blue_led Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 http://adsoftheworld.com/files/images/Ktm_..._ddb&co.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 13 cu 52 - enduro15 cu 50 - supermoto 14 cu 45 cred ca trece de 200 km/h PS Vezi ca o sa-ti trebuiasca lant mai lung Ok, merci, mi-am luat un pinion de 52 si o sa il montez cu cel fata de 14 sa vad cum ma descurc. daca o sa fie prea lungi rapoartele o sa schimb si fata. Car despre lant, mai am zale de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 am vazut ca mai exista un thread despre ghidoane dar am cateva intrebari legate de setarea lui care m-am gandit ca sunt mai binevenite aici. 1. este corecta pozitia ghidonului spre fata, considerata mai buna ptr mers in picioare? eu unul o gasesc cam incomoda pozitionarea lui asa. 2. exista vreun standard ptr inaltatoarele astea in functie de inaltime? eu am inaltatoare de la ktm, daca astea sunt inaltatoare(par mai mult adaptoare de ghidon) si ghidon de 28 dar as vrea ceva mai sus sa stea ghidonul. vezi poza: ce imi recomandati? de unde? se pare ca sambata ies la plimbare si doar asta ar mai fi de pus la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 se pare ca sambata ies la plimbare si doar asta ar mai fi de pus la punct. In ce tara te duci sambata cu motorul la plimbare? Revenind 1. nu e nimic standard. Fiecare isi aranjeaza ghidonul si comenzile in functie de inaltime si de ... cum ii vine lui bine. De ex, eu pe 450 mergeam cu ghidonul mai in fara (mi l-a pus Radu Goneta o data asa si mi-a placut). La 300 nu-mi mai place asa - ma dezechilibreaza la acceleratiile bruste ale fiarei asteia. pozitia se modidica destul de repede; tine cheia la indemana si muta cate putin o data de 2 ori in timpul unei ture si vezi cum ti-e mai bine. 2. la fel ... nu e nici un standard. Daca stai bine cu spatele, ar fi bine sa mergi asa, fara inaltatoare; o controlezi mai bine pe urcari si in zonele tehnice. Daca trebuie sa pui neaparat inaltatoare, pune cat mai mici. Eu am 1.90, am mers cu inaltatoare de 1.8 cm pe 450. Cand am luat 300 am incercat sa merg fara, insa ma durea spatele; asa ca am pus si pe asta tot 1.8 si acum mi-e f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 In ce tara te duci sambata cu motorul la plimbare? Revenind 1. nu e nimic standard. Fiecare isi aranjeaza ghidonul si comenzile in functie de inaltime si de ... cum ii vine lui bine. De ex, eu pe 450 mergeam cu ghidonul mai in fara (mi l-a pus Radu Goneta o data asa si mi-a placut). La 300 nu-mi mai place asa - ma dezechilibreaza la acceleratiile bruste ale fiarei asteia. pozitia se modidica destul de repede; tine cheia la indemana si muta cate putin o data de 2 ori in timpul unei ture si vezi cum ti-e mai bine. 2. la fel ... nu e nici un standard. Daca stai bine cu spatele, ar fi bine sa mergi asa, fara inaltatoare; o controlezi mai bine pe urcari si in zonele tehnice. Daca trebuie sa pui neaparat inaltatoare, pune cat mai mici. Eu am 1.90, am mers cu inaltatoare de 1.8 cm pe 450. Cand am luat 300 am incercat sa merg fara, insa ma durea spatele; asa ca am pus si pe asta tot 1.8 si acum mi-e f bine Botswana am vorbit cu cativa amici, si suntem destui pana acum, sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata. Avand in vedere ca ninge in continuare, cred ca imi iau si schiurile la mine ptr orice eventualitate. daca te bate vre-un gand spune-mi. referitor la oile noastre. ma cam doare un pic spatele si cred ca am sa incerc de 1.8 cum ai tu, daca nu sunt ok le pot da jos. banuiesc ca ar cam trebui sa dau o tura prin Pipera sa vad ce gasesc. ar trebui sa ma uit dupa un brand anume? dupa prinderea pe jug? merci de sfat. Ilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Botswana am vorbit cu cativa amici, si suntem destui pana acum, sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata. Avand in vedere ca ninge in continuare, cred ca imi iau si schiurile la mine ptr orice eventualitate. daca te bate vre-un gand spune-mi. referitor la oile noastre. ma cam doare un pic spatele si cred ca am sa incerc de 1.8 cum ai tu, daca nu sunt ok le pot da jos. banuiesc ca ar cam trebui sa dau o tura prin Pipera sa vad ce gasesc. ar trebui sa ma uit dupa un brand anume? dupa prinderea pe jug? merci de sfat. Ilie Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile. Ai la vanzare inaltatoare pt KTM EXC? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 20, 2010 Share Postat Ianuarie 20, 2010 sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata. daca te bate vre-un gand spune-mi. merci. mi-am luat portia de "enduro sub 0 grade" saptamana trecuta. mai stau la caldurica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Salut, uita-te sa fie inaltatoare pentru KTM, caci la ochi sunt exact la fel si cele pentru japoneze doar ca le despart vreo 3-4mm si nu o sa poti pune suruburile. ai asa ceva la vanzare? daca ai, da si mie un pm cu o poza si pretul. merci Mesaj completat merci. mi-am luat portia de "enduro sub 0 grade" saptamana trecuta. mai stau la caldurica. am inteles. ai prins zapada? cu ce cauciucuri te-ai dat. ma uit si vad ca multi merg cu cauciucuri cumparate sau facute cu tinte, sau suruburi dupa caz, si nu stiu ce sa fac. adica am posibilitatea sa iau cauciucuri de "iarna" dar nu stiu daca se merita efortul, demontat-montat, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 ai prins zapada? cu ce cauciucuri te-ai dat. Am acut cauciucuri normale - enduro 3 comp - am muncit putin, dar au mers. Nu au mers chiar peste tot, dar am mai impins, am mai ocolit ... ma uit si vad ca multi merg cu cauciucuri cumparate sau facute cu tinte, sau suruburi dupa caz, si nu stiu ce sa fac. adica am posibilitatea sa iau cauciucuri de "iarna" dar nu stiu daca se merita efortul, demontat-montat, etc... Daca te dai suficient de mult iarna, eu zic ca merita. Eu nu am mers iarna pentru ca ultimele 4 ierni am fost tot timpul accidentat Insa pentru la anul imi pregatesc si eu un set cu suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 /index.php?showtopic=476872 aici am vrut sa-l postez de la inceput dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 A desfacut careva carburator de EXC (Keihin)? Eu am avut curiozitatea asta si am constatat ca, in afara de vreo 3 O-ringuri si o garnitura de carton, restul garniturilor sunt dintr-un material turnat pe loc. Intrebarea mea ar fi: din ce material sunt facute (silicon, gasket sealant rosu, negru, cauciuc natural, etc...) si de unde as putea sa fac rost de un asemenea material. Am recuperat cu grija vechile garnituri dar nu cred ca mai pot fi utilixate. Practic e un adeziv. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 A desfacut careva carburator de EXC (Keihin)? Eu am avut curiozitatea asta si am constatat ca, in afara de vreo 3 O-ringuri si o garnitura de carton, restul garniturilor sunt dintr-un material turnat pe loc. Intrebarea mea ar fi: din ce material sunt facute (silicon, gasket sealant rosu, negru, cauciuc natural, etc...) si de unde as putea sa fac rost de un asemenea material. Am recuperat cu grija vechile garnituri dar nu cred ca mai pot fi utilixate. Practic e un adeziv.Multumesc tot ce exista in carburator (oring, garnitura) se vand intr-un set si costa 54 euro. cred ca in loc sa alergi dupa bucati si sa pierzi timpul, mai bine il comanzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 OK. Insa eu am desfacut in doua si corpul principal. Probabil nu era necesar. Cele doua parti erau lipite cu un adeziv. Iar in interior erau niste garnituri turnate. Se vede ca initial au fost o pasta. Nu O-ringuri. Setul nu contine aceste garnituri/pasta. Eram curios daca cineva a mers atat de departe a.i. sa separe corpul principal si cum l-a montat inapoi. Eu o sa incerc cu gasket sealant rosu. Am vazut ca nu este afectat de benzina.Cat despre restul O-ringurilor, cele originale sunt in stare buna. Plus ca sunt mai ieftine aici http://www.badi.ro/Romana/produse/simering...nguri_total.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Ola stiti cumva daca maneta de frana pt 525 exc 2003-, se potriveste si la 530 exc? 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Ola stiti cumva daca maneta de frana pt 525 exc 2003-, se potriveste si la 530 exc?10x Merge, e aceasi, doar ambreajul difera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Stie cineva prin Bucuresti unde se poate face service la suspensia spate (PDS)? Sau, mai exact, doar azot cine baga? Editat Februarie 15, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 stie cineva de ce 520 exc este mai usor decat 525 exc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Probabil diferă anii de fabricatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Asta e clar, intre 2000-2002, 520 are 112 kg si intre 2003-2004 525 are 117-118kg, din 2005 au 113,8 kg la gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stealthTT Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 ca tot am vazut ca vorbiti de carburatoare, care dintre voi a-ti montat Jet Kit-uri? sau a-ti facut modificari la carburator? eu tocmai mi-am achizitionat cateva mici minuni ptr carburatorul meu batranel deja. saptamana viitoare ii fac o mica baitza, ultrasunete, solutie si astept sa imi soseasca kit-ul. si al doilea lucru: de unde gasesc poc-nituri din alt material decat aluminiu, de preferat INOX-INOX. ma intereseaza sa cumpar doar cateva, nu 5000 de bucati asa cum am gasit. Sper sa reusesc sa o pun la punct cat timp motocicleta e in repaus, sau mai spus eu: am facut o "mica" ruptura musculara (ruptura de cvadriceps - e mai dureroasa decat durerea de dinti) la ultima iesire pe zapada, dar a fost superb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Ola, daca vrea cineva inaltator ghidon(28mm), si vrea sa renunte la prinderea normala sa dea un semn. Are 2 cm inaltime si este prea inalt pentru mine. Deci vreau sa fac schimb cu ceva mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Piteste-ti aerisitoarele sub ghidon ca o sa le rupi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) intrebare pt. posesori de ktm 200, ce raport aveti la pinioane ? eu am cumparat motorul cu 14-48 dar tare ma bate gandul sa schimb fata pe 13 si spatele pe 50 sau cel putin fata pe 13. parca la panta mai lunga, mai ales cu noroiul de acum, nu prea ii place cu raportul asta. Editat Februarie 24, 2010 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Lasa-l asa. Daca-l faci cum zici, va fi ok pe pietre, dar la urcai mai lungi nu o nimeresti, se inmoaie prea tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.