Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

La CCM furca e tot WhitePower, deci la fel ca la mult iubitul EXC. Si protectoarele alea de plastic de la furca originale au fost inlocuite cu unele tot de la KTM. Singura diferenta, pe care am uitat sa o subliniez, e ca rotile mele sunt supermoto.

 

 

 

Burdufuri de cauciucu pe furca upside-down?

Eu ma asteptam sa tina mai mult de 1 an, dar cred ca nici pe ala nu il prind. Prea mici nu cred ca sunt, dar poate le-am intins eu prea mult cand le-am montat...

 

treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

treaba cu burdufurile era o solutie "in extremis"(daca nu te dai in enduro,poti anula aparatorile si au si burdufurile loc)..vezi ca la ktm sunt 2 modele de telescoape pe fata(dimensiuni diferite)..masoara diametrul telescopului si vezi daca ai luat dimensiunile bune la neoprene..sunt daca nu ma insel de 42 si 48 mm..alea de 42 intra pe 48 dar clar stau tensionate permanent si cedeaza destul de repede..ideea e ca trebuie sa intre pe telescop cat de cat lejer..faptul ca te dai cu supermoto nu are nici o relevanta..dimpotriva neoprenele nu sunt solicitate ca in enduro,(pline de praf,namol,etc si apoi spalate permanent cu presiune)

 

Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc :lol: . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura.

Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

............................ Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare).

 

cu siguranta cand pui frana fata, se comprima telescopul, se strang si neoprenele, formeaza cute si este foarte posibil sa le agati cu roata(fa o proba la rece-comprima fata, vezi cum se formeaza cutele si vezi daca se freaca de roata)

 

eu l-am taiat odata cu discul de frana(asta cand nu aveam protectiile din plastic care imbraca amortizorul), altfel se rup de la cracile pe care le agata roata, de la noroiul care incarca roata si altele.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ar fi interesant de vazut un supermoto cu burdufuri de cauciuc :kiss: . Deci telescoapele mele sunt cele mari, de 48, si sosete pentru 48 am cerut. Nu mi se pare ca stau tensionate, daca ar fi mai largi ar flutura.

Am zis ca rotile sunt de supermoto pentru ca locul e mult mai stramt ca la enduro, unde roata e mult mai subtire si mai inalta. Dar desi locul e stramt, cauciucul nu atinge cand sta pe loc. Ar trebui sa fac o proba ceva la frana, cand suspensia se afunda si roata "urca" pana la punctul de latime maxima a telescopului (la imbinare).

pai sa fii tu sanatos cate motoare de enduro transformate in supermoto au burdufe..bine nu cu furca inversata. :D ...cea mai buna varianta este sa tai neoprenul in 2 (sa obtii 2 bucati egale),si sa le lasi prinse doar in partea de sus a telescopului..asa nu mai face cute,previi sa intre mizerie si praf la semering si isi fac si treaba..a facut un amic treaba asta si e in regula..

sunt totusi de parere ca expunerea la mizerii este mult mai mica la un supermoto decat la un enduro,iar neoprenele de fapt sunt gandite ptr enduro..am observat ca in situatia in care neoprenul se rupe,face mai mult rau decat bine..strange namol si mizerie inauntru la greu..asa ca trebuie frecvent verificat starea lor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului.

Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap.

Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel.

Stiti cam care ar fii solutiile?

 

mersi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

am vazut ca era cineva la vanzari-cumparari care cerea detalii despre un silencer pt toba EXC-ului.

Si eu sunt foarte interesat de asa ceva, sincer ma seaca tobele care oracaie de te iei cu mainile de cap.

Sunetul pe care-l facem in padure cred ca este f agresiv si as fi foarte fericit daca s-ar putea macar diminua in vre-un fel.

Stiti cam care ar fii solutiile?

 

mersi!!

 

marc

eu zic sa stai linistit ca te trezesti ca dai un gaz sa salti o palma fatza si vii in nas. O data ce te apuci de enduro nu mai poti sa fii 100% ecologist. Ai grija sa nu dai benzina si ulei pe jos, nu-ti lua 2 timpi ca altii care vor sa-si ia :kiss: si mergi cu toba stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-15042-1218122177_thumb.jpgpost-15042-1218122160_thumb.jpgpost-15042-1218122139_thumb.jpgdb silencer-uri sunt in general montate pe tobele de tunning,care au diametrul la evacuare vizibil mai mare decat cele standard..c-am asa arata..nu incerca sa micsorezi totusi evacuarea standard ca se superincinge motorul,esapamentul,nu mai lucreaza acceleratia cum trebuie..etc..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V

 

merci

 

e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan :kiss:

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

aveti idee ce voltaj trebuie sa scoata statorul la un 300 in 2t, mie-mi scoate intre 2-4V

 

merci

 

e bine trebuie sa fie intre 3,5 -+1 V la Kokusan :)

 

 

baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'...

 

 

in locul lui parca as pleca din "marea familie" :cheers: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baaa, .... la cati portocalii santeti nu sariti nici unu sa ajutati omu'...

 

 

in locul lui parca as pleca din "marea familie" :cheers: ;)

 

pleca 1 alti cinzeci ii iau locul..mai avem locuri la categoria "veri din frati"si "nepoti dupa mama"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva ce cantitate de ulei se baga in furca?

Jambele sunt de 48 mm. Motorul KTM EXC 450 din 2006.

Mersi fain.

aceeasi intrebare o am si eu la un KTM exc 250 din 2000. cat ulei?

am pus cum scrie la manual 750 ml per furca si tzopaia(se lovea de ulei si nu facea cursa completa). am mai scos de nevoie 100 ml si merge ok, dar nu sunt impacat cu ideea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie bagat ca la carte(daca scrie 750 atata bagi)..incercati cu ulei medium sau light daca vi se pare ca topaie prea tare,uleiul hard este recomandat mai mult ptr motocross..nu uitati dupa fiecare tura sa aerisiti telescoapele..se poate rezolva f usor prin montarea unui set de aerisitoare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie bagat ca la carte(daca scrie 750 atata bagi)..incercati cu ulei medium sau light daca vi se pare ca topaie prea tare,uleiul hard este recomandat mai mult ptr motocross..nu uitati dupa fiecare tura sa aerisiti telescoapele..se poate rezolva f usor prin montarea unui set de aerisitoare..

sorry, 750 ml scria la Louis ( Gabel pro Holm: 750 CM3 SAE 5 ), atat am pus.

acu am belit ochii in manual mai bine si la al meu scrie 840 ml!!!

Stef, in manual (cat si pe Louis la date tehnice) scrie clar "Capacity per fork leg approx. 840 ccm" .

adica engleza mea precara spune ca acea cantitate se pune per jamba? 840 ml reprezinta o jamba aproape ochi de ulei(Fara fo 2 sau 3 cm). nu e normal. m-am interesat pe la prieteni si am aflat ca se pune aprox. 450 ml per jamba. impreuna ar da cifra din manual, dar pt. ambele jambe!!!

maine mai vars din ulei

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiam de la demonu ca se baga exact 450 de grame dar cand ai scris ca ai verificat in manual am zis sa nu scriu vreo prostie..am verificat bidonul de ulei din care am facut schimbul la telescoape si am vazut ca mai sunt aprox 100 de gr pe fundul bidonului(am luat un singur bidon de ulei de 1 l)..asa ca 450 gr trebuie bagate in telescop..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu cata, n-ai vrut sa ma crezi ieri. ma faci curios acum sa vad si in manualul meu, dar mi e greu sa cred ca scrie ca se pue 840 grame/fork leg.

ia vezi. mai sus era citat in engleza chiar din manualul exc-ului meu

poate in anii 2000 erau dusi cu pluta. :scratch:

 

Later edit:

proaspat revenit de la Breaza. E superba suspensia! asadar 450 ml per jamba :kali: (click-urile sunt standard)

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa montez ventilator pe 300e-2008 (cu toate ca in catalog scrie ca este doar pt. 4t) La ce se refera domnii de la KTM ?

1) Ca nu exista locas pt. termocupla pe radiator la 2t ? sau,

2) Nu se poate monta(prinde) pe radiatorul de 2t ?

 

Sunteti careva pe aici care aveti rezervor de 14L si ventilator pe 2t sau 4t-2008 ? Mi se pare ca nu a mai ramas spatiu asa mult in spatele radiatorului cu rez. asta mare !

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa montez ventilator pe 300e-2008 (cu toate ca in catalog scrie ca este doar pt. 4t) La ce se refera domnii de la KTM ?

1) Ca nu exista locas pt. termocupla pe radiator la 2t ? sau,

2) Nu se poate monta(prinde) pe radiatorul de 2t ?

 

Sunteti careva pe aici care aveti rezervor de 14L si ventilator pe 2t sau 4t-2008 ? Mi se pare ca nu a mai ramas spatiu asa mult in spatele radiatorului cu rez. asta mare !

 

Multumesc

avem in oras 4 2008-uri in 4 timpi si toate au ventilatoare montate..la rezervoarele de 14 l nu ar trebui sa fie o problema de montat ventilator diferenta de 4 litri de la un rez standard este data de aripile deflectoare si grosimea un pic mai mare..la 2t trebuie sa te uiti daca are urechiusele de prindere si daca permite locul..probabil ca radiatoarele nu sunt prevazute cu loc ptr sonda dar asta se poate rexolva manual printr-o adaptare minora..daca reusesti sa il montezi

iti spun ce trebuie sa modifici ca sa functioneze fara sa gauresti radiatorul.

 

asa cum functioneaza la modelele mai vechi cu rez de 14 si ventilator ar trebui sa mearga si la 2008

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu cata, n-ai vrut sa ma crezi ieri. ma faci curios acum sa vad si in manualul meu, dar mi e greu sa cred ca scrie ca se pue 840 grame/fork leg.

 

 

840 grame? hmm....oare cat cantareste un L de ulei? stie cineva?? cred ca ma apuc sa cantaresc :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

840 grame? hmm....oare cat cantareste un L de ulei? stie cineva?? cred ca ma apuc sa cantaresc :unsure:

 

0.913 L

 

mai bine pui mana pe manualul de fizica :angry:

 

densitatea uleiului mineral este aprox 920 kg/m3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la 2t trebuie sa te uiti daca are urechiusele de prindere si daca permite locul..probabil ca radiatoarele nu sunt prevazute cu loc ptr sonda

Urekiusele sunt problema...NU EXISTA. Oare nici la 4t-2008 NU EXISTA ? In pozele gasite de mine pe net mi se pare ca radiatoare sunt identice la 2t si 4t-2008. In poza din catalog se vede clar ca este un tip NOU de prindere fata de radiatoarele 2006-2007(se vad 3 nituri si o platbanda care se nituieste pe radiator !?! dar UNDE SUNT GAURILE DE FIXARE ???

In loc de termocupla o sa pun un buton ON-OFF pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...