Andrei_D Postat Ianuarie 13, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2008 (editat) http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html pe situl asta ai toate dispozitivele necesare pt un motor MZ! cotele sant internationale. ai aici si un program de tradus daca nu te descurci! http://babelfish.altavista.com/ traduce si linkuri nu numai cuvinte. nu iti recomand NIPRUL...... tot mai bine MZ! Multumesc pentru informatie. Stiu care sunt presele necesare dar dintr-un motiv sau altul nu le pot construi pe toate. Un exemplu: in loc sa-mi fac "dorn pentru scoaterea simeringului", pot improviza. Ce scule speciale/prese sunt imperios necesare? Completez si cu o gluma(sper sa fie luata ca atare): Fabricantii Niprului i-au pus doua pistoane deoarece deseori unul din ele nu functioneza sau functioneaza defectuos. La MZ au zis asa: "Pune-i, ba, unul ca n-are moarte!"; de aici si vorba aia: "1 piston, 0 probleme" Editat Ianuarie 13, 2008 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 La nipru nu iti trebuie atatea scule si scule si iar scule sa desfaci motorul,in schimb la nipru ii desfaci motorul si daca esti ciung.. Stai linistit ca eu am glumit,sincer si eu vroiam sa acaparez un mz,imi place ca e fiabil,dar nici cu tiganca nu mi-e rusine.. al naibii betivan....sa inteleg ca tre sa salt mz-u cat mai repede? PS: caut si eu acte pt gat de lup....cu cadru de preferat(o rabla sa fie, nu cont, ruginita toata, de la un mos, si tot e buna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 al naibii betivan....sa inteleg ca tre sa salt mz-u cat mai repede? PS: caut si eu acte pt gat de lup....cu cadru de preferat(o rabla sa fie, nu cont, ruginita toata, de la un mos, si tot e buna) Va fi cam greu de gasit asa cum spui tu. Si eu am cautat pt. cineva, aici in Ardeal, unde cum spunea cineva : is cele mai multe MZ .Cu chiu cu vai am gasit intr-un sat un MZ { varza tot }care avea si actele cat-de-cat in regula. Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 cat de cat in regula, nu trebuie decat un proprietar in actele alea, care sa traiasca multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 cat de cat in regula, nu trebuie decat un proprietar in actele alea, care sa traiasca multam Salutari ORL-istule! Ce faci bre,ca nu ai mai aparut de ceva vreme... In caz ca nu gasesti acte(si eu iti doresc sa gasesti) ,trimite-l domne la Ploiesti ca ma intereseaza pe mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Salutari! Care este minimul necesar de prese/extractoare/chei speciale pentru a deschide si inchide motorul de ES, fara a strica ceva? Cineva mi-a spus ca ar fi nevoie doar de un extractor! Stiu ca nu este corect; trebuie sa mai fie o scula cu care sa crapi motorul, o scula cu care scoti ambielajul si altele care nu imi vin acum in minte. Va intreb fiindca vreau sa fac la un strung acest minim de prese si chei speciale. Multumesc! uitate la acest film si vei vedea ce scule se folosesc , noroc ...... motorul este etz dar sculele-s la fel banuiesc . http://video.google.com/videoplay?docid=-5...h&plindex=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 uitate la acest film si vei vedea ce scule se folosesc , noroc ...... motorul este etz dar sculele-s la fel banuiesc . http://video.google.com/videoplay?docid=-5...h&plindex=0 foarte fain filmuletul...imi amintesc ca a pus cineva si unu despre simson, si o sa incerc sa le caut si sa le centralizez undeva pt a fi mai usor de gasit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Februarie 19, 2008 Autor Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) am nevoie neaparata de cateva piese: - claxon MZ ES (cel pe 6 V); - oglinda far MZ ES (in stare buna); - 2 geamuri far Trabant (H4-gandite si pentru faza lunga); - stop; - sabot frana fata; - cric lateral de ETZ (cel care se prinde pe axul rotii spate). Mai pe seara revin si cu cateva poze. --- Mesaj completat în 19 Feb 2008 19:31 -------------asa... + o pedala pentru schimbatorul de viteze - am nevoie sa aiba canelurile in stare acceptabila + o cama frana spate, cu tablita de contact stop (la mine este rupta) --- Mesaj completat în 23 Feb 2008 20:35 -------------Sus!, ca plang dupa ele (dupa piese ) --- Mesaj completat în 23 Feb 2008 20:40 -------------Stie cineva ce grosime are saiba mare a selectorului? Mie imi lipseste si din aceasta cauza vitezele se schimba greu. --- Mesaj completat în 26 Feb 2008 00:59 -------------pana acum am gasit saiba penru selector, sabot frana si maine repar cama de frana. am nevoie de toate celelalte. Editat Februarie 19, 2008 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Martie 1, 2008 Autor Share Postat Martie 1, 2008 sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gilbert Postat Iulie 25, 2008 Share Postat Iulie 25, 2008 Salutare. Caut si eu un motor de Es de 250. Sau macar un ambielaj bun. Am avut probleme cu ambreiajul, dar i-am facut canal si i-am pus un bolt. Acum nu mai patineaza. Aaa...si as mai avea nevoie si de un rotor bun, ca al meu ii cam frecat. Merci mult. Vroiam sa-l vand, dar mi s-a facut dor sa-i aud glasul. A fost prima mare dragoste totusi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) Azi am fost la un remat si am gasit acolo doua ES-uri,nu stiu daca 175 sau 250 (nu stiu sa fac diferenta si am inteles ca la acelasi motor se pot pune cilindri cu ambele capacitati).La un motor i-am dat o pedala si se rotea foarte frumos.Generatoarele de curent sunt cam ruginite,nu stiu daca se mai pot recupera.Mai au aripi bune,telescoape,o roata spate,etc. Daca e cineva interesat as putea sa merg sa iau cate ceva de acolo(eu mi-am gasit cate ceva pentru RT-ul meu si pretul a fost derizoriu). Editat August 29, 2008 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Coane, unde e rematu ala? M-ar interesa motoarele de ES Poate si seile, si alte alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 Coane, unde e rematu ala? M-ar interesa motoarele de ES Poate si seile, si alte alea... E in Reghin,Mures.Unul avea seile dar fara tapiterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 ,nu stiu daca 175 sau 250 (nu stiu sa fac diferenta) e stantat in dreapta, pe motor, "175" sau "250" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Sal utare. Caut si eu un motor de Es de 250. Sau macar un ambielaj bun. Salut.Am un motor de MZ cu ambii cilindri 1.75/2.50 daca te mai intereseaza da un PM Salut.Am un motor de MZ cu ambii cilindri 1.75/2.50 daca te mai intereseaza da un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darth vader Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 (editat) si MZ-ul meu, de cind ma stiu (adica de familie, a lu' tata, al meu, a lu' fratele ...) ... primele 2 sint facute cam la 37 de ani diferenta, aceleasi loc, aceiasi persoana! . pt. ultima poza multumesc CrazYRaveN ... Editat Octombrie 12, 2008 de darth vader Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Octombrie 12, 2008 Autor Share Postat Octombrie 12, 2008 Salut! Frumoasa foc motocicleta, intretinuta, curata. As vrea sa te intreb ce cauciuc e ala de pe spate din ultima poza? e de 3.50? n-am mai vazut pana acum si imi place. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darth vader Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 (editat) Il am de citva ani de la un prieten, dar abia in vara asta l-am montat cind eu si fratele am terminat de restaurat motocicleta ... e adus din vestul Europei, cred ca e genul care se fac acum pt. motocicletele retro ... din cite stiu. O sa ma uit mai bine la el si o sa-ti spun si ce marca e , cred ca e de 3.50, parca chiar m-am mirat ca s-a nimerit la fix, 3.25 pe fata si 3.50 pe spate, cum scrie la carte ... Salut! Frumoasa foc motocicleta, intretinuta, curata. As vrea sa te intreb ce cauciuc e ala de pe spate din ultima poza? e de 3.50? n-am mai vazut pana acum si imi place. Multumesc! - ca sa desfac motorul de ES aveam nevoie de o presa pentru scos ambreajul .. . (se scoate cu oala cu totul, nu e nevoie se desfaci placutele si vezi distanta cit mai au ca sa nu fie uzate pe margine, nu e nevoie sa le dai jos daca nu sint uzate, sint aproape indestructibile). te mai chinui putin sa scoti rotorul de la dinam ... dar pt. asta e suficient un surub mai lung ... Salutari! Care este minimul necesar de prese/extractoare/chei speciale pentru a deschide si inchide motorul de ES, fara a strica ceva? Cineva mi-a spus ca ar fi nevoie doar de un extractor! Stiu ca nu este corect; trebuie sa mai fie o scula cu care sa crapi motorul, o scula cu care scoti ambielajul si altele care nu imi vin acum in minte. Va intreb fiindca vreau sa fac la un strung acest minim de prese si chei speciale. Multumesc! Editat Octombrie 12, 2008 de darth vader Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 si MZ-ul meu, de cind ma stiu (adica de familie, a lu' tata, al meu, a lu' fratele ...) ... primele 2 sint facute cam la 37 de ani diferenta, aceleasi loc, aceiasi persoana! . pt. ultima poza multumesc CrazYRaveN ... Foarte interesante pozele tale...Ce bine ca tatal tau a avut motocicleta si vad ca a fost intretinuta foarte bine....are aproape 40 de ani...Cand vad cele 2 poze ma gandesc ca mi-am luat prima motocicleta (Voshod) pe ascuns (doar tata stia) din banii de bursa si i-am facut o surpriza mamei cand a venit la Sibiu, iar despre MZ nu prea stie cum l-am luat, insa imi spune in fiecare zi sa o vand,sa uit de boala asta si sa 'scap de dracu din curte' ....ma doare mult cand aud asta...nu ai cum sa uiti peste noapte o pasiune.....Toate au fost insa posibile cu ajutorul tatalui meu. Chiar daca nici el nu e total impacat a spus ca ma intelege dar sta si cu grija....Daca nu era el , foarte greu as fi putut sa imi cumpar si inmatriculez MZ-ul .....Stiu ca nu o sa citeasca niciodata topicul ,dar tin sa ii multumesc si AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darth vader Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 succes mai departe!!! si eu am inceput ca tine turele cu MZ-ul cind eram student ... si acum am XX-ul si am facut de citeva ori turul Europei pe un BMW k75 !!! bine ca am avut tati responsabili si nu ne-au luat supersport!!! Foarte interesante pozele tale...Ce bine ca tatal tau a avut motocicleta si vad ca a fost intretinuta foarte bine....are aproape 40 de ani...Cand vad cele 2 poze ma gandesc ca mi-am luat prima motocicleta (Voshod) pe ascuns (doar tata stia) din banii de bursa si i-am facut o surpriza mamei cand a venit la Sibiu, iar despre MZ nu prea stie cum l-am luat, insa imi spune in fiecare zi sa o vand,sa uit de boala asta si sa 'scap de dracu din curte' ....ma doare mult cand aud asta...nu ai cum sa uiti peste noapte o pasiune.....Toate au fost insa posibile cu ajutorul tatalui meu. Chiar daca nici el nu e total impacat a spus ca ma intelege dar sta si cu grija....Daca nu era el , foarte greu as fi putut sa imi cumpar si inmatriculez MZ-ul .....Stiu ca nu o sa citeasca niciodata topicul ,dar tin sa ii multumesc si AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 si eu am un ES 250 dar nu in stare de functionare.....in aceasta iarna o sa ma apuc de el si sper sa iasa ceva frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 si MZ-ul meu, de cind ma stiu (adica de familie, a lu' tata, al meu, a lu' fratele ...) ... primele 2 sint facute cam la 37 de ani diferenta, aceleasi loc, aceiasi persoana! . pt. ultima poza multumesc CrazYRaveN ... Ca si vinul ....pe masura ce e mai vechi e mai bun!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 caut un stop spate de mz, ma poate ajuta cineva? platesc bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darth vader Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 - de care vrei? ala mic lacrima sau ala mare , rotund si cilindric? caut un stop spate de mz, ma poate ajuta cineva? platesc bineinteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Omu, o sticla de stop galbena originala nu ti-ar trebui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.