Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

exc 300 2013..daca sta motorul mai mult de 4-5 zile,trebuie sa ii dau 1000 de pedale si buton ca sa il pornesc de cand s-a lasat mai rece..in rest dupa ce reusesc,nu mai am nici un stres,porneste si la buton si la pedala din prima.asta vara/toamna nu am avut nici o problema de genul asta cu ea.

 

Pana acum de lene nu am umblat la bujie sau orice altceva, motorul trage foarte normal,fara probleme sau intreruperi.De cand a fost facut motorul am vreo 80-85 de ore de functionare cu el.Filtrul curatat la timp,ulei numai motul 800,benzina de la OMV,nu si-a luat omor deloc,imi place sa ma joc cu el pe hard,decat sa ii dau spanete.

ceva idei aveti?(husabergul de 300 pe care l-am avut inaintea astuia pornea dupa 2 luni de frig la a doua pedala si motoarele sunt aproape aceleasi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

exc 300 2013..daca sta motorul mai mult de 4-5 zile,trebuie sa ii dau 1000 de pedale si buton ca sa il pornesc de cand s-a lasat mai rece..in rest dupa ce reusesc,nu mai am nici un stres,porneste si la buton si la pedala din prima.asta vara/toamna nu am avut nici o problema de genul asta cu ea.

 

Pana acum de lene nu am umblat la bujie sau orice altceva, motorul trage foarte normal,fara probleme sau intreruperi.De cand a fost facut motorul am vreo 80-85 de ore de functionare cu el.Filtrul curatat la timp,ulei numai motul 800,benzina de la OMV,nu si-a luat omor deloc,imi place sa ma joc cu el pe hard,decat sa ii dau spanete.

ceva idei aveti?(husabergul de 300 pe care l-am avut inaintea astuia pornea dupa 2 luni de frig la a doua pedala si motoarele sunt aproape aceleasi).

Ai incercat sa o apleci lateral inainte de a o porni?

La mine daca nu o aplec porneste foarte greu (o aplec pana curge pe la furtunul de supra plin). Dupa aplecare, cu socul tras, prima sau a doua carja o ia. Carburatia e stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Poate cineva sa ma ajute cu info despre dimensiunile a doua modele de furca? una dintre ele ar WP 4357 si cea de-a doua 14.18.Y7.48 .

Am gasit PDF ce contine manualul de intretinere dar nu-mi da informatiile pe care le caut; lungimea masurata din mijlocul prinderii axului de roata pana in capat/ lungimea partii active a furcii.

As vrea sa aflu aceste informatii pentru ambele modele.

 

Multumesc


» Post actualizat in 27 Jan 2015 12:35

Revin cu o alta rugaminte, un posesor de exc 450 sau 520 poate sa masoare lungimea furcii ca in poza atasata? ar trebui masurat pe cric central/stander

 

WPboth2-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

stiti cumva vreun EXC 200/250 2T (in mintile lui) dupa 2010 de vanzare?

as vrea sa fie urmatoarea jucarie :D

daca te hot la 300 in mintile lui, da-mi un semn... am eu unul din 2013, inmatriculat, piston nou etc... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt incepator si nu vreau alt motor... Am avut un exc 200 si era o bestie pe 2 roti. Mi-am luat 300 am facut cateva moduri si acuma e ca un Drz la 100 de kg. nu te obliga nimeni sa folosesti toata puterea. Nu uita ca 200 e varza la cuplu si daca nu ai oua sa ii dai cum trebuie iti moare... Daca ai oua si ii dai cum ii place si faci o greseala, te omoara el pe tine :)) 250 e intre iar 300 are cuplu kkalau,trage liniar dar daca il lasi stock si iti tresare mana cand nu trebuie ai puso..

Editat de nosfyrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca si 300-le este ptr incepatori....ma las de meseria asta :)))

intr=adevar are cuplu in joase,dar daca esti si incepator si ai tras un pic de gaz ,sau ai prins o radacina etc...esti ca maimuta in copac.ptr 300 trebuie sa ai pregatire atat tehnic cat si fizic ...

daca esti la inceput si vrei o mobra care sa te ajute sa progresezi si sa inveti,in nici un caz nu as recomanda 300-le

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300 e pt 'lenesi,pt cei care prefera urcarile din cuplu si aici putem chiar introduce,paradoxal,si incepatorii. Insa,una e pe hartie si alta e in practica. M-am dat cu un 300,bun trage f tare daca te dai la el,cuplu cat casa dar cum te-ai scapat in gaz cum esti in balarii,sincer am fost rupt pe seara. Revenind la 200,trebuie alt stil de pilotaj,nu e lipsa cuplului e problema. Acuma am 200si daca e sa compar cu 300 e mult mai iertator si te invata sa mergi mai tehnic. 200 cere sa fie pilotat mai agresiv,din carburatie si transmisie faci minuni. Cu 250 nu m-am dat ,daca o sa simt ca nu face fata 200.ele o sa incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o intrebare, e diferenta mare intre exc 200 din 2009 fata de acelasi model din 2010? sau 2011?

citesc articole si pe net, dar ma intereseaza si pareri de la voi.

 

p.s. as aprecia raspunsuri avizate, de la rideri cu experienta. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca o intrebare, e diferenta mare intre exc 200 din 2009 fata de acelasi model din 2010? sau 2011?

citesc articole si pe net, dar ma intereseaza si pareri de la voi.

 

p.s. as aprecia raspunsuri avizate, de la rideri cu experienta. :D

2009 si 2011 E aceaisi generatie, nu o sa observi nicio diferenta in mers.

Diferenta exista intre generatii 2005 si 20010 sau intre 2010 si 2015. Chiar si asa doar un rider cu experienta simte diferentele intre ele. Iar daca motoretele in cauza sunt SH nu mai conteaza anii, ci cum au fost intretinute si cati bani s-au bagat in intretinerea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2009 si 2011 E aceaisi generatie, nu o sa observi nicio diferenta in mers.

Diferenta exista intre generatii 2005 si 20010 sau intre 2010 si 2015. Chiar si asa doar un rider cu experienta simte diferentele intre ele. Iar daca motoretele in cauza sunt SH nu mai conteaza anii, ci cum au fost intretinute si cati bani s-au bagat in intretinerea lor.

merci, Cazy! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact...la suspensii e f important daca s-a facut service corect si daca sunt setate corect.

 

intre timp am vazut un Husaberg te 250 din 2011, care imi face cu ochiu. eram setat pe ktm, dar....nu stiu ce sa zic. o sa ma duc sa-l vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

husabergul e 95% ktm,deci nu trebuie sa iti faci pb de reparatii,piese..etc...diferentele sunt mici si in favoarea husabergului..are suspensia fata closed cartridge (cu cartus inchis)ca cele de pe modelele six days si este o imbunatatire substantiala

Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...