Sari la conținut

Mz Es 175/250


Andrei_D
 Share

Postări Recomandate

uitate la acest film si vei vedea ce scule se folosesc , noroc ...... motorul este etz dar sculele-s la fel banuiesc .

http://video.google.com/videoplay?docid=-5...h&plindex=0

foarte fain filmuletul...imi amintesc ca a pus cineva si unu despre simson, si o sa incerc sa le caut si sa le centralizez undeva pt a fi mai usor de gasit... :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 112
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am nevoie neaparata de cateva piese:

 

- claxon MZ ES (cel pe 6 V);

- oglinda far MZ ES (in stare buna);

- 2 geamuri far Trabant (H4-gandite si pentru faza lunga);

- stop;

- sabot frana fata;

- cric lateral de ETZ (cel care se prinde pe axul rotii spate).

 

Mai pe seara revin si cu cateva poze.

 

--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 19:31 -------------
asa...

+ o pedala pentru schimbatorul de viteze - am nevoie sa aiba canelurile in stare acceptabila

+ o cama frana spate, cu tablita de contact stop (la mine este rupta)

 

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 23 Feb 2008 20:35 -------------
Sus!, ca plang dupa ele (dupa piese :cheers: )

 

--- Mesaj completat în 23 Feb 2008 20:40 -------------
Stie cineva ce grosime are saiba mare a selectorului? Mie imi lipseste si din aceasta cauza vitezele se schimba greu.

 

--- Mesaj completat în 26 Feb 2008 00:59 -------------
pana acum am gasit saiba penru selector, sabot frana si maine repar cama de frana. am nevoie de toate celelalte.

Editat de Andrei_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Salutare. Caut si eu un motor de Es de 250. Sau macar un ambielaj bun. Am avut probleme cu ambreiajul, dar i-am facut canal si i-am pus un bolt. Acum nu mai patineaza. Aaa...si as mai avea nevoie si de un rotor bun, ca al meu ii cam frecat. Merci mult. Vroiam sa-l vand, dar mi s-a facut dor sa-i aud glasul. A fost prima mare dragoste totusi... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Azi am fost la un remat si am gasit acolo doua ES-uri,nu stiu daca 175 sau 250 (nu stiu sa fac diferenta si am inteles ca la acelasi motor se pot pune cilindri cu ambele capacitati).La un motor i-am dat o pedala si se rotea foarte frumos.Generatoarele de curent sunt cam ruginite,nu stiu daca se mai pot recupera.Mai au aripi bune,telescoape,o roata spate,etc.

Daca e cineva interesat as putea sa merg sa iau cate ceva de acolo(eu mi-am gasit cate ceva pentru RT-ul meu si pretul a fost derizoriu).

Editat de bachus_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane, unde e rematu ala?

 

 

M-ar interesa motoarele de ES

 

Poate si seile, si alte alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

si MZ-ul meu, de cind ma stiu (adica de familie, a lu' tata, al meu, a lu' fratele ...) ... primele 2 sint facute cam la 37 de ani diferenta, aceleasi loc, aceiasi persoana! . pt. ultima poza multumesc CrazYRaveN ...

post-1400-1223818770_thumb.jpg

post-1400-1223818918_thumb.jpg

post-1400-1223819390_thumb.jpg

Editat de darth vader
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il am de citva ani de la un prieten, dar abia in vara asta l-am montat cind eu si fratele am terminat de restaurat motocicleta ... e adus din vestul Europei, cred ca e genul care se fac acum pt. motocicletele retro ... din cite stiu. O sa ma uit mai bine la el si o sa-ti spun si ce marca e , cred ca e de 3.50, parca chiar m-am mirat ca s-a nimerit la fix, 3.25 pe fata si 3.50 pe spate, cum scrie la carte ...

 

 

Salut! Frumoasa foc motocicleta, intretinuta, curata. As vrea sa te intreb ce cauciuc e ala de pe spate din ultima poza? e de 3.50? n-am mai vazut pana acum si imi place. Multumesc!

 

 

- ca sa desfac motorul de ES aveam nevoie de o presa pentru scos ambreajul .. . (se scoate cu oala cu totul, nu e nevoie se desfaci placutele si vezi distanta cit mai au ca sa nu fie uzate pe margine, nu e nevoie sa le dai jos daca nu sint uzate, sint aproape indestructibile). te mai chinui putin sa scoti rotorul de la dinam ... dar pt. asta e suficient un surub mai lung ...

 

Salutari! Care este minimul necesar de prese/extractoare/chei speciale pentru a deschide si inchide motorul de ES, fara a strica ceva? Cineva mi-a spus ca ar fi nevoie doar de un extractor! Stiu ca nu este corect; trebuie sa mai fie o scula cu care sa crapi motorul, o scula cu care scoti ambielajul si altele care nu imi vin acum in minte. Va intreb fiindca vreau sa fac la un strung acest minim de prese si chei speciale. Multumesc!
Editat de darth vader
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si MZ-ul meu, de cind ma stiu (adica de familie, a lu' tata, al meu, a lu' fratele ...) ... primele 2 sint facute cam la 37 de ani diferenta, aceleasi loc, aceiasi persoana! . pt. ultima poza multumesc CrazYRaveN ...

 

 

Foarte interesante pozele tale...Ce bine ca tatal tau a avut motocicleta si vad ca a fost intretinuta foarte bine....are aproape 40 de ani...Cand vad cele 2 poze ma gandesc ca mi-am luat prima motocicleta (Voshod) pe ascuns (doar tata stia) din banii de bursa si i-am facut o surpriza mamei cand a venit la Sibiu, iar despre MZ nu prea stie cum l-am luat, insa imi spune in fiecare zi sa o vand,sa uit de boala asta si sa 'scap de dracu din curte' ....ma doare mult cand aud asta...nu ai cum sa uiti peste noapte o pasiune.....Toate au fost insa posibile cu ajutorul tatalui meu. Chiar daca nici el nu e total impacat a spus ca ma intelege dar sta si cu grija....Daca nu era el , foarte greu as fi putut sa imi cumpar si inmatriculez MZ-ul .....Stiu ca nu o sa citeasca niciodata topicul ,dar tin sa ii multumesc si AICI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:unsure: succes mai departe!!! si eu am inceput ca tine turele cu MZ-ul cind eram student ... si acum am XX-ul si am facut de citeva ori turul Europei pe un BMW k75 !!! bine ca am avut tati responsabili si nu ne-au luat supersport!!!

 

Foarte interesante pozele tale...Ce bine ca tatal tau a avut motocicleta si vad ca a fost intretinuta foarte bine....are aproape 40 de ani...Cand vad cele 2 poze ma gandesc ca mi-am luat prima motocicleta (Voshod) pe ascuns (doar tata stia) din banii de bursa si i-am facut o surpriza mamei cand a venit la Sibiu, iar despre MZ nu prea stie cum l-am luat, insa imi spune in fiecare zi sa o vand,sa uit de boala asta si sa 'scap de dracu din curte' ....ma doare mult cand aud asta...nu ai cum sa uiti peste noapte o pasiune.....Toate au fost insa posibile cu ajutorul tatalui meu. Chiar daca nici el nu e total impacat a spus ca ma intelege dar sta si cu grija....Daca nu era el , foarte greu as fi putut sa imi cumpar si inmatriculez MZ-ul .....Stiu ca nu o sa citeasca niciodata topicul ,dar tin sa ii multumesc si AICI!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am eu unul mic dar nu mai am sticla originala ... gasim o modalitate sa-l primesti daca-l vrei .. si sticla poate o iei de la Mikulaish ...

 

 

vreau de ala mic lacrima.sorry ca nu am specificat.care are? dati pm.
Editat de darth vader
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- frumoasa colectie de poze retro!!! confirma parerea mea, in anii aceia MZ-ul ES era un fel de Goldwing .. una din primele motociclete orientate spre turism - comoda, stabila, coburi laterale, suspensii moi si reglabile, pozitie comoda si pt. pilot si pt. pasager ...

 

multumim frumos!

 

buson rezervor

post-1400-1224528086_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...