCSANI NU FAC MULT SI EDRUMUL BUN ASA CA O SA INCERC SA AJUNG SI EU INTR-O MIERCURI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Emylyo - iti recomand metabondu - il folosesc de vreo 3 ani pe diferite mobre implicit pe busa. eu merg un schimb cu metabond unul fara. Ados in ulei 200 gr. ii taie sunetele inalte si merge mult mai usor motorul sau mai tacut rotund si mai frumos. Copii plec 1 sapt in concediu... ne vedem apoi. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 eu am o defectiune profesionala si nu cred in minuni cred intr-un ulei de calitate cred intr-un schimb inainte de termen cred in fiecare filtru nou la fiecare schimbare de ulei cred in incalzirea motorului inainte de suirea si plecarea cu el nu cred in duralube ,metabond sau alte tehnologii furate de la N.A.S.A. ,N.A.T.O sau ori ce alta tehnologie secreta scapata din mainile savantilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guarana Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Gino - nu stiu de ce te-ai suparat asa, sau asa mi-a parut mie. Mobra o potzi schimba dupa bunul plac si buzunar, nu tre sa fie Bucuresti, Constanta sau Iasi ca sa o modifici. Treaba cu Busa ca sufera la frane e justa si se stie, ceea ce se discuta aprins este obtinerea dupa buzunarul fiecaruia a unui sistem de franare cit mai bun. Sper sa nu fi inteles eu gresit ceea ce ai vrut sa zici. Cat despre suportii de top case - imi inchipui ca sunt multi doritori, acum domnul Goarna trebuie sa ne spuna daca ne poate ajta cu fabricare in Ro si cam la ce pret asta in cazul binenteles daca se poate. Numai bine ce mai mare problema e timpul o sa ma apuc sa fac un suport si va anunt cand e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 (editat) AVE Editat August 14, 2009 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 ce mai mare problema e timpulo sa ma apuc sa fac un suport si va anunt cand e gata CAND E GATA LICITAM !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 a uitasem in legatura cu solutiile miraculoase oare cum se impaca cu ambreajele noastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat August 16, 2009 Autor Share Postat August 16, 2009 Adera doar la metalIl folosesc unii care se dau pe roata si merg km intregi cu motorul in alta pozitie decat cea de functionare.Il voi incerca si eu.Deja ma documentez. Mesaj completat Mesaj completat Alte tipuri de buse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 fiecare face ce vrea cu motorul lui dar discurile dintre placile de la ambreaj nu sunt din metal, cum vede metabondul ce este metal si ce nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 LA MULTI ANI GINO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.